Uit frustratie vanwege het niet roken tegen de muur geslagen of was je bezig met het afbreken van een gevel om te verbouwen? Wilde je van de keuken en woonkamer 1 kamer maken of was je frusti de rustie door het niet roken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
een boxersfractuur,
ik heb de muur gestompt.
![]()
t is er uit
Muren geven niet meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
een boxersfractuur,
ik heb de muur gestompt.
![]()
t is er uit
jah, dat zei de arts ook met glunderogenquote:
**geeft wat breinaalden aan Mirage**quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Mirage het volgende:
trouwens voor het eerst dat ik in het gips zit.
Dat zei de arts dus ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar toch, ik kan me moeilijk voorstellen dat Mirage zomaar tegen de muur slaat
Ik heb dat wel eens gedaan.
Maar Succubus?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Is niet om uit te lachen, ik kan het voorstellen maar is het niet beter om in de lucht te slaan?
Ik heb wel vaker tegen de deur geslagen, maar die was van hout. Je kunt beter tegen hout slaan de volgende keer. Dat veert meer meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zei de arts dus ook
hij vroeg me dan ook nog een keer duidelijk terwijl hij me peilend aankeek of ik dit echt zelf had gedaan en hoe dan ??
(nadat hij de ffoto's bekeken had was er geen twijfel hoor.... tsja de naam geeft het al aan... boxersfractuur. Maar wel een opvallend lage zeiden ze.. vlakbij mijn pols. Het is dan ok behoorlijk gezwollen)
Hoe lang gaat de ellende duren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dit is een boxersfractuur.
Hier zit de breuk vlak onder de pink, dus hoog.
Die van mij zit aan dezelfde kant maar dan een stuk lager.
Zelfs de binnenkant van mijn hand is blauw.
ik heb nu een spalkgips oid in verband met de zwelling, volgende week krijg ik gewoon gips, na 3 weken maken ze een foto om te kijken of het goed gaat en dan moet ik nog 3 weken met gips of ik mag er dan uit... als het gips er dan af is moet ik nog een paar weken de hand niet belasten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe lang gaat de ellende duren?
Ik heb nog nooit gips gehad, nog nooit wat gebroken, wel een paar keer een kneuzing maar dat werd beholpen met verband en pijnstillers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb nu een spalkgips oid in verband met de zwelling, volgende week krijg ik gewoon gips, na 3 weken maken ze een foto om te kijken of het goed gaat en dan moet ik nog 3 weken met gips of ik mag er dan uit... als het gips er dan af is moet ik nog een paar weken de hand niet belasten.
veel te lang dus en je hebt geen idee waar je tegenaan loopt merk ik.
Het is echt lastig.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Pruim tabak?
ahhh poppetje toch!!! wel oppassen he met je mooie handjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef Mirage het volgende:
http://img137.imageshack.us/img137/6669/boxersfractuur8eg.jpg
dit is een boxersfractuur.
Hier zit de breuk vlak onder de pink, dus hoog.
Die van mij zit aan dezelfde kant maar dan een stuk lager.
Zelfs de binnenkant van mijn hand is blauw.
Moet echt bijlezen zeg. Ben je een paar uurtjes pleitte.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kennst du Zulu nicht mein Bruder?
Zuuuuuuuuul.
Nee, je zult Nokwanda even moeten vragen maar het is dus aparte muziek van jaren geleden, heeft nog hoog in de top 40 gestaan.
Heb de lp ooit gekregen toen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Shaka Zulu!!!!!
Ik ga shaka zulu even downloaden
Of snuiven. Ik heb al jaren een doosje snuiftabak in huis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Als het allemaal te zwaar wordt, kun je altijd nog gaan pruimen
nou ja.... julliequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:25 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... Hier zijn jullie!!!
Dat roepen wij ook altijdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja.... jullie![]()
Ik heb geen gespleten persoonlijkheid hoor.....denk ik
ik was hier ook nog over in conclaaf met onsquote:
Neuj.... Wie weet wie k nog allemaal tegen kom!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik was hier ook nog over in conclaaf met ons![]()
wedstrijdje doen wie er meer heeft?![]()
En ik en ik en ik....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:34 schreef nokwanda het volgende:
en nu hebben we ruzie omdat ik eigenlijk naar bed wil maar ik niet. Ik ben nog een beetje hyper. Maar ik wil slapen.
ik heb ik gewoonquote:
Slaap lekker julliequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb ik gewoonen nu kan het wel.
Maken we morgen wel weer goed![]()
jullie ookquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Wij wensen u allen een goede morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |