abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:04:22 #171
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321428
ik zeg dat altijd als ik naar de snack ga dus
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:04:24 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321429
Geen vette bek voor mij, gezond voedsel dus.

Hoezeeeee Hoezeeeeee
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:05:35 #173
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321472
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om te reizen door verschillende dimensies en werelden, eens rechtdoor in gedachtes en uitkomen elders.
probeer je dromen lucide te krijgen, dus dat je weet wat je droomt en het zelf kunt sturen Kun je overal naar toe vliegen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:06:12 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45321501
OK, maar nu ga ik trouwens echt, heb trek
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:07:11 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45321542
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, maar nu ga ik trouwens echt, heb trek
eet ze
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:07:25 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321549
Dromen is niet alles omdat je dan gebonden bent aan je eigen fantasie, ik wil ergens terecht komen dat boven de fantasie uitstijgt. Fantasie en dromen zijn ook gebonden aan grenzen vaak.

Andere levensvormen en andere kleuren en nog meer. Iets nieuws.

Bij dromen zie je vaak de dingen die je gewend bent van overdag. Dromen beelden uit wat je overdag ziet.

Ik wil eens wat nieuws onder de zon

Boeken lezen is een optie maar zelfs de fantasie boeken voldoen niet aan mijn eisen.

Vraag me nu af of er iets is dat alles overstijgt en totaal niet van deze wereld is.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:07:56 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321581
Smakelijk

Ik eet de laatste tijd weinig, je zou zeggen dat ik meer moet eten nu ik niet meer rook maar mijn eetlust lijkt wel minder te zijn, amper honger gevoel.
pi_45321604
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeries
Hier komen de kerels door het kattenluikje binnen en nu stinkt het hier naar kater.
Purrr is nu 8 maanden
Maar de slettebak hier is nog steeds Spice. Gelukkig ook allang gesteriliseerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:09:24 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45321633
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk

Ik eet de laatste tijd weinig, je zou zeggen dat ik meer moet eten nu ik niet meer rook maar mijn eetlust lijkt wel minder te zijn, amper honger gevoel.
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:13:46 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45321792
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheen
Zou best eens waar kunnen zijn

Ik krijg dus geen honger-gevoel maar dan moet ik wel zeggen dat ik verkouden ben, als ik eet dan proef ik dus niet wat ik eet, ik kan nu een pizza salami eten met peper en ik proef amper de peper.

De smaak is weg nu door de verkoudheid, dus wie weet ligt het daaraan?

Vanmorgen alleen 2 stukken kaas gegeten van het blok, en ik proefde niet eens dat het kaas was. Vanzelf smaakt het eten minder.

Maar ook mijn maag vraagt niet om voedsel, geen honger gevoel in de maag dus. Wie weet is mijn maag wel aan het verkleinen? Ben nooit een reuze eter geweest, altijd bescheiden eter maar de laatste tijd zou ik zo zonder eten kunnen. Niet eens de gedachte aan voedsel.

Hoewel ik dan wel eet om te blijven leven, maar het is niet dat ik eet omdat ik honger heb.

Vandaag dus 2 repen kaas gegeten, maar het smaakte neutraal, het smaakte nergens naar. Vanzelf eet ik minder graag. Als ik eet dan wil ik toch zeker wel proeven dat het ergens naar smaakt. Anders kan ik net zo goed op een potlood gaan kauwen
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:24:22 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45322196
Ik mis mijn sigaret weer. Het in de hand hebben van de sigaret, tussen de vingers en dan teugen. Het hele ritueel van inhaleren en as afkloppen, het hele ritueel vanaf het moment dat de sigaret uit het pakje gehaald wordt, tot en met het uitdrukken.

Hoe vreemd het ook moge klinken, ik bedoel het is een vreemde gewoonte als je erbij stil staat,, ik mis het ritueel van het roken, ik zou nu graag buiten willen zitten met een sigaretje en dan lekker de tijd nemen om de sigaret te roken. Buiten zitten met een sigaret zag ik vaak als quality time in, maar dat kwam vanwege de rust-inlassing en de beloning die ik dacht te krijgen door een sigaret op te steken. Het lijkt net alsof je een kind zijn favourite speelgoed afpakt nu

Maar ik doe het dus niet. Ik ben gestopt en gestopt is gestopt.

De zin komt dus zomaar naar voren. Zomaar ineens heb ik zin om eens een lekkere sigaret te roken buiten, en dan een vaste sigaret, geen shag want dat teugt niet zo goed, ik wil een vaste sigaret met filter. Lucky strike of West.

Maar ik doe het niet, ook om mijn gezicht te redden en niet te verliezen. Ik bedoel, als je na 13 dagen weer gaat roken, wie gelooft er dan nog in je? Niet alleen hier maar ook real life. Ik bedoel, hoe geloofwaardig ben je nog als je weer met roken begint? En in hoeverre krijg je zelf een deuk in je zelfvertrouwen qua stoppen met roken.

Is het nu beginnen met roken, dan is het nooit meer stoppen ermee. Daarom blijf ik doorgaan met stoppen.

Als ik wil kan ik nu 1 slof lucky strike halen met 3 aanstekers, maar ik doe het niet omdat ik daarna weer 6 jaar ga doorroken en daarna wordt het stoppen nog moeilijker.

Het is now or never een beetje dus. Is het niet nu dan is het nooit.

En de frisse lucht telt nog steeds mee. Frisse adem, schone handen en tanden en meer lucht in de longen. Geen stinkende kleding en geen stank.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-01-2007 19:31:56 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:34:29 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45322582
En dan helpt het schrijven hier dus zeker als hart onder de riem. Hart onder de riem Is dat juist gezegd?

Afschrijven dus, afschrijven bij een zwaar gevoel, net zoals je op kapitaalgoederen doet afschrijven totdat ze niets meer waard zijn. Nu schrijf je van je af als je je slecht voelt, totdat het slechte gevoel niets meer waard is. En is het slechte gevoel niets meer waard, dan is het waardeloze gevoel niets meer waard, en dan voel je je niet meer waardeloos

1 kauwgum gehad vandaag, 1 nicotine gum, en na 10 keer kauwen weg gegooid vanwege zuurbranden en de hik.

Dus ik krijg amper nicotine binnen, hoelang duur het voordat de nicotine compleet uit je lichaam is?

Koolmonoxide duurt 48 uur als ik het goed onthouden ehbt.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:46:10 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45322969
Zo

Mooi was die tijd Hyper hyper hyper, ik ben altijd hyper. Hyper hyper.

Ik ga dus echt snel alsof ik in een flipperkast ben, van links naar rechts en poing poing poing. Hyper hyper. En ik zit nog steeds onder de grond en niet boven de grond

Ik ben dus hyper hyper en een sigaret zorgde vaker voor rust in de tent, nu dus wat anders zoeken om rustig van te worden. Mediteren?

Maar ik weet niet meer hoe mediteren werkt? Toch maar eens die meditatie-cd erbij nemen.

Ik moet van die snelle af, ik blijf maar doorgaan en het denken stopt niet meer. Niet alleen het denken maar ook het bewegen, ik kan niet stil zitten.

zaterdag 13 januari 2007 @ 19:50:38 #184
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45323126
zucht, ik heb ook trek in een sigaret maar durf vanwege mijn lip niet te roken, gaat nu net de goede kant op.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:02:59 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45323538
Mijn trek in sigaret is weer weg Denk je dat die sigaret het helingsproces minder goed laat verlopen?

Ik had even een stuk stokbrood gegeten van Albert Heyn, vers gebakken stokbrood en dan gaat het even liggen omdat ik dat knapperige brood geproefd heb. Een vervangend middel is dus okey, zoals ze mij in mijn fotoboek gewaarschuwd hebben dat ik geen vervangende verslaving moet zoeken.

Daarom ook dat veel mensen wel meer gaan eten, ik kon net dus zeker even genieten van dat stukje stokboord, zelfs zonder boter en beleg erop. Alleen even dat stukje stokbrood in de mond stoppen en even dat knapperige gevoel als ik het brood doe stuk bijten en kauwen.

Dat moment van stukje stokbrood eten was dus een vervanging voor de sigaret en nu is het weer wachten op een volgend moment van trek in een sigaret. Ik probeer die kauwgum nu helemaal links te laten liggen. Maar om dan steeds wat in de mond te doen van snoep of brood?

Die nicotine gum wil ik niet meer omdat je dan nog steeds met nicotine bezig bent. Ik wil niets met nicotine te maken hebben dus.

Dus dan moet ik een vervangend iets vinden dat gezond is. Manderijnen en appels en peren en kersen en druiven? Druiven Is het nu de tijd van druiven of zijn er geen trossen druiven bij de fruit-afdeling te krijgen?

Een tros druiven is een mooie vervanging en dan kun je 10 druiven nemen inplaats van sigaret. Om nu iedere keer 1 appel, sinas-appel of peer te eten???? Dan eet je iedere dag 2 fruitschalen of nog meer leeg.

Of een glas water per sigaret?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:07:56 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45323709
ik heb honger
maar toch net niet genoeg om wat te gaan eten
ik heb dorst
maar geen zin om op te staan

grr ik ga toch wat halen, ff water pakken tegen de dorst en saucijzenbroodje voor de honger
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:09:28 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45323761
Water en brood

Maar dan wel luxe brood, saucijzenbrood
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:14:45 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45323998
Ik ga offline nu

Languit op de bank, deeper underground en relaxen

Tot morgen, en anders tot overmorgen of de dag erna of vandaag nog of straks
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:21:44 #189
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45324301
doei droom
  zaterdag 13 januari 2007 @ 21:15:19 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45326395
ik ga zo denk ik tv kijken, genoeg op tv op national geographic als ik het zo zie dus ga lekker vanuit bed tv kijken

doei allemaal
pi_45327745
Was Najib Amhali hier. Kind is beetje cabaretfanaat. Zelfs ik vond het leuk nu.
Ben allang blij dat ie een beetje genezen is van Hans Teeuwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45328938
even super late reactie

toen mijn been in gips zat had ik voor het douchen zo'n been condoom erg onhandig,dus toen ik wou zwemmen deed ik er een vuilniszak om, later wel een gipsspoortje achter gelaten en thuis droog fohnen!

Nu trouwens omdat ik alleen een sok en geen schoen aan heb doe ik rustig een plastic zak om mn voet als ik door de regen moet
pi_45329237
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef draculettetje het volgende:
even super late reactie

toen mijn been in gips zat had ik voor het douchen zo'n been condoom erg onhandig,dus toen ik wou zwemmen deed ik er een vuilniszak om, later wel een gipsspoortje achter gelaten en thuis droog fohnen!

Nu trouwens omdat ik alleen een sok en geen schoen aan heb doe ik rustig een plastic zak om mn voet als ik door de regen moet
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zien
charming
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45329327
klopt, en douchen...

handdoek om je arm/hand wikkelen, plastic erover en je kan douchen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45329392
weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met dislokatie ?

Ze gaan hem vrijdag toch niet weer breken of zetten ofzo ??
Ze willen dan namelijk wel weer een foto maken.

Op het papiertje staat iets over een breuk beschreven als basis 5 MC (als ik het mij goed herinner),
maar ook geringe dislokatie.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45329436
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Mirage het volgende:
weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met dislokatie ?

Ze gaan hem vrijdag toch niet weer breken of zetten ofzo ??
Ze willen dan namelijk wel weer een foto maken.

Op het papiertje staat iets over een breuk beschreven als basis 5 MC (als ik het mij goed herinner),
maar ook geringe dislokatie.
Ooooww, misschien mis je gewoon een schroefje. Maar dan kun je ze toch gewoon zeggen dat dat altijd zo was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45329639
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zien
charming
Ja volgende week al!!!

ow en mir volgens de dikke van dale is dislokatie medisch gezien hoe de botten na een breuk liggen
pi_45329751
ow volgens medisch woordenboek is dislokatie een ongewone verplaatsing, http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=woordenboek&letter=D

weet alleen niet of je hier nu blij mee moet zijn
pi_45330326
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ja volgende week al!!!

ow en mir volgens de dikke van dale is dislokatie medisch gezien hoe de botten na een breuk liggen
Heb jij trouwens al post ontvangen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45330631
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb jij trouwens al post ontvangen?
ow had ik dat nog niet verteld...... ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
pi_45330785
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow had ik dat nog niet verteld...... ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
whoeiii...gelukkig maar.
Was vergeten een kopie te maken

Zo maar eens naar bed gaan. Morgen vroeg op om met kind de hort op te gaan. Spannend

En ja...wat je net zei: volgende week al. Wat gaat de tijd snel, he.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45330845
hi hi ja tijd kan snel gaan!

Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!
ik ga zo ook maar eens denk ik
pi_45330922
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ja tijd kan snel gaan!

Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!
ik ga zo ook maar eens denk ik
Zal het hem zeggen. Jij ook trusten

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 januari 2007 @ 06:42:38 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45335651
Zo

Een vroege morgen deze morgen en de verkoudheid is bijna weg

Even mijn droom opschrijven in het centrale dromen-topic zometeen.

En ik moet me leren te beheersen Als het hier ook maar even een klein beetje mis gaat heb ik de neiging om met koffie-kannen te gooien en met nog meer. Het hoeft ook maar ff scheef te lopen of ik kook rood aan. Maar dan heb ik nog wel net genoeg beheersing om even tot 10 te tellen Zou ik niet tot 10 kunnen tellen dan zou ik alles kort en klein slaan.

Dus ik ben goed in beheersen

Als ik het idee heb dat de afwas scheef staat op het aanrecht wil ik gaan gooien met alles, als de koffie even overloopt wil ik gaan gooien met alles, als ik iets niet vind wil ik gaan gooien met alles, als het zakdoekje om de neus te snuiten niet goed uit de verpakking komt wil ik gaan gooien met alles.

Maar ik rook niet

En ik kan tot 10 tellen, want tot nu toe is er niets ernstigs gebeurt. Ik tel tot 10 en vaak is het voor de 3e tel al weer kalm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')