Volgens mij hebben die dingen 2 sloten, een agp en een PCI, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
Niet direct interesse, maar...
Die videokaart is dat gewoon AGP/PCI-e/ low profile?
Is er nog een geheugenbank vrij of heeft ie maar 1 slot?
Lezen is ook een kunst!quote:Sloten: 1 x PCI, 1 x AGP 4X
200 EUR genoteerd voor Sjonnjoop.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ok nou wegens niet direct interesse schoppen we af met 200
220 genoteerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Het_Biertje het volgende:
220
Als je me verteld wat je te ruil hebt kan ik er allicht over nadenken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef marcosta het volgende:
ook interesse in een ruil?
Is genoteerd, niet direct interesse, maar houd hem in m'n achterhoofd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef centenbakkie het volgende:
ruilen voor een psp value pack met gta en garatnei :p
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef marcosta het volgende:
in ruil voor een "normale" pc?
duo core 3,4 ghz P4 2 mb cache
1,5 gigabyte geheugen
360 gig hdspace
pioneer 16x dvdbrander
dvdlezer
tvkaart+radio +afstandbediening van pinnacle
draait mediacenter nu
zit een AGP 9800 XT kaart in waar je nog redelijk mee kunt gamen.
creative live soundcard
Genoteerd. Niet direct op zoek naar een nieuwe pc, maar houd hem in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef marcosta het volgende:
in ruil voor een "normale" pc?
duo core 3,4 ghz P4 2 mb cache
1,5 gigabyte geheugen
360 gig hdspace
pioneer 16x dvdbrander
dvdlezer
tvkaart+radio +afstandbediening van pinnacle
draait mediacenter nu
zit een AGP 9800 XT kaart in waar je nog redelijk mee kunt gamen.
creative live soundcard
Gozer, die pc van marcostaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Genoteerd.. Iemand meer dan 230?
ik viel ook redelijk van mijn stoel van jouw post...quote:
Ook al is het heel kewl zo'n opensource gamesysteem, sla ik even over.. Heb al een ds en een psp, nog een derde mobiele console erbij en m'n vriendin ziet me helemaal niet meer anders dan op de bank met zo'n apparaatje in m'n handen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:28 schreef ikJur het volgende:
ruilen tegen een GP2X?
inclusief tv-out kabel 1gb sd-kaartje en hardcase.
Dat kan. Sterker nog, dat is inmiddels ook gedaan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:38 schreef Geckoo het volgende:
kan MeneerMossel mij even mailen op martijn_pet@<hetemail>.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |