Dat weet ik.. Ik kon niet wachten tot morgen.. anders pik jij hem weer inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:45 schreef FredvZ het volgende:
Hijs overigens wel 5 posts te vroeg...
Done5 en vijf done bij FredvZquote:
zeg dat welquote:
[in koor]quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Fendy het volgende:
[Gratis] Oude hardwaremeuk.
Mag wel weer dicht, heb het verzoek gekregen om alle ouwe zooi bij mijn broer te droppen, sorry voor de overlast enzo
Thanks for understanding, als ik weer eens wat heb ben je de 1equote:
Ik moet zelf ook de hardware voor de halve familie regelen en snap 't helemaal.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks for understanding, als ik weer eens wat heb ben je de 1e
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook de hardware voor de halve familie regelen en snap 't helemaal.![]()
V&A is mijn levenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:34 schreef Dizer het volgende:
Dank je snever. Maar je mag ook iets anders doen dan je tijd verdoen in V&A.
donequote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Keffo het volgende:
Kan iemand de link van Reza-Impreza weghalen in dit topic:
[TK] Seat Ibiza 1.4 / 1997 / 98000KM / APK 10-2007
Heb juist een nieuwe aangemaakt ivm bandbreedte problemen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Snever het volgende:
Thanx
Tja, zoveel vrije tijd en dan geen mod zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ben jij een bedrijf ofzo.. aldie add's
Misschien komt er wel een plaatsje vrij voor jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Tja, zoveel vrije tijd en dan geen mod zijn
Schande![]()
Missquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een plaatsje vrij voor je![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan een mod de niets toevoegende posts weg halen?
donequote:
Iets wat je (nog) niet hebt, kan je ook niet te koop aanbieden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:04 schreef EggsTC het volgende:
Waarom ging deze dicht?
[TK] World of Warcraft: Burning Crusade Collector's Edition
TS gaf aan dat hij hem pas 16Januari binnen zou hebben.. ?
Maar áls je iets krijgt wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets wat je (nog) niet hebt, kan je ook niet te koop aanbieden.
hangt er vanaf. Als je serieuze interesse hebt in de auto lijkt me dat geen probleem, maar de tendens gaat steeds vaker richhting het afzeiken van het aangebodene, en dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Kritische vragen stellen bij b.v.b. auto's die aangeboden worden , mag dat ? of niet?
Ik wist het wel maar blijf het vreemde regeling vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:22 schreef FredvZ het volgende:
Verkocht wil nog niet zeggen dat een topic dicht kan... Niet altijd wordt een deal altijd nagekomen door de koper (of verkoper). Een topic gaat daarom pas dicht als de TS daarom vraagt.
Dat is al tijden zo (en dat hebben we je ook al vaker gezegd)
Het is zo. Punt. En nu wegwezen naar je slowchatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar blijf het vreemde regeling vinden
Yes Bossquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zo. Punt. En nu wegwezen naar je slowchat!
donequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:10 schreef Matness het volgende:
[TK] DVD's en DVD-boxen: Wat zit er voor jou tussen?
Kan iemand de TT veranderen in
[TK] DVD's en DVD-boxen: Wat zit er voor jou tussen?
She never leftquote:
Vertel ik je straks wel. Komt in het topic te staan waarom en hoezo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:10 schreef tonks het volgende:
Waarom geen condooms meer?
Ik heb ff gemodt..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:49 schreef t0n het volgende:
[GEZ] Pr0n DVD's, Vivid, Wicked dat soort dingen.
kan iemand ff modden?
verleden tijd met d+tquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef nelisb het volgende:
deze kan dicht. gaat vanmiddag op de post
[TK] Wireless router, laptop netwerk kaart
donequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef Ricepuppet het volgende:
[TR] Complete Game PC tegen een nette laptop
Mag dicht!
Je bood vóór TS het aanbod afsloeg en dat is not donequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef Snever het volgende:
ElisaB, TS sloeg het aanbod af. Waarom mag ik het dan niet aanpakken? TS is zoiezo al heel raar aan het doen.
Sorry! Niet goed opgelet. Je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bood vóór TS het aanbod afsloeg en dat is not done
Gevoel mag, zolang je het maar niet uitquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:50 schreef dewitteparel het volgende:
beetje gevoel voor humor mag wel hoor
Vond hem zo mooi gevondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gevoel mag, zolang je het maar niet uit
Zeikkutquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:37 schreef tonks het volgende:
Dizer ik wacht
Donequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:50 schreef Geqxon het volgende:
[V&A][SlowChat #12] Nu ook met een plak!
Kan iemand hier slowchat bij plakken? Iedereen denkt dat het het FB topic is
Done by ElisaBquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef johanmulder het volgende:
Baas, ik heb nog een tweede TK'tje open, namelijk [TK] Laptop onderdelen (HDD, Mem, TFT, Accu, Wifi, CPU etc.). Slotje aub
donequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Deze mag op slot:
[TK] ER Seizoen 1 t/m 6
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef Snever het volgende:
Vanaf nu PM box voor de hele V&A crew
Hacker?
lees het danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:10 schreef Snever het volgende:
Wattan? Hij is vandaag geregistreerd. Ik weet niet wat hij anders moet zijn?
http://messages.fok.nl/compose.php?to=166231quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef Snever het volgende:
Ik weet niet eens hoe je een PM verstuurd![]()
Da's ook een heel gedoe.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef Snever het volgende:
Ik weet niet eens hoe je een PM verstuurd![]()
dat linkje zet ik gelijk even in de stickyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=166231
Je probeert de realiteit te ontwijken?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Snever het volgende:
Wil iemand zo lief zijn om de eerste reactie in dit topic te verwijderen! Zeer ongewenst
[GEZ] Nintendo Wii
Tofquote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef Dizer het volgende:
[V&A Slowchat #13] Ja ook deze gaat sticky :6!
Volgende keer mag jij hem ook openen. En dan maken wij hem sticky.
Stuur mij maar een mailtje en dan help ik je met vraagprijzen te verzinnenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef Qwea het volgende:
is een topic waarin ik mensen laat bieden uit den boze? Ik heb hier wat spullen, oude digitale camera,teken tablet ect ect. Waarvan ik GEEN idee heb wat ze op het moment kosten en wat ik ervoor moet vragen.
Aangezien van het tekentablet de pen stuk is leek bieden me wel een goeie optie. Toegestaan of niet?
Je hebt mailquote:Op maandag 22 januari 2007 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stuur mij maar een mailtje en dan help ik je met vraagprijzen te verzinnen.
mail terugquote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt mail
Ik vergat een floppy drivezwart
in UVTquote:Op maandag 22 januari 2007 13:43 schreef Qwea het volgende:
topic geopend. Haske bedankt!
UVT?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
in UVT
Ik heb hem even een slinger gegeven voor je
Dank betuigdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef FredvZ het volgende:
Done
donequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mag deze ook even een slotteke..
[TK]2 Shimano Mountainbikes
Doe je goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef Neptunes het volgende:
[TK] PCI kaart met 4x USB2.0, 3x firewire en 2x IDE RAID
Dat ging echt te snel
donequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef Werewolf het volgende:
Ondanks het vele commentaar in het topic toch verkocht...
Deze: [TK] Leuk oranje bijzettafeltje mag dus dich
ik heb even teruggezocht, je hebt gelijk. hoewel mijn gevoel nog steeds anders zegt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef meneerdeman het volgende:
Is me topic weer dichtgegooid, zou misschien handig zijn als jullie mods onderling even communiceren. Fred had ik al een mailtje gestuurd met uitleg, wat hij volgens hem met de rest besproken heeft en goed bevonden is .....
Je moet geen poep praten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik ga daar echt niet om liegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb even teruggezocht, je hebt gelijk. hoewel mijn gevoel nog steeds anders zegt...
Link, mail even met Lucille@fok.nl als het probleem blijft bestaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Lucille het volgende:
Geen idee. Wij zien het topic wel en de rechten van link1986 staan gewoon op de default groep Members.
Wat wordt er bedoeld met 'de persoon kan het topic niet zien'? Is de pagina wit, is er een foutboodschap van RDE of van de browser?
ik weet wel waar ik het over heb. je hebt gewoon het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:13 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Je moet geen poep praten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik ga daar echt niet om liegen.
TS heeft een nieuwe advertentie gemaakt voor hetzelfde artikel..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef Geckoo het volgende:
Zou iemand dit Topic weer kunnen open gooien?
ts was er iets te snel van uit gegaan dat hij verkocht was aan mij.
helaas was mijn interesse iets te groot voordat ik me erin verdiept had, dus de koop is niet door gegaan. thank you
Omdat ik een domme koe was en niet zat op te lettenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef nelisb het volgende:
waarom is dit topic [TK] Donald Duck Pockets, 1 t-m 124 ofzo! bij de mijne ingeplaatst?( [TK] Stripboeken,suske en wiske, rooie oortjes,Donald Duck
thanks voor het antwoord.
domme koe is natuurlijk beetje overdreven!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik een domme koe was en niet zat op te letten![]()
Excuses!
De scheidslijn is een beetje lastig met dit soort zaken.. Als het alleen games waren geweest had ik verwezen naar het centrale topic, in dit geval doe ik dat niet.. Dit is dat bekende grijze gebied.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef TwyLight het volgende:
Ja i know, maar hij bied die andere dingen ook gewoon in het centrale topic aan.
Dit si de dag dat ik er achter kom dat mijn vrouw ook een FOk! account heeftquote:
ow oke, dan had ik het verkeerd begrepen....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Mja wat ik bedoelde is eigenlijk dat hij als argument geeft dat hij een apart topic mag hebben is omdat hij ook andere accessoires heeft, maar die bied die net zo goed aan in het centrale topic dus is het een beetje dubbel.
Maarja, jij bent de baas![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef nelisb het volgende:
wat een snelle service weer!
thanks again
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
Waar denk je dat die hardeschijf voor is? Legale plaatjes van jonge katjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
[GEZ] Xbox 1
Ik snap iets niet.. er wordt nergens aangegeven dat het om een omgebouwde xbox gaat...
xbox1 is standaard met HDD.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er staat toch in de OP dat het er een met een harde schijf moet zijn...
quote:Memory / StorageRAM installed size 64 MB
Cache size 128 KB
HDD Capacity 8 GB
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
WTF? Een xbox is nooit standaard met HD. 360 kan wel standaar dmet HD.
Geldt dus ook voor jou. Hij vraagt specifiek om er een met een HD erbij... erbij... als EXTRA.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]don't speak of things you know nothing about... waar zet je dan je savegames op einstein?
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:32 schreef jpg97 het volgende:
Omdat er ook XBOX 1 consoles zijn waar de originele HDD eruit is gehaald![]()
Als je nou eerst even zelf zoekt inplaats van wijsneus uit te hangen en metquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
WTF? Een xbox is nooit standaard met HD. 360 kan wel standaar dmet HD.
NPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Ja sorry, maar ik word er niet goed van als iemand praat waar die geen verstand van heeft en dan ook nog op die toon.
excuses.
En als je nou eens goed leest voordat je zo gaat reageren als een opgefokte kip. Hij vraagt specifiek om een hardeschijf erbij. Als extra. Begrijp dat eerst even ok?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je nou eerst even zelf zoekt inplaats van wijsneus uit te hangen en metsmileys te gaan gooien.
De 1e xbox is standaard met een HDD. De xbox 360 is alleen met HDD bij de Premium versie en ZONDER bij de core versie. maar dat is dus de XBOX 360.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef Dizer het volgende:
En als je nou eens goed leest voordat je zo gaat reageren als een opgefokte kip. Hij vraagt specifiek om een hardeschijf erbij. Als extra. Begrijp dat eerst even ok?
En nou optieven met je gedrag. Als je normaal kan reageren, wil ik nog wel eens met je in discussie gaan, maar op zo een manier, kan je het schudden.
Waarschijnlijk wist de TS óf niet dat er standaard een HDD bij zit, óf hij weet juist wel dat er vaak genoeg HDD's uit worden gehaald.quote:De Xbox 1, met of zonder spellen (het liefst zonder), met of zonder accesoires. Het maakt allemaal niet uit als er maar alle aansluitkabels en een controller (liefst de vernieuwde, S) en een hardeschijf bijzit.
Dat had je dus ook eerder op zo een manier kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wist de TS óf niet dat er standaard een HDD bij zit, óf hij weet juist wel dat er vaak genoeg HDD's uit worden gehaald.
Er staat dus nergens specifiek dat het een extra is.
Dat hebben we hier wel vaker, en het wil maar niet uit de hand lopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Ach valt wel mee tochgewoon even een misverstand
Het antwoord is niet: Maja hij komt er goed vanaf dus hij speelt binnenkort illegale games op zijn xbox gekocht van Fok!quote:
ik ben daar niet zo in thuis, is dat zo'n MLM product soms ?quote:
ách... het is gewoon nep... áls je al begint met ''IS NIET VAN EEN BEDRIJF'' dan kan je het al zoiezo raden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo in thuis, is dat zo'n MLM product soms ?
Ja, kusje ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef Snever het volgende:
Hij heeft het gekocht van Marktplaats handelaren om zogenaamd kado te doen aan zijn familie. Dat was niet goed ofzo dus biedt hij ze hier maar aan. Zo nep als de tering was het
Maar dan nog: kun je het modden niet gewoon eens een keer aan de mods overlatenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef Snever het volgende:
Hij heeft het gekocht van Marktplaats handelaren om zogenaamd kado te doen aan zijn familie. Dat was niet goed ofzo dus biedt hij ze hier maar aan. Zo nep als de tering was het
wees blijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan nog: kun je het modden niet gewoon eens een keer aan de mods overlaten
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.
Zo duidelijk![]()
Wederom:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij met iedereen die meekijkt en ons opmerkzaam maakt op dingen. Maar ik word schijtziek van het topicverklotend vingertjewijzen.
Zo duidelijk![]()
Het probleem is de manier waarop sommige user het niet kunnen laten om stemming te maken in diverse topics. En soms hebben ze gelijk. Maar minstens zo vaak leidt hun inmenging tot onnodige offtopic en onnodige discussies. En daarover krijgen wij dan weer mail die we moeten beantwoorden en discussies in FB waar we ons - onnodig - in moeten mengen. Dát is dus het probleem.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef KopieerMachine het volgende:
kan jij lekker koffie drinken ofzoMaar als snever gelijk heeft.. wat is dan het probleem
![]()
Het enige probleem is dat ik niet blauw benquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het probleem is de manier waarop sommige user het niet kunnen laten om stemming te maken in diverse topics. En soms hebben ze gelijk. Maar minstens zo vaak leidt hun inmenging tot onnodige offtopic en onnodige discussies. En daarover krijgen wij dan weer mail die we moeten beantwoorden en discussies in FB waar we ons - onnodig - in moeten mengen. Dát is dus het probleem.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik niet blauw ben
Tuurlijk is V&A beter dan MPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef nelisb het volgende:
en ik weer wat verkocht.
fok vraag en aanbod beter als marktplaats whahaha
Opgeschoond. Vooral niet op het gezeur ingaan, maar gewoon ff melden. Wel zo fijn voor je topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef Ricepuppet het volgende:
[TK] Gsus Zomer Jas
Mag dit topic nu al opgeschoont worden van nutteloze opmerkingen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef Ricepuppet het volgende:
Zal ik voortaan doen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:26 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Nintendo DS Lite Pink!
Mag die wat opgeschoond worden van alle nutteloze reacties waaronder een paar van een games.fok mod
Bedankt
maar vooruitquote:
ik heet eigenlijk Jellequote:
Donequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef maduropa het volgende:
Er mag een slotje op
[GEZ] AGP 2x Video-kaart, Video in/out, zo "gratis" mogelijk
artikel gevonden via Fok!, en nu ben nu helemaal blij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |