Welcome... to the real worldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij helpt dat allemaal niet, niets helpt nu. Kan het nog steeds het niet roken zijn? Zoals ik me nu voel voel ik me dus vaker dus. Totaal geen houvast en ergens zwevend zonder touwen, alsof ik aan het diepzeeduiken ben maar dan anders.
Zo heb ik het buiten bedacht hoe ik me voel, ik zat even buiten en voelde me verzinken in mijn eigen gevoel en wilde het even laten zien. Nu lijkt het alsof ik nog steeds meters diep aan het zakken ben. Geen higher state of conciousness dus
Eerder de diepte.
Ik voel me net alsof ik leefbaar ben in een bestaan dat niet echt bestaat. Ik weet het niet. Het lijkt allemaal een pudding te zijn, zo'n pudding van mora die je op de kop doet en dan is het een dril-pudding dus. En prik je dan erin dan zakt de pudding in.
Het lijkt net alsof ik bezopen ben juistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Welcome... to the real world
Komt wel goed droom, als jij steeds gewend bent aan alcohol en sigaretten (beide zijn verdovende middelen natuurlijk) dan kan het even een schok zijn om weer terug te komen in de 'realiteit' , een andere realiteit dan die je had wanneer je had toen je nog veel alcohol en sigaretten door je strot duwde. Het kan daarom allemaal even wat te hard en vaag overkomen in het begin maar dat is gewoon gewenning![]()
en als je daar straks aan gewend bent en je drinkt een keer alcohol beleef je de andere realiteit weer![]()
best of both worlds
Ow cool. Loopgips. Dan mag je op je handen lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
over 1 week wordt dit gips er af gehaald en dan krijg ik nieuw gips dat er 3 tot 6 weken om moet blijven
quote:
ja...ze neemt vast roze.quote:
plastic zak erom heen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe hou je het dan droog?
Stel je gaat naar buiten en het regent heel hard?
Dat is geen probleem toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...ze neemt vast roze.
Maar jammer voor je... het mag niet nat worden
wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Jah?quote:
heb geen geld in huis, en het is heel ver naar de pinquote:
Ik heb zin in een ontbijt met ham/kaas croissants.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een katerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah?
Heb nog nooit iemand met plastic zak om de arm zien lopen buiten. Of is een jas voldoende? Maar een jas is ook niet altijd waterdicht.
Ik ga voortaan onder de grond zittenIk ga niet meer boven de grond vliegen, als ik ooit ga vliegen in de toekomst dan vlieg ik onder de grond, underground is beter werk
Ik zit nu onder de grond zoals ik zei en het is hier goed vertoeven, geen spanningen omdat het te hoog is allemaal, geen hoge tonen die storen en geen geluiden die me storen, ik zit ondergronds en ondergronds is het allemaal beter uit te houden.
Heb je gisteren veel gedronken Marietje?
Leuk voor het poesjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeriesquote:
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.
Als ik me niet gestressed voel zeg ik ook niets over het roken waarmee ik gestopt ben, pas bij stress vertel ik er wat over.
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapdingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is de bloep bloep
Weet iemand wat de bloep bloep is ?
Waar denken jullie aan als je bloep bloep hoort?
Aan eten? Drinken?
Aan groene wezens die lopen op straat en die bloep bloep doen?
Klopt, net zoals je geen pijn aan je been hebt als je geen pijn hebt, dus zeur je ook niet over pijn aan je been. Als je nooit pijn hebt, zul je nooit zeuren over pijn. En als je nooit down bent zul je nooit zeuren over depressief zijn. En als je nooit honger hebt, zul je nooit zeuren dat je honger hebt. En als je nooit te weinig geld hebt, zul je nooit zeuren dat je te weinig geld hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.
Een bloep bloep verstopping?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapding![]()
naar de snackbar, vet eten halenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vette bek halen?
ik mag geen rare opmerkingen makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga toch maar naar de pinautomaat, ik moet echt een vette bek halen![]()
tot laterz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |