Hooooooo there horseyquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
Als ik het achterlaat niet... niet dat het boeit, want het gaat alleen maar om ouwe troep die ik ook weer gratis heb over genomen van de vorige bewoonster.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Dizer het volgende:
Krijg je ervoor betaald?
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef Geqxon het volgende:
FredvZ > En als je het wel meeneemt is het zeker diefstal?
Mijn kamer is al leegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Thrackan het volgende:
Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat het (ver)kopen van tweedehands goederen via het internet een verslavende werking heeft...
Ik heb nergens last van hoor, mijn kamer wordt alleen steeds leger!
Fred: zet je toch al je ouwe troep die je niet mee wilde nemen te koop
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, het valt me op dat ElisaB ondanks haar stormende carrière toch nog aardig aan het modden is hierzo!
Goeie zaak hoor!
Mijn kamer moet ook leger worden omdat er sinds afgelopen weekend een 40 cm breder bed staat dan voorheen... Maar ik ben op de goede weg.
Gaat ik ook zeker doen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Thrackan het volgende:
Fred: zet je toch al je ouwe troep die je niet mee wilde nemen te koop
Is nou je vriendin het tussendoortje? Of de televisie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
voor de vriendin(tussendoortje)
De tv natuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Is nou je vriendin het tussendoortje? Of de televisie?
Nee, zo zit zij niet in elkaar. Al meer dan 2 jaar nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
tot ze het ding binnen heeft waarschijnlijk
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief isquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:52 schreef Thrackan het volgende:
Ze heeft al meer dan 2 jaar het ding niet binnengehad?
Moet je er toch maar aan werken...
Wat ik in de aanbieding heb? een PS2: [TK] PS2 (compleet) - PS2 spellen
En een oude monitor voor niks, maar die wordt waarschijnlijk al door buzzer geconfisceerd.
Ik ben ook lief....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief is
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach wat lief!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief is
werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Thrackan het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach wat lief!![]()
ik wil mijn lieve vriendinnetje ook best een kadootje geven... maar geld he
fulltime stagequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
fulltime stage
netto: 77 euro per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |