Net alsof dat er toe doet? Hij is nu bijna 2 weken vermist...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:33 schreef Misanthropist het volgende:
had 'ie drugs gebruikt misschien?
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:36 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Net alsof dat er toe doet? Hij is nu bijna 2 weken vermist...
En ook al had hij drugs gebruikt?
nou wat die gebruikt had mag god wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.
ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
er lopen zoveel mensen alleen op straatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:47 schreef Archiee het volgende:
[..]
nou wat die gebruikt had mag god weten![]()
maar dit duurt idd erg lang.. en in een stad zou iemand hem alleen opgemerkt hebbent neem ik aan..
Ja, zijn schoen is in het Spaarne gevonden. Het Spaarne is een (best wel) druk bevaren water en het water gaat vanaf de ringvaart tot aan het noordzee kanaal...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:54 schreef roburt het volgende:
is de schoen in het water gevonden.. of?
En een kutopmerking.quote:Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Nega het volgende:
En een kutopmerking.
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...
En verder nogmaals heel veel sterkte. Het duurt echt veel en veel te lang.
Moah ik ben het ergens wel met Dreamscape eens. Hoeveel berichten ik wel niet via msn en hyves heb gezien is nauwelijks bij te houden. Wat Dreamscape zei is cru, maar ik kan me er wel in vinden. Ik hoop iig ook dat hij z.s.m. gevonden wordt, niets vervelender dat je gewoon iemand kwijt bent en totaal geen idee hebt watskeburt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...
En verder nogmaals heel veel sterkte. Het duurt echt veel en veel te lang.
Spaarnwoude begint inderdaad al bij het PTT meertje, dat is natuurlijk ook nog een optie. Het PTT meertje is wel al afgezocht door de ME. Maar het blijft nu alleen maar bij gissen waar hij is en hoe hij er aan toe is..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef whizzer2250 het volgende:
Hmm het duurt idd erg lang, de reactie op het blog wat ik eerder noemde is verwijderd, dus dat heeft ook geen nut meer. Mobiel, pinpas enzo zullen ze vast wel nagetrokken hebben, het zal wel het eerste zijn geweest wat de politie heeft gedaan.
Voor de mensen buiten Haarlem, het Spaarne is een diep en breed kanaal met heel veel bootverkeer. Toch heb ik mijn twijfels over het Spaarne want Spaarnwoude ligt ook zeer dichtbij en daar heb je ook veel plassen en dergelijke. Ook heb ik mijn twijfels omdat een schoen niks zegt, misschien was daen wel zo dronken dat hij een schoen verloren is en iemand heeft deze het water ingetrapt of de schoen is daar ingewaaid, je weet het niet. Ik zal nog een wat duidelijker overzicht kaartje maken.
nee meer in mijn hyves inbox en in mijn msn venstersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat de berichten van school bedoelt zijn om medeleerlingen te informeren. Om dat af te doen als spam vind ik echt gezeik.
En als je hyves en msn spam krijgt had je zuiniger met je mailadres om moeten gaan.
Probleem is alleen dat het spaarne een behoorlijke stroming heeft... En heel veel scheepsvaart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Archiee het volgende:
mjah als die schoen in het water gevonden is is het bijna logisch dat hij daar ook ergens is... iemand die met 1 schoen rondloopt valt dan wel op toch..
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef whizzer2250 het volgende:
nega, kan jij de OP nog editten? zo ja, kan jij dan even de foto veranderen naar de nieuwe? Daar staat namelijk de Lichtfabriek wel goed om aangegeven. Zo niet, kan een modje dit dan doen?
hmm, shit was vergeten te zeggen dat de legenda ook iets anders is... zou je die ook opnieuw eronder kunnen plakken? Superquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?
EDIT: Er is ondertussen een .nl :quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef whizzer2250 het volgende:
Voor meer info:
http://partyflock.nl/topic/923035.html
Hier heeft een beste vriend van Daen een topic geopend, hij heeft contact met Politie en de vader van Daen.
Was het dan leukquote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Hij stond stevig in zijn schoenen, en was inderdaad niet aan de drugs. Hij houdt van lekker drinken, dus dronken werd ie vaak wel, maar hij schijnt daar tot licht aan toe aangeschoten te zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb een gedeelte van het eerste topic doorgelezen, en ik vind dit een heel eng iets. Hoe kan het dat vandaag de dag 2007, een gozer van een jaar of twintig gewoon kwijt is... wat is er in vredesnaam die avond gebeurd vraag ik me af?
Hoe was die jongen zelf? Stond ie psychisch stevig in z'n schoenen, of had ie ergens last van dat je weet? Gebruikte hij drugs of iets anders? Ik wens je in ieder geval het allerbeste.
Hij is door de ordedienst uit het pand gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Rapaille het volgende:
Kan iemand bevestigen/danwel ontkennen dat er ruzie was tussen hem en de ordedienst? Ik hoorde dat vandaag van een vriend, maar het leek mij sterk omdat ik dat nog nergens heb gelezen.
het had leuk geweest kunnen zijn als het een soortgelijk verhaal zou zijn gewordenquote:
maar ik vrees dat dit verhaal toch heel anders af zal gaan lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.
ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef Dreamscape het volgende:
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
dus jij denkt datie ontvoerd/vermoord ofzo isquote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Blijft 'n wazig iets, ben er bang voor dat hij op de verkeerde plaats verkeerde tijd was
Ik vrees dus 't ergste..
ok ff serieus dat gaat je onthouden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Nega het volgende:
Ja, wat is er nou moeilijk aan om dat te onthouden, je weet toch wel als je er iemand echt hebt uitgezet...
Kerel, als je niks zinnigs te melden heb, ga dan weg uit dit topic.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef roburt het volgende:
[..]
ok ff serieus dat gaat je onthouden?![]()
Klopt, dat is niet het belangrijkste.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef whizzer2250 het volgende:
Dat denk ik eigenlijk niet Nega, bij de lichtfabriek komen echt honderden mensen en er zullen wel meerdere eruit gezet worden. Ik hoop gewoon dat er snel wat duidelijk heid komt over waar men nou daen voor het laatst gezien hebben en of hij er nou uitgezet is of niet
wat voor rare dronk? datie rare dingen gaat doen ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef stFz het volgende:
Ik ken Daen ook en het is zo onrealistisch dat ik vorige maand nog met 'm op het podium in de challenge stond en dat ie nu weg is. Ik weet wel dat ie een hele rare dronk heeft, maar niet agressief ofzo.
dat rijmt.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Omkron het volgende:
Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Omkron het volgende:
Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Nega het volgende:
Veel tvp's hier, maar dat betekent alleen maar dat het wel leeft onder mensen, wel goed.
quote:Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
misschien in jouw "nederlands" maar ik zie er niks rijmerigs in hoor.quote:dat rijmt.
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...
Anyways, is er iets bekend over de laatste zendmast van waar zijn telefoon signalen heeft afgegeven?
Dat klopt niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdensquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdens
de ontbinding genoeg gassen hebben gevormd om wat overblijft opwaarts te stuwen.
Is het lijk weer opgedoken, dan zal het later toch weer zinken: nadat de huid voldoende bedorven is om het gas te
laten ontsnappen.
Ik denk dat we daar niet van uit moeten gaan, mits hij van de brug is gevallen... Helaas dat niet alle bruggen voorzien zijn van camera's...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Nega het volgende:
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.
Nu zouden ze denken: dat is misschien wel Daen.
quote:Stiltehoek voor vermiste Daen Hopman
Gepubliceerd op 15 januari 2007, 20:50
Laatst bijgewerkt op 15 januari 2007, 22:03
bennebroek -
Een bedrukte stemming heerste maandag in 't Trefpunt, de gereformeerde kerk van Bennebroek aan het Akonietenplein. Daar is voor de komende dagen tussen vijf en zeven uur 's avonds een stiltehoek ingericht waar buurtbewoners, familie en bekenden van de nu dik twee weken vermiste Daen Hopman (19) hun hart kunnen luchten.
Maandag, de eerste dag waarop de stilteruimte was geopend, kwamen enkele bekenden van Daen naar de kerk om een kaarsje op te steken, iets in het boek voor Daens ouders te schrijven of wat met elkaar te praten. Over het zoekwerk van de politie werd met lof gesproken en natuurlijk wisselden de bezoekers gedachten uit over mogelijke scenario’s van Daens verdwijning. ,,Maar het blijft puur giswerk’’, zegt een buurtgenootje van Daen bedroefd.
Het lijkt mij dat als het niet volledig 1 geheel is het idd zinkt. Aangezien de gassen dan wél weg kunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Klopt. Daar heb je wel gelijk in, maar via hen zou het bericht ook weer bij iemand kunnen komen die wel uit de omgeving hoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...
Geen dank! Vind gewoon dat alles gedaan moet worden!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
Dankjewel nieky
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef Logical het volgende:
En z'n mobiel etc zijn al nagetrokken ? (met welke paal was ie 't laatst verbonden bijv.) is z'n pinpas ooit nog gebruikt ? Of is het gewoon zeer waarschijnlijk dat ie ergens in het water is gevallen![]()
(misschien anders ff een linkje naar deel 1 zetten in de OP?)
Heel veel sterkte toegewenst iig de komende tijd !
Maar als je toevallig je hoofd stoot bij die val misschien weer niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef honderd het volgende:
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.
daar las ik toevallig vandaag nog over...jah weer een theorie...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef muissie het volgende:
Vreseijk allemaal hoor. Ik ben bang dat niet niet goed af gaat lopen. Maar goed je weet het niet. Je moet altijd hoop houden. De ouders van Natasja Kamphusch (dat meisje dat jaren lang vastgehouden was door haar ontvoerder) hadden waarschijnlijk ook niet gedacht hun kind ooit levend terug te zien.
Wie weet is deze jongen ook wel door een of andere gek meegenomen.Het zijn niet altijd alleen maar meiden die gevaar lopen met dat soort dingen vind ik.
Ik heb zelf en zoontje van 5 en ik vrees nou al voor de tijd dat ie op stap gaat. Straks staat de politie ook aan mijn deur dat ie vermist is of wat anders ergs.
Wat moet er wel niet door de gedachten van de ouders van deze jongen gaan. Hoop dat ze hem snel vinden. Hoe dan ook. Onzekerheid is erg.
Waarom zou fok! genoemd moeten worden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Ga eens na hoe betrouwbaar die aanwijzingen kunnen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef L-IS het volgende:
hoor ik jou nu op Caz?
zo ja, netjes gedaan![]()
ach... ieder zijn eigen smaak van bijdragequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt wel heel lang inmiddels hè
Shit man
Net de site gelezen. Er is in elk geval veel aandacht voor en dat lijkt me goed.
Alleen die gedichten
Of mag ik dat niet zeggen
En steeds meer aan wennen misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef Nega het volgende:
18 Dagen inmiddels, het is wel stom, maar je gaat er doordat het al zo lang duurt steeds minder aan denken, hoewel je dat natuurlijk niet wilt.
weet niet meer precies, hij vertelde dat hij het hyves profiel verzorgde om berichten te filteren op bruikbaarheid enzo. Toen ik dat bericht schreef was hij aan het pratenquote:
Ik denk dat het ook een beetje is dat men nu even afgelopen dag / dagen bezig is geweest met die storm...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef nozem het volgende:
Nou. Ik hoop dat hij snel gevonden wordt. Hij is echter al bijna 3 weken vermist nu, inmiddels zijn er ook twee stormen over Nederland heen geraasd. De kans op een goede afloop lijkt me echt erg klein.
Wat kun je doen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebben.
Inderdaad, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.
je doelt op zijn stoffelijk overschot?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ookWaar ie nu wel niet helemaal beland kan zijn.
Wat een drama dit![]()
Maak er een topic over... het is hier wel een klein beetje off...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
Die heeft bij haar verdwijning toch duidelijk de indruk achter gelaten voorlopig niet terug te komen, daar is hier geen sprake van. Andere personen hebben niet zoveel met dit topic van doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
wel in het water gevonden dus...quote:'Lichaam Daen Hopman vermoedelijk gevonden'
Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 15:17
AMSTERDAM - De politie heeft een stoffelijk overschot gevonden in het water achter discotheek De Lichtfabriek in Haarlem, zo meldt Campus TV vrijdag. Tegenover het studententv-station verklaarde de politie dat het lichaam vermoedelijk van de vermiste Daen Hopman is.
Het onderzoeksteam doet vooralsnog geen verdere mededelingen over de vermissingszaak.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Gelderland het volgende:
zal Dean wel zijn..... helaas....
maar 'achter de lichtfabriek' klinkt niet zo datie in 't water gevonden is toch
Tja misschien maar beter als hij gevonden wordt. Toch een einde aan de onzekerheid.quote:De politie heeft een stoffelijk overschot gevonden in het water achter discotheek De Lichtfabriek in Haarlem,
ik kan begrijpen dat je genoeg hebt van de onzekerheid!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef Nega het volgende:
Ik lees het net ook, maar het is uiteindelijk wel beter.
quote:Lichaam Daen Hopman vrijwel zeker gevonden
Gepubliceerd op 19 januari 2007, 15:07
Laatst bijgewerkt op 19 januari 2007, 15:27
haarlem -
Het stoffelijk overschot van de sinds nieuwjaarsdag verdwenen Daen Hopman is vrijwel zeker gevonden. De politie bevestigt dat vrijdag omstreeks 13.40 uur door duikers van de marine een lichaam is gevonden in de Industriehaven in Haarlem, ter hoogte van de Ir. Lelyweg.
Dat is in het water pal achter de Lichtfabriek, waar in de nieuwjaarsnacht een groot feest werd gehouden. Halverwege dat feest verdween de 19-jarige Daen Hopman uit Bennebroek. De Mobiele Eenheid kamde enkele dagen later al het gebied uit en diverse keren hebben duikers van de brandweer en de reddingsbrigade al gezocht in het water, met name nadat een schoen van de jongen was gevonden. Vrijdag deden duikers van de marine een nieuwe poging, die wel tot een stoffelijk overschot leidde. De politie wilde nog niet bevestigen dat het om Daen gaat.
Toch achter de Lichtfabriek...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef senesta het volgende:
Gatverdamme, rotdingen altijd.
Heel veel sterkte voor iedereen die hem kende.
Dat viel mij ook op, dat had ik niet verwacht. We zullen snel meer informatie lezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Toch achter de Lichtfabriek...
Sluit me aan bij bovenstaande.
tja, het is wel duidelijk zo voor iedereen die dit gevolgd heeft en in AT heeft staanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
TT aangepast. Niet subtiel, als iemand een andere suggestie heeft...
Voor sommige mensen begint het nu pas.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef MikeyMo het volgende:
nou is dat ook weer achter de rug
grapjas...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef MikeyMo het volgende:
nou is dat ook weer achter de rug
nou, duidelijkheid, duidelijkheid. Ik ben wel erg benieuwd wat de doodsoorzaak was. Ik ga iig niet uit van een misdrijfquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Nega het volgende:
Thanks voor de steun.
Bedankt voor TT aanpassing BE, is wel duidelijk zo.
En ja, het was te verwachten, en nu is er duidelijkheid.
dat zou ik ook wel willen weten. de ouders ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, duidelijkheid, duidelijkheid. Ik ben wel erg benieuwd wat de doodsoorzaak was.
dat zeg jij...quote:Ik ga iig niet uit van een misdrijf
Je ziet toch ook staan ik ga niet uit van een misdrijf.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen weten. de ouders ook.
[..]
dat zeg jij...
van belang is het natuurlijk wel. Aangezien dat een doodsoorzak KAN zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat nog van enig belang dan ?
in ieder geval ben ik blij dat hij gevonden is. Er is niets zo erg als in onzekerheid zitten en je vastklampen aan een laatste restje hoop. En natuurlijk bijzonder kut dat hij dood is.
ja oke, zo las ik het even niet....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
van belang is het natuurlijk wel. Aangezien dat een doodsoorzak KAN zijn
Zou het kunnen zijn dat hij op de afgebeelde locatie hieronder is gevonden? In ieder geval zou het zoiets geweest moeten zijn. Het is dus ongeveer 3 minuten lopen (150m) vanaf de locatie waar hij oud & nieuw vierde.quote:Daen werd gevonden tussen de wal en een sloopschip, zo'n 150 meter van de plek waar Daen nieuwjaar vierde en verdween. Duikers hadden dit gebied al meerdere malen doorzocht, maar pas vandaag werd het lichaam gevonden.
dat had ik al van je begrepen, maar het kan wel zijn dat iemand iets in zijn drinken heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef Nega het volgende:
Bedankt voor steunbetuigingen,
kan die reactie van donald_dick worden verwijderd?
Daen was geen drugsmannetje, dus dat kan worden uitgesloten.
Bedankt.
oeps sorry emmy, dat sloeg niet op jouw post, maar op mijn eigen post die er eerst stondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef emmy het volgende:
Nee, voor Daen doet het er niet meer toe, maar er worden tegenwoordig allerlei eisen gesteld aan feesten, waardoor ouders hopen dat hun kinderen er veilig heen kunnen gaan.
Er zijn beveiligers, EHBO en allerlei andere verplichtingen, maar toch kan zoiets dan gebeuren.
Ik vind dat uitgezocht moet worden of hier iemand iets te verwijten valt.
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik denk dat er alleen moet worden gekeken of de bewaking enige rol had wanneer Daen uit de lichtfabriek kwam: vrijwillig of niet. Als hij vrijwillig het pand heeft verlaten en is gaan rondlopen dan kan je moeilijk de mensen van de lichtfabriek wat verwijten.
I agree. Dat zou nog een issue kunnen zijn als ie 12 jaar oud was, maar in dit geval niet denk ik zomaar. Tenzij... tenzij de beveiliging iets verwijtbaars heeft gedaan, denk ik. Zoals beuwsteloos slaan en dan naar buiten rollen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Maanvis het volgende:
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..
Ik geloof dat Nega wel duidelijk had gemaakt dat hij geen drugsgebruiker was... daarbij ook niet het geschikte moment om dat te vragen (ook al is het goed bedoeld).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef koen_pijl het volgende:
Had hij veel gedronken? Een broer van een oude kalsgenoot is precies het zelfde over komen. DIe zijn ze ook minstens drie weken kwijt geweest. Hij was stiekem naar een hardcore feest in Antwerpen gegaan. Had daar drugs op en is in de haven van Antwerpen verdronken.
Daarom vroeg ik ook of Daen drugs op heeft, maar me reactie werd weg gehaald.
Je kan nooit 100% zeker zeggen dat de jongen niets gebruikte, je krijgt echt niet zomaar een rare dronk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nega wel duidelijk had gemaakt dat hij geen drugsgebruiker was... daarbij ook niet het geschikte moment om dat te vragen (ook al is het goed bedoeld).
Ik ken hem toch. En wat versta jij onder een rare dronk?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:39 schreef arexes het volgende:
[..]
Je kan nooit 100% zeker zeggen dat de jongen niets gebruikte, je krijgt echt niet zomaar een rare dronk.
g0h..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Als ze erachter komen hoe of wat krijgen we dat wel te horen en anders niet.
het zou ook nog kunnen dat de beveiliging hem erin heeft gesmeten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
het zou ook nog kunnen dat de beveiliging hem erin heeft gesmeten...
ik wacht het forensisch sectie onderzoek af...
Of je maakt geen domme opmerkingen, zoals Queen_Bee zegt, we moeten het afwachten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vermoedens heb je niets aan... Bovendien moet je wel heel erg fout bezig zijn geweest willen ze je in het water gooien... Beetje bullshit dus wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat was omdat er al een paar keer eerder verteld was dat hij zich niet met dergelijke middelen inlietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef koen_pijl het volgende:
Had hij veel gedronken? Een broer van een oude kalsgenoot is precies het zelfde over komen. DIe zijn ze ook minstens drie weken kwijt geweest. Hij was stiekem naar een hardcore feest in Antwerpen gegaan. Had daar drugs op en is in de haven van Antwerpen verdronken.
Daarom vroeg ik ook of Daen drugs op heeft, maar me reactie werd weg gehaald.
euuhh.. van die "Onbekende oorzaak" is het dus niet mogelijk dat het om een misdrijf ging?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:38 schreef Thorical het volgende:
Daen Hopman niet door misdrijf omgekomen
De politie concludeert dat het slachtoffer door onbekende oorzaak te water is geraakt en verdronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |