Volgens mij zitten die wegversmallingen er in om te voorkomen dat er te hard gereden wordt. De dijk is smal, maar wordt nu al af en toe gebruikt als racebaan of zo. Flitspalen zou een optie zijn, maar die worden te makkelijk gesloopt. En volgens mij ligt de hele boel op het grondgebied van H-I-Aquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r
klopten ja hebt gelijk. Maar die van de Emmastraat hebben ook veel fietsers problemen mee hoor.
Erg leuk met wind enz.
Weet je wat ik trouwens verschrikkelijk vind? De lindtsedijk (of langeweg, wat is het) tussen zwijndrecht en HIA. Die wegversmallingen zijn zo irritant, iedereen doet daar maar wat. Kunnen ze niet gewoon flitspalen plaatsen ofzo?
Dat is een ding wat zeker is, maar of het er ook beter op wordt vraag ik me af en toe af.quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht krijgt iig een flinke metamorfose
Klopt ik ben er een aantal keren geweest voor vergaderingen enzo. Top locatie, dus dat wordt zeker een goed feest!.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef renz0r het volgende:
Nee, je hebt een zaal beneden waar bijna 500 man inkunnen
Zekerz, op 1 feest na waren alle feesten (zo goed als) uitverkocht. Varierend van 80s, apres ski en hardcorequote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt ik ben er een aantal keren geweest voor vergaderingen enzo. Top locatie, dus dat wordt zeker een goed feest!.
Damn, daar was ik vorig jaar met koninginnedag, ik was zo wasted........:')quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
Voor mensen die geinterreseerd zijn is er 29 april een hardcorefeest in de Captains Cooky. Was veel vraag naar na de laatste keer
http://partyflock.nl/party/88354.html
ik zie het zonnetje nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef renz0r het volgende:
Denkt t wel, of Dordrecht.
Morgen lekker post lopen in t zonnetje
Dat kun je wel stellen ja. Er is hier een hele grote Oranjemarkt enzo, dus het wordt wel degelijk gevierd hier.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Damn, daar was ik vorig jaar met koninginnedag, ik was zo wasted........:')
Vieren jullie koninginnedag in Zwijndrecht?
Ik ken de oranjemarkt, ik woon zelf ook in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Er is hier een hele grote Oranjemarkt enzo, dus het wordt wel degelijk gevierd hier.
Ow oke, verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Ik ken de oranjemarkt, ik woon zelf ook in Zwijndrecht
Vroeg alleen OF jullie het in Zwijndrecht vieren en zo ja, WAAR.
Ik ga naar Dordrecht, want daar komen dan Marco V,Ferry Corsten en DJ Jean enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef renz0r het volgende:
Denkt t wel, of Dordrecht.
Morgen lekker post lopen in t zonnetje
quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ga naar Dordrecht, want daar komen dan Marco V,Ferry Corsten en DJ Jean enzo
En daar wil ik bij zijn
Da's zo gek nog nietquote:Op maandag 9 april 2007 15:40 schreef renz0r het volgende:
DJ Jean nog geen tijd aangewezen gekregen?
AAh daaroquote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Sleki het volgende:
meld me hier ook maar even aan als Zwijndrechtbewoner
3334, in de buurt van de ijsvogelpleinflatjes
Ziet er idd erg goed uitquote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Lausteen het volgende:
zet mij er ook bij dan3335E, randje Zwijndrecht dus..
dit is trouwens de volledige line up van de BOD:
13:00-13:20 Winnaar DJ Contest
13:20-14:30 Bart Claessen
14:30-16:00 Benny Rodrigues
16:00-17:45 Marco V
17:45-19:15 Jean
19:15-21:00 Ferry Corsten
ziet er goed uit, behalve ferry corsten dan
Leg uit?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef soares het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i just loveeeeeeeeeeeeeeeee bennny.... hihihihihihi
Zowieso, een Zwijndrecht meet ben ik niet aanwezig, heb wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:42 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ziet er idd erg goed uit
Zullen we een meeting organiseren daaro![]()
![]()
Want er zijn toch aardig wat mensen die in Zwijndrecht wonen
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.
Lijstje geupdated:
- renz0r
- TheSorrow
- staticdata
- Ashavan
- geelkuikentje
- Missbliss
- Gekke_sandra
- soares
- Robin2130
- Ritchie
- Caesu
- Met-Yvana
- Thurtje
- Zaphod82
- karr-1
- Amigoow
- Sleki
- Lausteen
Zit ook wel weer wat inquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zowieso, een Zwijndrecht meet ben ik niet aanwezig, heb wel betere dingen te doen
hoe is dat uit te leggen... hij draait lekker... kan een feestje bouwen... dus toch maar ff kijken dat BODquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |