Net alsof dat er toe doet? Hij is nu bijna 2 weken vermist...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:33 schreef Misanthropist het volgende:
had 'ie drugs gebruikt misschien?
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:36 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Net alsof dat er toe doet? Hij is nu bijna 2 weken vermist...
En ook al had hij drugs gebruikt?
nou wat die gebruikt had mag god wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.
ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
er lopen zoveel mensen alleen op straatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:47 schreef Archiee het volgende:
[..]
nou wat die gebruikt had mag god weten![]()
maar dit duurt idd erg lang.. en in een stad zou iemand hem alleen opgemerkt hebbent neem ik aan..
Ja, zijn schoen is in het Spaarne gevonden. Het Spaarne is een (best wel) druk bevaren water en het water gaat vanaf de ringvaart tot aan het noordzee kanaal...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:54 schreef roburt het volgende:
is de schoen in het water gevonden.. of?
En een kutopmerking.quote:Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Nega het volgende:
En een kutopmerking.
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...
En verder nogmaals heel veel sterkte. Het duurt echt veel en veel te lang.
Moah ik ben het ergens wel met Dreamscape eens. Hoeveel berichten ik wel niet via msn en hyves heb gezien is nauwelijks bij te houden. Wat Dreamscape zei is cru, maar ik kan me er wel in vinden. Ik hoop iig ook dat hij z.s.m. gevonden wordt, niets vervelender dat je gewoon iemand kwijt bent en totaal geen idee hebt watskeburt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker negeren. Die is niet goed bij zijn/haar hoofd...
En verder nogmaals heel veel sterkte. Het duurt echt veel en veel te lang.
Spaarnwoude begint inderdaad al bij het PTT meertje, dat is natuurlijk ook nog een optie. Het PTT meertje is wel al afgezocht door de ME. Maar het blijft nu alleen maar bij gissen waar hij is en hoe hij er aan toe is..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef whizzer2250 het volgende:
Hmm het duurt idd erg lang, de reactie op het blog wat ik eerder noemde is verwijderd, dus dat heeft ook geen nut meer. Mobiel, pinpas enzo zullen ze vast wel nagetrokken hebben, het zal wel het eerste zijn geweest wat de politie heeft gedaan.
Voor de mensen buiten Haarlem, het Spaarne is een diep en breed kanaal met heel veel bootverkeer. Toch heb ik mijn twijfels over het Spaarne want Spaarnwoude ligt ook zeer dichtbij en daar heb je ook veel plassen en dergelijke. Ook heb ik mijn twijfels omdat een schoen niks zegt, misschien was daen wel zo dronken dat hij een schoen verloren is en iemand heeft deze het water ingetrapt of de schoen is daar ingewaaid, je weet het niet. Ik zal nog een wat duidelijker overzicht kaartje maken.
nee meer in mijn hyves inbox en in mijn msn venstersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat de berichten van school bedoelt zijn om medeleerlingen te informeren. Om dat af te doen als spam vind ik echt gezeik.
En als je hyves en msn spam krijgt had je zuiniger met je mailadres om moeten gaan.
Probleem is alleen dat het spaarne een behoorlijke stroming heeft... En heel veel scheepsvaart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Archiee het volgende:
mjah als die schoen in het water gevonden is is het bijna logisch dat hij daar ook ergens is... iemand die met 1 schoen rondloopt valt dan wel op toch..
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef whizzer2250 het volgende:
nega, kan jij de OP nog editten? zo ja, kan jij dan even de foto veranderen naar de nieuwe? Daar staat namelijk de Lichtfabriek wel goed om aangegeven. Zo niet, kan een modje dit dan doen?
hmm, shit was vergeten te zeggen dat de legenda ook iets anders is... zou je die ook opnieuw eronder kunnen plakken? Superquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals het nu staat in de OP? Heb ik het goed gedaan?
EDIT: Er is ondertussen een .nl :quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef whizzer2250 het volgende:
Voor meer info:
http://partyflock.nl/topic/923035.html
Hier heeft een beste vriend van Daen een topic geopend, hij heeft contact met Politie en de vader van Daen.
Was het dan leukquote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Hij stond stevig in zijn schoenen, en was inderdaad niet aan de drugs. Hij houdt van lekker drinken, dus dronken werd ie vaak wel, maar hij schijnt daar tot licht aan toe aangeschoten te zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb een gedeelte van het eerste topic doorgelezen, en ik vind dit een heel eng iets. Hoe kan het dat vandaag de dag 2007, een gozer van een jaar of twintig gewoon kwijt is... wat is er in vredesnaam die avond gebeurd vraag ik me af?
Hoe was die jongen zelf? Stond ie psychisch stevig in z'n schoenen, of had ie ergens last van dat je weet? Gebruikte hij drugs of iets anders? Ik wens je in ieder geval het allerbeste.
Hij is door de ordedienst uit het pand gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Rapaille het volgende:
Kan iemand bevestigen/danwel ontkennen dat er ruzie was tussen hem en de ordedienst? Ik hoorde dat vandaag van een vriend, maar het leek mij sterk omdat ik dat nog nergens heb gelezen.
het had leuk geweest kunnen zijn als het een soortgelijk verhaal zou zijn gewordenquote:
maar ik vrees dat dit verhaal toch heel anders af zal gaan lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.
ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef Dreamscape het volgende:
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
dus jij denkt datie ontvoerd/vermoord ofzo isquote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Blijft 'n wazig iets, ben er bang voor dat hij op de verkeerde plaats verkeerde tijd was
Ik vrees dus 't ergste..
ok ff serieus dat gaat je onthouden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Nega het volgende:
Ja, wat is er nou moeilijk aan om dat te onthouden, je weet toch wel als je er iemand echt hebt uitgezet...
Kerel, als je niks zinnigs te melden heb, ga dan weg uit dit topic.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef roburt het volgende:
[..]
ok ff serieus dat gaat je onthouden?![]()
Klopt, dat is niet het belangrijkste.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef whizzer2250 het volgende:
Dat denk ik eigenlijk niet Nega, bij de lichtfabriek komen echt honderden mensen en er zullen wel meerdere eruit gezet worden. Ik hoop gewoon dat er snel wat duidelijk heid komt over waar men nou daen voor het laatst gezien hebben en of hij er nou uitgezet is of niet
wat voor rare dronk? datie rare dingen gaat doen ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef stFz het volgende:
Ik ken Daen ook en het is zo onrealistisch dat ik vorige maand nog met 'm op het podium in de challenge stond en dat ie nu weg is. Ik weet wel dat ie een hele rare dronk heeft, maar niet agressief ofzo.
dat rijmt.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Omkron het volgende:
Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Omkron het volgende:
Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |