dat is toch juist goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
maar ik rook niet
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Houniet het volgende:
maakt mij niet uit of iemand nou gaat roken, als ze maar niet in me gezicht blazen
dus ik moet er geen last van hebben, anders zeg ik het wel
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant op
over het stappen heb ik het ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.
en als je gaat stappen moet je niet zeiken, dan hoort het er gewoon bij vind ik
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef PauloCoelho het volgende:
Ach jongen maak je toch niet zo druk.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houden
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral die stank begint me tegen te staan. En collega's die 8 keer per dag minimaal 10 minuten staan te roken maar wel zeuren als ik 5 minuten te laat ben
Daar komt het redelijk op neer ja in hun ogen. Want zij zijn nou eenmaal verslaafd.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.
Omdat roken een keuze is stomme bosjosti.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef Maarteb het volgende:
rokers: de enigste groep die wettelijk gediscrimineerd mogen worden.
Het is ENIGE, pauper.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef Maarteb het volgende:
rokers: de enigste groep die wettelijk gediscrimineerd mogen worden.
Ik hoop het. Wmb komt er in uitgaansgelegenheden een cabine waar je mag gaan zitten roken, waar de rook dan afgezogen wordt de buitenlucht in, maar zodat de overige gasten er geen last van hebben. In andere openbare gelegenheden geldt over het algemeen al een rookverbod, gelukkig.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:40 schreef luidspreker het volgende:
het stinkt. reken maar dat nederland snel zal volgen met een rookverbod in openbare gelegenheden, net als.. hmm engeland. heerlijk :-)
Klopt helemaal.quote:rokers ruiken zichzelf ook niet meer op een gegeven moment: hetzelfde als mensen die altijd zweten, en gewend zijn aan de geur hiervan.
En geloof, seksuele voorkeur, etc niet??quote:Op zondag 14 januari 2007 09:20 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat roken een keuze is stomme bosjosti.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zag dat andere topic eerder dan deze:
[..]
dit gaat over mensen die bij een bushalte ofzo gaan staan roken en als je het ook nog maar zo lief vraagt dat ze dan als nog niet stoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zag dat andere topic eerder dan deze:
[..]
Een jaar heeft 52 weken dus 52 x ¤ 28 = ¤ 1456 per jaar!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:54 schreef Houniet het volgende:
wat kost een pak peuken tegenwoordig
4,-?
ken mensen die een pakje per dag roken
4,-x7 pakjes per week= 28,-
28,-x4 weken= 112,-
112,-x12 maanden= 1344,- euro gemiddeld per jaar aan peuken
Ja!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ah, gaan we hier verder?
rot op hun willen roken dan gaan hun maar ergens anders staanquote:Op zondag 14 januari 2007 13:07 schreef DeRCT14 het volgende:
Dan ga je iets verder op staan?
ja oprotten met hun en hun stinkzooitjequote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
rot op hun willen roken dan gaan hun maar ergens anders staan
dankje voor je bijdragequote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef rednajt het volgende:
gelul over dat roken slecht is
Dus, je bent een vaste bezoeker van www.boy4ever.nl. Da's mooi.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef rednajt het volgende:
ROKEN
Er zijn veel meer nadelen dan voordelen aan roken.
Tegenwoordig moet je overal buiten roken. Rookt er iemand buiten, is het weer niet goed. Wat willen jullie nu?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
rot op hun willen roken dan gaan hun maar ergens anders staan
mee eens,quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
Hallo iedereen!
Ik vind het prima als mensen roken ... dat mogen ze lekker voor zichzelf bepalen.
Maar ....
Ik heb zelf longproblemen en dus maken rokers mij het wel heel lastig door overal te roken. Dit doen ze niet bewust natuurlijk! Maar heel wat rokers zeggen gewoon dat ze geen zin hebben om rekening met niet-rokers te houden.
Om het voor niet-rokers en mensen die er echt serieuze gezondheidsproblemen door krijgen makkelijker te maken uit eten te gaan en ook eens lekker naar een discotheek te kunnen enz vind ik het een goed plan om alle openbare gebouwen gewoon rookvrij te maken .. dus ook de horeca!
Ga lekker thuis roken. Met je kop onder de afzuigkap.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tegenwoordig moet je overal buiten roken. Rookt er iemand buiten, is het weer niet goed. Wat willen jullie nu?
In restaurants is het tegenwoordig een stuk makkelijker om uit de rook te zitten en rookvrije café's zijn er ook wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
Om het voor niet-rokers en mensen die er echt serieuze gezondheidsproblemen door krijgen makkelijker te maken uit eten te gaan en ook eens lekker naar een discotheek te kunnen enz vind ik het een goed plan om alle openbare gebouwen gewoon rookvrij te maken .. dus ook de horeca!
das een goeiequote:Op zondag 14 januari 2007 13:44 schreef nonzz het volgende:
Rokers zijn wel lekker goedkoop omdat ze snel doodgaan en veel accijnzen betalen.
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef rednajt het volgende:
roken bij bukhokjes en treinstations moet ook verboden worden![]()
Zeg eens eerlijk, heb jij als klein kind een keer een ontiegelijke klap op je hoofd gehad?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef rednajt het volgende:
roken bij bukhokjes en treinstations moet ook verboden worden![]()
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
Bij bushokjes zie ik het probleem niet zo. Je hebt toch een mond om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan roken?
treinstations okej maar bij bushokjes zeggen ze soms zo als jullie zeggen rot toch lekker opquote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.
Bij bushokjes zie ik het probleem niet zo. Je hebt toch een mond om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan roken?
Als ik dit soort reacties zie, ben ik altijd blij dat ik niet in de randstad woon.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!."
jij gelooft nog in sprookjes als je echt gelooft dat als je 5 van die hangjongeren staan bij een bus of een tramhokje die allemaal een peuk in hun mond hebben en als je ze dan gaat vragen of ze dat effe willen uitdoen ...dat ze dat gelijk gaan doenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.
ik woon in zeeland maar dan nog zij ze gewoon assosiaal horquote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als ik dit soort reacties zie, ben ik altijd blij dat ik niet in de randstad woon.
Waarom zouden ze dat niet doen? Als je het gewoon vraagt en verteld waarom je er niet tegen kan, zal de roker daar echt wel begrip voor hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
But seriously, folks. Hoeveel rokers zouden serieus hun sigaret uitmaken of elders gaan staan wanneer iemand bij een bushokje hen dat vraagt?.
Het klopt inderdaad dat er in veel restaurants tegnewoordig een hoekje 'rookvrij' is gemaakt. Maar dit is in de praktijk niet meer dan een paar tafeltjes waar een bordje verboden te roken op staat. Aan de tafeltjes naast de roovrije tafels mag wel gewoon gerookt worden. Zo'n rookvrij tafel stelt dus eigenlijk niks voor!!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
In restaurants is het tegenwoordig een stuk makkelijker om uit de rook te zitten en rookvrije café's zijn er ook wel.
En gewoon vragen of een roker de sigaret weer wil doven of even ergens anders kan gaan staan, is altijd een optie, toch? Ik zou het zelf iig niet in m'n hoofd halen om daar geen gehoor aan te geven.
geen enkele ...je wordt waarschijnlijk met een kwade blik aangekeken want alle lucht is van hunquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!."
But seriously, folks. Hoeveel rokers zouden serieus hun sigaret uitmaken of elders gaan staan wanneer iemand bij een bushokje hen dat vraagt?.
maar van die kut hangjongeren niet hor (dan ben ik zelf nog maar 16 en dan hoor ik ook nog bij de jongeren) het zijn gewoon KUT luiquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen? Als je het gewoon vraagt en verteld waarom je er niet tegen kan, zal de roker daar echt wel begrip voor hebben.
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
treinstations okej maar bij bushokjes zeggen ze soms zo als jullie zeggen rot toch lekker op
Nou ja, ik dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
denk je nou echt dat ik als het regent buiten het hokje ga staan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.
Denk je nou echt dat de roker die daar eerst was dat doet?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik als het regent buiten het hokje ga staan?
waar woon jij??? in klazinaveen ofzo.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.
dan kan hij als nog zen peuk uit doenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de roker die daar eerst was dat doet?
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de wereldstad Assen, maar ook in Groningen (de 'Randstad van het Noorden') is het geen probleem als je iemand zo'n vraag stelt.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef rednajt het volgende:
[..]
waar woon jij??? in klazinaveen ofzo.....
moet je dat effe in rotterdam, amsterdam of den haag gaan doen.....krijg je nog klappen ook als je het aan de verkeerde vraagt...
maar wat als het regent?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??
heej zo praat je niet tegen liesquote:Op zondag 14 januari 2007 13:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van.....
de wereld is niet zo tolerant als sommige hier dat willen voorspiegelen
Je hebt het over een half open bushokje?!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar wat als het regent?
en in zeeland moet je meestal lang op je bus wachten hor
dat het nou in de randstad gewoon is dat elke minut een bus komt
het heeft eigenlijke bal te maken in welke stad in principe...het ligt altijd aan de mentaliteit van de persoon aan wie je het vraagt.... en niet iedereen heeft dezelfde instelling als een ander...hier op het forum kan je makkelijk lullen ...vraag het gewoon...maar in de praktijk werkt het niet zo namelijk.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de wereldstad Assen, maar ook in Groningen (de 'Randstad van het Noorden') is het geen probleem als je iemand zo'n vraag stelt.
Ja, of jij wacht even tot 'ie z'n peuk op heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan kan hij als nog zen peuk uit doen
Ik zeg niet dat de HELE wereld zo tolerant is .. ik vertel alleen hoe IK het zie! Tenslotte gaat het hier over je persoonlijke mening!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van.....
de wereld is niet zo tolerant als sommige hier dat willen voorspiegelen
quote:
Dan heb ik toch andere praktijkervaring dan jij, vrees ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
het heeft eigenlijke bal te maken in welke stad in principe...het ligt altijd aan de mentaliteit van de persoon aan wie je het vraagt.... en niet iedereen heeft dezelfde instelling als een ander...hier op het forum kan je makkelijk lullen ...vraag het gewoon...maar in de praktijk werkt het niet zo namelijk.....
MAAR ALS HET REGENT!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, of jij wacht even tot 'ie z'n peuk op heeft.
Het is nogal vreemd om als niet-roker naast iemand te gaan staan die duidelijk rookt, en vervolgens te vragen of diegene de sigaret wil doven.
Ga daar dan niet staan!
dan neem je een plu mee!quote:
Die was slim genoeg om voor jou bij de bushalte te staan.quote:
Volgens mij is het al zo dat rokers al door de wet rekening houden met niet-rokers. (rookvrije werkplek enz.)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:39 schreef dekkered het volgende:
Hier bij open ik dit topic omdat rokers stinken, de rook stinkt, het is slecht voor je, het is slecht voor je omstanders, het kost veel geld en het irritant voor asma pasienten omdat die er moeilijker door gaan ademen.
dus brand maar los
En dit soort 'argumenten' tonen onomstotelijk aan dat nicotine de hersenen zwaar aantast.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef peaceman het volgende:
Daarentegen vind ik wolken parfum zwaar irritant en dat slaat ook op mijn strot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |