abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 14:09:36 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45371721
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
Of eigenlijk niet maar ja
Waarom niet?

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45371993
Omdat het eigenlijk helemaaaal niet lekker is.... Maar toch trap ik er elke keer weer in!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45372167
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef vamperotica het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaaaal niet lekker is.... Maar toch trap ik er elke keer weer in!
tis heus wel lekker!
  maandag 15 januari 2007 @ 14:25:29 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45372192
macdonalds is best goed te eten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 15 januari 2007 @ 14:25:30 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45372194
Rolling stones zet ik niet om naar naar de harde schijf, metallica dvd met alle video-clips van 1989-2004 zeker te weten van wel

Daarna even de muziek rippen en dan weg. Kan nog even duren.

Ik ga op zoek naar een boek over vrijheid, Rudolf Steiner wellicht die erover geschreven heeft of meerdere schrijvers en dan ga ik later als ik gelezen heb een uitstapje maken richting wetenschap&filosofie, hier in the truth schrijven over zaken als vrijheid en in hoeverre je als mens vrijheid hebt dat zet niet altijd evenveel zoden aan de dijk in de zin dat het gesprek stagneert en alles hier neerpleuren is ook niet alles.

Ik wil weten in hoeverre je als mens vrijheid hebt in je bestaan, met denken en bewegen en met handelen en keuze's. Hoe filsofen ertegen aankijken die literatuur geschreven hebben erover dus. Mijn eigen kijk is niet altijd even ruim genoeg dus dan wil ik vanzelf de kijk van een bekende filsofoof erbij betrekken. Wie weet opent het mijn ogen en kan ik wat makkelijker omgaan met het leven.

Op zoek ben ik dus naar een kijk op het leven. Geluk zit tussen de oren zoals gisteren op de ZDF en dat is in mijn geval dus zeker waar. Geluk zit tussen de oren en ben je tussen de oren gelukkig dan zul je vanzelf in het hart ook gelukkiger zijn en dan krijg je ook vaker lente-kriebels in je buik omdat je kunt leven met het bestaan en omdat je niet twijfeld aan het bestaan hoe het bestaan zich manifesteerd.

Troost zoeken dus in mijn geval Ik zoek naar troost zodat ik gelukkiger kan zijn. Als ik het idee heb dat ik in zekere zin wel vrijheid heb op deze aarde en als ik het idee heb dat het niet allemaal zo beperkt is en als ik het idee heb dat je als mens vleugels hebt waarmee je kunt vliegen, dan zal ik eerder het gevoel van vliegen kunnen ervaren en dan is het zo dat ik vanzelf boven de depressie ga uitstijgen vanwege mijn kijk op het bestaan.

Dus ik ga straks even lekker naar de bibliotheek Even rustig zoeken bij het rek waar de filosofie boeken staan en de psychologie boeken, en dan 8 boeken uitzoeken en dan ook eens proberen om erin te lezen inplaats van ze te laten liggen.

Beginnen met lezen is net als stoppen met roken, het vergt eerst een stap en inspanning en als je dan eenmaal aan het lezen bent dan gaat het lezen vanzelf. Lezen van boeken gaat niet zomaar, bij lezen kost het inspanning net als bij sporten. Maar is het boek dan interessant en opent het mijn ogen verder dan heeft het zeker toegevoegde waarde dus.

Ik zoek naar een verklaring in het leven. Een diep inzicht waarmee ik opgelift ga worden en waarmee ik vleugels ga krijgen zonder red-bull. Een juiste visie of gedachte kan mijn meer vleugels geven dan 10 kratten red-bull

Metallica is bezig met decrypten, 15 %, daarna de muziek opzetten en nu even de boeken in de tas doen.

Die boeken over computers doe ik nu toch niets mee. Dus die gaan terug
  maandag 15 januari 2007 @ 15:05:42 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45373379
64 % staat ie op Nog ff wachten

Hoofd laten hangen of recht vooruit Daar gaat het om hier. Ik kan alles aangrijpen met beide handen of ik laat het hoofd zakken en zeg dat het niet te doen is. Ik kan de dag met beide handen bij de hoorns vatten en tjakka boem boem shake the room doen

Of ik sta op met het hoofd omlaag en zeg tegen mezelf..." Ik zie wel wat de dag brengt".

Ik kan dan dus als ik juist leef maar beter de dag bij de hoorns vatten en tjakka boem shake the room doen want dan is zelfs koffie zetten een uitdaging zonder dat ik me irriteer en hoe lang het duurt.

Tjakka boem the room, en dan naar de bibliotheek gaan en de uitdaging zien van het vinden van de juiste literatuur. Of met hoofd tussen de schouders zoeken en net doen alsof het me niet boeit? Een gesprek voeren met mensen met tjaka boem shake the room of met een instelling dat het toch nergens om gaat.

Investeren in alles wat ik doe of de instelling hanteren dat het toch geen zin heeft.

Het kleinste kan ik zo benaderen alsof het een grand slam is. Een gesprek voeren met mensen kun je al zien als top-prestatie leveren als iemand aandacht nodig heeft of als iemand wilt praten over een onderwerp. Ik kan net doen alsof het me allemaal een grote worst zal wezen of zoals een vriend van vroeger bij alles zei..." Boeien, lekker belangrijk". Ik kan het allemaal niet belangrijk vinden en het bestaan gewoon klote vinden en niet de moeite waard, of ik zeg van, ik maak er een feest van en wil bij alles wat ik doe het juiste doen.

En dan niet om streber te worden, alleen door het goed te willen afronden. Als ik het kleine niet belangrijjk vindt om goed af te ronden dan zal ik ook een zaak als een carriere in het werk niet belangrijk vinden om goed af te ronden.

Ik zal dus weer de zin moeten inzien van goed afronden van gesprekken en karweitjes en nog meer. De afwas doen met de instelling dat het glas moet stralen van schoonheid, de kledings-kast zo indelen dat het overzichtelijk is. Mijn zolder kamer wat later mijn computer-ruimte gaat worden erbij zo inrichten dat het een paleis kan zijn van een of andere prins in Saoedie arabie. En dan ben ik zeker niet manisch nu, het gaat erom hoeveel waarde je hecht aan de details en het goed verzorgen van alles.

Mezelf verzorgen dus ook, maar dat heb ik altijd gedaan. Lichamelijk heb ik nog nooit mezelf verwaarloosd maar het gaat ook om de rest van het bestaan. Berichten op fok! die ik schrijf en samenvattingen en aantekeningen in het echt die ik maak, beter verzorgen dus. Ik zorg al dat ik goed doe spellen maar ik wil overzichtelijker te werk gaan.

Tennissen straks, ik kan gaan tennissen met de instelling dat het gaat om een balletje slaan, of ik ga met de instelling dat ik op hoger niveau wil komen en mooi spel wil laten zien. Overal prestatie inzetten omdat ik een soort van meesterwerk wil laten zien voor mezelf. ( niet eens voor anderen)

En nogmaals, dat is niet omdat ik manisch ben nu, ik ben nu alles behalve manisch en het is zeker niet omdat ik een streber ben die constant de lat hoger wilt liggen. Als ik alles beter wil doen dan standaard dan is dat misschien wel nodig om de dag met beide handen aan te grijpen.

Zou ik in 1999 de studie serieuzer genomen hebben en meer aandacht geschonken hebben aan de kwaliteit van mijn tentamens en presentaties en verslagen dan had ik die opleiding nu in the pocket maar goed, ik ben wel wijzer nu.

Op deze manier ga ik invulling geven aan mijn bestaan dus, beter willen doen dan standaard omdat standaard voor mij staat dat ik het hoofd laat zakken. Als ik ergens mee begin dan moet ik echt met beide handen aangrijpen om een goede afsluiting te bewerkstelligen.

De voorbereidingen op het stoppen met roken waren ook niet goed genoeg. 2 januari had ik besloten te stoppen zonder voorbereidingen, wie weet had ik beter een plan van aanpak kunnen nemen zoals neo wilde doen 3 dagen geleden.

Wie weet had ik me beter moeten voorbereiden. Net zoals je je kunt voorbereiden op een nieuwe dag voordat je gaat slapen.

Planmatig te werk gaan wellicht?

Als ik om me heen kijk en ik kijk nu naar de mogelijkheden en de opdrachten die me te doen staan dan kan ik genoeg doen de komende jaren. Als ik het zie als opdrachten die een 8 of 9 of 10 moeten krijgen.

De opdracht tot een werkplek waar ik 100 procent mezelf kan ontplooien dus. Dat is een persoonlijke opdracht en wil ik die opdracht goed afronden dan zal ik werk moeten verzetten. Ik kan niet met 0 inspanning op een werkplek komen die meer dan 100 procent bij me past.

Ik zal moeten verkennen op de arbeidsmarkt en ik zal studies onder ogen moeten komen. Voor niets gaat de zon op, alles in het leven eist inspanning. Vaak zit ik nog met de instelling dat het allemaal vanzelf komt aanwaaien. Dan praat ik over een machine waar je in gaat liggen die al je werk doet opknappen maar is zo'n machine wel zo leuk om te hebben?

Is het niet leuker dat je werk moet verrichten zodat je achteraf kunt zeggen dat je met veel bergen verzetten toch op de juiste plek gekomen bent? En vanuit die juiste plek in de toekomst ga je weer verder naar een nog betere plek. Zodat je steeds een stapje vooruit gaat en steeds meer doet aan toevoegen in je bestaan?

Die relatie die ik nu nog niet heb dat is ook een logisch gevolg vanwege het feit dat ik geen moeite doe en zeker ook omdat ik andere zaken belangrijker vindt op dit moment. Ik wil eerst gesettled zijn op het werk voordat ik naar een relatie ga kijken. Als ik nu een relatie ga zoeken en aankom met een bestaan waar ik geen mooie baan heb dan voel ik me vanzelf te min. Goed werk is voor mij dus zeker belangrijk. En goed werk hoeft geen goed betaald werk te zijn. Ontwikkelingswerk is ook goed werk. Maar dat thuis zitten is geen goede zaak. En dan werk ik wel aan mezelf op dit moment maar de laatste tijd ben ik ook al niet aan mezelf aan het werken.

Ik ben een under-achiever

Maar dat komt vanwege de dip, in de dip ga je niet kijken naar de toekomst. In een dip kijk je niet eens naar de avond die komen gaat, in een dip hoop je dat de dag snel voorbij is zodat je kunt slapen. In een dip gaat het vooral om het slapen en in een dip zeg je dat slapen het beste is om te doen

Maar de dip is niet meer zo erg nu.

Ik ga werk maken ervan. En dan zal ik ook de manie moeten perken, en de depressie moeten voorkomen. Ik kan me best weer storten op het bestaan in volle glorie, maar dan wel met mate

Afgelopen jaren ben ik vaker op deze manier bezig geweest met oppakken van het leven, maar ik stortte mezelf zo in de strijd dat ik niet meer helder kon denken en dan ga je van het ene uiterste na het andere uiterste.

Aan zin-geving doen staat mij te doen En dan niet op een manische manier. 2007 is stabiel nog steeds, geen extreme uitschoten en dat is nog steeds een prestatie. Ik wil niet overkomen alsof ik totaal niet weet wat ik doe.

En zo laat ik weer wat zien Een reminder naar mezelf toe dus ook.

Decrypten is over. Nu cd's omzetten en dan even naar de stad.

Tot zo. Tijdens rippen van muziek verder fokken.
pi_45373492

- 1 arm natuurlijk
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 15 januari 2007 @ 15:24:42 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45373930
Die arm die geneest vanzelf wel Mirage

Even doorbijten en dan heb je straks 2 armen ter beschikking, kun je genieten van 2 armen. Weet je weer hoe het is om 2 armen te kunnen gebruiken. Heeft het alsnog een voordeel gehad dat je weet hoe het is om even maar 1 arm ter beschikking te hebben. Weet je dat het fijn is dat je 2 armen hebt.

Ik ben buiten bezig met observeren dus Het is dus ook hoe ik de omgeving bekijk met mijn ogen, ik kan de omgeving vastpakken met mijn ogen met focus of ik laat de omgeving juist de overhand bieden, als ik niet goed genoeg concentreer en focus dan slokt de hele omgeving me op. Zowel binnen en buiten.

Nu ben ik dus weer bezig met de boel op te pakken door concentratie en focus en de omgeving ziet er meteen een stuk duidelijker en meer helder uit. En zeker niet het uiterlijk van de omgeving maar ook hoe het voelt om in de omgeving te leven en te lopen.

Het is dus zeker de concentratie die meespeelt, vaak laat ik de concentratie zakken op momenten dat het me allemaal niet meer interesseert en vanzelf lijkt de omgeving mij op te zuigen en dan verdwaal ik dus in het voelen en zien. Ik zwerf dan rond in de omgeving.

Nu sta ik weer helemaal goed in de omgeving, alsof ik weer een beetje mijn plek veroverd heb

Sterkte met je arm Mirage

Nu even met 1 arm maar de tijd gaat snel dus je hebt straks weer 2 armen en dan kun je weer alles doen wat je eerst ook kon

Ik ben bezig met orde op zaken te stellen nu. Ik voel me soms een zwerver in het bestaan terwijl ik dat van nature niet ben, het is toch bij ieder mens noodzakelijk dat mensen de concentratie houden en de focus? Als je een handeling uitvoert dan is het toch bij ieder mens zo dat een mens met zijn verstand erbij moet zijn?

Als iemand koffie zet met verstand helemaal op nul dan is het toch zo dat de kans op kokend water over je arm of hand groter is dan wanneer je bij de les bent?

Ik ben weer een hele tijd niet bij de les geweest zo te zien Daarom ook dat gebrek aan motivatie in het bestaan. En dan is het helemaal zo vreemd nog niet dat ik koffie zetten als uitdaging zie omdat het ook een handeling is waarbij je moet nadenken. Bij alles moet je nadenken hoewel er ook sprake is van routine in het bestaan. Hoewel verstand op nul alleen maar ter zake doet bij slapen, dromen en meditatie.

Ik heb de neiging om vaker mijn verstand te verliezen En dan ga ik dwalen en dan ga ik twijfelen en dan weet ik niet eens meer hoe ik me voel en wie ik ben en waar ik voor sta en dan ga ik niet meer samenhangend denken en dan is een gesprek voeren niet zo makkelijk omdat ik afdwaal tijdens het luisteren en spreken. Wartaal, de woorden komen dan niet vloeiend eruit en de intonatie loopt niet goed. Dan ga ik soms denken dat ik een spraakgebrek heb maar het is dan de concentratie die niet aanwezig is en zeker ook te weinig inspanning.

Ik kom wel eens mensen tegen die niet bij de les zijn, en dan luister ik hoe ze praten en dan slaan ze wartaal uit en dan praten ze onduidelijk en dan kijken ze ook uit de ogen alsof ze niet van deze wereld zijn.

Rippen gaat snel nu Nog 20 minuten en ik ben dus offline even
  maandag 15 januari 2007 @ 15:29:18 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45374073
Die nieuwe media-player van windows die ript wel 10 keer zo snel Vroeger duurde het vaak 15 minuten en nu is het binnen een mum van tijd gefixed. Alleen hangt die player zich vaak op maar goed, dat kan ook aan mij liggen.

Ik ben weer van de partij

Helemaal alert en aanwezig en midden in het middelpunt van mijn bestaan

Ready for action

Kijken hoe ik straks ga handelen op straat, ik ga eens bewust kijken hoe ik overkom op mensen en hoe ik in staat ben tot een situatie bepalen op straat. In hoeverre ik vrijheid ervaar in mijn doen en laten. Tuurlijk kan ik niet zomaar de weg oversteken en midden op straat gaan lopen, ik ben gebonden aan de verkeersregels en die zijn nodig.

Toch eens kijken of er wel ergens wat te snoepen valt om een situatie naar mijn hond te zetten. En dan zeker niet proberen om minder te betalen dan een product kost maar op een andere manier. Het voeren van gesprekken kan al een experiment zijn, proberen mensen uit de tent te lokken om mee te praten over iets normaals of vreemds.

Een beetje acteren in het leven vind ik dus wel leuk Proberen om bewust eens ander gedrag te vertonen. Niet op de automatische piloot maar bewust omgaan met iedere situatie

Nu even roken

Sorry maar ik rook wel
  maandag 15 januari 2007 @ 15:44:37 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45374496
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Mirage het volgende:

- 1 arm natuurlijk
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45374539

die hou ik er in !!!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 15 januari 2007 @ 15:48:04 #284
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45374590
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:

die hou ik er in !!!

[afbeelding]

[afbeelding]
kost ff werk maar dan heb je ook wat
  maandag 15 januari 2007 @ 15:49:05 #285
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45374623
Net een heel lief babietje van een collega vast gehouden. 10 weken oud en hij lachte naar me
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:49:56 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45374651
Ik kreeg een ingeving

Ik was even buiten en was aan het denken waar ik nu oprecht zin in heb om te doen, een hobby die mij bezig zou kunnen houden.

Ik zou nu graag met een klein team van 4 mensen een auto of helicopter willen bouwen via een bouwpakket. Dat je vanaf de eerste moer en schroef een auto in elkaar gaat zetten en dat je die auto daarna gaat opvoeren.

Of met een team van 4 mensen een huis bouwen vanaf de fundamenten en eerste stenen. Een project heb ik dus zin in op dit moment. En dan niet in mijn eentje maar met een team van 4 mensen. 4 is precies genoeg.

Dan ga je met een team mensen huizen bouwen op een leeg stuk grond en dan bouw je ook daarna een tuin. En dan bouw je dus voor ieder van die 4 een mooi huis met mooie tuin.

Je gaat dan ook zelf ontwerpen hoe het huis eruit ziet op papier en laat dan een architect de puntjes op de i zetten.

Ik wil iets doen waarvan ik zie dat het resultaat heeft. Als je bezig bent met het in elkaar zitten van een sport-auto zoals spijker of het bouwen van een super mooi huis dan zie je bij iedere handeling vooruitgang.

Dat zou mij nu een kick kunnen geven.

Zoals ik vroeger veel met technische lego van alles in elkaar aan het zetten was, alleen nu op grotere schaal.

Dat is meteen de reden waarom ik zulke lange berichten schrijf hier, als ik aan het schrijven ben dan heb ik ook altijd het idee dat ik vorm geef aan het bericht en de tekst en dan probeer ik ook een begin en eind en tussenstuk eraan te breien.

Ontwerpen als werk straks Iets in elkaar zetten dus. En dan resultaat zien. Je bouwt iets op vanaf de grond en je ziet wat je gemaakt heb

Of een tv-programma verzinnen. Een leuk tv-programma verzinnen en inhoud geven. En dan zien dat zo'n programma echt tot stand gaat komen.

Wie weet zometeen in de bibliotheek even zoeken naar een game waarmee je iets kunt bouwen, Sim-City had ik vorige keer geleend maar toen niets mee gedaan.

Hoewel ik het liever met meer inspanning doe, simcity kost te weinig inspanning. Een huis bouwen en ontwerpen daarbij ben je bezig met tillen en inspanning meer.

Zoiets zoek ik op dit moment. Geen kantoor-baan waar ik de hele dag moet telefoneren of waar ik constant een berg papier moet verwerken waar geen einde aankomt.

Een project met een begin en een eind. En dan is het in het begin zo dat er amper iets is. Je bouwt van 0 naar 100. Je hebt in het begin niets, en als het af is heb je van alles

En dan steeds een nieuw project erbij nemen

Nu weg

Even naar de bibliotheek zoeken naar boeken die me inspiratie kunnen geven.

Tot later

maandag 15 januari 2007 @ 15:50:22 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45374663
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[afbeelding]
  maandag 15 januari 2007 @ 15:52:43 #288
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45374720
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik had het niet eens gezien!
  maandag 15 januari 2007 @ 15:56:05 #289
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45374832

improved version met mirage haar favoriete emoticon erin verwerkt
pi_45374902
!!

metro

Sir Winston Churchill
  maandag 15 januari 2007 @ 15:59:29 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45374966
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

pi_45375052
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

kun je er nou niet een heeeel klein coentunneltje in verwerken. Of een kipfiletje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 15 januari 2007 @ 16:02:31 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45375074
Coentunneltje ??
pi_45375105
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Coentunneltje ??
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 15 januari 2007 @ 16:05:59 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45375190
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

kun je er nou niet een heeeel klein coentunneltje in verwerken. Of een kipfiletje?
een kipfiletje of coentunneltje ?
  maandag 15 januari 2007 @ 16:07:40 #296
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45375242
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ikke nie snappe, leg uit
pi_45375334

(ja je denkt toch niet dat ik nu met mijn andere poot ga meppen ??? breek ik die ook )
Sir Winston Churchill
  maandag 15 januari 2007 @ 16:13:11 #298
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45375400
Of mag ik het niet weten, is het een 'onder ons' grapje
pi_45375479
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Of mag ik het niet weten, is het een 'onder ons' grapje
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?

Volgens sommigen was er een flamoes zichtbaar, anderen waren meer onthutst over " de coentunnel"

enn kipfilet.... sommige dames hebben kipfiletjes tussen de benen... anderen kalkoenflapjes schijnt het
Sir Winston Churchill
pi_45375622
ik had net niet in het huishouden moeten werken en ik had die mitellaa niet na 1 dag af moeten gooien.

Mijn hand is dik en koud en doet pijn.

Sir Winston Churchill
  maandag 15 januari 2007 @ 16:21:48 #301
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45375692
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?

Volgens sommigen was er een flamoes zichtbaar, anderen waren meer onthutst over " de coentunnel"

enn kipfilet.... sommige dames hebben kipfiletjes tussen de benen... anderen kalkoenflapjes schijnt het
Dit is aan mij voorbij gegaan, ik denk dat ik toen ff niet aanwezig was. Maar ik moest hard lachen

De coentunnel Wat ben je toch een apart tiepje

Ik kende alleen de uitdrukking dat sommige vrouwen een 'hamster' tussen hun benen hebben zitten (een stevig behaarde dame dus )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')