Ik werk in Rotterdam, op de Kop van Zuid. Bij die ene school met die rare naamquote:Ckr
waar werk je?

Kan best, wie?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:26 schreef GANZENBORD het volgende:
Heui renz0r, jij woont vlakbij een vriend van mij
Tlijkt zelfs bijna dezelfde tuin

Nee, en leer spellenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:49 schreef renz0r het volgende:
Dat gebouw bij de waterzuiveringsinstallatie? Waar we toen met koninginnedag laar jaar gelee ingingen?

Hebben die een leuker topic?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ga dit jaar Zwijndrecht verlaten
Ik ga lekker in Usquert wonen

Volgens mij is er op 31 januari een inwandelmiddag/avond in verband met Walburg. Daar kunnen ze je vast meer vertellen over wanneer en waar enzo. Zal binnenkort wel op de gemeentelijke website verschijnen als dat nog niet gebeurd is.quote:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze gaan slopen in de buurt van de Onderdijkserijweg.. Mn zus woonde daar eerst, scheen gerenoveerd te worden ofzo, en nu ligt er ook daadwerkelijk een beetje zooi in de voortuin....

Hier ga ik dus vanavond naar toequote:23 januari bedrijfsbezoek Unimills
Op dinsdag 23 januari brengt de raad een bedrijfsbezoek aan Unimills.

Owja dat, hier ruik je het niet, maar waar ik post loop wel altijd. Dat zijn de huizen daar onder de dijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:09 schreef Beaver het volgende:
Volg de stank en grote kans dat je bij Unimills uitkomt...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |