Doe eens wat minder bijdehand gast. Dat is een games te ruil/te koop topic. Ik bied hier accessoires aan en als ik toch een 360 te koop topic aanmaak is het vrij logisch dat ik mijn games er ook meteen bijzet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 10
En dat weet je zelf ook wel, want je hebt ook in dat topic gepost dus een extra topic hoeft niet jongetje.
Voor 30 euro is ie van jou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef JWire het volgende:
25 euro voor de draadloze controller
Ik zou er heel graag 40 ex verzendkosten voor krijgen. Heb er kort geleden nog 65 voor betaald.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Anthonyb het volgende:
Call of Duty 3, 30e ex verzenden geboden.
Woon in Amsterdam en werk in Amstelveen. Dichtbij genoeg?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:46 schreef Hbjr het volgende:
Topspin 2... doe je hem weg voor 25 + verzendingskosten?
Als je in de buurt van utrecht, arnhem of nijmegen woont kan ik hem eventueel ophalen...?
Alsof je in het games topic niet de accessoires post. daar doe je het net zo goed dus dat gaat moi niet op jongen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef kesj het volgende:
[..]
Doe eens wat minder bijdehand gast. Dat is een games te ruil/te koop topic. Ik bied hier accessoires aan en als ik toch een 360 te koop topic aanmaak is het vrij logisch dat ik mijn games er ook meteen bijzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |