Nee ik ook niet, als het echt belangrijk is dan wordt ik automatisch gelijk goed wakker. Normaal, als ik bijvoorbeeld de wekker zet voor een college ofzo dan wil ik wel eens met moeite me bed uitkomen of verslapen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik verslaap mij nooit als ik iets gepland heb. Zeker niet als er anderen op mij wachten.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik verslaap mij nooit als ik iets gepland heb. Zeker niet als er anderen op mij wachten.
Pff. Vooral dat laatste is een prestatie van formaat.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Een keer: ik viel bijna achter het stuur in slaap, dus zocht ik even een parkeerkplaats op voor een kort dutje. Dat was vrijdagavond om 8:15. Ik wer zaterdagochtend om 6:30 wakker
En een keer: ik ging slapen op zondagavond en werd dinsdagochtend wakker... (dat was de beste)
Ahhh dat zijn de leuke dingen, vertel!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef luciferist het volgende:
ja, verslag maken, tot 5 uur in de ochtend, om 6 uur weg moeten om 1 uur wakker worden op een totaal andere plek als waar ik in slaap gevallen ben
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pff. Vooral dat laatste is een prestatie van formaat.
Dan zul je ook wel eeen ontieglijke honger hebben als je wakker wordt lijkt me. En nodig moeten schijten en zeiken. Had je al een paar dagen niet geslapen ofzo dan ?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.
Blijft dat zonder gevolgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 03:38 schreef Maisnon het volgende:
Geen idee, supervaak in ieder geval
Jezus, wat moet dat vreemd zijn als je het nog niet doorkrijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.
hehe.quote:Op zondag 14 januari 2007 05:10 schreef nachtpersoon het volgende:
1e dag stage (moest half 9 aanwezig zijn)
15:03 kom ik aan en ze wouden echt niet geloven dat ik me had verslapen omdat ik te laat naar bed ben geweest, in die zin dat de baas echt dacht dat ik aan het liegen was..
3e dag stage, hetzelfde verhaal. Ontslagen daar.
Dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
En een keer: ik ging slapen op zondagavond en werd dinsdagochtend wakker... (dat was de beste)
hoe doen jullie dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 05:38 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad.
Op 1 januari naar bed en dan de 3de pas weer wakker worden.![]()
Nee hoor, die zijn leeg voordat ik ga slapenquote:Op zondag 14 januari 2007 05:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoe doen jullie dat?
jullie worden toch wel eens tussendoor wakker om te schijten/pissen ofzo?
hmm klinkt als simplonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef S. het volgende:
Eens tot half 7 's ochtends uitgeweest in Groningen en moest om 10:30 uur werken in Utrecht.
Dus trein gepakt van 07:20 (volledig naar de klote en stinkend naar rook, schraal bier en zweet tussen alle mensen die netjes naar hun werk gingen) en keurig om 09:20 thuis. en ik dacht, ik kan nog wel even slapen tot 10 uur, het is toch maar 10 minuten fietsen. Ik werd wakker om 2 uur 's middags en had 3 gemiste oproepen van m'n baas. Toen maar even teruggebeld en de situatie uitgelegd en uiteraard alsnog gaan werken. Niets aan de hand verder, baas is rielekste gozer
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
Niet noemenswaardig te laat.
Wel een keer de andere kant op! Wekker gaat 's-ochtends (zoals gewoonlijk om 6.30) ik uit bed, douchen, aankleden, boterhammen klaarmaken en op de fiets naar het werk. Halverwege de fietstocht van 10 km kom ik erachter dat het zondag is.![]()
![]()
![]()
Eh ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
Wel een keer de andere kant op! Wekker gaat 's-ochtends (zoals gewoonlijk om 6.30) ik uit bed, douchen, aankleden, boterhammen klaarmaken en op de fiets naar het werk. Halverwege de fietstocht van 10 km kom ik erachter dat het zondag is.![]()
![]()
![]()
Is mij weleens overkomen op een maandag in de vakantie voor een dichte school te staanquote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
op een zaterdagochtend baantje doodleuk zorgen dat je om 6 uur bij je werk bent: belt je baas af dattie ziek is en dat ik dus weer me bed in kanquote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is mij weleens overkomen op een maandag in de vakantie voor een dichte school te staan![]()
nog nooit, is een kwestie van disipline!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Erotica_ het volgende:
Nee.
uhmm.. jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Tism het volgende:
[..]
nog nooit, is een kwestie van disipline!!![]()
Ik heb wel eens in de auto gezeten.. Toen kwam ik erachter dat het toch nog wel erg donker was. Bleek dat het 3 uur was, terwijl ik pas om 7 uur in de auto hoefde te zitten..quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef Toad het volgende:
Meestal valt het wel mee en kom ik nog net op tijd of net een paar minuten te laat op school. En dat voor een avond- en nachtmens!![]()
Wel een keer gehad dat ik dacht dat m'n wekker ging. Stapte ik m'n bed uit, pakte ik wat handoeken en ging ik de douche in. Eénmaal afgedroogd en terug in mijn kamer ging ik 'ns op de klok kijken: 2.15 uur. Terwijl ik er rond 7 uur uit moest.![]()
Ik heb het ook wel eens gehad, moest er eigenlijk om 7 uur uit. Ik werd wakker en niet op klok gekeken oid en ga naar beneden, tijdens mijn ontbijt mis ik de krant, kijk ik op de klok. 03:00. Toch maar even terug gaan slapen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef Toad het volgende:
Meestal valt het wel mee en kom ik nog net op tijd of net een paar minuten te laat op school. En dat voor een avond- en nachtmens!![]()
Wel een keer gehad dat ik dacht dat m'n wekker ging. Stapte ik m'n bed uit, pakte ik wat handoeken en ging ik de douche in. Eénmaal afgedroogd en terug in mijn kamer ging ik 'ns op de klok kijken: 2.15 uur. Terwijl ik er rond 7 uur uit moest.![]()
ook een keer gehad..... mijn man had nog geen rijbewijs, ik hoog zwanger. Ik zei nog: "maak me na 15 minuten wakker, dan rijden we door". Was hij ook in slaap gevallen. 4 uur later reden we verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Een keer: ik viel bijna achter het stuur in slaap, dus zocht ik even een parkeerkplaats op voor een kort dutje. Dat was vrijdagavond om 8:15. Ik wer zaterdagochtend om 6:30 wakker
Nee was avondje lam doen in allemaal kroegjes en eindigen in de blauw engelquote:
whehe ik was heul niet komen opdagenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:13 schreef arneaux het volgende:
Mondeling Nederlands, voor Examen. Grof verslapen dus een half uur te laat, samenvattingen vergeten en ik sowieso te weinig boeken gelezen..
Dat heb ik ook wel es gehad, alleen met het verschil dat ik normaal 20 minuten er over fietste, met hoog tempo, en dat ik nu in 13 minuten tijd kon:quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef timbastiaansen het volgende:
Ook een keer wel te laat, normaal fiets ik in 50 minuten naar school, met een aardig tempo. Werd ik 40 minuten van te voren gebeld, ik uit bed, ontbijten, douchen, fietsen en nog was ik op tijd. Wel hard gereden toen
Herkenbaarquote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Palomar het volgende:
Voor iets belangrijks heb ik me eigenlijk ook nog nooit verslapen. Ik heb zelfs soms dat ik automatisch zonder wekker al precies op de goede tijd wakker wordt (paar minuten voordat de wekker gaat).
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Heb er ook één:
(voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
Een maat van mij had eens 2 uur op de wc geslapen, dat was niet zo enorm lang maar hij hoort het nog steeds. Maar die avond was er bij iedereen veel alcohol doorheen en heb ik ook iets gehad waarvoor ik me nog steeds schaamquote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Heb er ook één:
Een keer op maandag personeelsfeestje gehad van de kroeg waar ik werkte. Kwam uiteindelijk om 4:45 thuis terwijl ik om 6:30 weer op moest staan om naar stage te gaan. Dat terwijl mijn stagebegeleider ook nog kwam die dag. Ik weet niet 100% zeker wat ik gedaan heb, maar ik denk dat ik om 4:45 onder de douche ben gaan zitten in plaats van naar bed te gaan en daar in slaap ben gevallen. Ik werd wakker toen mijn moeder de deur van de badkamer open deed om 8:00. Voelde me echt ontzettend gaar en moe die dag.
Het mooiste was nog dat een collega van mij ook in slaap was gevallen op een rare plek. Ze werd om 7:00 wakker op de WC in de kroeg waar we geeindigd waren. Ze werd wakker en liep verdwaasdde wc uit, en toen ging opeens het alarm af. Dit hoort ze tot op de dag van vandaag nog steeds regelmatig. (voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
Ze controleren daar dus blijkbaar de toiletten niet voordat ze de boel sluiten. Er wordt altijd pas de volgende ochtend schoongemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef roooosje het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben ze ook niet zoveel toiletten, dus het moet eigenlijk wel opgevallen zijn dat er 1 constant bezet was.
Daar heb ik nou geen last van (wel van die biologische wekker), maar ik heb een collega gehad die zich regelmatig versliep.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ook niet
Soms wil ik me wel verslapen maar dan lukt het nog niet , Biologische wekker!
Probeer eens op tijd aan te komen voor een dagdienst die begint om 07:00 uur om tot de ontdekking te komen dat je avonddienst hebt en die begint om 15:00 uurquote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Het mooiste was nog dat een collega van mij ook in slaap was gevallen op een rare plek. Ze werd om 7:00 wakker op de WC in de kroeg waar we geeindigd waren. Ze werd wakker en liep verdwaasdde wc uit, en toen ging opeens het alarm af. Dit hoort ze tot op de dag van vandaag nog steeds regelmatig. (voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
vertel, vertelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Een maat van mij had eens 2 uur op de wc geslapen, dat was niet zo enorm lang maar hij hoort het nog steeds. Maar die avond was er bij iedereen veel alcohol doorheen en heb ik ook iets gehad waarvoor ik me nog steeds schaam![]()
Dan interesseert het je ook geen ene ruk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef no1uknow het volgende:
Iemand uit mijn klas doet voor de 2e keer HAVO 5.
Had ie zich vorig jaar voor het herexamen verslapen
mmm ik denk dat het dan toch aan zijn cijfers lagen, want als je het herexamen mist mag je het nog een keer proberen in utrecht dacht ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef no1uknow het volgende:
Iemand uit mijn klas doet voor de 2e keer HAVO 5.
Had ie zich vorig jaar voor het herexamen verslapen
tijdens de lesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Telt (ver)slapen tijdens de les ook mee?
Verder verslaap ik me eigenlijk helemaal nooit.
Grof verslapen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is je meest schokkende keer dat je je verslapen hebt? En wat waren de gevolgen?
Ja vraag het niet aan mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:51 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Dan interesseert het je ook geen ene ruk.
Toen kon je dus niet meer mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:53 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb me weleens overslapen toen ik nog bij AH (bijbaantje) werkte, gebeurde een paar keer per jaar.
Maar 1 keer was het echt een drama. We gingen toen met AH naar Euro Disney. Om kwart voor 6 moesten we bij de AH verzamelen, om om 6 uur te kunnen vertrekken.
Ik werd om 5 over 6 wakker, maar toen was het al te laat
Dat is wel ernstig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdens de les
ik heb wel eens iemand van school getrapt zien worden omdatie een hele dag heeft liggen slapen in de klas alleen op zo'n manier dat de docenten er pas heel laat achter kwamen
ter info: was jaar of 4 geleden op mon3aan voorburg
Goed geradenquote:
stel je wekker een half uur eerder in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Aventura het volgende:
Ik verslaap me heel vaak. Ik heb een nieuwe baan en daar wil ik 8:30 beginnen. Het is me in acht dagen slechts 1x gelukt om op dat tijdstip te beginnen. Het probleem is dat ik wel wakker word van de wekker, maar dat ik prompt daarna weer in slaap val, om vervolgens een half uur later verschrikt weer wakker te worden. Gelukkig blijft de schade wel beperk, ik lig nooit langer dan een extra half uur in bed.
Goed planquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:54 schreef wendytje het volgende:
als baas zou ik nu eerst vragen of mijn werknemer een fokker is voordat ik hem aanneem (en dan niet dus.....)
al die mensen die op tijd komen niet boeit
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
Na een nacht drinken, maar zonder gevolgen:
In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.
Hij: Maar we zitten bij Delft, richting Rotterdam.
Ik: Fuck.
Hij: Stap maar in Rotterdam uit dan.
Ik: Da's goed.
(...)
Wéér wakker getikt. Conducteur was een vrouw nu.
Ik (grote ogen): Waar ben ik??
Zij: in de trein richting Utrecht, we zijn er bijna.
Ik: Fuck fuck.
In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.
Ik: gdvrdgdvrdgdvr.
Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.
Doe mijn ogen nog even dicht.
(...) Doe mijn ogen weer open. Kijk suffig naar buiten.
Ja hoor: terug in Gouda.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was om 10:30u op mijn plek van bestemming.![]()
Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.
(...)
In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.
Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
(...)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mij
Dat commentaar heb ik eerder gehoord, maar helaas... echt gebeurd.quote:leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardig
Als ik moest kiezen tussen Rotterdam en Antwerpen. Dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef JAM het volgende:
Nu ja; dat komt vrij vaak voor. Ik heb een keer gehad dat ik 's ochtends vroeg naar Rotterdam moest en toen net voorbij Roosendaal wakker werd. Stond ik om negen uur in Antwerpen.
Priceless, dat soort momenten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:50 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Na een hele lange nacht met nog meer alcohol ergens rond 9 uur 's ochtends met de taxi afgezet bij Amsterdam centraal. Ik weet nog dat ik richting het spoor liep en toen ging het licht uit.
Ik werd wakker gemaakt door de conducteur, na veel gedoe en veel handen en voeten begreep ik dat ie mijn kaartje wilde zien. Dus ik toon mijn trajectkaart Amsterdam - Utrecht.
Conducteur: "Euh, waar bent u ingestapt?"
Ik: "In Amsterdam."
Conducteur: "Dat kan niet!!"
Ik: "Echt wel!"
Conducteur: "Hmm... jaja, ok. En waar moet u dan naar toe?"
Ik: "Ja, naar Utrecht natuurlijk!! Dat staat toch op mijn kaartje!!"
Conducteur: "Tja, we rijden nu Almelo binnen."
Goed zo jongen! Leve de deugd der middelmatigheid!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef Wouser het volgende:
Deze FOK!User heeft zich nog nooit verslapen
Collega van mij had dat. Die schrok wakker in Vlissingen, terwijl ze er twee uur eerder al uit had gemoeten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef JAM het volgende:
U denkt toch ook niet dat iedereen die u in de intercity van Amsterdam CS naar Vlissingen aan het slapen is ook daadwerkelijk naar Vlissingen wilt?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou nee.... De feestjes van die maat van mij hebben nogal de neiging uit te lopen. Ik nam me voor om rond een uur of 4 naar huis te gaan zodat ik nog een uurtje of 7 kon pitten. Om 4 uur dacht ik daar opeens heel anders over (volgens mij was het de drank) en besloot ik dat 6 uur ook wel een mooie tijd was om te vertrekken. Om 6 uur vond ik volgens mij niks meer (vermoedelijk weer de drank) maar desondanks verliet ik het feest pas rond half negen des ochtends. Aangezien ik met mijn dronken kop nog steeds dacht dat ik nog best fit was had ik er nog alle vertrouwen in dat ik naar de wedstrijd kon. Even een uurtje liggen en weer de veren uit, wekker is al gezet, gewoon neer ploffen op bed.
3 januari gedaan en gehaald.quote:
lekker bevooroordeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef Ringo het volgende:
Als je de klok 2x rond kan slapen zonder tussentijds wakker te worden, lijdt je aan een ziekte.
Datzelfde kan ik in een geheel verduisterde kamer... raar maar waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef Aventura het volgende:
Als ik wakker word kijk ik altijd uit het raam en dan kan ik tot op een uur nauwkeurig wel zeggen hoe laat het is.
Misschien is dat ook de reden dat de gebeurtenissen er iets te ongeloofwaardig uit zien, je was zo dronken dat je gewoon hallucineerde dat je verkeerd zat.quote:
Is dit niet meer een ongeluk? Enorm schrikken voor iedereen... Je geloofde 't zeker eerst niet dat er van het ene op het andere moment ineens 2 weken 'kwijt' waren?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef DonPerignon het volgende:
Volgens mij win ik dit potje wel.
Het was oud en nieuw, ging naar een feestje toe op de fiets. Natuurlijk heel hard gefeest, rond een uur of 9 's ochtends fietste ik naar huis (moest 7km fietsen) maar omdat ik niet helder was ging het fietsen niet echt heel goed. Ik kan me herinneren dan ik ergens tegen een paaltje reed en zo keihard ten val kwam. Werd 13 januari 'wakker', bleek dat ik 12 dagen in coma heb gelegen. Sindsdien drink ik niet meer, dat wil ik mijn ouders ook niet meer aan doen.
Dus..
Dit jaar, na de introductieweken van de universiteit als mentor meegelopen te hebben, heb ik van 11 uur 's ochtends tot 10 uur de volgende ochtend geslapen. Toen was ik wel eventjes klaarwakkerquote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Ik op 2 juni en dan weer wakker worden op 4 juniquote:Op zondag 14 januari 2007 05:38 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad.
Op 1 januari naar bed en dan de 3de pas weer wakker worden.![]()
Daar heb ik altijd last van! Of ik nu een half uur, een uur of 2 uur voor ik weg moet opsta, ik blijf altijd tot het allerlaatste moment (en nog een minuutje langerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wel heb ik 'vaak' dat ik gedurende de ochtendbezigheden afgeleid raak (ff nieuws lezen etc.) waardoor ik te laat ben, en alsnog als excuus moet gebruiken dat ik me verslapen heb.
Ik kan dat dan weer wel, gewoon zorgen dat ik de late diensten en avonddiensten krijg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef LoggedIn het volgende:
waarom moeten we eigenlijk altijd sochtends vroeg beginnen met werken? waarom niet gewoon om 10u ofzow?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:21 schreef TC03 het volgende:
Ooit één keer wakker gebeld door het hoofd van de school waarom ik niet bij een proefwerk was dat al een half uur bezig was. Toen snel aangekleed, gemaakt, en ik was nog als eerste klaar.
omg, ze hebben tegenwoordig ook overal wel een mooie naam voor met 'syndroom' erinquote:
dat heb ik ook, en als ik te laat wakker wordt vlieg ik door huis heen om toch op tijd te zijn, of hooguit een kwartier later.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Te erg als je dit hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:43 schreef Dimitri_ het volgende:
DSPS
hahaha .. dat is echt een klote gevoel en een lekker gevoel tegelijkertijd! Ik ken het!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
tepels als avatar hebben. Dat is pas triest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie geen wekkers ofzo??
Verslapen das toch wel triest.
Laten we het maar niet over je usericon hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
tepels als avatar hebben. Dat is pas triest.
Een ruige Sultan met baard = pwns tepelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over je usericon hebben.
Ik had het niet over je webicon of avaterquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een ruige Sultan met baard = pwns tepel
zou gewoon thuis gebleven zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Mirel het volgende:
Toen ik een brugpieper was, zeiden andere klasgenoten dat we de dag erop vrij hadden. Belden ze me rond half 11 op dat het een grapje was
Dat mag niet!quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
Daar kun je dan niks aan doen....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik dacht dat ik die dag vrij zou zijn (roostervrije dag verschoven. Dus ik mijn wekker niet gezet en een date geplanned voor die middag. Werd ik tegen half 11 gebeld dat ik werd geacht aanwezig te zijn![]()
Haha. Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Yurzinho het volgende:
Vorig jaar zomer, had om 7 uur 's morgens in het vliegtuig moeten zitten, schrok om 8.30 wakker
wat denk je van godsgruwelijk hard schelden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:53 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Haha. Fail
Wat deed je daarna?
God, ja dat is me ook gebeurd...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef kalinho het volgende:
En, dat gebeurt me nog wel eens na het uitgaan, in de trein in slaap vallen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef kalinho het volgende:
In tijde van mijn ochtendkrantenwijk was ik wel es de kluts kwijt. Stond ik om half 2 helemaal aangekleed in de woonkamer, en dan mijn ma die naar beneden kwam "Wat denk jij te gaan doen?"
"eh, de krant? "
"Tis nog maar half 2, ga slapen halve zool"
Uhm..paar keer met mn werk gehad. 8 uur beginnen en half 1 wakker worden.
En, dat gebeurt me nog wel eens na het uitgaan, in de trein in slaap vallen.
Ik ging vanaf Rdam terug naar Dordrecht. Bij Zwijndrecht gingen vrienden van mij eruit en moest ik nog een kleine 500 meter tot Station Dordrecht. Het volgende wat ik weet is dat ik keurig netjes 3kwartier later Station Roosendaal kom binnenrijden
En toen hoefde je nooit meer terug te komen?quote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Trafasi het volgende:
Vroegâh, bij c1000 moest ik om 7uur beginnen, en werd ik om 14u wakker![]()
koningquote:Op maandag 3 november 2008 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb een keer in m'n slaap het mens van het uitzendbureau finaal uitgescholden![]()
Ze belde op dat ik niet was verschenen op het werk, maar ik sliep nog en ik heb iets geschreeuwd te hebben van.
Godverdomme kutmongool welke idioot belt er nou zo vroeg laat me slapen tuut.....tuut....tuut
Ik herinner me er niks meer van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |