Dat bedoelde ik wel eigenlijkquote:
daarom moest ik ook lachen, dat ik dat niet snaptequote:
wat mazaru zegt, deze was net ff eerder, dus gooi die van mij maar dichtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:11 schreef Metro2005 het volgende:
inderdaad, precies achter elkaar aangemaakt de topics, nja maar even afwachten welke er dicht gaat dan
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wachtte met opzet even, en dus wachtte ik met opzet even. En dus wachtte ik met opzet even
Kennst du Zulu nicht mein Bruder?quote:
Apocalypto, ik dacht eerst dat het tegen de maya's was maar het is een neutrale film of niet? Mel Gibson kennende dacht ik dat hij weer zo'n film als passion of the christ ging maken maar het is slechts een soort van documentaire ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zondag trouwens naar Apocalypto, ben heel benieuwd![]()
Ik heb geen idee, met Mel Gibson weet je het maar nooit natuurlijk, maar jullie horen het van mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Apocalypto, ik dacht eerst dat het tegen de maya's was maar het is een neutrale film of niet? Mel Gibson kennende dacht ik dat hij weer zo'n film als passion of the christ ging maken maar het is slechts een soort van documentaire ofzo?
Geen anti maya's?
Veel plezier alvast
Okeyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, met Mel Gibson weet je het maar nooit natuurlijk, maar jullie horen het van me![]()
OK, ik ga zo ook pleitosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo king of queens kijken weer
Vast tarief.
Maar of ik vandaag kijk
Ik ga geen vaste tarieven invoeren
Losse tarieven
Enjoy your weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK, ik ga zo ook pleitosBiertjes drinken in de kroeg, het is tenslotte vrijdag
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Enjoy your weekend
Ik drink thuis. Ik ben een held op pantoffels volgens een carnavals-hit.
Thuis of uit, het bier smaakt toch zoals het smaakt. Zeker nu ze thuistappen hebben overal. Getapt bier in huisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik drink soms ook thuis hoor![]()
zeg dat welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thuis of uit, het bier smaakt toch zoals het smaakt. Zeker nu ze thuistappen hebben overal. Getapt bier in huis
Ik drink nog steeds uit fles of blik.
Beertender nog steeds niet aanwezig hier
Heb je 2 awards gewonnen op fok!, drink je het bier nog steeds uit blik of fles
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
Die staat in mijn foboquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
waar is jouw awardicoon gebleven trouwens?
En geen buren die op de muur kloppenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:41 schreef Metro2005 het volgende:
zo , even de audio setup veranderd hier![]()
klinkt stukken beter nu de luidsprekers kamerbreed staan
![]()
![]()
ik ben beschaafdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En geen buren die op de muur kloppen
Wel een goede ervaring? Met muziek en ook met films?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik ben beschaafdik zet de muziek niet zó luid dat de buren mee kunnen genieten.
Ja wel okee, films is alleen ff wat minder omdat mijn dvd speler dood is maarja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wel een goede ervaring? Met muziek en ook met films?
Wat voor merk heb je staan?
Hard is niet alles, hier staat soms het geluid keihard bij films en dan staat het zo hard dat het geluid gaat vervormen. Het gaat ook om de kwaliteit van het geluid. Hard staat niet gelijk aan kwaliteit.
Op de koptelefoon nu heb ik goede kwaliteit
Muziek via de koptelefoon is vaak een betere ervaring dan muziek buiten de koptelefoon. En dan is deze koptelefoon zelfs verouderd. Dolby digital 5.1. Hoeveel is het tegenwoordig. 7.zoveel of is het iets anders dan digital?
Als een helicopter overvliegt in de film en je hebt het geluid aan, hoor je dan een helicopter boven je vliegen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja wel okee, films is alleen ff wat minder omdat mijn dvd speler dood is maarja.
Heb een sansui eindversterker staan van een jaar of 30 oud, de tijd dat ze nog goede spullen maakten bij sansui en 2 jamo studio zuilluidsprekers en geluid komt vd pc af, audigy2 geluidskaart![]()
klinkt best goed, niet het allerbeste wat je je kunt bedenken maar zeer zeker een stuk beter dan die plastic zooi die je tegenwoordig koopt als je niet minstens 1000 euro uitgeeft
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als een helicopter overvliegt in de film en je hebt het geluid aan, hoor je dan een helicopter boven je vliegen?
Dat heb ik dus wel hier.
Je hoort straaljagers en kogels en helicopters rond je oren vliegen en boven je hoofd. Je zit echt in de omgeving van het oorlogs-veld als het een film is.
Maar dan is het weer zo dat je soms keiharde muziek hoort en soms is de spraak te zacht en dan moet je snel aan de volume-knop gaan draaien.
30 jaar oudWerkt dat nog een beetje op die moderne dragers als DVD?
Equalizer ook erop?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.
zijn eindversterkers die destijds rustig 3-4000 gulden kostten
Wat versterk je dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.
zijn eindversterkers die destijds rustig 3-4000 gulden kostten
onze succubus heeft geen slachtoffers meer gemaakt,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoi
Hoe is het met onze enige echte succubus
Al op pad geweest om slachtoffers te maken
Werkt de paracetamol nog?
Had je per ongeluk op een blok beton gebeten inplaats van in de nek van je slachtoffer? Vandaar dat ongelukje?
Heb je iets gebrokenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
onze succubus heeft geen slachtoffers meer gemaakt,
onze succubus heeft ook niet op een stuk beton gebeten...
onze succubus sleurt wel een stuk beton gips mee.
De paracetamol werkt even niet meer,
maar ik slik nu ook even niet anders kan ik straks voor het slapen gaan niet meer nemen.
*koffie gaat drinken*
Vooral niet verder vragen, want ik zeg niks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe is ie nou? smiley is nie goe....
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vooral niet verder vragen, want ik zeg niks.
Maar mijn arm ziet er nu zo uit, alleen zijn bij mij ook nog de pink en ringvinger mee gegipst.
[afbeelding]
volgende week krijg ik een nieuwe met kleurtje
lees de eerste zin nog eensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dan?
Even niet opgepast en toen kabeng?
Ik heb vandaag 10 miljoen gewonnen met niets doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
lees de eerste zin nog eens![]()
zow, en wat hebben jullie gedaan vandaag ?
Beetje winderig weertje is het niet ?
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 10 miljoen gewonnen met niets doen
Opeens stond een man in zwart pak voor de deur die een koffer vol geld had. En hij zei van..." Dromenvanger, dit is voor jou, omdat je zo goed bent in niets doen".
Die man komt vanzelf wel langs, wie weet geeft hij jou nog 50 miljoen euro vanwege je gips.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
stuur die man hier ook even langs !!
een boxersfractuur,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom zeg je verder niets dan erover?
Is het zo'n schaamte-geval
Sorry
Ik hou mijn mond nu, een boze succubus wil ik niet hebben op mijn nek. Ik moet beter weten want ik wil langer leven met die 30 miljoen cash.
Uit frustratie vanwege het niet roken tegen de muur geslagen of was je bezig met het afbreken van een gevel om te verbouwen? Wilde je van de keuken en woonkamer 1 kamer maken of was je frusti de rustie door het niet roken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
een boxersfractuur,
ik heb de muur gestompt.
![]()
t is er uit
Muren geven niet meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
een boxersfractuur,
ik heb de muur gestompt.
![]()
t is er uit
jah, dat zei de arts ook met glunderogenquote:
**geeft wat breinaalden aan Mirage**quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Mirage het volgende:
trouwens voor het eerst dat ik in het gips zit.
Dat zei de arts dus ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar toch, ik kan me moeilijk voorstellen dat Mirage zomaar tegen de muur slaat
Ik heb dat wel eens gedaan.
Maar Succubus?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Is niet om uit te lachen, ik kan het voorstellen maar is het niet beter om in de lucht te slaan?
Ik heb wel vaker tegen de deur geslagen, maar die was van hout. Je kunt beter tegen hout slaan de volgende keer. Dat veert meer meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zei de arts dus ook
hij vroeg me dan ook nog een keer duidelijk terwijl hij me peilend aankeek of ik dit echt zelf had gedaan en hoe dan ??
(nadat hij de ffoto's bekeken had was er geen twijfel hoor.... tsja de naam geeft het al aan... boxersfractuur. Maar wel een opvallend lage zeiden ze.. vlakbij mijn pols. Het is dan ok behoorlijk gezwollen)
Hoe lang gaat de ellende duren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dit is een boxersfractuur.
Hier zit de breuk vlak onder de pink, dus hoog.
Die van mij zit aan dezelfde kant maar dan een stuk lager.
Zelfs de binnenkant van mijn hand is blauw.
ik heb nu een spalkgips oid in verband met de zwelling, volgende week krijg ik gewoon gips, na 3 weken maken ze een foto om te kijken of het goed gaat en dan moet ik nog 3 weken met gips of ik mag er dan uit... als het gips er dan af is moet ik nog een paar weken de hand niet belasten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe lang gaat de ellende duren?
Ik heb nog nooit gips gehad, nog nooit wat gebroken, wel een paar keer een kneuzing maar dat werd beholpen met verband en pijnstillers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb nu een spalkgips oid in verband met de zwelling, volgende week krijg ik gewoon gips, na 3 weken maken ze een foto om te kijken of het goed gaat en dan moet ik nog 3 weken met gips of ik mag er dan uit... als het gips er dan af is moet ik nog een paar weken de hand niet belasten.
veel te lang dus en je hebt geen idee waar je tegenaan loopt merk ik.
Het is echt lastig.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Pruim tabak?
ahhh poppetje toch!!! wel oppassen he met je mooie handjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Mirage het volgende:
http://img137.imageshack.us/img137/6669/boxersfractuur8eg.jpg
dit is een boxersfractuur.
Hier zit de breuk vlak onder de pink, dus hoog.
Die van mij zit aan dezelfde kant maar dan een stuk lager.
Zelfs de binnenkant van mijn hand is blauw.
Moet echt bijlezen zeg. Ben je een paar uurtjes pleitte.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kennst du Zulu nicht mein Bruder?
Zuuuuuuuuul.
Nee, je zult Nokwanda even moeten vragen maar het is dus aparte muziek van jaren geleden, heeft nog hoog in de top 40 gestaan.
Heb de lp ooit gekregen toen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Shaka Zulu!!!!!
Ik ga shaka zulu even downloaden
Of snuiven. Ik heb al jaren een doosje snuiftabak in huis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Als het allemaal te zwaar wordt, kun je altijd nog gaan pruimen
nou ja.... julliequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:25 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... Hier zijn jullie!!!
Dat roepen wij ook altijdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja.... jullie![]()
Ik heb geen gespleten persoonlijkheid hoor.....denk ik
ik was hier ook nog over in conclaaf met onsquote:
Neuj.... Wie weet wie k nog allemaal tegen kom!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik was hier ook nog over in conclaaf met ons![]()
wedstrijdje doen wie er meer heeft?![]()
En ik en ik en ik....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:34 schreef nokwanda het volgende:
en nu hebben we ruzie omdat ik eigenlijk naar bed wil maar ik niet. Ik ben nog een beetje hyper. Maar ik wil slapen.
ik heb ik gewoonquote:
Slaap lekker julliequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb ik gewoonen nu kan het wel.
Maken we morgen wel weer goed![]()
jullie ookquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Wij wensen u allen een goede morgen!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat versterk je dan?
Muziek alleen? Of ook speciale effecten in het geluid? Of gaat het om de booming bass?
Ik weet het ook niet, ben geen expert. Weet alleen dat het bij films gaat om de effecten en dat het gaat om hoge en lage tonen en spraak en muziek en effecten en knallen.
Als dat niet goed geregeld is via de versterker dan blijf je bij-tunen met de hand.
Nu hoor ik op de kop-telefoon effecten de hele tijd. Links dit, rechts dat, en in het midden ook wat en boven me en onder me.
Dolby digital 5.1.
7.1 is al op de markt nu. Dus ik lig 2 achter
Ik vind het een kick als het geluid van alle kanten op je afkomt
En dan exact op de beelden afgesteld, ook zonder beelden is dat okey
Als je in 3D luisterd dus. Is in 3D luisteren wel 3D?
In meerdere dimensies luisteren, het geluid komt van alle kanten. Zoals bij beelden de beelden van alle kanten kunnen komen. Extra dimensies is toch niet alleen mogelijk in beeld of wel? In geluid toch ook of niet?
Kun je ook digital sound versterken ? Lijkt me niet of wel
Niet om jou versterker naar beneden te halen maar wil je digital kunnen versterker dan moet je toch een digitale versterker hebben of niet?
Even om de specificaties erbij te nemen dus
Is het geluid zuiver dan
Ik weet het niet, ik luister nu muziek en het is muziek zonder ruis. Wie weet heb je dat ook wel met de versterkers van 30 jaar geleden. Ik hoor overal muziek, alsof ik midden in een concert-hal sta. Ik kan ook verschillende omgevingen erbij nemen zoals een arena of huiskamer of bos.
wat offer je dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of snuiven. Ik heb al jaren een doosje snuiftabak in huis.
Ik hou er niet van maar ik gebruik het af en toe bij een offerritueel
alleen maar heeeel vette mensen. Dus je hoeft niet bang te zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wat offer je dan?
toch geen mensen hoop ik?
ik ben te dik! ( ha ha niet zo bedoeld maar moest er meteen aan denken) kinderen voor kinderenquote:
Anders doe je net als mij en ga je wazige dingen schrijven in een eigen topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef Normalneo het volgende:
goedemorgen/middag..het gaat wel k ik sta nog niet met mijn tanden in mijn arm te bijten..voel weliswaar een waas in mijn hoofd en me soms draaierig/wazig. Ik heb 1 kaugumpje op tot nog toe..en verder niks gerookt..uiteraard..ik zit nu bijna op 1 dag gestopt. Het bevalt me wel..af en toe heb ik ook "trek" maar dan ga ik maar ff heel snel mijn poets schortje aantrekken en bedenken wat ik nog allemaal moet doen en dan is het weg..of eten in dit geval..want ik had nog geen ontbijtje op..heb ik er gelijk een brunch van gemaakt..
uhm en als ie er nie is is dan mijn dag verpest????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:48 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen,
zonder zorgen,
ook zonder sigaret,
maar wel met pret,
roer met je vent's pik,
even in het koffiedik,
lees de toekomst van de dag,
vertel een hoop onzin,
en schiet in de lach.
neuh, dan is niet je dag verpest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm en als ie er nie is is dan mijn dag verpest????
ha ha natuurlijk niet ik heb nu alle ruimte!!!!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef mazaru het volgende:
Alcohol is juist goed tegen een verkoudheid
Waarom dan nog die pot thee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga zo een pot thee zetten en daarna maar aan de whiskey
om eerst mijn vochtgehalte wat op peil te brengen natuurlijkquote:
Op de een of andere manier had ik de indruk dat je vochtig genoeg wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
om eerst mijn vochtgehalte wat op peil te brengen natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik de indruk dat je vochtig genoeg was![]()
o ja... maar ook dat dient te worden aangevuld, natuurlijk
gheheheh....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben te dik! ( ha ha niet zo bedoeld maar moest er meteen aan denken) kinderen voor kinderen
It's magic!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:10 schreef Mirage het volgende:
heb ik net een half uut met 1 hand zitten typen voor een nieuw topic over magisch voedsel....
is het verdwenen !!!
poef weg was mijn window....![]()
over 1 week wordt dit gips er af gehaald en dan krijg ik nieuw gips dat er 3 tot 6 weken om moet blijvenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
It's magic!
hoe is het met de hand? hoe lang moet ie nou in het gips?
Ik wil me niet richting een wazig denken schrijven bedoel ik ermee te zeggen, als ik iets zoek om over te schrijven dan kan ik maar beter helder schrijven dus. Gisteren dat ene topic was dus wazig en ik wil niet wazig zijn, ik ben ook niet wazig, misschien kom ik wel eens wazig over maar vaak ben ik te bewust en helder. Alleen niet in het centrum nu. Ik wil in het midden staan. Niet in het middelpunt der belangstelling maar in het midden van mijn bestaan. Middelpunt van belangstelling heb ik niet eens behoefte aan, ben liever op de achtergrond actief.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:00 schreef Metro2005 het volgende:
ach droom, ik erger me ook aan enorm veel dingen, en het enige wat je daar aan kunt doen is je niet meer ergeren. De maatschappij zit gewoon scheef en krom in elkaar momenteel, en hoe graag je ook zou willen, zo perfect als in je eigen gedachten zal het helaas nooit worden![]()
Focus je dan liever op de dingen die wél goed en mooi in het leven zijn.
En waarom zou je willen minderen met schrijvendaar doe je toch niemand kwaad mee. En als het helpt om dingen van je af te schrijven, doe dat dan.
Als ik lange teksten typ hier dan doe ik vaker crtl-c, ook niet altijd maar voor de zekerheid wel vaker, sowieso voor het invoeren doe ik dat vaker. Maar zo kan een venster ook wegvallen zomaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:10 schreef Mirage het volgende:
heb ik net een half uut met 1 hand zitten typen voor een nieuw topic over magisch voedsel....
is het verdwenen !!!
poef weg was mijn window....![]()
Welcome... to the real worldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij helpt dat allemaal niet, niets helpt nu. Kan het nog steeds het niet roken zijn? Zoals ik me nu voel voel ik me dus vaker dus. Totaal geen houvast en ergens zwevend zonder touwen, alsof ik aan het diepzeeduiken ben maar dan anders.
Zo heb ik het buiten bedacht hoe ik me voel, ik zat even buiten en voelde me verzinken in mijn eigen gevoel en wilde het even laten zien. Nu lijkt het alsof ik nog steeds meters diep aan het zakken ben. Geen higher state of conciousness dus
Eerder de diepte.
Ik voel me net alsof ik leefbaar ben in een bestaan dat niet echt bestaat. Ik weet het niet. Het lijkt allemaal een pudding te zijn, zo'n pudding van mora die je op de kop doet en dan is het een dril-pudding dus. En prik je dan erin dan zakt de pudding in.
Het lijkt net alsof ik bezopen ben juistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Welcome... to the real world
Komt wel goed droom, als jij steeds gewend bent aan alcohol en sigaretten (beide zijn verdovende middelen natuurlijk) dan kan het even een schok zijn om weer terug te komen in de 'realiteit' , een andere realiteit dan die je had wanneer je had toen je nog veel alcohol en sigaretten door je strot duwde. Het kan daarom allemaal even wat te hard en vaag overkomen in het begin maar dat is gewoon gewenning![]()
en als je daar straks aan gewend bent en je drinkt een keer alcohol beleef je de andere realiteit weer![]()
best of both worlds
Ow cool. Loopgips. Dan mag je op je handen lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
over 1 week wordt dit gips er af gehaald en dan krijg ik nieuw gips dat er 3 tot 6 weken om moet blijven
quote:
ja...ze neemt vast roze.quote:
plastic zak erom heen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe hou je het dan droog?
Stel je gaat naar buiten en het regent heel hard?
Dat is geen probleem toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...ze neemt vast roze.
Maar jammer voor je... het mag niet nat worden
wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Jah?quote:
heb geen geld in huis, en het is heel ver naar de pinquote:
Ik heb zin in een ontbijt met ham/kaas croissants.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een katerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah?
Heb nog nooit iemand met plastic zak om de arm zien lopen buiten. Of is een jas voldoende? Maar een jas is ook niet altijd waterdicht.
Ik ga voortaan onder de grond zittenIk ga niet meer boven de grond vliegen, als ik ooit ga vliegen in de toekomst dan vlieg ik onder de grond, underground is beter werk
Ik zit nu onder de grond zoals ik zei en het is hier goed vertoeven, geen spanningen omdat het te hoog is allemaal, geen hoge tonen die storen en geen geluiden die me storen, ik zit ondergronds en ondergronds is het allemaal beter uit te houden.
Heb je gisteren veel gedronken Marietje?
Leuk voor het poesjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeriesquote:
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.
Als ik me niet gestressed voel zeg ik ook niets over het roken waarmee ik gestopt ben, pas bij stress vertel ik er wat over.
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapdingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is de bloep bloep
Weet iemand wat de bloep bloep is ?
Waar denken jullie aan als je bloep bloep hoort?
Aan eten? Drinken?
Aan groene wezens die lopen op straat en die bloep bloep doen?
Klopt, net zoals je geen pijn aan je been hebt als je geen pijn hebt, dus zeur je ook niet over pijn aan je been. Als je nooit pijn hebt, zul je nooit zeuren over pijn. En als je nooit down bent zul je nooit zeuren over depressief zijn. En als je nooit honger hebt, zul je nooit zeuren dat je honger hebt. En als je nooit te weinig geld hebt, zul je nooit zeuren dat je te weinig geld hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.
Een bloep bloep verstopping?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapding![]()
naar de snackbar, vet eten halenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vette bek halen?
ik mag geen rare opmerkingen makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga toch maar naar de pinautomaat, ik moet echt een vette bek halen![]()
tot laterz![]()
probeer je dromen lucide te krijgen, dus dat je weet wat je droomt en het zelf kunt sturenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om te reizen door verschillende dimensies en werelden, eens rechtdoor in gedachtes en uitkomen elders.
eet zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, maar nu ga ik trouwens echt, heb trek![]()
Hier komen de kerels door het kattenluikje binnen en nu stinkt het hier naar kater.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeries![]()
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk
Ik eet de laatste tijd weinig, je zou zeggen dat ik meer moet eten nu ik niet meer rook maar mijn eetlust lijkt wel minder te zijn, amper honger gevoel.
Zou best eens waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheen
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef draculettetje het volgende:
even super late reactie
toen mijn been in gips zat had ik voor het douchen zo'n been condoom erg onhandig,dus toen ik wou zwemmen deed ik er een vuilniszak om, later wel een gipsspoortje achter gelaten en thuis droog fohnen!
Nu trouwens omdat ik alleen een sok en geen schoen aan heb doe ik rustig een plastic zak om mn voet als ik door de regen moet
Ooooww, misschien mis je gewoon een schroefje. Maar dan kun je ze toch gewoon zeggen dat dat altijd zo was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Mirage het volgende:
weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met dislokatie ?
Ze gaan hem vrijdag toch niet weer breken of zetten ofzo ??
Ze willen dan namelijk wel weer een foto maken.
Op het papiertje staat iets over een breuk beschreven als basis 5 MC (als ik het mij goed herinner),
maar ook geringe dislokatie.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zien![]()
charming![]()
Heb jij trouwens al post ontvangen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja volgende week al!!!
![]()
ow en mir volgens de dikke van dale is dislokatie medisch gezien hoe de botten na een breuk liggen
ow had ik dat nog niet verteld......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al post ontvangen?
whoeiii...gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow had ik dat nog niet verteld......ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
Zal het hem zeggen. Jij ook trustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ja tijd kan snel gaan!
Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!![]()
ik ga zo ook maar eens denk ik
Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef nokwanda het volgende:
Was Najib Amhali hier. Kind is beetje cabaretfanaat. Zelfs ik vond het leuk nu.
Ben allang blij dat ie een beetje genezen is van Hans Teeuwen
en het klinkt zo lekker onverstaanbaar als ie het zegt!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgs
nope wel een luchtbed....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Jeetje zeg, heel de nacht gedroomd over overstromingen![]()
Iedereen de rubberboot klaarliggen?
klopt, is waar ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedacht me vannacht ineens, we hebben het toch een week verzet???
![]()
![]()
Ik ben deze maand ook behoorlijk zuinig bezigquote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
nee ga geen ritje maken, wil deze maand ff zuinig aan doen met brandstof. heb er wel zin in maarja.
Is ook weer zo ja, ben allang blij dat ik schulden kan betalen en uberhaupt een buffer hebquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Het kunnen hebben van een spaarrekening is al best iets waarover je van geluk mag spreken.
Ik ben zeker niet altijd bezig met wat ik niet heb hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo heeft iedereen wel wat Metro.
Zelfs mensen die stinkend rijk zijn die hebben last van iets. Relativeren dusEn je zult zien dat we allemaal in zekere mate in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb ook niet veel, maar ik ben tevreden met wat ik heb. Tevreden zijn met wie ik ben wat ik heb dus, en dat is de beste manier van leven. Vaak genoeg ben ik niet tevreden en dan ontstaat een leegte, het verwachtingspatroon sluit niet aan op de middelen en zo ontstaat een gat, en dan val je in dat gat.
Als je altijd bezig bent met wat je niet hebt of niet kunt, dan zul je nooit tevreden zijn, vanzelf is het bestaan zwaarder.
Met weinig tevreden zijn, en zo meer uit het leven halen. Dat is een kunst
Met niets tevreden zijn en meer uit het leven halen dan mensen die alles hebben. Dan ben je pas rijk.
Ik heb een koopwoning, en dat was pure noodzaak omdat ik voor huren na 5 jaar nog steeds geen steek opgeschoten was en ik het heen en weer rijden tussen spijkenisse en schiedam meer dan spuugzat begon te worden. Het huis wat ik heb is het goedkoopste wat er te koop was. Voor mijn hypotheek en levensverzekering samen betaal ik 409 euro per maand (ik los elke maand ook een deel hypotheek af)quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet woon je te duur of valt dat mee? Woon je in een groot koophuis in je eentje? Wat maakt jou leven zo duur?
Ik ken mensen die 800 euro hebben per maand en met "gemak"uitkomen. Jij verdiend toch meer dan 800 euro of niet? Misschien leef je alsnog te duur? Ahja die jongen met 800 euro die werkt 30 uur per week vrijwillig.
Zonder jou te willen bekritiseren maar als je te duur leeft dan is het misschien zo dat je een foute hypotheek hebt afgesloten of je hebt geen zuinige energie die je gebruikt of je hebt een auto die teveel benzine zuipt?
Of heb je daar al naar gekeken?
Ik weet het dus niet. Goedkoper wonen? Goedkopere auto? Als je in de situatie zit dat je niet veel hebt, dan zou je moeten bezuinigen op de vaste lasten misschien wel.
neem aan van wel jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo te zien niet veel ruimte nee
Krijg je wel alles terug van je energie-leverancier straks?
da's eigenlijk wel waarquote:Op zondag 14 januari 2007 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
ach over een paar uur is het al weer bedtijd dus nu nog aankleden heeft ook niet zoveel zin
Was erg leuk. Veel jongeren. 400 gister en 400 vandaag. Waren blijkbaar iets van 8000 aanmeldingen geweest, dus ik vond het al goed dat ie het zelfstandig had geregeld dat ie werd uitgenodigd om auditie te komen doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:03 schreef draculettetje het volgende:
hey nok hoe is het gegaan vandaag?
Wordt straks wel je spaarpot gespekt als je terugbetaling krijgtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
neem aan van wel jaanders gaan er dooien vallen daar
![]()
denk het wel dromenvanger..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus wat is dan het beste? Gebalanceerd eten en niet teveel koffie. Matigen in alles. Sportief zijn? Afwisseling? Doseren en wegen? Mediteren?
Niemand kan voor jou bepalen of dat zwak of slim was. Jij wil graag roken en dat heeft blijkbaar de drang om te stoppen overwonnen. Aan de ene kant is dat een zwaktebod, je geeft toe aan een verslaving. Aan de andere kant, lekker belangrijk als je af en toe rookt. Waarom doe je geen gulden middenweg zoals ik. Gewoon heel af en toe een sigaretje, gewoon ter ontspanning en voor het lekkere net als alcohol.quote:
De rust die je ervaart kan ik me goed voorstellen, is voor mij ook een reden om af en toe te roken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Even buiten gezeten in mijn vakantie-oordje
Ik heb buiten onder het terras een oord en daar rook ik mijn sigaretje, dat is mijn vakantie-oord, daar liggen 2 mp3-spelers uitgestald om ook een muziekje erbij te nemen, daar drink ik mijn koffie en biertje en daar lees ik in de zomer boeken als het lichter is en daar schilder ik wel eens en daar maak ik wel eens aantekeningen en dat is dus mijn plekje. Iedere keer dat ik naar buiten ga om daar te zitten lijkt het alsof ik een vlucht maak naar een paradijs. Zelfs al is het in Tuinesië. Ik kan daar mijn gedachtes laten zakken en ik kom daar helemaal tot rust, ik vlucht daar weg van de stress van alledag, het is mijn prive oord, ik heb geen ver oord nodig onder de zon, buiten in mijn eigen vakantie-oord kan ik met -10 onder nul lekker genieten van de rust.
Ik zat even buiten en binnen staat dan een film op waar ze piano spelen in de film. Zou ik buiten zitten zonder sigaretje dan zou ik me storen aan de piano, maar zo stoorde ik me aan alles zonder mijn sigaret. Ik stoorde me aan de lampjes van de wasmachine die brandden terwijl de was niet draait, ik stoor me aan afwas die staat te wachten om afgewassen te worden zonder sigaret. Ik stoor me zonder sigaret aan alles, aan het minste of geringste stoor ik me zonder sigaret.
En steek ik dan een sigaret op en rook ik kalm en rustig die sigaret dan zit ik even in de zevende hemel, het stressige denken is weg, de stress verdwijnd. Er keert een rust over me heen tijdens het roken die ik alleen ervaar tijdens het roken van mijn vaste sigaret.
Ik zou willen dat ik dat kon. Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niemand kan voor jou bepalen of dat zwak of slim was. Jij wil graag roken en dat heeft blijkbaar de drang om te stoppen overwonnen. Aan de ene kant is dat een zwaktebod, je geeft toe aan een verslaving. Aan de andere kant, lekker belangrijk als je af en toe rookt. Waarom doe je geen gulden middenweg zoals ik. Gewoon heel af en toe een sigaretje, gewoon ter ontspanning en voor het lekkere net als alcohol.
Alleen zal ik je wel gelijk vertellen dat het lastig is om niet door te slaan naar verslaafd worden aan roken.
Ik heb periodes gehad dat ik meer en meer begon te roken, zorgen dat je dat in de gaten krijgt en houdt en je kunt mooi een balans creeeren.
dat gedoe is juist sfeerverhogend moet je maar denkenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:
@ metro.. waterpijp. Heb ik ook een. Is wel een heel karwij om die aan de gan te krijgen. Gedoe met kooltjes en zo. Maar is wel zo. Heeft ook veel meer dat sociale aspect. En die tabak is ook veeel minder schadelijk.
werken?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Marietje_34 het volgende:
Wat een rust hier. Waar is iedereen?
Zoute sticks en nibbits. en heeel veel broodjes met lekkers. En vanochtend een heel fout ontbijt... een mac menu. Erg toch.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal (snel typen anders is het al middag)
Ik heb vandaag thuisgewerkt! ha ha wel grappig, werk meegekregen en het is mooi op tijd af, al op de mail naar de baas.
@ DV het is idd jou keus! jij hebt en bepaald zelf jou redenen om met roken te beginnen en / of stoppen
@ nok wat leuk en goed dat EW het zo leuk heeft gedaan en nu maar afwachten op de uitslag!
en ook voor jou wbt het roken, mooi toch als je het op deze manier al zoveel beter volhoudt!
ik dacht trouwens dat het zoute sticks waren![]()
shit net niet gehaald middag allemaal!
da's geen redenquote:
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha DraakjeFijn dat je thuis kan werken!
@ Metro: het is hier idd ook stralend weer. Gisteren ook al
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's geen redenBen ook op mijn werk
![]()
Hoe is het met jou en het niet roken vandaag?
een heel menu.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zitten![]()
ha ha nok een mac menu als in heeel menu of als een macmenu als je begrijpt wat ik bedoel?
stiekem vind ik dat ontbijt wel lekker maar heb besloten echt te moeten minderen weer
weer gezond eten! vanavond sajoer boontjes enn morgen wokken staat op het programma
Misschien omdat je geestelijk toch meer met je werk bezig bent dan het niet mogen rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
misschien is langzaam afbouwen ook wel beter dan in een keer stoppen.
Waarom niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
Of eigenlijk niet maar ja
tis heus wel lekker!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef vamperotica het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaaaal niet lekker is.... Maar toch trap ik er elke keer weer in!
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:![]()
die hou ik er in !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
improved versionmet mirage haar favoriete
emoticon erin verwerkt
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
improved versionmet mirage haar favoriete
emoticon erin verwerkt
![]()
quote:
een kipfiletje of coentunneltjequote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kun je er nou niet een heeeel klein coentunneltje in verwerken. Of een kipfiletje?
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Of mag ik het niet weten, is het een 'onder ons' grapje![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?
Volgens sommigen was er een flamoes zichtbaar, anderen waren meer onthutst over " de coentunnel"
enn kipfilet.... sommige dames hebben kipfiletjes tussen de benen... anderen kalkoenflapjes schijnt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |