abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40206323
Volgens de ergenissen top 10 staat hondenpoep op straat weer op nummer 1

Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront

Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:37:08 #2
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_40206540
Jij bent echt te grappig...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_40206573
honden zijn smerig ja
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:38:12 #4
65490 whoops
pi_40206577
Ik vind dat ze alle verboden moeten verbieden...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:38:24 #5
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40206588
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:

Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront

Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....
Ey, krijg een ziekte.
pi_40206594
of de baasjes ruimen gewoon even de stront op.
dat is een iets meer handige oplossing
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_40206619
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef whoops het volgende:
Jij bent echt te grappig...
Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....
pi_40206627
honden zijn onhygienisch, veroorzaken lawaaioverlast, stankoverlast en geweldoverlast en zijn afhankelijk.
kortom, klotehuisdieren.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:40:00 #9
65490 whoops
pi_40206648
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef rednajt het volgende:

[..]

Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....
Oke, verbied je ook even de criminaliteit... En gelijk de wespen en muggen, daar stoort ook iedereen zich aan....

Hoe oud ben je, veertien?
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:40:05 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40206651
Was het maar waar.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_40206664
het enige dat erger is dan honden zijn de eigenaren.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40206668
Ooit ga ik een keer beroemd worden omdat ik de uitvinder ben van een manier om iemand via internet een vinger in zijn oog te steken..
Deal with it; rock 'n roll
pi_40206687
mee eens.. Ik denk dat we te veel honden hebben met baasjes die er niet mee om kunnen gaan. Een hond zou een status symbool moeten worden waarvoor je een IQ-test moet afleggen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:42:23 #14
65490 whoops
pi_40206732
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mee eens.. Ik denk dat we te veel honden hebben met baasjes die er niet mee om kunnen gaan. Een hond zou een status symbool moeten worden waarvoor je een IQ-test moet afleggen.
Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...
pi_40206735
*prik!
Deal with it; rock 'n roll
pi_40206742
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef FBIFile het volgende:
honden zijn onhygienisch, veroorzaken lawaaioverlast, stankoverlast en geweldoverlast en zijn afhankelijk.
kortom, klotehuisdieren.
Wat denk je van al die kut honden die kleine kinderen bijten?? Er zijn gevallen bekend de afgelopen jaren waarbij een peuter werd dood gebeten door zo een kut hond....dan lopen gewoon de rillingen over mij lijf als ik dat lees...

En dan nog die halve criminelen die met zo kut pitbull overal lopen om maar angst te zaaien bij de gewone burger....weg met die pleurisbeesten
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:42:47 #17
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40206747
we kunnen ze opeten? die honden
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40206794
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef whoops het volgende:

[..]

Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...
Briljant idee ik begin mij alvast een snor aan te meten
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:44:18 #19
65490 whoops
pi_40206799
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat doen we met koeien/kippen/varkens ook... Worden er ook niet echt minder volgens mij...
pi_40206845
quote:

Waar staat die lijst?
pi_40206911
quote:

Ik heb een hekel aan honden maar alsog vind ik niet dat je de honden de schuld mag geven.
Ik vind dat mensen eerder hun hondenbewijs moeten halen voordat ze een hond mogen.
Je mag ook geen auto rijden zonder rijbewijs, geen hond zonder honden bewijs.
Eerst op cursus en dan pas een hond, zou voor voor alle honden-ergernissen heel goed zijn
pi_40206938
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
of de baasjes ruimen gewoon even de stront op.
dat is een iets meer handige oplossing
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.

(nee ik heb geen hond en woon ook niet in houten)
There's no place like 127.0.0.1
pi_40206943
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Bij sommige chinese restaurants schijnt dat niet ongebruikelijk te zijn....
pi_40206953
verkapt-alle-moslims-moeten-weg-uit-Nederland-topic
pi_40206992
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef harryharry het volgende:

[..]

Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.

(nee ik heb geen hond en woon ook niet in houten)
gewoon opruimen die vieze troep.
mensen zijn gewoon te lui om het te doen.
zakje over de hand, drol oprapen, en in de bak.
scheelt een hoop vunzigheid op de straat en onder schoenzolen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')