abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45338350
Al 4 topics gesloten door moderators van Fok

MODERATORS FOK hebben hekel aan niet rokers.....
ROOK VERSLAAFDE MODERATOR GOOIT TOPIC DICHT
PLEUR OP MET DIE TERING SIGARET DEBIEL.....
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/967683/1/50/45337221

Blijkbaar mag er hier geen anti-rook topic zijn omdat ze zelf allemaal zwaar roken.....

Ik zeg nogmaals
wEG MET ALLE ROKERS!!!!!
iK WIL DIE ZOOI NIET INADEMEN
iK VIND HET STINKEN
ZE KOSTEN DE GEMEENSCHAP EEN HOOP GELD
ZIEKTEKOSTEN PREMIES VOOR ROKERS MOETEN OMHOOG
ACCIJNS OP ROOKARTIKELEN MET 5 EURO OMHOOG

ik hoop dat ik duidelijk ben....nu niet in news, maar in de klaagbaak sshit
pi_45338360
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:07:45 #3
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_45338376
i
r
r
i
t
a
n
t
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_45338377
Shit, jij bent echt suf.

Ga je door voor de ban, ofzo?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45338484
Passief roken en kanker
Het International Agency for Research on Cancer (IARC) maakt deel uit van de Wereldgezondheidsorganisatie. Volgens het IARC bestaan er voldoende bewijzen voor dat passief roken bij niet-rokers longkanker veroorzaakt. De voorbije vijfentwintig jaar zijn er meer dan vijftig onderzoeken rond passief roken en het risico op longkanker bij niet-rokers gepubliceerd. Die onderzoeken tonen aan dat er een duidelijk verband bestaat tussen het risico op longkanker bij partners van rokers en blootstelling aan passief roken. Dat verhoogd risico bedraagt 20 % voor vrouwen en 30 % voor mannen. Verder onderzoek naar longkanker bij niet-rokers, blootgesteld aan passief roken op de werkvloer, wees op een verhoogd risico van 16 tot 19 %.

Hartziekten
Volgens het IARC heeft epidemiologische onderzoek aangetoond dat de blootstelling aan passief roken verband houdt met ziekten aan de kransslagader: passief roken verhoogt het risico op hartaanvallen met 25 à 35 %.

Ademhalingsziekten
Kinderen zijn bijzonder kwetsbaar voor de effecten van passief roken. Het afweersysteem van hun kleine lichaampjes is nog niet goed ontwikkeld. Ze zijn ook minder goed in staat rook te vermijden of ertegen te protesteren. Rokende ouders kunnen bij jonge kinderen zware ziekten veroorzaken en hen vatbaarder maken voor gezondheidsproblemen op latere leeftijd. Hoesten, slijm en niezen, ademhalingsinfecties als longontsteking en bronchitis, en kinderastma komen allemaal voor bij kinderen die blootstaan aan passief roken. De frequentie en de ernst van de astmasymptomen nemen toe bij kinderen die aan passief roken zijn blootgesteld, en nemen af, wanneer de blootstelling stopt. Uit gegevens blijkt dat er een causaal verband is tussen passief roken en longemfyseem bij niet-rokers en kinderen.

Andere effecten
Irritatie van ogen, neus en luchtwegen is het vaakst voorkomende en best bewezen gezondheidsprobleem bij passief roken. De blootstelling van zwangere vrouwen aan passief roken veroorzaakt een lager geboortegewicht bij hun baby's. Passief roken veroorzaakt ziekten van het middenoor, de voornaamste oorzaak van gehoorverlies bij kinderen. Bij ouders die roken, ligt de frequentie van wiegendood een pak hoger.

Naar rookvrije openbare ruimtes en werkplaatsen
Er zijn twee manieren om blootstelling aan rook in de omgevingslucht aan te pakken: ventilatie en wetgeving. Uit onderzoek blijkt dat de huidige ventilatietechnologie ontoereikend is om blootstelling aan tabaksrook op de werkvloer te vermijden. De andere aanpak bestaat erin rook in de omgevingslucht als kankerverwekkend te beschouwen, zoals Finland en Duitsland deden, en blootstelling bij wet te beperken. Meer en meer landen beginnen het roken in openbare ruimtes en op werkplaatsen te verbieden, of laten het enkel toe in apart geventileerde ruimtes. Tot nu toe ontsnapten restaurants en bars vaak aan het rookverbod, maar in veel gebieden in de Verenigde Staten geldt nu al een rookverbod op die plaatsen; Ierland en Noorwegen volgden onlangs. De ervaring van New York leert dat dat tot positieve resultaten kan leiden.

Toen de Smoke-Free Air Act op 30 maart 2003 in New York van kracht werd, rezen vragen over hoe de wet de restaurants en bars in de stad en zijn werkers zou beïnvloeden. Een jaar later was alles duidelijk. Bars en restaurants in de stad blijven het goed doen en de mensen die er werken, ademen gezondere lucht in. Gegevens tonen aan dat:
• de ontvangsten in restaurants en bars met 8,7 % gestegen zijn;
• de luchtkwaliteit in bars en restaurants gevoelig verbeterd is;
• het cotininegehalte, een afbraakproduct van nicotine, met 85 % is gezakt bij niet-rokers die in bars en restaurants werken.
Een onderzoek van de New York State Department of Health bevestigt de dalende blootstelling aan rook in de omgevingslucht op het werk; het stelt een gevoelige verlaging vast van het cotininegehalte bij mensen die in New Yorkse bars of restaurants werken. Cotinine, een afbraakproduct van nicotine, zit in het bloed, de urine en het speeksel van mensen die tabaksrook hebben ingeademd, en geeft een beeld van de blootstelling aan rook. Onderzoekers verzamelden biologische stalen van niet-rokers die in restaurants en bars werkten, voor de New York State Clean Indoor Air Act (CIAA) in juli 2003 van kracht werd; ze herhaalden dat nog eens drie maanden later. Bij sommigen daalde het gehalte aan cotinine met maar liefst 85 %, nadat de wet van toepassing werd.

pi_45338517
Vrouwen die roken zijn zo een afknapper . Man die roken zijn trouwens even not done .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45338554
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef poepeneesje het volgende:
Vrouwen die roken zijn zo een afknapper . Man die roken zijn trouwens even not done .
Vrouwen die zware shag roken.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_45338565
laat die mensen lekker roken joh
Haleloeja
pi_45338630
Maar is helemaal niet zeker of rokers de gemeenschap wel veel geld kosten.

Waar Nederland de komende jaren een gigantische kostenpost aan heeft, is de vergrijzing. Mensen blijven langer leven, maar krijgen veel last van ouderdomskwalen. En er zijn meer mensen die een pensioen betaald moeten gaan krijgen...

Rokers gaan eerder dood.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45338700
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef Jordy-B het volgende:
Maar is helemaal niet zeker of rokers de gemeenschap wel veel geld kosten.

Waar Nederland de komende jaren een gigantische kostenpost aan heeft, is de vergrijzing. Mensen blijven langer leven, maar krijgen veel last van ouderdomskwalen. En er zijn meer mensen die een pensioen betaald moeten gaan krijgen...

Rokers gaan eerder dood.
voordat ze dood gaan laten ze andere meeroken die daardoor ook eerder doodgaan, voordat ze dood zijn bezoeken ze de huisarts en ziekenhuizen...dat kost veel meer geld dan een gezond iemand die tot zijn 80ste blijft leven....
pi_45338772
Ik voorspel een slotje

Anti Roken Topic
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zondag 14 januari 2007 @ 12:25:15 #12
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_45338796

.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_45338802
Ik voorspel een ban
pi_45338815
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:21 schreef rednajt het volgende:

[..]

voordat ze dood gaan laten ze andere meeroken die daardoor ook eerder doodgaan, voordat ze dood zijn bezoeken ze de huisarts en ziekenhuizen...dat kost veel meer geld dan een gezond iemand die tot zijn 80ste blijft leven....
Iemand die tot zijn 80e blijft leven, heeft echt wel meer ziekenhuisbezoek, medicijngebruik, operaties, etc dan iemand die op vrij jonge leeftijd komt te overlijden. Er zijn bijna geen ouderen die niet te kampen hebben met ouderdomskwalen.
En wat denk je dat een pensioen kost?
  zondag 14 januari 2007 @ 12:26:28 #15
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45338830
Goed topic
Are you nuts??
  zondag 14 januari 2007 @ 12:28:33 #16
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_45338879
Flikkert toch op lamlul.
Krijg lonkanker maar genees. (geen doodsverwensing).
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
  zondag 14 januari 2007 @ 12:29:43 #17
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_45338903
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_45338918
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef Quatertemper het volgende:
Flikkert toch op lamlul.
Krijg lonkanker maar genees. (geen doodsverwensing).
moet je tegen je familleden zeggen die roken...
  zondag 14 januari 2007 @ 12:34:15 #19
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_45338991
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:30 schreef rednajt het volgende:

[..]

moet je tegen je familleden zeggen die roken...
Zeg maar tegen de rest van je stivornazifamillie dat longkanker ook voor niet-rokers is. (echt?ja!)
Ga een nuttige strijd voeren in plaats van een beetje de 'moralistische' hoer uit te hangen.
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
  zondag 14 januari 2007 @ 12:35:42 #20
69621 DeRCT14
pi_45339012
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:35:52 #21
69621 DeRCT14
pi_45339015
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:34 schreef Quatertemper het volgende:

[..]

Zeg maar tegen de rest van je stivornazifamillie dat longkanker ook voor niet-rokers is. (echt?ja!)
Ga een nuttige strijd voeren in plaats van een beetje de 'moralistische' hoer uit te hangen.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 12:36:43 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45339034
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_45339095
quote:
hoeveel steek jij eraan met je lucifer doosje...
pi_45339123
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:36 schreef yvonne het volgende:
Ik vind hem wel schattig. En een beetje dom.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:40:46 #25
69621 DeRCT14
pi_45339146
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef rednajt het volgende:

[..]

Heb je z'n post überhaupt gelezen?
pi_45339159
volgensmij is dit een indirecte vrijwillige banaanvraag.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:41:57 #27
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_45339182
quote:

[..]

Ik zou zeggen, steek er nog een op
lucifer FTW!!!!
  zondag 14 januari 2007 @ 12:42:32 #28
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_45339199
quote:

[..]

Volgens mij ben jij een manicurist.
Zo'n iemand die bloed onder nagels haalt.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 12:42:36 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45339202
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 januari 2007 @ 12:44:01 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45339239
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef rednajt het volgende:

quote:
UTRECHT - Het verhaal dat ongezond leven leidt tot hogere zorgkosten klopt niet. Wie gezond leeft, maakt wellicht minder kosten per geleefd jaar, maar de totale zorgkosten kunnen uiteindelijk toch hoger zijn.

Dit komt doordat zij langer leven en tijdens deze 'extra' levensjaren relatief veel zorg consumeren. Zo blijkt uit onderzoek dat een rokende bevolking op termijn goedkoper is dan een niet-rokende bevolking.

bron
pi_45339252
quote:
amen!

ik rook zelf ook niet, maar heb ook een hekel aan dat anti-rook gedoe... kijk hoe triest
Haleloeja
pi_45339270
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef yvonne het volgende:
Weg met alle honden in Nederland! Ook al geen honden
luister alle luchtvervuiling moet tegengegaan worden
  zondag 14 januari 2007 @ 12:46:04 #33
69621 DeRCT14
pi_45339291
Btw, in zo'n slecht topic is het denk ik wel toegestaan...

Talpa .
pi_45339327
Roken kan de gezondheid schade toebrengen...

Een zin waar elke roker wel mee bekend is, maar die weinigen ertoe aanzet om te stoppen met roken. Roken heeft echter meer effect op gezondheid dan men meestal weet. Het is niet alleen slecht voor hart- en bloedvaten, veroorzaakt of verergert astmatische klachten en bronchitis en kan longkanker veroorzaken. Het verhoogt ook het risico op andere soorten kanker (o.a. aan nieren en alvleesklier) en heeft negatieve effecten op de voortplanting. Naast de gezondheid zijn er verschillende andere redenen om te stoppen met roken: familie, vrienden en collega’s die last hebben van uw tabaksrook, lelijke nicotine aanslag op uw vingers, tanden, plafond en gordijnen en wellicht het geactualiseerde rookbeleid van de UT, waardoor er vrijwel geen ruimten meer zijn op de UT zijn waar gerookt mag worden.

Genoeg redenen om te stoppen met roken. Vooral als u bedenkt dat de risico’s op schade aan de gezondheid direct verminderen als u stopt met roken! U kunt echter alleen succesvol stoppen als u zelf volledig achter de beslissing staat om te stoppen. Wilt u weten of u toe bent aan stoppen met roken, doe dan deze test.

Stoppen met roken is niet makkelijk, maar levert wel voordelen op. Ex-rokers noemden na 6 weken niet roken de volgende voordelen:

·
Meer zelfrespect;

·
Zich fitter en lekkerder voelen;

·
Meer lucht krijgen;

·
Niet meer hoesten;

·
Betere smaak en reuk;

·
Gezondere huidskleur;

·
Warmere handen en voeten.
pi_45339342
Van dit soort topics krijg ik gewoon zin om te gaan roken. En ik rook niet eens.
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 12:49:54 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45339400
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef rednajt het volgende:

[..]

Kun je niet beter nu vast gaan liggen dan?

pi_45339420
Jemig man jij komt echt gefrustreerd over, ik rook ook niet en ik irriteer me ook wel eens aan asociaal gerook in mijn omgeving maar om er nou zo'n punt over te maken gaat wel iets te ver.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_45339429
* _BlOkKiE_ steekt nog een peukie op
pi_45339437
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef rednajt het volgende:

[..]

Heb je een auto?
pi_45339447
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kun je niet beter nu vast gaan liggen dan?
hoezo wil je naast me komen liggen dan
quote:
warmere handen en voeten
minder stookkosten, minder luchtverontreiniging
pi_45339469
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef ioor het volgende:
Jemig man jij komt echt gefrustreerd over, ik rook ook niet en ik irriteer me ook wel eens aan asociaal gerook in mijn omgeving maar om er nou zo'n punt over te maken gaat wel iets te ver.
Je hebt een mond, toch? Bij de meeste mensen kan je gewoon vragen of ze even ergens anders willen gaan staan.
pi_45339475
Door jou zou ik bijna spontaan beginnen met roken.
pi_45339483
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Heb je een auto?
ja een audi A8, zijn milieuvriendelijk autoos
  zondag 14 januari 2007 @ 12:52:54 #44
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_45339506
TS, ben jij soms ook zo'n kneus die tegen vliegtuiglawaai/uitstoot is, maar wel elke zomer met het vliegtuig op vakantie gaat?
lucifer FTW!!!!
pi_45339512
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef rednajt het volgende:

Al 4 topics gesloten door moderators van Fok

MODERATORS FOK hebben hekel aan niet rokers.....
ROOK VERSLAAFDE MODERATOR GOOIT TOPIC DICHT
PLEUR OP MET DIE TERING SIGARET DEBIEL.....
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/967683/1/50/45337221

Blijkbaar mag er hier geen anti-rook topic zijn omdat ze zelf allemaal zwaar roken.....

Ik zeg nogmaals
wEG MET ALLE ROKERS!!!!!
iK WIL DIE ZOOI NIET INADEMEN
iK VIND HET STINKEN
ZIEKTEKOSTEN PREMIES VOOR ROKERS MOETEN OMHOOG
ACCIJNS OP ROOKARTIKELEN MET 5 EURO OMHOOG

ik hoop dat ik duidelijk ben....nu niet in news, maar in de klaagbaak sshit
en die van mij dan?

Anti-Roken topic
Every war is different, every war is the same.
pi_45339523
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt een mond, toch? Bij de meeste mensen kan je gewoon vragen of ze even ergens anders willen gaan staan.
de meeste vragen het niet om negatieve reacties te krijgen, en rokers hebben overal schijt aan...
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 12:53:34 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45339527

pi_45339534
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef rednajt het volgende:

[..]

ja een audi A8, zijn milieuvriendelijk autoos
Maakt niet uit. Als jij gaat lopen zeveren over luchtvervuiling, verkoop je nu die auto. En doe je computer en TV ook het raam uit, want bij het opwekken van stroom komt ook behoorlijk wat vervuiling kijken. En je neemt geen vliegvakanties meer en flikkert ook geen onrecyclebaar afval meer weg.

En als je dat allemaal gedaan hebt, kom je maar weer eens terug om te zeiken over rokers.
pi_45339588
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef dekkered het volgende:

[..]

en die van mij dan?

Anti-Roken topic
goede topic man!

Ik zie dat een hoop van die mensen die in jouw topic huilen, in deze topic nog harder huilen om een sigaretje op te kunnen steken..
pi_45339612
quote:
kom op de koffie, zul je zien hoe gezellig ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')