hahaha .. dat is echt een klote gevoel en een lekker gevoel tegelijkertijd! Ik ken het!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Bakkioli het volgende:
Niet noemenswaardig te laat.
Wel een keer de andere kant op! Wekker gaat 's-ochtends (zoals gewoonlijk om 6.30) ik uit bed, douchen, aankleden, boterhammen klaarmaken en op de fiets naar het werk. Halverwege de fietstocht van 10 km kom ik erachter dat het zondag is.![]()
![]()
![]()
tepels als avatar hebben. Dat is pas triest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie geen wekkers ofzo??
Verslapen das toch wel triest.
Laten we het maar niet over je usericon hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
tepels als avatar hebben. Dat is pas triest.
Een ruige Sultan met baard = pwns tepelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over je usericon hebben.
Ik had het niet over je webicon of avaterquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een ruige Sultan met baard = pwns tepel
zou gewoon thuis gebleven zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Mirel het volgende:
Toen ik een brugpieper was, zeiden andere klasgenoten dat we de dag erop vrij hadden. Belden ze me rond half 11 op dat het een grapje was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |