abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:37:57 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45318342
Het schrijven helpt me dus zeker wel metro, ik ben via het schrijven vaak uit een depressie gekomen en ook via het buiten verder filosoferen, maar vaak komt het weer terug alsof ik in een spiraal zit. Ik wil een keer buiten die spiraal zitten en eens helemaal vrij zijn van die wisselingen dus.

Vorig jaar in 2006 was ik 9 maanden vrij van depressie maar toen was het weer manisch, niet echt reeel bezig en dan is het wel 9 maanden van goed voelen maar het is ongezond goed voelen.

Hoe ik me nu voel is dan gezonder maar ik zit nu tegen de ondergrens aan, ik moet nu opletten dat ik niet in de depressie kom. Dus dan moet ik de hele dag rekening houden dat ik niet het hoofd omlaag doe zodat de depressie met opslurpt. En zo denk ik dus dat ik mijn hele leven zit opgescheept ermee.

Ik wil boven de depressie vliegen en onder de manie vliegen. Ik wil dus vilegen zonder dat ik wegvlieg.

Ik vraag me dus wel eens af wat nu gezond voelen is in mijn geval. Hoe voelt dromenvanger zich wanneer hij zich gezond voelt. En nu ik zo schrijf lijkt er een helder moment te komen van gezond voelen. Alsof het schrijven het waar maakt. Als ik vaak ergens over schrijf en ik ben bezig met klimmen uit de put dan lijkt het bij ieder heldere ingeving te zijn dat het een overwinning is.

Alsof ik nu in een lege kamer terecht aan het komen ben dus, een lege kamer zonder ziekte en gezeik. Zonder teveel of teweinig zelfvertrouwen.

Een lege komen zonder te erin.

te te te te te.

Dat woordje te

En nu echt weg. Schrijven is een vorm van therapie. Sommigen praten met een psycholoog en ik schrijf het op. En dan schrijf ik het online op, via gesprekken met jullie of elders op fok!.

Ik wil vrij zijn. Vrij van ziekte en vrij van ellende en vrij van onzekerheid en vrij van onrust en vrij van gebrek aan zelfvertrouwen en vrij van teveel zelfvertrouwen en vrij van wazigheid en vrij van nood en vrij van crisis.

En ik word dus vrij door te schrijven. Zoals ik nu door de laatste 3 berichten ineens veel vrijer lijk te zijn, alsof ik me 40 procent vrijer voel. En dat is niet overdreven gezegd, of wel?

Ik weet niet wat overdreven is en wat niet overdreven is vaak, wat is overdreven gedrag? Hoe druk ik mezelf juist uit zonder overdreven te zijn?

40 procent vrijer door mezelf beter te analyseren dus, is 40 procent 30 procent teveel gezegd? Ik ben liever niet overdreven. Als ik maar 10 procent minder last voel dan moet ik 10 procent schrijven. Hoewel 10 procent minder last kan voelen als 40 procent minder last

Nu even weg

Als ik me 4 procent beter voel, dan kan dat voelen alsof ik me 100 procent beter voel. Dus ik ben erg streng tegen mezelf nu. Af en toe een inschattingsfout is niet erg en in geval van goed voelen of slecht voelen is het sowieso moelijk aan te geven hoe goed je je voelt ook.

Hup hup hup.

Naar buiten

[ Bericht 56% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-01-2007 17:43:53 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:00:51 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45319147
Even buiten gezeten en nagedacht over hoe ik me dus voel op momenten als vandaag en hoe ik me dus ook vaker voel buiten vandaag om.

Het is een diep gevoel, feelings run so deep while loosing sleep, is een nummer van gemaakt maar ik heb geen gebrek aan slaap, laatste weken goed geslapen maar ik zit dus zelden aan de oppervlakte van het bestaan.

Ook dat gevoel dat ik altijd heel diep ga in het voelen dat is altijd geweest vanaf jongs af aan, een gevoel van verdwaling omdat je dieper dan de diepte gaat die goed voor je is. Wie aan de oppervlakte van het leven blijft wordt het leven moe zeggen ze wel eens maar ik word juist moe dat ik altijd net zo diep ga dat ik moeite moet doen om overeind te blijven staan.

Op de oppervlakte blijven kan rustgevend zijn, nu heb ik altijd het idee dat ik gewoon onder de zeespiegel zit qua voelen. En dan heb je nog het denken erbij. Hoewel het denken wat makkelijker onder controle te houden is, en dat denken dat ben ik dan vaker met opzet aan het uitspitten.

Maar nu dus over hoe ik me voel, ik voel me zweven in een diepte, ik zit niet in de hoogte maar ik zit nu dus in de diepte. Heb ook vaker een hoger bewustzijn maar het is juist alsof ik 100 KM onder de oppervlakte zit te zweefvliegen en dat het vliegtuig niet recht vliegt maar op een neer gaat in vloeiende bewegingen.

Ik zit ergens tussen 2 werelden in als het ware dus, ik voel me niet verbonden met deze wereld.

Zal ik even een boom gaan knuffelen buiten

Volgens mij helpt dat allemaal niet, niets helpt nu. Kan het nog steeds het niet roken zijn? Zoals ik me nu voel voel ik me dus vaker dus. Totaal geen houvast en ergens zwevend zonder touwen, alsof ik aan het diepzeeduiken ben maar dan anders.

Zo heb ik het buiten bedacht hoe ik me voel, ik zat even buiten en voelde me verzinken in mijn eigen gevoel en wilde het even laten zien. Nu lijkt het alsof ik nog steeds meters diep aan het zakken ben. Geen higher state of conciousness dus

Eerder de diepte.

Ik voel me net alsof ik leefbaar ben in een bestaan dat niet echt bestaat. Ik weet het niet. Het lijkt allemaal een pudding te zijn, zo'n pudding van mora die je op de kop doet en dan is het een dril-pudding dus. En prik je dan erin dan zakt de pudding in.

Even een edit plaatsen, als ik me laat meeslepen in dat gevoel van zakken in de diepte en ik ga om me heen kijken dan lijkt alles te veranderen dus ook, dan lijkt de diepte naar voren te komen en dan lijkt de omgeving anders te zijn. Dan lijkt er meer diepte te komen in de omgeving, alsof ik dan dus echt een andere wereld in ga stappen. Dat is dan wel spannend dus wie weet moet ik juist blij zijn met die gevoelens van diepgang, net buiten leek het echt alsof ik kon vallen en kon springen rechtdoor en alsof alles veel groter werd dan het is.

Misschien moet ik me wel vaker laten meeslepen in dat gevoel, dat ik me niet moet verzetten dus. Kijken waar ik terecht ga komen.

Nu vermaak ik me dus weer Ik zit onder de oppervlakte, ik zweef niet boven de oppervlakte maar ik ben ondergronds bezig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-01-2007 18:14:54 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:12:22 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45319608
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:

Volgens mij helpt dat allemaal niet, niets helpt nu. Kan het nog steeds het niet roken zijn? Zoals ik me nu voel voel ik me dus vaker dus. Totaal geen houvast en ergens zwevend zonder touwen, alsof ik aan het diepzeeduiken ben maar dan anders.

Zo heb ik het buiten bedacht hoe ik me voel, ik zat even buiten en voelde me verzinken in mijn eigen gevoel en wilde het even laten zien. Nu lijkt het alsof ik nog steeds meters diep aan het zakken ben. Geen higher state of conciousness dus

Eerder de diepte.

Ik voel me net alsof ik leefbaar ben in een bestaan dat niet echt bestaat. Ik weet het niet. Het lijkt allemaal een pudding te zijn, zo'n pudding van mora die je op de kop doet en dan is het een dril-pudding dus. En prik je dan erin dan zakt de pudding in.
Welcome... to the real world

Komt wel goed droom, als jij steeds gewend bent aan alcohol en sigaretten (beide zijn verdovende middelen natuurlijk) dan kan het even een schok zijn om weer terug te komen in de 'realiteit' , een andere realiteit dan die je had wanneer je had toen je nog veel alcohol en sigaretten door je strot duwde. Het kan daarom allemaal even wat te hard en vaag overkomen in het begin maar dat is gewoon gewenning
en als je daar straks aan gewend bent en je drinkt een keer alcohol beleef je de andere realiteit weer
best of both worlds
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:17:56 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45319814
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Welcome... to the real world

Komt wel goed droom, als jij steeds gewend bent aan alcohol en sigaretten (beide zijn verdovende middelen natuurlijk) dan kan het even een schok zijn om weer terug te komen in de 'realiteit' , een andere realiteit dan die je had wanneer je had toen je nog veel alcohol en sigaretten door je strot duwde. Het kan daarom allemaal even wat te hard en vaag overkomen in het begin maar dat is gewoon gewenning
en als je daar straks aan gewend bent en je drinkt een keer alcohol beleef je de andere realiteit weer
best of both worlds
Het lijkt net alsof ik bezopen ben juist

Ik heb dan wel niets gerookt of gedronken maar het lijkt net alsof ik vol op de drugs zit, maar dit is nuchter zijn dus? Ik zit dus echt in een andere wereld nu.

Both worlds, ik ga zometeen proberen nog dieper te gaan buiten, koffie erbij en proberen met het gevoel en besef nog eens 10 meter dieper te duiken. Als ik straks vreemd ga lopen en de buren zien me dan weten jullie dat ze het witte busje gebeld hebben

Het is een ander bestaan maar goed, wat is een ander bestaan?

Alcohol dronk ik overigens alleen na 1600. Dus ik zit in principe pas 2 uur en 18 minuten zonder mijn biertje en vaak dronk ik pas om 1700 mijn eerste biertje.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:21:09 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45319930
Het is de twilight zone volgens mij, ik ben nu in de twilight zone actief. Maar zo heeft ieder mens zijn eigen leef-wereld in principe. Ieder mens voelt zich anders levend, ik voel me nu alsof ik zo een andere wereld in kan stappen.

Wie weet ben ik de level van de "normale" realiteit wel ontstegen of ontdoken, dat ik onder de "normale" leefwereld zit nu. En dan mijn eigen leefwereld maar misschien ook de leefwereld in zijn algemeenheid.

Ik voelde me buiten dus wegzakken, en nu ben ik niet meer aan het zakken, ik voel me alsof ik een paar verdiepingen lager zit

En dat is dus wel even prettig omdat ik nu stilstand ervaar, constant blijven zakken zorgt voor stress dus.

Nu even rust aan mijn kop

Wie weet dat ik nu even naar buiten ga en het zakken in gang ga zetten, ik ben al lager in het bewustzijn maar wil nog lager dus. Ik wil richting de onderste verdieping van de bodemloze put. Maar er is geen onderste verdieping in de bodemloze put

Naar buiten nu

Even een stuk of 20 verdiepingen zakken en dan kom ik straks uitleggen of het gelukt is en hoe het voelt
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:27:46 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320171
Ik voel me dus stoned nu

Toen ik net schreef over dat diepe gevoel toen was ik aan het zakken zonder dat ik het zelf wilde, ik wilde het misschien wel, maar het ging ongevraagd, het begon zomaar ineens, ik zakte naar beneden in het voelen en ik had er geen controle op. A deeper state.

Het voelde ook als angst en paniek aan maar nu ben ik dus helemaal gezakt en nu is het stilstand dus, en nu kan ik weer rustig bezig zijn. Ik zat even in de lift.

Nu naar buiten even proberen om de lift zelf in werking te stellen, kijken of ik dus echt dat proces van zakken zelf kan instellen en dan op hoog tempo kan zakken zonder dat rotte gevoel.

Ik vind het weer interessant allemaal, alsof ik stoned ben, toen vond ik ook alles interessant Toen ik vaker wiet rookte kon ik alles waarderen en was het kleinste detail groot. Zo voel ik me dus weer.

Niet high maar low

Of ben ik toch gestegen?

Als ik zeg dat ik alles interessanter vind en dat ik het nu even prettig vindt Dan komt dat ook door de stemming en sfeer, het licht dat invalt op mijn ogen, straling alsof ik mijn ogen dicht knijp.

Kan het niet uitleggen maar het lijkt wel een compleet andere dimensie te zijn weer door dat afdalen, en wat is er veranderd? In principe is alles hetzelfde, alleen maak ik het anders mee nu. Ik stoor me dus ook niet meer, zet me nu in een verlichte tuin met muziek in het donker en ik hou het 100 uur vol zonder extra luxe. Dan kan ik spacen

Zonder wiet

En zonder bier en sigaretten.

Puur natuur

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-01-2007 18:33:34 ]
pi_45320449
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

over 1 week wordt dit gips er af gehaald en dan krijg ik nieuw gips dat er 3 tot 6 weken om moet blijven
Ow cool. Loopgips. Dan mag je op je handen lopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:41:03 #144
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45320651
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow cool. Looptrekgips.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:42:03 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320693
Ik heb nog nooit gips gehad.

Maar dan doe ik dus ook geen domme dingen

Grapje he Mirage

Kan iedereen gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje of niet?
pi_45320774
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
ja...ze neemt vast roze.
Maar jammer voor je... het mag niet nat worden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:45:43 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320793
Hoe hou je het dan droog?

Stel je gaat naar buiten en het regent heel hard?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:46:42 #148
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45320821
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe hou je het dan droog?

Stel je gaat naar buiten en het regent heel hard?
plastic zak erom heen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:47:00 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45320833
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja...ze neemt vast roze.
Maar jammer voor je... het mag niet nat worden
Dat is geen probleem toch?

rubber
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:47:58 #150
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45320865
ik heb zin in patat en allemaal vette snacks enzo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:48:37 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45320891
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
wat houdt je tegen
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:49:14 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320913
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

plastic zak erom heen?
Jah?

Heb nog nooit iemand met plastic zak om de arm zien lopen buiten. Of is een jas voldoende? Maar een jas is ook niet altijd waterdicht.

Ik ga voortaan onder de grond zitten Ik ga niet meer boven de grond vliegen, als ik ooit ga vliegen in de toekomst dan vlieg ik onder de grond, underground is beter werk Ik zit nu onder de grond zoals ik zei en het is hier goed vertoeven, geen spanningen omdat het te hoog is allemaal, geen hoge tonen die storen en geen geluiden die me storen, ik zit ondergronds en ondergronds is het allemaal beter uit te houden.

Heb je gisteren veel gedronken Marietje?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:50:03 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45320942
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat houdt je tegen
heb geen geld in huis, en het is heel ver naar de pin Dus ik sta in dubio, zeg maar
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:50:10 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320944
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb zin in een ontbijt met ham/kaas croissants.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:51:33 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45320984
Ik heb ook zin om te spacen

Lekker spacen en niets doen, alleen maar spacen

Spacen heb je weinig voor nodig, alleen maar je spacy mood en je spacy feelings. Spacen kan gratis zonder wat erbij. Spacen kun je zonder tv en zonder muziek en zonder licht en zonder wat dan ook.

Alleen maar spacen.

This is space country
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:51:51 #156
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45320993
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jah?

Heb nog nooit iemand met plastic zak om de arm zien lopen buiten. Of is een jas voldoende? Maar een jas is ook niet altijd waterdicht.

Ik ga voortaan onder de grond zitten Ik ga niet meer boven de grond vliegen, als ik ooit ga vliegen in de toekomst dan vlieg ik onder de grond, underground is beter werk Ik zit nu onder de grond zoals ik zei en het is hier goed vertoeven, geen spanningen omdat het te hoog is allemaal, geen hoge tonen die storen en geen geluiden die me storen, ik zit ondergronds en ondergronds is het allemaal beter uit te houden.

Heb je gisteren veel gedronken Marietje?
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater

Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor
pi_45321067
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater

Leuk voor het poesje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:54:21 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321072
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.

Als ik me niet gestressed voel zeg ik ook niets over het roken waarmee ik gestopt ben, pas bij stress vertel ik er wat over.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:55:20 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321118
Wat is de bloep bloep

Weet iemand wat de bloep bloep is ?

Waar denken jullie aan als je bloep bloep hoort?

Aan eten? Drinken?

Aan groene wezens die lopen op straat en die bloep bloep doen?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:56:04 #160
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321150
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuk voor het poesje
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeries
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:56:59 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321183
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.

Als ik me niet gestressed voel zeg ik ook niets over het roken waarmee ik gestopt ben, pas bij stress vertel ik er wat over.
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:57:24 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321205
Zal ik tegen de muur meppen om de bloep bloep te doen?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:57:56 #163
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321235
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is de bloep bloep

Weet iemand wat de bloep bloep is ?

Waar denken jullie aan als je bloep bloep hoort?

Aan eten? Drinken?

Aan groene wezens die lopen op straat en die bloep bloep doen?
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapding
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:00:35 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321315
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.
Klopt, net zoals je geen pijn aan je been hebt als je geen pijn hebt, dus zeur je ook niet over pijn aan je been. Als je nooit pijn hebt, zul je nooit zeuren over pijn. En als je nooit down bent zul je nooit zeuren over depressief zijn. En als je nooit honger hebt, zul je nooit zeuren dat je honger hebt. En als je nooit te weinig geld hebt, zul je nooit zeuren dat je te weinig geld hebt.

Pas als je er last van hebt, komt het zeuren naar voren.

En of het dan zeuren is? Het kan ook de waarheid vertellen zijn. Als ik me compleet gestressed voel en ik vertel dat hier dan is dat misschien niet zeuren maar de waarheid? Mensen zeggen al vaak dat het zeuren is. Moet je dan altijd op je tong bijten, het hart luchten is daarbij een goede vorm van verwerking ook.

Zeuren of hart luchten?

Als ik straks weer ga tollen in het hoofd dan zal ik dat zeggen, en dan geef ik het afkicken de schuld. Ben nog steeds bezig met afkicken merk ik.

En ook merk ik dat ik in mijn eigen wereldje zit, ik zit in mijn eigen wereldje Straks stap ik zo even links en dan zit ik weer in een ander wereldje.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:01:30 #165
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321340
Ik ga toch maar naar de pinautomaat, ik moet echt een vette bek halen

tot laterz
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:01:36 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321344
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapding
Een bloep bloep verstopping?

En dan bloep bloep en floep floep?

Bloep bloep, nap nap, floep floep.

Groaaaaaaaaaarschhhhhh.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:02:13 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321356
Een vette bek halen?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:02:58 #168
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321378
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vette bek halen?
naar de snackbar, vet eten halen
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:03:31 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45321393
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga toch maar naar de pinautomaat, ik moet echt een vette bek halen

tot laterz
ik mag geen rare opmerkingen maken

zaterdag 13 januari 2007 @ 19:03:46 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321406
Ik heb zin om te reizen door verschillende dimensies en werelden, eens rechtdoor in gedachtes en uitkomen elders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')