abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:54:01 #121
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_45442588
Jwel ik denk dat ze met ze alleen ff gingen wachten tot hij uitgeslapen was
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_45446042
Vamorgen nog
pi_45447836
Ik heb een soort middag-avond school. Moet je om 14.45 beginnen, ben je er pas om 6 uur omdat ik me verslapen had. Dag ervoor flink gezopen. Gelukkig geen gezeik om gehad, gewoon een hoop domme grappen moeten aanhoren/
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_45448604
Moest pas om 12 uur op school zijn en ging de avond er voor om 11 uur slapen. Ik dacht dat ik wel op tijd wakker zou worden, ergens rond 9 of 10 ofzo. Werd ik dus wakker, stapte uit bed en wilde rustig achter de pc gaan zitten wakker worden, was het ineens half 4 's middags en was ik dus al een half uur vrij .
pi_45448621
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef mschol het volgende:

[..]

tijdens de les

ik heb wel eens iemand van school getrapt zien worden omdatie een hele dag heeft liggen slapen in de klas alleen op zo'n manier dat de docenten er pas heel laat achter kwamen

ter info: was jaar of 4 geleden op mon3aan voorburg
Dat is wel ernstig!
Ik probeer meestal alleen in slaap te vallen tijdens lessen van vakken waar ik goed in ben, dan wordt het meestal ook niet zo erg gevonden. Al moet je nu niet gaan denken dat ik halve dagen lig te slapen of zo, want dat is jammer genoeg niet het geval.
pi_45449446
Wakker gebeld door baas... die zich zorgen maakte... Doet gelukkig niet moeilijk...
pi_45451525
Heel raar, juist op momenten dat ik denk dat ik me ga verslapen gebeurd het nooit.
Altijd zo bezopen thuiskomen om half 5 en dan om 7 uur weer op. Maar dan zet ik de wekker en door de kater die ik dan krijg wil ik echt zo snel mogelijk onder de douche dus dan red ik het gewoon.

Vorig schooljaar denk ik wel 40+ keer verslapen voor lessen die om 10:45 beginnen, maar dat was meer van 'fuck dat geen zin' en lekker doortukken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:40:25 #128
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_45452323
nou 2 van mijn kant dan,
iemand die zich zo verslaapt als ik mag er wel meer als 1 opnoemen
eerste keer. het was een mooie meivakantie, lan bij een vriend van mij zou op 5 mei van start gaan. tot 8 mei. hij was echter op 3 mei jarig. en aangezien ik een goede vriend van hem ben begonnen we op 2 mei al met boodschappen doen. toen daar maar blijven pitte en de volgende dag vast mijn pc gehaald. daarna maar beginnen met feesten lannen ziupe en je kent het wel. nu moest ik echter op 7 mei om half tien weg voor een concert waaqr ik moest invallen. nouja half 11 word ik wakker gemaakt door die maat van (lag die nacht pas om 8.00 in bed ofzo) ja der staan hier 12 man voor de deur en je moet mee
op het moment dat hij het zegt. trekken 3 man me mee, 1 pakt wat kleren mee en me drumspullen ik word in een busje gezet. zit daar de volgende kapel al klaar. hadden ze mij via via via via opgespoord (ik sliep namelijk niet thuis, was niet te bereiken via mobiel 38 gemiste oproepe , en mijn ouders en zus waren ook niet thuis aangezien die op vakantie waren) mezelf toen in het busje aangekleed en nog net op tijd voor het concert daar aangekomen (het koste me alleen een rondje)

2e keer.
uitgaan met studievrienden uit rotterdam ze bleven bij mij slapen en de volgende dag moest ik om 8uur werken. achja boeiend wat maakt mij het uit. ik sta wel op en ga werken hun blijven ligge en om 2uur als ik trug kom zijn hun ook net wakker. dus wij uitgaan half 5 thius ofzo, strontzat. enne om 12uur word ik wakker. fuckwerken, kutkater, draai me om en ga verder slapen om 2 uur word ik wakker. nouja ik kan moeilijk nu nog bellen dat ik ziek ben. dus ik niets gezegd. baas belt me een paar dagen later jah ik wilde een nieuwe afspraak maken om te werken want ik dacht eik dat je zaterdag moest wekren maar je was er niet. ik zo, moest ik werken dan dat wist ik niet. hij zo nouja kun je woensdag. en niets aan het handje dus.
owja het was me tweede werkdag daar. werk er nu alweer 2 maandjes
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:20:57 #129
166008 F.abian
peer de hemelbeer
pi_45456825
IK!

half 8 beginnen met werk..
half negen wakker worden, en met superveel haast richting werk fietsen. en maar denken dat het nog maar half 8 was - en het nog wel meevalt- en ik vond het zo druk bij de scholen en op de weg..

kwam erachter toen ik na een tijdje iedereen al richting de kantine zag gaan voor pauze, en ik was nog maar een uur bezig..
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:28:59 #130
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45457111
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Toen kon je dus niet meer mee?
Goed geraden Ik slaap er nog steeds slecht door. Het was trouwens 19 september 1999, dat weet ik nog precies.
Zo niet, dan toch...
  donderdag 18 januari 2007 @ 01:12:07 #131
114682 DoorBell
Rock and roll all nite
pi_45459637
Een keer om 3 uur wakker worden als je om 3 uur moet beginnen...'s middags. Langdurig feestje gehad de avond ervoor.
pi_45461344
als baas zou ik nu eerst vragen of mijn werknemer een fokker is voordat ik hem aanneem (en dan niet dus.....)
al die mensen die op tijd komen niet boeit
uit een aspergernest
pi_45468349
ik afgelopen dinsdag voor het eerst sinds tijden, en gelijk 3,5 uur.
ik vond het wel een goed idee om maandagavond te gaan drinken en ik had zegmaar wel de tijd op mijn wekker gezet maar niet aan
er is nog plaats in de hel
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:06:09 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45468507
Ik verslaap me heel vaak. Ik heb een nieuwe baan en daar wil ik 8:30 beginnen. Het is me in acht dagen slechts 1x gelukt om op dat tijdstip te beginnen. Het probleem is dat ik wel wakker word van de wekker, maar dat ik prompt daarna weer in slaap val, om vervolgens een half uur later verschrikt weer wakker te worden. Gelukkig blijft de schade wel beperk, ik lig nooit langer dan een extra half uur in bed.
pi_45471449
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Aventura het volgende:
Ik verslaap me heel vaak. Ik heb een nieuwe baan en daar wil ik 8:30 beginnen. Het is me in acht dagen slechts 1x gelukt om op dat tijdstip te beginnen. Het probleem is dat ik wel wakker word van de wekker, maar dat ik prompt daarna weer in slaap val, om vervolgens een half uur later verschrikt weer wakker te worden. Gelukkig blijft de schade wel beperk, ik lig nooit langer dan een extra half uur in bed.
stel je wekker een half uur eerder in?
pi_45473458
Ik ben ooit eens in de intercity naar Rotterdam in slaap gesukkeld. Ik was met nog een andere jongen en we hadden de avond ervoor nogal flink gezopen, en we vielen allebei als een blok in slaap, om pas wakker te worden op Den Haag CS, en dan nog alleen maar omdat een conducteur ons wakker maakte omdat het de eindhalte van de trein was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45481365
Collega van mij die altijd om 9.30 uur begint kwam een keer binnen om 15.30 uur binnen!
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:31:28 #138
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45481430
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:54 schreef wendytje het volgende:
als baas zou ik nu eerst vragen of mijn werknemer een fokker is voordat ik hem aanneem (en dan niet dus.....)
al die mensen die op tijd komen niet boeit
Goed plan
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:42:32 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45484230
Na een nacht drinken, maar zonder gevolgen:

In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.
Hij: Maar we zitten bij Delft, richting Rotterdam.
Ik: Fuck.
Hij: Stap maar in Rotterdam uit dan.
Ik: Da's goed.

(...)

Wéér wakker getikt. Conducteur was een vrouw nu.
Ik (grote ogen): Waar ben ik??
Zij: in de trein richting Utrecht, we zijn er bijna.
Ik: Fuck fuck.

In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.
Ik: gdvrdgdvrdgdvr.

Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.

Doe mijn ogen nog even dicht.

(...) Doe mijn ogen weer open. Kijk suffig naar buiten.

Ja hoor: terug in Gouda.

Ik was om 10:30u op mijn plek van bestemming.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45484721
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:

In Leiden op de trein gestapt (5:00u), bestemming: Den Haag CS. Wakker getikt door de conducteur, kaartje getoond.

(...)

In Utrecht uitgestapt (jaja) en gewacht op de trein terug naar Den Haag. Goed, eindelijk, ik zit, op weg naar huis.
Word ik wakker door de speakers bij Gouda: helaas rijdt deze trein niet door. U wordt verder met bussen vervoerd.

Lang, láááng op een bus gewacht, en ein-de-lijk zat ik, hehe, hoofd tegen de ruit, lekker warm binnen, doe mijn ogen even dicht.
Word ik even later wakker, schrik even héél erg, maar ik zag dat we Den Haag binnenreden, dus ik: pfoei, gelukkig. Bijna thuis.

Meesterlijk verhaal!! Ik heb me echt kapot gelachen
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_45485256
Nog nooit
pi_45491374
quote:

(...)

Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mij
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_45491538
quote:

(...)

leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardig
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:41:03 #144
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_45492043
Nou ik werd keertje 5 minuten te laat wakker en ik zo van 'godverdegodverdeteringtyfus' Nou dat was best grof
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:40:35 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45493905
quote:
Dat verhaal gaat over de grens der geloofwaardigheid bij mij
quote:
leuk verhaal, maar het lijkt mij net iets te ongeloofwaardig
Dat commentaar heb ik eerder gehoord, maar helaas... echt gebeurd.

Ik was erg dronken, scheelt dat?
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:43:43 #146
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45494015
Nu ja; dat komt vrij vaak voor. Ik heb een keer gehad dat ik 's ochtends vroeg naar Rotterdam moest en toen net voorbij Roosendaal wakker werd. Stond ik om negen uur in Antwerpen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:44:46 #147
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45494054
U denkt toch ook niet dat iedereen die u in de intercity van Amsterdam CS naar Vlissingen aan het slapen is ook daadwerkelijk naar Vlissingen wilt?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45494111
Deze FOK!User heeft zich nog nooit verslapen
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:48:26 #149
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45494166
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef JAM het volgende:
Nu ja; dat komt vrij vaak voor. Ik heb een keer gehad dat ik 's ochtends vroeg naar Rotterdam moest en toen net voorbij Roosendaal wakker werd. Stond ik om negen uur in Antwerpen.
Als ik moest kiezen tussen Rotterdam en Antwerpen. Dan wist ik het wel.
pi_45494241
Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Na een hele lange nacht met nog meer alcohol ergens rond 9 uur 's ochtends met de taxi afgezet bij Amsterdam centraal. Ik weet nog dat ik richting het spoor liep en toen ging het licht uit.

Ik werd wakker gemaakt door de conducteur, na veel gedoe en veel handen en voeten begreep ik dat ie mijn kaartje wilde zien. Dus ik toon mijn trajectkaart Amsterdam - Utrecht.

Conducteur: "Euh, waar bent u ingestapt?"
Ik: "In Amsterdam."
Conducteur: "Dat kan niet!!"
Ik: "Echt wel! "
Conducteur: "Hmm... jaja, ok. En waar moet u dan naar toe?"
Ik: "Ja, naar Utrecht natuurlijk!! Dat staat toch op mijn kaartje!!"
Conducteur: "Tja, we rijden nu Almelo binnen."
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: