Ja, dat ligt in Nederhoven inderdaadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:31 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon in Zwijndrecht, aan het Ooievaarplein, dus dat is volgens mij de wijk Nederhoven. En dat al weer 6 jaar lang, waarvan iets meer dan 4 jaar samen met mijn vriend.
Is waar ook, heb nog bij je post bezorgdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:31 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon in Zwijndrecht, aan het Ooievaarplein, dus dat is volgens mij de wijk Nederhoven. En dat al weer 6 jaar lang, waarvan iets meer dan 4 jaar samen met mijn vriend.
Ah je kent Antoin Scholten persoonlijk ? Ik heb hem een paar keer de hand mogen drukken en hij is verantwoordelijk voor mijn installatie als burgerraadslid destijds.quote:Een goede vriend van mijn vader is burgemeester daar
Post ging ook vlot, was ook niet zoveel vandaag. Doe het alleen op de zaterdag, doordeweeks gewoon fulltime aan de studiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:12 schreef karr-1 het volgende:
De post lag in ieder geval op tijd in de bus vandaag![]()
Dat is door de weeks wel eens anders![]()
Dan zal ik voortaan nooit meer klagen over de post op zaterdagquote:Doe het alleen op de zaterdag
Ja, ik heb vroeger ook op zijn kinderen gepastquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah je kent Antoin Scholten persoonlijk ? Ik heb hem een paar keer de hand mogen drukken en hij is verantwoordelijk voor mijn installatie als burgerraadslid destijds.
Aardige man, verder ken ik hem niet heel goed.
Zo boeiend vind ik het anders niet, maar dat komt omdat ik geboren en getogen ben in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef karr-1 het volgende:
Ik ken zijn gezin of zijn kinderen verder niet, Maar ik kan me voorstellen dat het een boeiende gemeente moet zijn om burgemeester van te zijn. Ik woon er en vind het al een boeiende gemeente.
Dat doe ik sowiezo welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Ritchie het volgende:
Robin2130, regel aub een normaal icoon, nu jaag je mensen weg.
Ik vind dat je gelijk heb.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef karr-1 het volgende:
Laat ik zeggen dat ik er in januari 2001 ben komen wonen en dat ik er tot op heden prima naar mijn zin woon. Inmiddels zijn we wel op zoek naar een ander huis, maar ik heb geen enkele behoefte om uit de gemeente weg te verhuizen. Het bevalt me hier prima.
Wel zou ik wat meer vermaak willen hebben. De bioscoop in Dordrecht is dicht sinds september, dus we hebben hier in de buurt geen fatsoenlijke bioscoop meer. Die filmfabrieken in Rotterdam heb ik een hekel aan, geen pauze in de film, veel te druk en zo veel mogelijk films in een dag proppen.
Behalve het Veerplein hebben we hier geen horeca mogelijkheden om zo maar wat te drinken of zo. Voor de Blue Lagoon ben ik iets te oud denk ik, dus dat valt ook al af.
Ik ben benieuwd of er na de verbouwing van Walburg verbetering in komt te zitten.
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef renz0r het volgende:
OP updated met:
Extra namen bewoners
Watertoren plaatjes
Gemeentelogo
Lijst beroemheden updated
Internetsites over Zwijndrecht toegevoegd
Partnersteden toegevoegd
Tekst aanpassingen
Ik vind het juist wel een mooi epilepticon. Gebruik er zelf ook wel eens eentje:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Ritchie het volgende:
Robin2130, regel aub een normaal icoon, nu jaag je mensen weg.
Dat zal haast wel niet. Het hoogtepunt qua uitgaan zal wel een nieuw theater zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk heb.
Ik vind namelijk ook dat er in Zwijndrecht te weinig uitgaansmogelijkheden zijn, maar misschien verandert het wel als de uitbreiding van Walburg klaar is
Orgineelquote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Same, alleen dan dijk doorrijden tot Noordpark (voetbalvelden VVGZ) en daarvoor afslaan, in die buurt bevindt mijn woning
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?
Dat is toch daar bij het Frits Vogelplein?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraat
Jupquote:Op maandag 15 januari 2007 11:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat is toch daar bij het Frits Vogelplein?
Niet alleen renz0rquote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Robin2130 het volgende:
ik woon in de 3333 A
Renz0r weet vast wel waar dat is
Ze woonde iig bij jou in de buurt, want ze kwam wel eens bij de Albert Heijnquote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?
Ohquote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraat
Da's best in de buurtquote:
Haar vriend (die van Postmen) woont in Zwijndrecht geloof ik.. maar ik begrijp hem ook niet echt neequote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best in de buurt
Waarom zou je in hemelsnaam vrijwillig in Zwijndrecht gaan wonen? Zeker in zo'n pauperbuurt
Ik zou dan lekker in Den Haag gaan wonenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haar vriend (die van Postmen) woont in Zwijndrecht geloof ik.. maar ik begrijp hem ook niet echt nee
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef Lausteen het volgende:
Ze wonen toch beiden al lang in Amerika
Bron: Wikipediaquote:Anouk verhuisde in december 2005 definitief naar de Amerikaanse staat Ohio, en deed het huis dat ze met haar man eerder kocht in Los Angeles weer van de hand. Als belangrijkste reden voor de verhuizing geeft Anouk aan dat ze in Nederland niet meer met haar drie kinderen de straat op kon zonder te worden lastiggevallen. Ze houden hun Nederlandse huis in Zwijndrecht wel aan. In de herfst van 2006 keerde het stel echter al terug naar Nederland.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou dan lekker in Den Haag gaan wonen
Owh... wacht...![]()
Ridder Andriesquote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik was 3333G
En daarvoor 3331G
En dáááárvoor 3332H
Ik vind overigens dat deze held niet mag missen in een Zwijndrecht topic
[afbeelding]
Ik hoop het wel, we moeten nu elke keer naar HI Ambacht om boodschappen te doen bij de Lidl. Eentje in Zwijndrecht zou ik helemaal geen probleem vinden.quote:Hej ik heb gehoord dat de Edah een Lidl wordt, klopt dat gerucht of niet?
Er zit toch een Lidl daar bij het winkelcentrum waar Anouk een huis heeft? Hoe heet dat nou? daar in die bocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, we moeten nu elke keer naar HI Ambacht om boodschappen te doen bij de Lidl. Eentje in Zwijndrecht zou ik helemaal geen probleem vinden.
Ik kende die tweede ook nog niet. Wat een held die Andriesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef renz0r het volgende:
Hierbij de 2 filmpjes van Ridder Andries. Deze moeten eigenlijk in de OP
http://www.6pack.tv/default.php?search=ridder&log=821&cont=viewLog
Ridder Andries de dorpsgek
http://www.6pack.tv/default.php?log=1414&cont=viewLog
Ridder Andries wordt nogmaal opgezocht
Dat is een Bas van der Heijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit toch een Lidl daar bij het winkelcentrum waar Anouk een huis heeft? Hoe heet dat nou? daar in die bocht.
Bas van der Heijden vind ik persoonlijk een kutwinkel. Veel te druk. Ik ben er ooit een keer geweest en toen was ik zeker een uur bezig om 1 ding te halen. Nee laat maar zitten.quote:Dat is een Bas van der Heijden.
Helemaal nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
De zoetermeerse watertoren is veel beter
[afbeelding]
dat lijkt wel een lulquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
[afbeelding]
Flikker eens op ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
[afbeelding]
Want?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Flikker eens op ofzo [afbeelding]
Ah ja, da's een Schlecker... nah ja, bijna 't zelfdequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef TheSorrow het volgende:
Het winkelcentrumpje waar Anouk woont zit ook de aardappelboer, daar zit een SchleckerKort Amb8 is wel iets verder, maarja, daar doelde MissMSX op uiteraard
Voordeel is dat ik dan op de terugweg niet hoef te trappen zoals laatstquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha dat kan ik me voorstellen, ik zou ook nieyt op de dijk fietsen als het stormt. Helaas neemt mijn vriend de auto mee naar zijn werk, dus ik zal wel op de fiets moeten. Zal dus wel een nat pak worden.....
Ja oke dat in 't wiettopic, dat was flauw ja, maar ik wist niet eens dat jij hier (vaak) zatquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik je best irritant begin te vinden.
Opgegroeid met een Dildo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja oke dat in 't wiettopic, dat was flauw ja, maar ik wist niet eens dat jij hier (vaak) zatEn ik vind de mijne echt mooier, maar dat is wss iets emotioneels
Ik ben opgegroeid met dat ding
Dat heb ik weer, ik moest nog wel verjaardagscadeautjes gaan kopen vanavond. Kan ik ook weer schudden dus...quote:Zwijndrechts winkelcentrum ontruimd
ZWIJNDRECHT Het Zwijndrechtse winkelcentrum Walburg is donderdagmiddag vanwege het noodweer ontruimd en afgesloten.
Rond half twee lieten delen van het plafond los en vielen in het wandelgebied.
De gealarmeerde politie zette direct delen van het winkelcentrum af en evacueerde consumenten. Rond twee uur werd in overleg met het management van Walburg besloten het complete winkelgebied voor de gehele donderdag af te sluiten.
whahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, ik moest nog wel verjaardagscadeautjes gaan kopen vanavond. Kan ik ook weer schudden dus...
Ik werk in Rotterdam, op de Kop van Zuid. Bij die ene school met die rare naamquote:Ckr
waar werk je?
Kan best, wie?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:26 schreef GANZENBORD het volgende:
Heui renz0r, jij woont vlakbij een vriend van mij
Tlijkt zelfs bijna dezelfde tuin
Nee, en leer spellenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:49 schreef renz0r het volgende:
Dat gebouw bij de waterzuiveringsinstallatie? Waar we toen met koninginnedag laar jaar gelee ingingen?
Hebben die een leuker topic?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ga dit jaar Zwijndrecht verlaten
Ik ga lekker in Usquert wonen
Volgens mij is er op 31 januari een inwandelmiddag/avond in verband met Walburg. Daar kunnen ze je vast meer vertellen over wanneer en waar enzo. Zal binnenkort wel op de gemeentelijke website verschijnen als dat nog niet gebeurd is.quote:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze gaan slopen in de buurt van de Onderdijkserijweg.. Mn zus woonde daar eerst, scheen gerenoveerd te worden ofzo, en nu ligt er ook daadwerkelijk een beetje zooi in de voortuin....
Hier ga ik dus vanavond naar toequote:23 januari bedrijfsbezoek Unimills
Op dinsdag 23 januari brengt de raad een bedrijfsbezoek aan Unimills.
Owja dat, hier ruik je het niet, maar waar ik post loop wel altijd. Dat zijn de huizen daar onder de dijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:09 schreef Beaver het volgende:
Volg de stank en grote kans dat je bij Unimills uitkomt...![]()
jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef TheSorrow het volgende:
Je woont in fucking Zwijndrecht en weet niet eens waar of wat Unimills is, kom op zeg
In de zomer is het net zo'n lucht die in een gymzaal hangt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef renz0r het volgende:
Lijmzaad achtige lucht
is dat eigenlijk wel veilig daar buitendijks wonen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overstrominkje
Het terrein van Van Leeuwen Buizen is ook zo groot dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef karr-1 het volgende:
Mooie excursie gehad bij de Unimills. Eerst een uitleg van de directeur en wat andere bobo's. Wat doen ze daar eigenlijk en wat gaan ze er in de toekomst doen enzo.
Daarna een rondleiding over het terrein door de directeur zelf. Waar gaan ze die nieuwe biodiesel fabriek bouwen en hoe ziet dat terrein eruit. Nooit geweten dat het ruim 1 kilometer lang is en de gehele breedte tussen de dijk en de rivier beslaat.
Kortom erg boeiend allemaal, mochten ze ooit een open dag houden dan kan ik iedereen aanraden om te gaan.
Je zal niet veel meer zien dan buizenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
Zo ziet het er wel uit in ieder geval. Daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen.
Ik ben daar ooit eens geweest en heb een zooi foto's gemaakt. Kan ze helaas niet meer vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
Zo ziet het er wel uit in ieder geval. Daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen.
Mijn vader werkt daar, moet ik wat regelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
* Robin Meldt zich aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn vader werkt daar, moet ik wat regelen?
Ja, veel buizen denk ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:17 schreef karr-1 het volgende:
Lijkt me leuk. Geen idee of het leuk is, maar lijkt me gewoon interessant om eens te zien.
Whehe, dat van dat regelen was eigenlijk een grapjequote:
Ik ben er nooit binnen geweest, maar voor zover ik het van de buitenkant kan beoordelen wonen er vrij veel oudere mensen dus weinig overlast. de wijjk erachter ken ik niet zo goed.quote:heeft iemand hier ervaring met de huurappartementen aan de Afslag, tegenover het Station? Wil hier wel graag gaan huren, want ik werk in Rotterdam en m'n vriendin studeert in Breda, dus Zwijndrecht zou wel perfect zijn...
Ben het met je eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:18 schreef Ritchie het volgende:
Dat ligt eraan wat je precies zoekt.
Winkelen kan je redelijk goed in Walburg, maar gelukkig is Dordt vlakbij.
Uitgaan, daar heb je Breda, Dordt of Rotterdam voor.
Ow gaaf! Daar bezorg ik geregeld de post. Maak vaak een praatje met die gozer die daar werkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb bijna vakantie, alleen vandaag nog werken en dan heeft deze jongen een week vrij !!! Nog leuke dingen te beleven rondom Zwijndrecht in die week?
Mijn vriendje gaat overigens werken in Zwijndrecht, per 1 maart werkt hij bij Triplepoint, dat is die computerwinkel in Winkelcentrum Kort Ambacht. Kun je hem in het echt gaan bekijken ;-)
Publiek is blue isquote:
Ha, en jij houdt vast niet van metal/hard rock etcquote:
Ik neem aan dat je dat op zaterdag doet en ik weet niet of hij er dan ook werkt. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijkquote:Ow gaaf! Daar bezorg ik geregeld de post. Maak vaak een praatje met die gozer die daar werkt.
Zwijndrecht bevalt mij prima. Verwacht geen bruisend stadsleven of zo, maar het is te doen. Walburg vind ik persoonlijk wat minder, maar is wel goed voor de dagelijkse boodschappen. Dordt en Rotterdam zijn dichtbij, die vind ik leuker.quote:Maar over het algemeen gesproken, hoe bevalt Zwijndrecht qua winkelen, uitgaan, gewoon algemene "sfeer"?
Zaterdag jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat op zaterdag doet en ik weet niet of hij er dan ook werkt. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk![]()
"Ik loop er de post" .... renz0r reactie voorspelbaar +3quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Hey,
Zijn er Fokkers die in de flats aan het Fazantplein/Leeuwerikplein wonen? En die een toekomstige bewoner wat info willen geven?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
"Ik loop er de post" .... renz0r reactie voorspelbaar +3
Ik woon aan het Ooievaarplein, dat zijn soortgelijke flats en redelijk dicht in de buurt. Wat wil je weten?quote:Zijn er Fokkers die in de flats aan het Fazantplein/Leeuwerikplein wonen? En die een toekomstige bewoner wat info willen geven?
Hoiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik woon aan het Ooievaarplein, dat zijn soortgelijke flats en redelijk dicht in de buurt. Wat wil je weten?
Ik kom daar langs als ik naar de super loop, zal van week eens kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Poncho het volgende:
Hoi, wie kan mij zeggen wie er in de Jupiterstraat op nummer 23 woont?
Eindelijk geen stukjes kalk meer in je glas water!quote:ZWIJNDRECHT - Waterleidingbedrijf Oasen kan pas in 2009 zacht water leveren in Zwijndrecht.
Dat laat woordvoerder J. Smaal weten in reactie op bezorgde vragen van de gemeenteraadsleden H. Pasveer (ChristenUnie-SGP) en F. Loos (Algemeen Belang Zwijndrecht. Eerder beloofde Oasen dat Zwijndrecht al in 2008 zacht water zou krijgen. De raadsleden trokken aan de bel omdat ze op het terrein van Oasen aan de Ringdijk nog altijd geen werkzaamheden zagen.
Volgens Smaal blijkt het veel lastiger dan verwacht om het Zwijndrechtse grondwater te ontharden. Daarvoor moet niet alleen een onthardingsinstallatie aangelegd worden, maar moeten ook de zuiveringsinstallatie en de voorraadkelders vervangen worden. Dat is niet alleen duur, maar ook lastig te realiseren terwijl de klant gewoon water moet blijven kr ijgen.
Evides overweegt daarom water in te kopen bij Evides in Dordrecht. Daarvoor moet een pijpleiding van Dordrecht naar de waterkelders in Zwijndrecht aangelegd worden: ,,Technisch is dat mogelijk, we onderhandelen nu over de prijs.’’ Ongeacht de vraag het zachte water uit Dordrecht of uit Zwijndrecht moet komen kan Zwijndrecht er volgens Smaal op rekenen dat het water in 2009 echt zacht is.
Als het water uit Dordrecht moet komen, wordt de waterwinning in Zwijndrecht helemaal gestaakt. Oasen moet nog uitzoeken welke gevolgen dat voor de grondwaterstand heeft: ,,We zullen er voor zorgen dat de kelders van woonhuizen niet onderlopen.’’
Helemaal te gek. Deze meneer is een hijger en hijgt ons elke ochtend 5 keer wakker. Gelukkig was hij zo slim om na het voorstel een trio te doen zijn adres te geven. Al staat nummer 23 niet in het postcodeboek. Ik ben toch benieuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik kom daar langs als ik naar de super loop, zal van week eens kijken.
Heb je zn telefoonnummer? Geen mobiel bedoel ik dan he.. anders gebeld.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Helemaal te gek. Deze meneer is een hijger en hijgt ons elke ochtend 5 keer wakker. Gelukkig was hij zo slim om na het voorstel een trio te doen zijn adres te geven. Al staat nummer 23 niet in het postcodeboek. Ik ben toch benieuwd.
Das mijn partijquote:F. Loos (Algemeen Belang Zwijndrecht
Hij belt onbekend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Heb je zn telefoonnummer? Geen mobiel bedoel ik dan he.. anders gebeld.nl
Wordt iemand van buiten de gemeente ook niet als starter beschouwd? Dat was een jaar of 10 terug iig wel zo met huurwoningen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Ze schijnen te gaan bouwen op het Euryza terrein. Een aantal van de woningen die daar staan zouden starterswoningen zijn. Dus ik informeren, blijkt dat starterswoningen vallen onder eengezinswoningen en die gaan voor minimaal 200.000 weg.
Welke starter kan een hypotheek van 2 ton krijgen?
een starter als in twee personen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Ze schijnen te gaan bouwen op het Euryza terrein. Een aantal van de woningen die daar staan zouden starterswoningen zijn. Dus ik informeren, blijkt dat starterswoningen vallen onder eengezinswoningen en die gaan voor minimaal 200.000 weg.
Welke starter kan een hypotheek van 2 ton krijgen?
Precies, en vandaag weerquote:Op zondag 25 maart 2007 18:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo wat is het heerlijk in zwijndrecht city, lekker zonnig geweest vandaag echt top![]()
Wij zijn met 2 personen en ja we kunnen wel een hypotheek van 2 ton krijgen, maar dan is er ook geen enkele ruimte meer voor iets anders. En ik wil nog wel een klein beetje kunnen leven....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
een starter als in twee personen.
nu kan ik niet in jou situatie kijken natuurlijk, maar als je 2 verdiener bent met een modaal inkomen moet 2 ton wel lukken hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij zijn met 2 personen en ja we kunnen wel een hypotheek van 2 ton krijgen, maar dan is er ook geen enkele ruimte meer voor iets anders. En ik wil nog wel een klein beetje kunnen leven....
tijd om weg te gaan uit zwijndrechtquote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb van de gemeente gehoord dat Hendrik-Ido-Ambacht per 1 januari 2008 ingelijfd wordt met Zwijndrecht.
quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb van de gemeente gehoord dat Hendrik-Ido-Ambacht per 1 januari 2008 ingelijfd wordt met Zwijndrecht.
01/04quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
De woontoren gaat gelukkig niet door naar mijn weten. Er worden 4 (!) riante eengezinswoningen gebouwd.quote:Wat ik weet is dat er wederom huizen komen incl zo woontoren een een miniflat in de vorm van een maan (meegekromd met de boulebard, krijg een rond inham)
Ha ha ha dat mochten ze willen denk ik. Hendrik Ido Ambacht is een paar keer bij ons op bezoek geweest in de Gemeenteraad, maar ze snappen nog weinig van het systeem dat wij hanteren. Er worden zomaar vragen gesteld, onderwerpen worden binnen een half uur afgehandeld in plaats van na 3 uur kletsen over niks etc.quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
Aah, dan woon je zeker in die lage flat onderaan de dijk daar waar de emmastraat omhoog gaat en aansluit aan de dijk?quote:Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
De woontoren gaat gelukkig niet door naar mijn weten. Er worden 4 (!) riante eengezinswoningen gebouwd.
Mooi, houd ik mijn uitzicht op de kerk van dordt
Voor de rest gaat de weg vanaf de dijk de emmastraat in verdwijnen. Hier komt een dijkpark. Van mij mag Mikado overigens ook weg, maar ja die blijft....
btw hier meldt zich dus nog een zwijndrechter
Ja oke, maar van de Emmastraat is normaal aan te fietsen (als je de wind als rede neemt kan je alles wel weghalen, er is overal wel wind). Die andere is misschien kortere oprij, het is fucking stijl dat je er langzaam fietsend niet eens op kan hehe.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r
klopten ja hebt gelijk. Maar die van de Emmastraat hebben ook veel fietsers problemen mee hoor.
Erg leuk met wind enz.
Weet je wat ik trouwens verschrikkelijk vind? De lindtsedijk (of langeweg, wat is het) tussen zwijndrecht en HIA. Die wegversmallingen zijn zo irritant, iedereen doet daar maar wat. Kunnen ze niet gewoon flitspalen plaatsen ofzo?
De Bilderdijkstraat is beterquote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef soares het volgende:
ik heb gewoon het liefst die van de rotterdamse weg.... de rest is gewoon allemaal KUT
Volgens mij zitten die wegversmallingen er in om te voorkomen dat er te hard gereden wordt. De dijk is smal, maar wordt nu al af en toe gebruikt als racebaan of zo. Flitspalen zou een optie zijn, maar die worden te makkelijk gesloopt. En volgens mij ligt de hele boel op het grondgebied van H-I-Aquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r
klopten ja hebt gelijk. Maar die van de Emmastraat hebben ook veel fietsers problemen mee hoor.
Erg leuk met wind enz.
Weet je wat ik trouwens verschrikkelijk vind? De lindtsedijk (of langeweg, wat is het) tussen zwijndrecht en HIA. Die wegversmallingen zijn zo irritant, iedereen doet daar maar wat. Kunnen ze niet gewoon flitspalen plaatsen ofzo?
Dat is een ding wat zeker is, maar of het er ook beter op wordt vraag ik me af en toe af.quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht krijgt iig een flinke metamorfose
Klopt ik ben er een aantal keren geweest voor vergaderingen enzo. Top locatie, dus dat wordt zeker een goed feest!.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef renz0r het volgende:
Nee, je hebt een zaal beneden waar bijna 500 man inkunnen
Zekerz, op 1 feest na waren alle feesten (zo goed als) uitverkocht. Varierend van 80s, apres ski en hardcorequote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt ik ben er een aantal keren geweest voor vergaderingen enzo. Top locatie, dus dat wordt zeker een goed feest!.
Damn, daar was ik vorig jaar met koninginnedag, ik was zo wasted........:')quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
Voor mensen die geinterreseerd zijn is er 29 april een hardcorefeest in de Captains Cooky. Was veel vraag naar na de laatste keer
http://partyflock.nl/party/88354.html
ik zie het zonnetje nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef renz0r het volgende:
Denkt t wel, of Dordrecht.
Morgen lekker post lopen in t zonnetje
Dat kun je wel stellen ja. Er is hier een hele grote Oranjemarkt enzo, dus het wordt wel degelijk gevierd hier.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Damn, daar was ik vorig jaar met koninginnedag, ik was zo wasted........:')
Vieren jullie koninginnedag in Zwijndrecht?
Ik ken de oranjemarkt, ik woon zelf ook in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Er is hier een hele grote Oranjemarkt enzo, dus het wordt wel degelijk gevierd hier.
Ow oke, verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Ik ken de oranjemarkt, ik woon zelf ook in Zwijndrecht
Vroeg alleen OF jullie het in Zwijndrecht vieren en zo ja, WAAR.
Ik ga naar Dordrecht, want daar komen dan Marco V,Ferry Corsten en DJ Jean enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef renz0r het volgende:
Denkt t wel, of Dordrecht.
Morgen lekker post lopen in t zonnetje
quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ga naar Dordrecht, want daar komen dan Marco V,Ferry Corsten en DJ Jean enzo
En daar wil ik bij zijn
Da's zo gek nog nietquote:Op maandag 9 april 2007 15:40 schreef renz0r het volgende:
DJ Jean nog geen tijd aangewezen gekregen?
AAh daaroquote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Sleki het volgende:
meld me hier ook maar even aan als Zwijndrechtbewoner
3334, in de buurt van de ijsvogelpleinflatjes
Ziet er idd erg goed uitquote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Lausteen het volgende:
zet mij er ook bij dan3335E, randje Zwijndrecht dus..
dit is trouwens de volledige line up van de BOD:
13:00-13:20 Winnaar DJ Contest
13:20-14:30 Bart Claessen
14:30-16:00 Benny Rodrigues
16:00-17:45 Marco V
17:45-19:15 Jean
19:15-21:00 Ferry Corsten
ziet er goed uit, behalve ferry corsten dan
Leg uit?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef soares het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i just loveeeeeeeeeeeeeeeee bennny.... hihihihihihi
Zowieso, een Zwijndrecht meet ben ik niet aanwezig, heb wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:42 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ziet er idd erg goed uit
Zullen we een meeting organiseren daaro![]()
![]()
Want er zijn toch aardig wat mensen die in Zwijndrecht wonen
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.
Lijstje geupdated:
- renz0r
- TheSorrow
- staticdata
- Ashavan
- geelkuikentje
- Missbliss
- Gekke_sandra
- soares
- Robin2130
- Ritchie
- Caesu
- Met-Yvana
- Thurtje
- Zaphod82
- karr-1
- Amigoow
- Sleki
- Lausteen
Zit ook wel weer wat inquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zowieso, een Zwijndrecht meet ben ik niet aanwezig, heb wel betere dingen te doen
hoe is dat uit te leggen... hij draait lekker... kan een feestje bouwen... dus toch maar ff kijken dat BODquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |