Dat is wel ernstig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdens de les
ik heb wel eens iemand van school getrapt zien worden omdatie een hele dag heeft liggen slapen in de klas alleen op zo'n manier dat de docenten er pas heel laat achter kwamen
ter info: was jaar of 4 geleden op mon3aan voorburg
Goed geradenquote:
stel je wekker een half uur eerder in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Aventura het volgende:
Ik verslaap me heel vaak. Ik heb een nieuwe baan en daar wil ik 8:30 beginnen. Het is me in acht dagen slechts 1x gelukt om op dat tijdstip te beginnen. Het probleem is dat ik wel wakker word van de wekker, maar dat ik prompt daarna weer in slaap val, om vervolgens een half uur later verschrikt weer wakker te worden. Gelukkig blijft de schade wel beperk, ik lig nooit langer dan een extra half uur in bed.
Goed planquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:54 schreef wendytje het volgende:
als baas zou ik nu eerst vragen of mijn werknemer een fokker is voordat ik hem aanneem (en dan niet dus.....)
al die mensen die op tijd komen niet boeit
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
Na een nacht drinken, maar zonder gevolgen:
In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.
Hij: Maar we zitten bij Delft, richting Rotterdam.
Ik: Fuck.
Hij: Stap maar in Rotterdam uit dan.
Ik: Da's goed.
(...)
Wéér wakker getikt. Conducteur was een vrouw nu.
Ik (grote ogen): Waar ben ik??
Zij: in de trein richting Utrecht, we zijn er bijna.
Ik: Fuck fuck.
In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.
Ik: gdvrdgdvrdgdvr.
Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.
Doe mijn ogen nog even dicht.
(...) Doe mijn ogen weer open. Kijk suffig naar buiten.
Ja hoor: terug in Gouda.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was om 10:30u op mijn plek van bestemming.![]()
Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.
(...)
In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.
Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
(...)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mij
Dat commentaar heb ik eerder gehoord, maar helaas... echt gebeurd.quote:leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardig
Als ik moest kiezen tussen Rotterdam en Antwerpen. Dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef JAM het volgende:
Nu ja; dat komt vrij vaak voor. Ik heb een keer gehad dat ik 's ochtends vroeg naar Rotterdam moest en toen net voorbij Roosendaal wakker werd. Stond ik om negen uur in Antwerpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |