jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef TheSorrow het volgende:
Je woont in fucking Zwijndrecht en weet niet eens waar of wat Unimills is, kom op zeg
In de zomer is het net zo'n lucht die in een gymzaal hangt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef renz0r het volgende:
Lijmzaad achtige lucht
is dat eigenlijk wel veilig daar buitendijks wonen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overstrominkje
Het terrein van Van Leeuwen Buizen is ook zo groot dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef karr-1 het volgende:
Mooie excursie gehad bij de Unimills. Eerst een uitleg van de directeur en wat andere bobo's. Wat doen ze daar eigenlijk en wat gaan ze er in de toekomst doen enzo.
Daarna een rondleiding over het terrein door de directeur zelf. Waar gaan ze die nieuwe biodiesel fabriek bouwen en hoe ziet dat terrein eruit. Nooit geweten dat het ruim 1 kilometer lang is en de gehele breedte tussen de dijk en de rivier beslaat.
Kortom erg boeiend allemaal, mochten ze ooit een open dag houden dan kan ik iedereen aanraden om te gaan.
Je zal niet veel meer zien dan buizenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
Zo ziet het er wel uit in ieder geval. Daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen.
Ik ben daar ooit eens geweest en heb een zooi foto's gemaakt. Kan ze helaas niet meer vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
Zo ziet het er wel uit in ieder geval. Daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen.
Mijn vader werkt daar, moet ik wat regelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef karr-1 het volgende:
* Robin Meldt zich aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn vader werkt daar, moet ik wat regelen?
Ja, veel buizen denk ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:17 schreef karr-1 het volgende:
Lijkt me leuk. Geen idee of het leuk is, maar lijkt me gewoon interessant om eens te zien.
Whehe, dat van dat regelen was eigenlijk een grapjequote:
Ik ben er nooit binnen geweest, maar voor zover ik het van de buitenkant kan beoordelen wonen er vrij veel oudere mensen dus weinig overlast. de wijjk erachter ken ik niet zo goed.quote:heeft iemand hier ervaring met de huurappartementen aan de Afslag, tegenover het Station? Wil hier wel graag gaan huren, want ik werk in Rotterdam en m'n vriendin studeert in Breda, dus Zwijndrecht zou wel perfect zijn...
Ben het met je eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:18 schreef Ritchie het volgende:
Dat ligt eraan wat je precies zoekt.
Winkelen kan je redelijk goed in Walburg, maar gelukkig is Dordt vlakbij.
Uitgaan, daar heb je Breda, Dordt of Rotterdam voor.
Ow gaaf! Daar bezorg ik geregeld de post. Maak vaak een praatje met die gozer die daar werkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb bijna vakantie, alleen vandaag nog werken en dan heeft deze jongen een week vrij !!! Nog leuke dingen te beleven rondom Zwijndrecht in die week?
Mijn vriendje gaat overigens werken in Zwijndrecht, per 1 maart werkt hij bij Triplepoint, dat is die computerwinkel in Winkelcentrum Kort Ambacht. Kun je hem in het echt gaan bekijken ;-)
Publiek is blue isquote:
Ha, en jij houdt vast niet van metal/hard rock etcquote:
Ik neem aan dat je dat op zaterdag doet en ik weet niet of hij er dan ook werkt. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijkquote:Ow gaaf! Daar bezorg ik geregeld de post. Maak vaak een praatje met die gozer die daar werkt.
Zwijndrecht bevalt mij prima. Verwacht geen bruisend stadsleven of zo, maar het is te doen. Walburg vind ik persoonlijk wat minder, maar is wel goed voor de dagelijkse boodschappen. Dordt en Rotterdam zijn dichtbij, die vind ik leuker.quote:Maar over het algemeen gesproken, hoe bevalt Zwijndrecht qua winkelen, uitgaan, gewoon algemene "sfeer"?
Zaterdag jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat op zaterdag doet en ik weet niet of hij er dan ook werkt. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk![]()
"Ik loop er de post" .... renz0r reactie voorspelbaar +3quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Hey,
Zijn er Fokkers die in de flats aan het Fazantplein/Leeuwerikplein wonen? En die een toekomstige bewoner wat info willen geven?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
"Ik loop er de post" .... renz0r reactie voorspelbaar +3
Ik woon aan het Ooievaarplein, dat zijn soortgelijke flats en redelijk dicht in de buurt. Wat wil je weten?quote:Zijn er Fokkers die in de flats aan het Fazantplein/Leeuwerikplein wonen? En die een toekomstige bewoner wat info willen geven?
Hoiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik woon aan het Ooievaarplein, dat zijn soortgelijke flats en redelijk dicht in de buurt. Wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |