Alles is los en hij heeft een biosflash gehad.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef jpjedi het volgende:
Ach specs zijn wel oke inderdaad voor niet te hoge resolutie.. zijn je pipelines unlocked?
Jupz, ik heb Battlefield 2 hier op gespeeld. Draaide soepel met alles op High.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef IJsmuts het volgende:
kan ik redelijk bettelfield spelen hieropik heb dit bij een maat gespeelt en das echt een VET spel!!!!
dus toen heb ik het ok gekoch voor mn pc maar dat draait nie zo want heb maar 200 mb geheugen ofzo
haha dus moet ik een niewe pc kopen dus zag ik deze staan en wil ik graag weten of je hier dus op kan gamen en dan eigelijk battelfielt op kan spelen??????
Leuk dat jij ze op high kunt spelen maar dat betekend helemaal niets.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb ook op tweakers gevraagd wat ik ongeveer voor deze PC kan vragen. Lag rond de 500 euro.
En alle games kan ik gewoon op "high" spelen op 1024 x 768.
En nu? Wat draagt dat bij aan dit topic?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk dat jij ze op high kunt spelen maar dat betekend helemaal niets.
Je kaart kan dan niet meer laten zien dan mogelijk is met die chipset.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef IJsmuts het volgende:
kan ik redelijk bettelfield spelen hieropik heb dit bij een maat gespeelt en das echt een VET spel!!!!
dus toen heb ik het ok gekoch voor mn pc maar dat draait nie zo want heb maar 200 mb geheugen ofzo
haha dus moet ik een niewe pc kopen dus zag ik deze staan en wil ik graag weten of je hier dus op kan gamen en dan eigelijk battelfielt op kan spelen??????
ze hebben wel gelijk want ik weet zeker dat jij niet de nieuwste games op high kan spelen horquote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan een mod de niets toevoegende posts weg halen?
High lukt gewoon hoor. Very high niet. Maar hoe wil je deze pc anders omschrijven? Als Internet pc? Als kantoor PC. Zeg het maarquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze hebben wel gelijk want ik weet zeker dat jij niet de nieuwste games op high kan spelen hor
multi media pcquote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
High lukt gewoon hoor. Very high niet. Maar hoe wil je deze pc anders omschrijven? Als Internet pc? Als kantoor PC. Zeg het maar![]()
Ach, dat ligt er maar net aan welke monitor/resolutie je gebruikt. Het heeft weinig nut om voor vele honderden euro's een "top of the line" videokaart aan te schaffen die bij wijze van spreken 375 fps doet op een resolutie van 1920 x 1080, als je een 17"-monitor gebruikt (en daar meer dan tevreden mee bent).quote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef schvvmert het volgende:
Wat een gezeik.Een goede Gamekaart kost meer dan deze hele PC.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:39 schreef aa_koch het volgende:
[..]
.... Dat de koper hier voor een zak goud op de eerste rang wil zitten, daar hoeft een koper toch geen rekening mee te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verouderde game pc.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
High lukt gewoon hoor. Very high niet. Maar hoe wil je deze pc anders omschrijven? Als Internet pc? Als kantoor PC. Zeg het maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |