Waar kan ik tekenen om jou te adopterenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef Dizer het volgende:
Zo, heb vandaag maar een kado voor mijn ouders gekocht.
[afbeelding]
+ een spectral meubel. Alles bij elkaar voor 2700 euro
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Snever, is een Hans Anders TFT niks voor jou?
Goedzo! En ik ben geen breezah dus het is gewoon Dizer. Met een kleine r.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef Snever het volgende:
Hier maar verder DizeR?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedzo! En ik ben geen breezah dus het is gewoon Dizer. Met een kleine r.
En doe eens weer wat rustig en neem je ADHD pillen eens in? Want je bent weer te actief bezig. En ik heb geen zin om jou weer op sebbatical te zetten.
Doe maar in Feedback!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Slasher het volgende:
Kunnen de reacties van http://forum.fok.nl/user/history/152531 niet getrashed worden? Hij voegt niet echt wat toe aan de topics in V&A
Dergelijke berichten kun je beter in dit topic kwijtquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Slasher het volgende:
Kunnen de reacties van http://forum.fok.nl/user/history/152531 niet getrashed worden? Hij voegt niet echt wat toe aan de topics in V&A
Sepoquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dergelijke berichten kun je beter in dit topic kwijt
hehe, goede bui?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik liet even zien hoe het moest.
nog een beetje gelukt je tentamens ?quote:
Krijg je ervoor betaald?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:33 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag is de dag dat de verhuurder komt bepalen wat ik allemaal in mn huisje mag laten liggen en wat ik er uit mag moet halen...
pwnedquote:Op maandag 22 januari 2007 11:33 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag is de dag dat de verhuurder komt bepalen wat ik allemaal in mn huisje mag laten liggen en wat ik er uit mag moet halen...
Grappig, want 7x staat ook gelijk aan het aantal tieten die snever in zijn leven gezien heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:32 schreef Snever het volgende:
Ik zeg: net zovaak dat je seks gehad hebt in je hele leven. 7x![]()
Heeft ie 7x keer de tieten van zijn moeder gezienquote:Op maandag 22 januari 2007 11:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Grappig, want 7x staat ook gelijk aan het aantal tieten die snever in zijn leven gezien heeft.
good guessquote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie 7x keer de tieten van zijn moeder gezien.
Psssquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Snever het volgende:
Deze dan: Het aantal vrouwen die je elke dag weer naar een hoogtepunt brengen brengt. 7 vrouwen in totaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |