Ik vind dat je gelijk heb.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef karr-1 het volgende:
Laat ik zeggen dat ik er in januari 2001 ben komen wonen en dat ik er tot op heden prima naar mijn zin woon. Inmiddels zijn we wel op zoek naar een ander huis, maar ik heb geen enkele behoefte om uit de gemeente weg te verhuizen. Het bevalt me hier prima.
Wel zou ik wat meer vermaak willen hebben. De bioscoop in Dordrecht is dicht sinds september, dus we hebben hier in de buurt geen fatsoenlijke bioscoop meer. Die filmfabrieken in Rotterdam heb ik een hekel aan, geen pauze in de film, veel te druk en zo veel mogelijk films in een dag proppen.
Behalve het Veerplein hebben we hier geen horeca mogelijkheden om zo maar wat te drinken of zo. Voor de Blue Lagoon ben ik iets te oud denk ik, dus dat valt ook al af.
Ik ben benieuwd of er na de verbouwing van Walburg verbetering in komt te zitten.
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef renz0r het volgende:
OP updated met:
Extra namen bewoners
Watertoren plaatjes
Gemeentelogo
Lijst beroemheden updated
Internetsites over Zwijndrecht toegevoegd
Partnersteden toegevoegd
Tekst aanpassingen
Ik vind het juist wel een mooi epilepticon. Gebruik er zelf ook wel eens eentje:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Ritchie het volgende:
Robin2130, regel aub een normaal icoon, nu jaag je mensen weg.
Dat zal haast wel niet. Het hoogtepunt qua uitgaan zal wel een nieuw theater zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk heb.
Ik vind namelijk ook dat er in Zwijndrecht te weinig uitgaansmogelijkheden zijn, maar misschien verandert het wel als de uitbreiding van Walburg klaar is
Orgineelquote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef renz0r het volgende:
Same, alleen dan dijk doorrijden tot Noordpark (voetbalvelden VVGZ) en daarvoor afslaan, in die buurt bevindt mijn woning
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat Anouk in Zwijndrecht woont? Waar dan?
Dat is toch daar bij het Frits Vogelplein?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In de 3333V postcodes, Slauerhofstraat
Jupquote:Op maandag 15 januari 2007 11:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat is toch daar bij het Frits Vogelplein?
Niet alleen renz0rquote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Robin2130 het volgende:
ik woon in de 3333 A
Renz0r weet vast wel waar dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |