probeer je dromen lucide te krijgen, dus dat je weet wat je droomt en het zelf kunt sturenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om te reizen door verschillende dimensies en werelden, eens rechtdoor in gedachtes en uitkomen elders.
eet zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, maar nu ga ik trouwens echt, heb trek![]()
Hier komen de kerels door het kattenluikje binnen en nu stinkt het hier naar kater.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeries![]()
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk
Ik eet de laatste tijd weinig, je zou zeggen dat ik meer moet eten nu ik niet meer rook maar mijn eetlust lijkt wel minder te zijn, amper honger gevoel.
Zou best eens waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheen
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef draculettetje het volgende:
even super late reactie
toen mijn been in gips zat had ik voor het douchen zo'n been condoom erg onhandig,dus toen ik wou zwemmen deed ik er een vuilniszak om, later wel een gipsspoortje achter gelaten en thuis droog fohnen!
Nu trouwens omdat ik alleen een sok en geen schoen aan heb doe ik rustig een plastic zak om mn voet als ik door de regen moet
Ooooww, misschien mis je gewoon een schroefje. Maar dan kun je ze toch gewoon zeggen dat dat altijd zo was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Mirage het volgende:
weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met dislokatie ?
Ze gaan hem vrijdag toch niet weer breken of zetten ofzo ??
Ze willen dan namelijk wel weer een foto maken.
Op het papiertje staat iets over een breuk beschreven als basis 5 MC (als ik het mij goed herinner),
maar ook geringe dislokatie.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zien![]()
charming![]()
Heb jij trouwens al post ontvangen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja volgende week al!!!
![]()
ow en mir volgens de dikke van dale is dislokatie medisch gezien hoe de botten na een breuk liggen
ow had ik dat nog niet verteld......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al post ontvangen?
whoeiii...gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow had ik dat nog niet verteld......ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
Zal het hem zeggen. Jij ook trustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ja tijd kan snel gaan!
Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!![]()
ik ga zo ook maar eens denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |