maar goed dat we elkaar hier op fok helpen. ik loop wel even naar de gamma!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef bbbb het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar bij de Gamma heb je 100cmx50cm voor 10 euro.En dat is ook 3mm dik.
Als dat het geval is zak ik met de prijs naar ¤2,50 per stuk. Mocht iemand de hele partij willen kopen dan kan er nog wel wat aan de prijs gedaan worden!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef bbbb het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar bij de Gamma heb je 100cmx50cm voor 10 euro.En dat is ook 3mm dik.
p.s. ik zeg dit omdat ik wel interesse heb maar niet voor die prijs. Niet om je topic vol te spammen ofzo.
He bbbb, weet niet of je het al had gezien maar je bent hoogste bieder op mijn geheugen. Alleen, ik heb je mail niet... Zou je die even willen geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef bbbb het volgende:
En ze zijn krasvrij? en kunnen ook worden opgestuurd? Zoja dan wil ik er wel 8-10 kopen ongeveer.
Zijn krasvrij en ik wil ze ook wel versturen, komen de verzendkosten uiteraard op jouw rekeningquote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef bbbb het volgende:
En ze zijn krasvrij? en kunnen ook worden opgestuurd? Zoja dan wil ik er wel 8-10 kopen ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |