Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Nega het volgende:
Veel tvp's hier, maar dat betekent alleen maar dat het wel leeft onder mensen, wel goed.
quote:Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
misschien in jouw "nederlands" maar ik zie er niks rijmerigs in hoor.quote:dat rijmt.
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...
Anyways, is er iets bekend over de laatste zendmast van waar zijn telefoon signalen heeft afgegeven?
Dat klopt niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdensquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdens
de ontbinding genoeg gassen hebben gevormd om wat overblijft opwaarts te stuwen.
Is het lijk weer opgedoken, dan zal het later toch weer zinken: nadat de huid voldoende bedorven is om het gas te
laten ontsnappen.
Ik denk dat we daar niet van uit moeten gaan, mits hij van de brug is gevallen... Helaas dat niet alle bruggen voorzien zijn van camera's...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Nega het volgende:
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.
Nu zouden ze denken: dat is misschien wel Daen.
quote:Stiltehoek voor vermiste Daen Hopman
Gepubliceerd op 15 januari 2007, 20:50
Laatst bijgewerkt op 15 januari 2007, 22:03
bennebroek -
Een bedrukte stemming heerste maandag in 't Trefpunt, de gereformeerde kerk van Bennebroek aan het Akonietenplein. Daar is voor de komende dagen tussen vijf en zeven uur 's avonds een stiltehoek ingericht waar buurtbewoners, familie en bekenden van de nu dik twee weken vermiste Daen Hopman (19) hun hart kunnen luchten.
Maandag, de eerste dag waarop de stilteruimte was geopend, kwamen enkele bekenden van Daen naar de kerk om een kaarsje op te steken, iets in het boek voor Daens ouders te schrijven of wat met elkaar te praten. Over het zoekwerk van de politie werd met lof gesproken en natuurlijk wisselden de bezoekers gedachten uit over mogelijke scenario’s van Daens verdwijning. ,,Maar het blijft puur giswerk’’, zegt een buurtgenootje van Daen bedroefd.
Het lijkt mij dat als het niet volledig 1 geheel is het idd zinkt. Aangezien de gassen dan wél weg kunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Klopt. Daar heb je wel gelijk in, maar via hen zou het bericht ook weer bij iemand kunnen komen die wel uit de omgeving hoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...
Geen dank! Vind gewoon dat alles gedaan moet worden!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
Dankjewel nieky
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef Logical het volgende:
En z'n mobiel etc zijn al nagetrokken ? (met welke paal was ie 't laatst verbonden bijv.) is z'n pinpas ooit nog gebruikt ? Of is het gewoon zeer waarschijnlijk dat ie ergens in het water is gevallen![]()
(misschien anders ff een linkje naar deel 1 zetten in de OP?)
Heel veel sterkte toegewenst iig de komende tijd !
Maar als je toevallig je hoofd stoot bij die val misschien weer niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef honderd het volgende:
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.
daar las ik toevallig vandaag nog over...jah weer een theorie...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef muissie het volgende:
Vreseijk allemaal hoor. Ik ben bang dat niet niet goed af gaat lopen. Maar goed je weet het niet. Je moet altijd hoop houden. De ouders van Natasja Kamphusch (dat meisje dat jaren lang vastgehouden was door haar ontvoerder) hadden waarschijnlijk ook niet gedacht hun kind ooit levend terug te zien.
Wie weet is deze jongen ook wel door een of andere gek meegenomen.Het zijn niet altijd alleen maar meiden die gevaar lopen met dat soort dingen vind ik.
Ik heb zelf en zoontje van 5 en ik vrees nou al voor de tijd dat ie op stap gaat. Straks staat de politie ook aan mijn deur dat ie vermist is of wat anders ergs.
Wat moet er wel niet door de gedachten van de ouders van deze jongen gaan. Hoop dat ze hem snel vinden. Hoe dan ook. Onzekerheid is erg.
Waarom zou fok! genoemd moeten worden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Ga eens na hoe betrouwbaar die aanwijzingen kunnen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef L-IS het volgende:
hoor ik jou nu op Caz?
zo ja, netjes gedaan![]()
ach... ieder zijn eigen smaak van bijdragequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt wel heel lang inmiddels hè
Shit man
Net de site gelezen. Er is in elk geval veel aandacht voor en dat lijkt me goed.
Alleen die gedichten
Of mag ik dat niet zeggen
En steeds meer aan wennen misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef Nega het volgende:
18 Dagen inmiddels, het is wel stom, maar je gaat er doordat het al zo lang duurt steeds minder aan denken, hoewel je dat natuurlijk niet wilt.
weet niet meer precies, hij vertelde dat hij het hyves profiel verzorgde om berichten te filteren op bruikbaarheid enzo. Toen ik dat bericht schreef was hij aan het pratenquote:
Ik denk dat het ook een beetje is dat men nu even afgelopen dag / dagen bezig is geweest met die storm...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef nozem het volgende:
Nou. Ik hoop dat hij snel gevonden wordt. Hij is echter al bijna 3 weken vermist nu, inmiddels zijn er ook twee stormen over Nederland heen geraasd. De kans op een goede afloop lijkt me echt erg klein.
Wat kun je doen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebben.
Inderdaad, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.
je doelt op zijn stoffelijk overschot?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ookWaar ie nu wel niet helemaal beland kan zijn.
Wat een drama dit![]()
Maak er een topic over... het is hier wel een klein beetje off...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
Die heeft bij haar verdwijning toch duidelijk de indruk achter gelaten voorlopig niet terug te komen, daar is hier geen sprake van. Andere personen hebben niet zoveel met dit topic van doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
wel in het water gevonden dus...quote:'Lichaam Daen Hopman vermoedelijk gevonden'
Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 15:17
AMSTERDAM - De politie heeft een stoffelijk overschot gevonden in het water achter discotheek De Lichtfabriek in Haarlem, zo meldt Campus TV vrijdag. Tegenover het studententv-station verklaarde de politie dat het lichaam vermoedelijk van de vermiste Daen Hopman is.
Het onderzoeksteam doet vooralsnog geen verdere mededelingen over de vermissingszaak.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Gelderland het volgende:
zal Dean wel zijn..... helaas....
maar 'achter de lichtfabriek' klinkt niet zo datie in 't water gevonden is toch
Tja misschien maar beter als hij gevonden wordt. Toch een einde aan de onzekerheid.quote:De politie heeft een stoffelijk overschot gevonden in het water achter discotheek De Lichtfabriek in Haarlem,
ik kan begrijpen dat je genoeg hebt van de onzekerheid!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef Nega het volgende:
Ik lees het net ook, maar het is uiteindelijk wel beter.
quote:Lichaam Daen Hopman vrijwel zeker gevonden
Gepubliceerd op 19 januari 2007, 15:07
Laatst bijgewerkt op 19 januari 2007, 15:27
haarlem -
Het stoffelijk overschot van de sinds nieuwjaarsdag verdwenen Daen Hopman is vrijwel zeker gevonden. De politie bevestigt dat vrijdag omstreeks 13.40 uur door duikers van de marine een lichaam is gevonden in de Industriehaven in Haarlem, ter hoogte van de Ir. Lelyweg.
Dat is in het water pal achter de Lichtfabriek, waar in de nieuwjaarsnacht een groot feest werd gehouden. Halverwege dat feest verdween de 19-jarige Daen Hopman uit Bennebroek. De Mobiele Eenheid kamde enkele dagen later al het gebied uit en diverse keren hebben duikers van de brandweer en de reddingsbrigade al gezocht in het water, met name nadat een schoen van de jongen was gevonden. Vrijdag deden duikers van de marine een nieuwe poging, die wel tot een stoffelijk overschot leidde. De politie wilde nog niet bevestigen dat het om Daen gaat.
Toch achter de Lichtfabriek...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef senesta het volgende:
Gatverdamme, rotdingen altijd.
Heel veel sterkte voor iedereen die hem kende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |