Dat bedoelde ik wel eigenlijkquote:
daarom moest ik ook lachen, dat ik dat niet snaptequote:
wat mazaru zegt, deze was net ff eerder, dus gooi die van mij maar dichtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:11 schreef Metro2005 het volgende:
inderdaad, precies achter elkaar aangemaakt de topics, nja maar even afwachten welke er dicht gaat dan
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wachtte met opzet even, en dus wachtte ik met opzet even. En dus wachtte ik met opzet even
Kennst du Zulu nicht mein Bruder?quote:
Apocalypto, ik dacht eerst dat het tegen de maya's was maar het is een neutrale film of niet? Mel Gibson kennende dacht ik dat hij weer zo'n film als passion of the christ ging maken maar het is slechts een soort van documentaire ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zondag trouwens naar Apocalypto, ben heel benieuwd![]()
Ik heb geen idee, met Mel Gibson weet je het maar nooit natuurlijk, maar jullie horen het van mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Apocalypto, ik dacht eerst dat het tegen de maya's was maar het is een neutrale film of niet? Mel Gibson kennende dacht ik dat hij weer zo'n film als passion of the christ ging maken maar het is slechts een soort van documentaire ofzo?
Geen anti maya's?
Veel plezier alvast
Okeyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, met Mel Gibson weet je het maar nooit natuurlijk, maar jullie horen het van me![]()
OK, ik ga zo ook pleitosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo king of queens kijken weer
Vast tarief.
Maar of ik vandaag kijk
Ik ga geen vaste tarieven invoeren
Losse tarieven
Enjoy your weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK, ik ga zo ook pleitosBiertjes drinken in de kroeg, het is tenslotte vrijdag
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Enjoy your weekend
Ik drink thuis. Ik ben een held op pantoffels volgens een carnavals-hit.
Thuis of uit, het bier smaakt toch zoals het smaakt. Zeker nu ze thuistappen hebben overal. Getapt bier in huisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik drink soms ook thuis hoor![]()
zeg dat welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thuis of uit, het bier smaakt toch zoals het smaakt. Zeker nu ze thuistappen hebben overal. Getapt bier in huis
Ik drink nog steeds uit fles of blik.
Beertender nog steeds niet aanwezig hier
Heb je 2 awards gewonnen op fok!, drink je het bier nog steeds uit blik of fles
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
Die staat in mijn foboquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
waar is jouw awardicoon gebleven trouwens?
En geen buren die op de muur kloppenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:41 schreef Metro2005 het volgende:
zo , even de audio setup veranderd hier![]()
klinkt stukken beter nu de luidsprekers kamerbreed staan
![]()
![]()
ik ben beschaafdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En geen buren die op de muur kloppen
Wel een goede ervaring? Met muziek en ook met films?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik ben beschaafdik zet de muziek niet zó luid dat de buren mee kunnen genieten.
Ja wel okee, films is alleen ff wat minder omdat mijn dvd speler dood is maarja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wel een goede ervaring? Met muziek en ook met films?
Wat voor merk heb je staan?
Hard is niet alles, hier staat soms het geluid keihard bij films en dan staat het zo hard dat het geluid gaat vervormen. Het gaat ook om de kwaliteit van het geluid. Hard staat niet gelijk aan kwaliteit.
Op de koptelefoon nu heb ik goede kwaliteit
Muziek via de koptelefoon is vaak een betere ervaring dan muziek buiten de koptelefoon. En dan is deze koptelefoon zelfs verouderd. Dolby digital 5.1. Hoeveel is het tegenwoordig. 7.zoveel of is het iets anders dan digital?
Als een helicopter overvliegt in de film en je hebt het geluid aan, hoor je dan een helicopter boven je vliegen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja wel okee, films is alleen ff wat minder omdat mijn dvd speler dood is maarja.
Heb een sansui eindversterker staan van een jaar of 30 oud, de tijd dat ze nog goede spullen maakten bij sansui en 2 jamo studio zuilluidsprekers en geluid komt vd pc af, audigy2 geluidskaart![]()
klinkt best goed, niet het allerbeste wat je je kunt bedenken maar zeer zeker een stuk beter dan die plastic zooi die je tegenwoordig koopt als je niet minstens 1000 euro uitgeeft
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als een helicopter overvliegt in de film en je hebt het geluid aan, hoor je dan een helicopter boven je vliegen?
Dat heb ik dus wel hier.
Je hoort straaljagers en kogels en helicopters rond je oren vliegen en boven je hoofd. Je zit echt in de omgeving van het oorlogs-veld als het een film is.
Maar dan is het weer zo dat je soms keiharde muziek hoort en soms is de spraak te zacht en dan moet je snel aan de volume-knop gaan draaien.
30 jaar oudWerkt dat nog een beetje op die moderne dragers als DVD?
Equalizer ook erop?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.
zijn eindversterkers die destijds rustig 3-4000 gulden kostten
Wat versterk je dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het hoeft alleen maar te versterken, en dat doet ie beter dan menig nieuwewets ding.
zijn eindversterkers die destijds rustig 3-4000 gulden kostten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |