Vrouwen die zware shag roken.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef poepeneesje het volgende:
Vrouwen die roken zijn zo een afknapper. Man die roken zijn trouwens even not done
.
voordat ze dood gaan laten ze andere meeroken die daardoor ook eerder doodgaan, voordat ze dood zijn bezoeken ze de huisarts en ziekenhuizen...dat kost veel meer geld dan een gezond iemand die tot zijn 80ste blijft leven....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef Jordy-B het volgende:
Maar is helemaal niet zeker of rokers de gemeenschap wel veel geld kosten.
Waar Nederland de komende jaren een gigantische kostenpost aan heeft, is de vergrijzing. Mensen blijven langer leven, maar krijgen veel last van ouderdomskwalen. En er zijn meer mensen die een pensioen betaald moeten gaan krijgen...
Rokers gaan eerder dood.
Iemand die tot zijn 80e blijft leven, heeft echt wel meer ziekenhuisbezoek, medicijngebruik, operaties, etc dan iemand die op vrij jonge leeftijd komt te overlijden. Er zijn bijna geen ouderen die niet te kampen hebben met ouderdomskwalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:21 schreef rednajt het volgende:
[..]
voordat ze dood gaan laten ze andere meeroken die daardoor ook eerder doodgaan, voordat ze dood zijn bezoeken ze de huisarts en ziekenhuizen...dat kost veel meer geld dan een gezond iemand die tot zijn 80ste blijft leven....
moet je tegen je familleden zeggen die roken...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef Quatertemper het volgende:
Flikkert toch op lamlul.
Krijg lonkanker maar genees. (geen doodsverwensing).
Zeg maar tegen de rest van je stivornazifamillie dat longkanker ook voor niet-rokers is. (echt?ja!)quote:Op zondag 14 januari 2007 12:30 schreef rednajt het volgende:
[..]
moet je tegen je familleden zeggen die roken...![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:34 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zeg maar tegen de rest van je stivornazifamillie dat longkanker ook voor niet-rokers is. (echt?ja!)
Ga een nuttige strijd voeren in plaats van een beetje de 'moralistische' hoer uit te hangen.
hoeveel steek jij eraan met je lucifer doosje...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
Ik vind hem wel schattig. En een beetje dom.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef rednajt het volgende:
[..]
hoeveel steek jij eraan met je lucifer doosje...![]()
Ik zou zeggen, steek er nog een opquote:Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef rednajt het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een manicurist.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef rednajt het volgende:
[..]
quote:
quote:UTRECHT - Het verhaal dat ongezond leven leidt tot hogere zorgkosten klopt niet. Wie gezond leeft, maakt wellicht minder kosten per geleefd jaar, maar de totale zorgkosten kunnen uiteindelijk toch hoger zijn.
Dit komt doordat zij langer leven en tijdens deze 'extra' levensjaren relatief veel zorg consumeren. Zo blijkt uit onderzoek dat een rokende bevolking op termijn goedkoper is dan een niet-rokende bevolking.
bron
amen!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
luister alle luchtvervuiling moet tegengegaan wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef yvonne het volgende:
Weg met alle honden in Nederland! Ook al geen honden
Kun je niet beter nu vast gaan liggen dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
luister alle luchtvervuiling moet tegengegaan worden![]()
Heb je een auto?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
hoezo wil je naast me komen liggen danquote:Op zondag 14 januari 2007 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je niet beter nu vast gaan liggen dan?
minder stookkosten, minder luchtverontreinigingquote:warmere handen en voeten
Je hebt een mond, toch? Bij de meeste mensen kan je gewoon vragen of ze even ergens anders willen gaan staan.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef ioor het volgende:
Jemig man jij komt echt gefrustreerd over, ik rook ook niet en ik irriteer me ook wel eens aan asociaal gerook in mijn omgeving maar om er nou zo'n punt over te maken gaat wel iets te ver.
en die van mij dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef rednajt het volgende:
Al 4 topics gesloten door moderators van Fok
MODERATORS FOK hebben hekel aan niet rokers.....
ROOK VERSLAAFDE MODERATOR GOOIT TOPIC DICHT
PLEUR OP MET DIE TERING SIGARET DEBIEL.....
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/967683/1/50/45337221
Blijkbaar mag er hier geen anti-rook topic zijn omdat ze zelf allemaal zwaar roken.....
Ik zeg nogmaals
wEG MET ALLE ROKERS!!!!!
iK WIL DIE ZOOI NIET INADEMEN
iK VIND HET STINKEN
ZE KOSTEN DE GEMEENSCHAP EEN HOOP GELD
ZIEKTEKOSTEN PREMIES VOOR ROKERS MOETEN OMHOOG
ACCIJNS OP ROOKARTIKELEN MET 5 EURO OMHOOG
ik hoop dat ik duidelijk ben....nu niet in news, maar in de klaagbaak sshit
de meeste vragen het niet om negatieve reacties te krijgen, en rokers hebben overal schijt aan...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt een mond, toch? Bij de meeste mensen kan je gewoon vragen of ze even ergens anders willen gaan staan.
Maakt niet uit. Als jij gaat lopen zeveren over luchtvervuiling, verkoop je nu die auto. En doe je computer en TV ook het raam uit, want bij het opwekken van stroom komt ook behoorlijk wat vervuiling kijken. En je neemt geen vliegvakanties meer en flikkert ook geen onrecyclebaar afval meer weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja een audi A8, zijn milieuvriendelijk autoos
goede topic man!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
en die van mij dan?
Anti-Roken topic
kom op de koffie, zul je zien hoe gezellig ik benquote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef yvonne het volgende:
De wereld gaat eraan.....jullie zijn gewaarschuwd fokkers Gezellig typje ben je.
had trouwens al eerder een topic aan gemaakt over jou Ik vind dat rednajt gelijk heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef rednajt het volgende:
[..]
goede topic man!
Ik zie dat een hoop van die mensen die in jouw topic huilen, in deze topic nog harder huilen om een sigaretje op te kunnen steken..![]()
luchtvervuiling heeft niks met roken en gezondheid te maken....deze topic gaat specifiek over rokers en hun stinksigaretten....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als jij gaat lopen zeveren over luchtvervuiling, verkoop je nu die auto. En doe je computer en TV ook het raam uit, want bij het opwekken van stroom komt ook behoorlijk wat vervuiling kijken. En je neemt geen vliegvakanties meer en flikkert ook geen onrecyclebaar afval meer weg.
En als je dat allemaal gedaan hebt, kom je maar weer eens terug om te zeiken over rokers.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef rednajt het volgende:
[..]
kom op de koffie, zul je zien hoe gezellig ik ben![]()
Jij bent 1 van de slimste personen op fok, maar dat is eerlijk gezegd niet zo moeilijkquote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
had trouwens al eerder een topic aan gemaakt over jou Ik vind dat rednajt gelijk heeft.
maar die mocht niet open blijven
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:
[..]
luchtvervuiling heeft niks met roken en gezondheid te maken....deze topic gaat specifiek over rokers en hun stinksigaretten....
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
als je maar zonder aansteker komt dan.....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom ik op de fiets, maar wel met m'n peuken bij me
moet je nog even dekkered der in zetten dan kan ik et in men sig zettenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de slimste personen op fok, maar dat is eerlijk gezegd niet zo moeilijk![]()
![]()
Want vergeleken met jou is iedereen op FOK! een stuk slimmer, bedoel je?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de slimste personen op fok, maar dat is eerlijk gezegd niet zo moeilijk![]()
![]()
Nee, zolang er gebruikers als jij rondlopen, is dat een eitje, inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hoogbegaafd...dus zo makkelijk zal dat niet zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Want vergeleken met jouw is iedereen op FOK! een stuk slimmer, bedoel je?![]()
wat sneu voor je...quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd...dus zo makkelijk zal dat niet zijn![]()
ik ben nog niet dood...quote:
Dan maar hoogbegaafdquote:Gemiddeld leven rokers 13 jaar minder dan niet rokers
eeh welquote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef DeRCT14 het volgende:
Rednajt, je geeft de rest ook geen kans om te reageren he...
Heb je weinig aan als je de laatste 20 jaar van je leven dementerend bent.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik ben nog niet dood...
[..]
Dan maar hoogbegaafd![]()
hoogbegaafden dementeren eerder dan niet hoogbegaafde?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je de laatste 20 jaar van je leven dementerend bent.
Inderdaad!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je de laatste 20 jaar van je leven dementerend bent.
www.google.nl... je doet ook zelf niet echt veel moeite he, hoe oud ben je, toevallig?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef rednajt het volgende:
[..]
hoogbegaafden dementeren eerder dan niet hoogbegaafde?
Bron?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |