quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef linebear het volgende:
hoe oud is ie ?!
heb nu alleen een pc met een kabelmodem (niet draadloos) en wil met mijn Wii online.
Kan dat met deze ?!? Ik bedoel kan ik er ook mijn pc met kabel er op aansluiten !?
Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd
2,5 jaar oud. er zitten 4 aansluitingen op dus met een kabel is verder geen probleem.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef linebear het volgende:
hoe oud is ie ?!
heb nu alleen een pc met een kabelmodem (niet draadloos) en wil met mijn Wii online.
Kan dat met deze ?!? Ik bedoel kan ik er ook mijn pc met kabel er op aansluiten !?
Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd
30 euro inclusief is een deal.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef linebear het volgende:
30 incl.
of waar kan ik hem afhalen ?!
via de post dan maar? mail staat in mijn profiel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:09 schreef linebear het volgende:
nee dat is te ver om op te halen...
mail staat niet in je profiel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
via de post dan maar? mail staat in mijn profiel.
boekwerk moet ik zoeken. denk het haast niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:14 schreef linebear het volgende:
zit er nog een boekwerk bij eigenlijk !?
jij hebt een antwoord terug!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:24 schreef linebear het volgende:
heb je gemaild....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |