nee meer in mijn hyves inbox en in mijn msn venstersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat de berichten van school bedoelt zijn om medeleerlingen te informeren. Om dat af te doen als spam vind ik echt gezeik.
En als je hyves en msn spam krijgt had je zuiniger met je mailadres om moeten gaan.
Probleem is alleen dat het spaarne een behoorlijke stroming heeft... En heel veel scheepsvaart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Archiee het volgende:
mjah als die schoen in het water gevonden is is het bijna logisch dat hij daar ook ergens is... iemand die met 1 schoen rondloopt valt dan wel op toch..
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef whizzer2250 het volgende:
nega, kan jij de OP nog editten? zo ja, kan jij dan even de foto veranderen naar de nieuwe? Daar staat namelijk de Lichtfabriek wel goed om aangegeven. Zo niet, kan een modje dit dan doen?
hmm, shit was vergeten te zeggen dat de legenda ook iets anders is... zou je die ook opnieuw eronder kunnen plakken? Superquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?
EDIT: Er is ondertussen een .nl :quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef whizzer2250 het volgende:
Voor meer info:
http://partyflock.nl/topic/923035.html
Hier heeft een beste vriend van Daen een topic geopend, hij heeft contact met Politie en de vader van Daen.
Was het dan leukquote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Hij stond stevig in zijn schoenen, en was inderdaad niet aan de drugs. Hij houdt van lekker drinken, dus dronken werd ie vaak wel, maar hij schijnt daar tot licht aan toe aangeschoten te zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb een gedeelte van het eerste topic doorgelezen, en ik vind dit een heel eng iets. Hoe kan het dat vandaag de dag 2007, een gozer van een jaar of twintig gewoon kwijt is... wat is er in vredesnaam die avond gebeurd vraag ik me af?
Hoe was die jongen zelf? Stond ie psychisch stevig in z'n schoenen, of had ie ergens last van dat je weet? Gebruikte hij drugs of iets anders? Ik wens je in ieder geval het allerbeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |