Ik kom daar langs als ik naar de super loop, zal van week eens kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Poncho het volgende:
Hoi, wie kan mij zeggen wie er in de Jupiterstraat op nummer 23 woont?

Eindelijk geen stukjes kalk meer in je glas water!quote:ZWIJNDRECHT - Waterleidingbedrijf Oasen kan pas in 2009 zacht water leveren in Zwijndrecht.
Dat laat woordvoerder J. Smaal weten in reactie op bezorgde vragen van de gemeenteraadsleden H. Pasveer (ChristenUnie-SGP) en F. Loos (Algemeen Belang Zwijndrecht. Eerder beloofde Oasen dat Zwijndrecht al in 2008 zacht water zou krijgen. De raadsleden trokken aan de bel omdat ze op het terrein van Oasen aan de Ringdijk nog altijd geen werkzaamheden zagen.
Volgens Smaal blijkt het veel lastiger dan verwacht om het Zwijndrechtse grondwater te ontharden. Daarvoor moet niet alleen een onthardingsinstallatie aangelegd worden, maar moeten ook de zuiveringsinstallatie en de voorraadkelders vervangen worden. Dat is niet alleen duur, maar ook lastig te realiseren terwijl de klant gewoon water moet blijven kr ijgen.
Evides overweegt daarom water in te kopen bij Evides in Dordrecht. Daarvoor moet een pijpleiding van Dordrecht naar de waterkelders in Zwijndrecht aangelegd worden: ,,Technisch is dat mogelijk, we onderhandelen nu over de prijs.’’ Ongeacht de vraag het zachte water uit Dordrecht of uit Zwijndrecht moet komen kan Zwijndrecht er volgens Smaal op rekenen dat het water in 2009 echt zacht is.
Als het water uit Dordrecht moet komen, wordt de waterwinning in Zwijndrecht helemaal gestaakt. Oasen moet nog uitzoeken welke gevolgen dat voor de grondwaterstand heeft: ,,We zullen er voor zorgen dat de kelders van woonhuizen niet onderlopen.’’

Helemaal te gek. Deze meneer is een hijger en hijgt ons elke ochtend 5 keer wakker. Gelukkig was hij zo slim om na het voorstel een trio te doen zijn adres te geven. Al staat nummer 23 niet in het postcodeboek. Ik ben toch benieuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik kom daar langs als ik naar de super loop, zal van week eens kijken.

Heb je zn telefoonnummer? Geen mobiel bedoel ik dan he.. anders gebeld.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Helemaal te gek. Deze meneer is een hijger en hijgt ons elke ochtend 5 keer wakker. Gelukkig was hij zo slim om na het voorstel een trio te doen zijn adres te geven. Al staat nummer 23 niet in het postcodeboek. Ik ben toch benieuwd.

Das mijn partijquote:F. Loos (Algemeen Belang Zwijndrecht

Hij belt onbekend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Heb je zn telefoonnummer? Geen mobiel bedoel ik dan he.. anders gebeld.nl

Wordt iemand van buiten de gemeente ook niet als starter beschouwd? Dat was een jaar of 10 terug iig wel zo met huurwoningen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Ze schijnen te gaan bouwen op het Euryza terrein. Een aantal van de woningen die daar staan zouden starterswoningen zijn. Dus ik informeren, blijkt dat starterswoningen vallen onder eengezinswoningen en die gaan voor minimaal 200.000 weg.
Welke starter kan een hypotheek van 2 ton krijgen?

een starter als in twee personen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Ze schijnen te gaan bouwen op het Euryza terrein. Een aantal van de woningen die daar staan zouden starterswoningen zijn. Dus ik informeren, blijkt dat starterswoningen vallen onder eengezinswoningen en die gaan voor minimaal 200.000 weg.
Welke starter kan een hypotheek van 2 ton krijgen?

Precies, en vandaag weerquote:Op zondag 25 maart 2007 18:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo wat is het heerlijk in zwijndrecht city, lekker zonnig geweest vandaag echt top![]()

Wij zijn met 2 personen en ja we kunnen wel een hypotheek van 2 ton krijgen, maar dan is er ook geen enkele ruimte meer voor iets anders. En ik wil nog wel een klein beetje kunnen leven....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
een starter als in twee personen.

nu kan ik niet in jou situatie kijken natuurlijk, maar als je 2 verdiener bent met een modaal inkomen moet 2 ton wel lukken hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij zijn met 2 personen en ja we kunnen wel een hypotheek van 2 ton krijgen, maar dan is er ook geen enkele ruimte meer voor iets anders. En ik wil nog wel een klein beetje kunnen leven....

tijd om weg te gaan uit zwijndrechtquote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb van de gemeente gehoord dat Hendrik-Ido-Ambacht per 1 januari 2008 ingelijfd wordt met Zwijndrecht.

quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb van de gemeente gehoord dat Hendrik-Ido-Ambacht per 1 januari 2008 ingelijfd wordt met Zwijndrecht.

01/04quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:

De woontoren gaat gelukkig niet door naar mijn weten. Er worden 4 (!) riante eengezinswoningen gebouwd.quote:Wat ik weet is dat er wederom huizen komen incl zo woontoren een een miniflat in de vorm van een maan (meegekromd met de boulebard, krijg een rond inham)

Ha ha ha dat mochten ze willen denk ik. Hendrik Ido Ambacht is een paar keer bij ons op bezoek geweest in de Gemeenteraad, maar ze snappen nog weinig van het systeem dat wij hanteren. Er worden zomaar vragen gesteld, onderwerpen worden binnen een half uur afgehandeld in plaats van na 3 uur kletsen over niks etc.quote:Op zondag 1 april 2007 11:45 schreef Robin2130 het volgende:

Aah, dan woon je zeker in die lage flat onderaan de dijk daar waar de emmastraat omhoog gaat en aansluit aan de dijk?quote:Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
De woontoren gaat gelukkig niet door naar mijn weten. Er worden 4 (!) riante eengezinswoningen gebouwd.
Mooi, houd ik mijn uitzicht op de kerk van dordt
Voor de rest gaat de weg vanaf de dijk de emmastraat in verdwijnen. Hier komt een dijkpark. Van mij mag Mikado overigens ook weg, maar ja die blijft....
btw hier meldt zich dus nog een zwijndrechter

Ja oke, maar van de Emmastraat is normaal aan te fietsen (als je de wind als rede neemt kan je alles wel weghalen, er is overal wel wind). Die andere is misschien kortere oprij, het is fucking stijl dat je er langzaam fietsend niet eens op kan hehe.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r
klopten ja hebt gelijk. Maar die van de Emmastraat hebben ook veel fietsers problemen mee hoor.
Erg leuk met wind enz.
Weet je wat ik trouwens verschrikkelijk vind? De lindtsedijk (of langeweg, wat is het) tussen zwijndrecht en HIA. Die wegversmallingen zijn zo irritant, iedereen doet daar maar wat. Kunnen ze niet gewoon flitspalen plaatsen ofzo?

De Bilderdijkstraat is beterquote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef soares het volgende:
ik heb gewoon het liefst die van de rotterdamse weg.... de rest is gewoon allemaal KUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |