Nee ik ook niet, als het echt belangrijk is dan wordt ik automatisch gelijk goed wakker. Normaal, als ik bijvoorbeeld de wekker zet voor een college ofzo dan wil ik wel eens met moeite me bed uitkomen of verslapen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik verslaap mij nooit als ik iets gepland heb. Zeker niet als er anderen op mij wachten.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik verslaap mij nooit als ik iets gepland heb. Zeker niet als er anderen op mij wachten.
Pff. Vooral dat laatste is een prestatie van formaat.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Een keer: ik viel bijna achter het stuur in slaap, dus zocht ik even een parkeerkplaats op voor een kort dutje. Dat was vrijdagavond om 8:15. Ik wer zaterdagochtend om 6:30 wakker
En een keer: ik ging slapen op zondagavond en werd dinsdagochtend wakker... (dat was de beste)
Ahhh dat zijn de leuke dingen, vertel!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef luciferist het volgende:
ja, verslag maken, tot 5 uur in de ochtend, om 6 uur weg moeten om 1 uur wakker worden op een totaal andere plek als waar ik in slaap gevallen ben
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pff. Vooral dat laatste is een prestatie van formaat.
Dan zul je ook wel eeen ontieglijke honger hebben als je wakker wordt lijkt me. En nodig moeten schijten en zeiken. Had je al een paar dagen niet geslapen ofzo dan ?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.
Blijft dat zonder gevolgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 03:38 schreef Maisnon het volgende:
Geen idee, supervaak in ieder geval
Jezus, wat moet dat vreemd zijn als je het nog niet doorkrijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja en dat was niet echt grappig... Gewoon een hele dag kwijt zijn.
hehe.quote:Op zondag 14 januari 2007 05:10 schreef nachtpersoon het volgende:
1e dag stage (moest half 9 aanwezig zijn)
15:03 kom ik aan en ze wouden echt niet geloven dat ik me had verslapen omdat ik te laat naar bed ben geweest, in die zin dat de baas echt dacht dat ik aan het liegen was..
3e dag stage, hetzelfde verhaal. Ontslagen daar.
Dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
En een keer: ik ging slapen op zondagavond en werd dinsdagochtend wakker... (dat was de beste)
hoe doen jullie dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 05:38 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad.
Op 1 januari naar bed en dan de 3de pas weer wakker worden.![]()
Nee hoor, die zijn leeg voordat ik ga slapenquote:Op zondag 14 januari 2007 05:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoe doen jullie dat?
jullie worden toch wel eens tussendoor wakker om te schijten/pissen ofzo?
hmm klinkt als simplonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef S. het volgende:
Eens tot half 7 's ochtends uitgeweest in Groningen en moest om 10:30 uur werken in Utrecht.
Dus trein gepakt van 07:20 (volledig naar de klote en stinkend naar rook, schraal bier en zweet tussen alle mensen die netjes naar hun werk gingen) en keurig om 09:20 thuis. en ik dacht, ik kan nog wel even slapen tot 10 uur, het is toch maar 10 minuten fietsen. Ik werd wakker om 2 uur 's middags en had 3 gemiste oproepen van m'n baas. Toen maar even teruggebeld en de situatie uitgelegd en uiteraard alsnog gaan werken. Niets aan de hand verder, baas is rielekste gozer
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
Niet noemenswaardig te laat.
Wel een keer de andere kant op! Wekker gaat 's-ochtends (zoals gewoonlijk om 6.30) ik uit bed, douchen, aankleden, boterhammen klaarmaken en op de fiets naar het werk. Halverwege de fietstocht van 10 km kom ik erachter dat het zondag is.![]()
![]()
![]()
Eh ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
Wel een keer de andere kant op! Wekker gaat 's-ochtends (zoals gewoonlijk om 6.30) ik uit bed, douchen, aankleden, boterhammen klaarmaken en op de fiets naar het werk. Halverwege de fietstocht van 10 km kom ik erachter dat het zondag is.![]()
![]()
![]()
Is mij weleens overkomen op een maandag in de vakantie voor een dichte school te staanquote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
op een zaterdagochtend baantje doodleuk zorgen dat je om 6 uur bij je werk bent: belt je baas af dattie ziek is en dat ik dus weer me bed in kanquote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is mij weleens overkomen op een maandag in de vakantie voor een dichte school te staan![]()
nog nooit, is een kwestie van disipline!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Erotica_ het volgende:
Nee.
uhmm.. jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Tism het volgende:
[..]
nog nooit, is een kwestie van disipline!!![]()
Ik heb wel eens in de auto gezeten.. Toen kwam ik erachter dat het toch nog wel erg donker was. Bleek dat het 3 uur was, terwijl ik pas om 7 uur in de auto hoefde te zitten..quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef Toad het volgende:
Meestal valt het wel mee en kom ik nog net op tijd of net een paar minuten te laat op school. En dat voor een avond- en nachtmens!![]()
Wel een keer gehad dat ik dacht dat m'n wekker ging. Stapte ik m'n bed uit, pakte ik wat handoeken en ging ik de douche in. Eénmaal afgedroogd en terug in mijn kamer ging ik 'ns op de klok kijken: 2.15 uur. Terwijl ik er rond 7 uur uit moest.![]()
Ik heb het ook wel eens gehad, moest er eigenlijk om 7 uur uit. Ik werd wakker en niet op klok gekeken oid en ga naar beneden, tijdens mijn ontbijt mis ik de krant, kijk ik op de klok. 03:00. Toch maar even terug gaan slapen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef Toad het volgende:
Meestal valt het wel mee en kom ik nog net op tijd of net een paar minuten te laat op school. En dat voor een avond- en nachtmens!![]()
Wel een keer gehad dat ik dacht dat m'n wekker ging. Stapte ik m'n bed uit, pakte ik wat handoeken en ging ik de douche in. Eénmaal afgedroogd en terug in mijn kamer ging ik 'ns op de klok kijken: 2.15 uur. Terwijl ik er rond 7 uur uit moest.![]()
ook een keer gehad..... mijn man had nog geen rijbewijs, ik hoog zwanger. Ik zei nog: "maak me na 15 minuten wakker, dan rijden we door". Was hij ook in slaap gevallen. 4 uur later reden we verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Een keer: ik viel bijna achter het stuur in slaap, dus zocht ik even een parkeerkplaats op voor een kort dutje. Dat was vrijdagavond om 8:15. Ik wer zaterdagochtend om 6:30 wakker
Nee was avondje lam doen in allemaal kroegjes en eindigen in de blauw engelquote:
whehe ik was heul niet komen opdagenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:13 schreef arneaux het volgende:
Mondeling Nederlands, voor Examen. Grof verslapen dus een half uur te laat, samenvattingen vergeten en ik sowieso te weinig boeken gelezen..
Dat heb ik ook wel es gehad, alleen met het verschil dat ik normaal 20 minuten er over fietste, met hoog tempo, en dat ik nu in 13 minuten tijd kon:quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef timbastiaansen het volgende:
Ook een keer wel te laat, normaal fiets ik in 50 minuten naar school, met een aardig tempo. Werd ik 40 minuten van te voren gebeld, ik uit bed, ontbijten, douchen, fietsen en nog was ik op tijd. Wel hard gereden toen
Herkenbaarquote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Palomar het volgende:
Voor iets belangrijks heb ik me eigenlijk ook nog nooit verslapen. Ik heb zelfs soms dat ik automatisch zonder wekker al precies op de goede tijd wakker wordt (paar minuten voordat de wekker gaat).
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Heb er ook één:
(voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
Een maat van mij had eens 2 uur op de wc geslapen, dat was niet zo enorm lang maar hij hoort het nog steeds. Maar die avond was er bij iedereen veel alcohol doorheen en heb ik ook iets gehad waarvoor ik me nog steeds schaamquote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Heb er ook één:
Een keer op maandag personeelsfeestje gehad van de kroeg waar ik werkte. Kwam uiteindelijk om 4:45 thuis terwijl ik om 6:30 weer op moest staan om naar stage te gaan. Dat terwijl mijn stagebegeleider ook nog kwam die dag. Ik weet niet 100% zeker wat ik gedaan heb, maar ik denk dat ik om 4:45 onder de douche ben gaan zitten in plaats van naar bed te gaan en daar in slaap ben gevallen. Ik werd wakker toen mijn moeder de deur van de badkamer open deed om 8:00. Voelde me echt ontzettend gaar en moe die dag.
Het mooiste was nog dat een collega van mij ook in slaap was gevallen op een rare plek. Ze werd om 7:00 wakker op de WC in de kroeg waar we geeindigd waren. Ze werd wakker en liep verdwaasdde wc uit, en toen ging opeens het alarm af. Dit hoort ze tot op de dag van vandaag nog steeds regelmatig. (voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
Ze controleren daar dus blijkbaar de toiletten niet voordat ze de boel sluiten. Er wordt altijd pas de volgende ochtend schoongemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef roooosje het volgende:
[..]
hahaha, daar hebben ze ook niet zoveel toiletten, dus het moet eigenlijk wel opgevallen zijn dat er 1 constant bezet was.
Daar heb ik nou geen last van (wel van die biologische wekker), maar ik heb een collega gehad die zich regelmatig versliep.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ook niet
Soms wil ik me wel verslapen maar dan lukt het nog niet , Biologische wekker!
Probeer eens op tijd aan te komen voor een dagdienst die begint om 07:00 uur om tot de ontdekking te komen dat je avonddienst hebt en die begint om 15:00 uurquote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Blik het volgende:
Het mooiste was nog dat een collega van mij ook in slaap was gevallen op een rare plek. Ze werd om 7:00 wakker op de WC in de kroeg waar we geeindigd waren. Ze werd wakker en liep verdwaasdde wc uit, en toen ging opeens het alarm af. Dit hoort ze tot op de dag van vandaag nog steeds regelmatig. (voor de kenners, dit was de Carrousel in Den Bosch)
vertel, vertelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Een maat van mij had eens 2 uur op de wc geslapen, dat was niet zo enorm lang maar hij hoort het nog steeds. Maar die avond was er bij iedereen veel alcohol doorheen en heb ik ook iets gehad waarvoor ik me nog steeds schaam![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |