Ey, krijg een ziekte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Volgens de ergenissen top 10 staat hondenpoep op straat weer op nummer 1![]()
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....quote:
Oke, verbied je ook even de criminaliteit... En gelijk de wespen en muggen, daar stoort ook iedereen zich aan....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef rednajt het volgende:
[..]
Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....
Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mee eens.. Ik denk dat we te veel honden hebben met baasjes die er niet mee om kunnen gaan. Een hond zou een status symbool moeten worden waarvoor je een IQ-test moet afleggen.
Wat denk je van al die kut honden die kleine kinderen bijten?? Er zijn gevallen bekend de afgelopen jaren waarbij een peuter werd dood gebeten door zo een kut hond....dan lopen gewoon de rillingen over mij lijf als ik dat lees...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef FBIFile het volgende:
honden zijn onhygienisch, veroorzaken lawaaioverlast, stankoverlast en geweldoverlast en zijn afhankelijk.
kortom, klotehuisdieren.
Briljant ideequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...
Dat doen we met koeien/kippen/varkens ook... Worden er ook niet echt minder volgens mij...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
we kunnen ze opeten? die honden
Waar staat die lijst?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Ik heb een hekel aan honden maar alsog vind ik niet dat je de honden de schuld mag geven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
of de baasjes ruimen gewoon even de stront op.
dat is een iets meer handige oplossing
Bij sommige chinese restaurants schijnt dat niet ongebruikelijk te zijn....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
we kunnen ze opeten? die honden
gewoon opruimen die vieze troep.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef harryharry het volgende:
[..]
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.
(nee ik heb geen hond en woon ook niet in houten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |