Ze woonde iig bij jou in de buurt, want ze kwam wel eens bij de Albert Heijnquote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?
Ohquote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraat
Da's best in de buurtquote:
Haar vriend (die van Postmen) woont in Zwijndrecht geloof ik.. maar ik begrijp hem ook niet echt neequote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best in de buurt
Waarom zou je in hemelsnaam vrijwillig in Zwijndrecht gaan wonen? Zeker in zo'n pauperbuurt
Ik zou dan lekker in Den Haag gaan wonenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haar vriend (die van Postmen) woont in Zwijndrecht geloof ik.. maar ik begrijp hem ook niet echt nee
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef Lausteen het volgende:
Ze wonen toch beiden al lang in Amerika
Bron: Wikipediaquote:Anouk verhuisde in december 2005 definitief naar de Amerikaanse staat Ohio, en deed het huis dat ze met haar man eerder kocht in Los Angeles weer van de hand. Als belangrijkste reden voor de verhuizing geeft Anouk aan dat ze in Nederland niet meer met haar drie kinderen de straat op kon zonder te worden lastiggevallen. Ze houden hun Nederlandse huis in Zwijndrecht wel aan. In de herfst van 2006 keerde het stel echter al terug naar Nederland.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou dan lekker in Den Haag gaan wonen
Owh... wacht...![]()
Ridder Andriesquote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik was 3333G
En daarvoor 3331G
En dáááárvoor 3332H
Ik vind overigens dat deze held niet mag missen in een Zwijndrecht topic
[afbeelding]
Ik hoop het wel, we moeten nu elke keer naar HI Ambacht om boodschappen te doen bij de Lidl. Eentje in Zwijndrecht zou ik helemaal geen probleem vinden.quote:Hej ik heb gehoord dat de Edah een Lidl wordt, klopt dat gerucht of niet?
Er zit toch een Lidl daar bij het winkelcentrum waar Anouk een huis heeft? Hoe heet dat nou? daar in die bocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, we moeten nu elke keer naar HI Ambacht om boodschappen te doen bij de Lidl. Eentje in Zwijndrecht zou ik helemaal geen probleem vinden.
Ik kende die tweede ook nog niet. Wat een held die Andriesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef renz0r het volgende:
Hierbij de 2 filmpjes van Ridder Andries. Deze moeten eigenlijk in de OP
http://www.6pack.tv/default.php?search=ridder&log=821&cont=viewLog
Ridder Andries de dorpsgek
http://www.6pack.tv/default.php?log=1414&cont=viewLog
Ridder Andries wordt nogmaal opgezocht
Dat is een Bas van der Heijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit toch een Lidl daar bij het winkelcentrum waar Anouk een huis heeft? Hoe heet dat nou? daar in die bocht.
Bas van der Heijden vind ik persoonlijk een kutwinkel. Veel te druk. Ik ben er ooit een keer geweest en toen was ik zeker een uur bezig om 1 ding te halen. Nee laat maar zitten.quote:Dat is een Bas van der Heijden.
Helemaal nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
De zoetermeerse watertoren is veel beter
[afbeelding]
dat lijkt wel een lulquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
[afbeelding]
Flikker eens op ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG123
[afbeelding]
Want?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Flikker eens op ofzo [afbeelding]
Ah ja, da's een Schlecker... nah ja, bijna 't zelfdequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef TheSorrow het volgende:
Het winkelcentrumpje waar Anouk woont zit ook de aardappelboer, daar zit een SchleckerKort Amb8 is wel iets verder, maarja, daar doelde MissMSX op uiteraard
Voordeel is dat ik dan op de terugweg niet hoef te trappen zoals laatstquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha dat kan ik me voorstellen, ik zou ook nieyt op de dijk fietsen als het stormt. Helaas neemt mijn vriend de auto mee naar zijn werk, dus ik zal wel op de fiets moeten. Zal dus wel een nat pak worden.....
Ja oke dat in 't wiettopic, dat was flauw ja, maar ik wist niet eens dat jij hier (vaak) zatquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik je best irritant begin te vinden.
Opgegroeid met een Dildo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja oke dat in 't wiettopic, dat was flauw ja, maar ik wist niet eens dat jij hier (vaak) zatEn ik vind de mijne echt mooier, maar dat is wss iets emotioneels
Ik ben opgegroeid met dat ding
Dat heb ik weer, ik moest nog wel verjaardagscadeautjes gaan kopen vanavond. Kan ik ook weer schudden dus...quote:Zwijndrechts winkelcentrum ontruimd
ZWIJNDRECHT Het Zwijndrechtse winkelcentrum Walburg is donderdagmiddag vanwege het noodweer ontruimd en afgesloten.
Rond half twee lieten delen van het plafond los en vielen in het wandelgebied.
De gealarmeerde politie zette direct delen van het winkelcentrum af en evacueerde consumenten. Rond twee uur werd in overleg met het management van Walburg besloten het complete winkelgebied voor de gehele donderdag af te sluiten.
whahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, ik moest nog wel verjaardagscadeautjes gaan kopen vanavond. Kan ik ook weer schudden dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |