quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Bleggg ben gesloopt. Met Milou vandaag naar de KNO-arts, ergotherapie, logopedie en de kinderarts geweest. Gelukkig was iedereen super tevreden over haar en behoort ze toch wel tot de beste kindjes met down qua gezondheid en ontwikkeling.
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld of ik kon vanaaf maar kan dus geen stap meer zetten...was ook niet zo bijdehand van me om mijn (nieuwe) laarzen met hakken van 8 cm aan te doen met al die bezoeken.
Dus ik blijf lekker thuis.
Jij nog darten vanaaf?
Damn. Ik heb nog twee weken te gaan, die woensdag de laatstequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Ajt 1e post, net tentamens gehad, nu 3 weken vakantie
Ik heb er op de laatste vrijdag 2quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Damn. Ik heb nog twee weken te gaan, die woensdag de laatste![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef warrel het volgende:
Ik ben op het stukje van het station naar huis helemaal nat geregend!! En toen kwam ik aan bij m'n voordeur, en toen kon ik m niet vinden!!
Er viel een waterval uit de goot zo voor m'n deur, dus alles wat eerst nog droog was, werd toch nat toen ik het sleutelgat aan het zoeken was
Pff..
En ik heb m'n tentamens ook weer gehad. Even kijken of ik die van vandaag ook gehaald heb (waarschijnlijk niet), dan heb ik 3 weken vrij!
(maar waarschijnlijk niet
)
Ja tegen de Bordergirls.......ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld of ik kon vanaaf maar kan dus geen stap meer zetten...was ook niet zo bijdehand van me om mijn (nieuwe) laarzen met hakken van 8 cm aan te doen met al die bezoeken.
Dus ik blijf lekker thuis.
Jij nog darten vanaaf?
Owww die ken ik niet...iig veel sucecs en win ze!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ja tegen de Bordergirls.......ik ben benieuwd
quote:
ben alweer helemaal wakkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef mirelia het volgende:
thx......moet jij niet slapen???
Dacht dat je moe was?
Hehe, pffquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ernstig....binnen geen lekkage's hopelijk?
Nou hopelijk heb je het mis en heb je je tentamen toch nog gehaald![]()
Hier net vakantie gehad, nu 3 weken tentamensquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Ajt 1e post, net tentamens gehad, nu 3 weken vakantie
Same here.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hier net vakantie gehad, nu 3 weken tentamens
Ik ga ook nog een uurtje lerenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:15 schreef warrel het volgende:
Ik ga toch nog maar even studerenAlle mannen zijn aan het pokeren enzo, maar misschien mag ik zo wel mee discodansen
Buhuhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:44 schreef warrel het volgende:
Leren op de zaterdagavond, alleen voor de échte noobs![]()
Succes
Wtfquote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
Hahaha ik ook, maar ik hoef nog maar 10 pagina's over 'het vinden van de perfecte partner' en ik mag weer een hoofdstukje wegstrepenIk ga nog eventjes door
Ghehequote:Op zondag 14 januari 2007 00:35 schreef warrel het volgende:Nog steeds 10 pag. te lezen (persoonlijkheidspsychologie) maar wel bij level 31
Klaarquote:Op zondag 14 januari 2007 00:52 schreef warrel het volgende:
Nog maar 6![]()
![]()
Gaat hartstikke goed. Met jou?
Nou, de mensen in dat vliegtuig denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 01:10 schreef Autoreply het volgende:
Tering, ik ben ook maar gestopt, wie boeit het nou of je 3- of 4 voudige systemen hebt voor een landingsgestel![]()
Veel plezier met hangen dan en slaap lekker alvastquote:Op zondag 14 januari 2007 01:11 schreef warrel het volgende:
HOERA!Ik ben nu ook klaar, maar moet de komende dagen minstens 2 hoofdstukken per dag lezen
Maar vanavond nog lekker hangen
Slaap zacht voor strakjes
Geilquote:Op maandag 15 januari 2007 23:12 schreef warrel het volgende:
Hahaha! Ik heb werk gevonden in Delft, maar ik ga werken in Pijnacker
Bij de PlusIk word brood/kaas/vleessnijmeisje
![]()
Het staat gewoon in de OPquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Smeich het volgende:
Ik had even een vraagje met betrekking tot kamerverhuur in Delft (of Rotterdam). Wat zijn handige websites om te kijken voor woningaanbod? Ik ken twee internationale studentes die daar voor hun stage woonruimte zoeken. Kamernet is bekend maar zijn er ook andere websites? Misschien iemand die iets weet mbt tot een appartementencomplex waar veel internationale studenten zitten?
In Delft zat het uitzendbureauquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geil![]()
Maar huh, je hebt werk in Delft gevonden maar gaat in Pijnacker werkenIkke niet snappen
![]()
Ow zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:20 schreef warrel het volgende:
[..]
In Delft zat het uitzendbureau![]()
Spannend! Straks ga ik beginnen/snijden!! Alleen waarom! Weer zo'n vroeg baantjeIk sliep om 2 uur nog niet, en om 6u stond ik weer te douchen..
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij dat bij Stud gevonden? In mijn ervaring is Stud echt heel goed voor studenten, goede voorwaarden en je krijgt minimaal 9 euro per uur.
Mijn eerste tentamen ging beter dan ik had verwachtNu nog 3 te gaan!
Ja, het MILF gehalte daalt echt tot een minumum zoquote:
Ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
ze zei dat haar monitor kapot was van haar comwie heeft er 1 over voor haar?
Ja dude, hoe danquote:
Nee, bij Creyfs oid. StuD vond ik te ver fietsenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij dat bij Stud gevonden? In mijn ervaring is Stud echt heel goed voor studenten, goede voorwaarden en je krijgt minimaal 9 euro per uur.
Mijn eerste tentamen ging beter dan ik had verwachtNu nog 3 te gaan!
Jeetjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, bij Creyfs oid. StuD vond ik te ver fietsenMaar vandaag in de bus uit m'n werk zag ik dat ie vlakbij de TU was. Wie weet, zit ik volgende week zonder werk.
![]()
Ik heb vandaag in m'n vinger gesneden![]()
Ghehe, maar verder ben je heel normaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef warrel het volgende:
Grillworst, ik kan geen grillworst meer zien
En haha, geen ziekenhuizen hoor, gewoon een kleine, doch pijnlijke snee. En ik heb al zo vaak kaas gesneden, en daar is noooit wat mis gegaan. Behalve dan m'n hoofd stoten als ik m'n lichaamsgewicht nodig had en tegen een kaasplank aan sprong
Vingers in de broodsnijmachine, armen in de oven, been there, done that![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef warrel het volgende:
Ik heb nog steeds 10 vingers, en 2 armen. Alleen op m'n ene arm een litteken. Ik moest de chocokoeken reddenEn de chocokoeken, wraaagrrr
![]()
![]()
Ghehe, studeert Delft ook echtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef F.O.N.S. het volgende:
Een vriend van mij studeert Delft.
Zijn er überhaupt vrouwen die dat hebben danquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:57 schreef warrel het volgende:
Ik wil niet snijden!! Ben 1 ding wel kwijtM'n emotionele stabiliteit..
![]()
Dudequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt vrouwen die dat hebben dan![]()
![]()
Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat ?quote:
Mwoah. Vliegtuigen zijn geiler. Maargoed, als het winter is dan is het wel een aardig tussendoortjequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat ?
Idd, vliegtuigen houden je minder goed warm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah. Vliegtuigen zijn geiler. Maargoed, als het winter is dan is het wel een aardig tussendoortje![]()
We hadden het over de winterperiode schatquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Autoreply het volgende:
You wish:
[afbeelding]
Afgelopen zomer...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hadden het over de winterperiode schat![]()
Helaas; ik moet straks nog een kloteeind door de regen fietsenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Ienepien het volgende:
het regent....
Zowww en hoequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Ienepien het volgende:
het regent....
Ohhhh irritant is dat...heb ik gelukkig noooooooit last vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef Ienepien het volgende:
hehehe 0-9
hartstikke verloren
En ik schijt van mijn eigen single, stond telkens onwijs voor, gooi ik niet uit. Die meneer was wel bang voor me, zei hij achteraf.
Kabouterwerpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef warrel het volgende:
Gooien? Whurps? Wat doen jullie?
dartenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef warrel het volgende:
Gooien? Whurps? Wat doen jullie?
Jahhh...voor vanmiddag is er weer een weeralarm gegevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:26 schreef SNArky het volgende:
Goeiemorgen!
Waait het al een beetje in Delft? (Ik kom zo die kant op).
en een beetje fokken natuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef just me het volgende:
Vanavond dus lekker thuis voor de buishangen!
Hier op de VHL wil het wel aardig waaien ja...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Stormt het ook zo erg bij jullie?
Kreeg net al een telefoontje van een ouder die haar kind vanmiddag niet naar school wilde laten gaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Stormt het ook zo erg bij jullie?
quote:TU-Nieuws
Meer opties 12:00 (22 minuten geleden)
Vanwege de harde wind wordt u gewaarschuwd voor gevaarlijke situaties
die vooral rond het gebouw van EWI kunnen ontstaan. Fietsers wordt
geadviseerd af te stappen en net als voetgangers de overzijde
(TNW/CiTG-zijde) van de Mekelweg te kiezen.
Due to extremely powerful gusts of wind, please notice dangerous
situations may occur around the building of EWI (faculty of Electrical
Engineering, Mathematics and Computer Science). People are advised to
step off their bikes and to walk across the street (on the side of the
faculty of Applied Sciences / faculty of Civil Engineering &
Geosciences) of the Mekelweg.
Tis inderdaad een klotestuk daar. De perfecte uitleg van Venturi idd; als het vrijwel windstil is staat daar nog altijd behoorlijk wat wind. Hier (VHL) zwiepen die bomen ook lekker in 't rondquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit op Elektrotechniek gewerkt en dan had ik perfekt uitzicht op de fietsers Mekelweg en het Shell Station, wat heb ik veel mensen onderuit zien gaan!
Voorzichtig dus!
Nu al 3 telefoontjes van ouders die kinderen vanmiddag thuishouden
Dag bovenbuurmanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis inderdaad een klotestuk daar. De perfecte uitleg van Venturi idd; als het vrijwel windstil is staat daar nog altijd behoorlijk wat wind. Hier (VHL) zwiepen die bomen ook lekker in 't rond![]()
Kinderalarmquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef just me het volgende:
Er schijnt kinderalarm afgegeven te zijn (weet niet door wie of wat) kinderen moeten zoveel mogelijk binnen blijven
Vorige week toen het ook zo stormde waaide Milou zowat wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef just me het volgende:
Er schijnt kinderalarm afgegeven te zijn (weet niet door wie of wat) kinderen moeten zoveel mogelijk binnen blijven
Ghehequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vorige week toen het ook zo stormde waaide Milou zowat weg.
Neuh, dat hoor je nooit. 2 verdiepingen lager toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dag bovenbuurman![]()
(Kan je mijn Metalllica horen trouwens?)
quote:Vanwege de extreem harde wind zijn op last van de autoriteiten de
parkeerplaatsen voor de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen
(CiTG) en de Mekelweg ter hoogte van het gebouw van CiTG/de faculteit
Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica afgesloten.
Due to extremely powerful gusts of wind, the autohorities have ordered
the immediate closing of the parking lots in front of the faculty of
Civil Engineering and Geosciences (CEG) and the Mekelweg near the
faculty of Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science and
CEG.
Ja maar schat, ik heb om 9 uur tentamenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, dat hoor je nooit. 2 verdiepingen lager toch?
@ Bart; morgenochtend kan je zowieso weer rijden![]()
[..]
Dan kom je maar 's op tijd uit je bedquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar schat, ik heb om 9 uur tentamen
Ja, maar die conducteurs niet hequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan kom je maar 's op tijd uit je bed![]()
Wat vinden jullie trouwens van de TT![]()
Daar heb je geluk bij gehad dan jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Ienepien het volgende:
Buh
Hier op mijn werk (Oude Delft) is de schoorsteen van de buurman er afgewaaid, zo op het dakje van mijn werkkamer. Nu mis ik een pannetje of 10.Gelukkig lekt het niet én zijn er geen brokstukken verder naar beneden gevallen, aangezien daar serre van de onderbuurtjes zit. Dat was pas echt nie leuk geweest....
Oh en aan die windwaarschuwingen van de TU te zien ben ik blij dat ik niet meer op de BvdP woon, dan had ik hard moeten trappen, hihi
Het rijdt nog wel hoor. Het klaart hier nu al op; dus het ergste is wel overquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb je geluk bij gehad dan ja
Mijn plannen zijn gewijzigd; morgen om 6:06 met de trein naar Leiden
dat dacht jequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het rijdt nog wel hoor. Het klaart hier nu al op; dus het ergste is wel over![]()
Nope, koel briesje, 26 graden en zonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef mirelia het volgende:
Waait het bij jullie ook zo?
Hier staat best wat wind
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef mirelia het volgende:
Ja dacht ik al.......andere kant van Delft dus
Ik ga zo naar de wijk van SOL ....ik hoop dat de Vermeertoren blijft staan
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijftquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef mirelia het volgende:
Ja dacht ik al.......andere kant van Delft dus
Ik ga zo naar de wijk van SOL ....ik hoop dat de Vermeertoren blijft staan
edit: en van de Boog al helemaal niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijft.
Win ze vanaafquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef mirelia het volgende:
hehe
Nou laat hij vanavond maar blijven staan hoor........na het darten mag hij wel om
Niet richting Sollie natuurlijk dan he
Als je in delft zit; fietsen. Bel maar ffquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Originele_Naam het volgende:
man et stormt hoe moet ik er komen :S
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je in delft zit; fietsen. Bel maar ff![]()
Echte mannenquote:
Met de benenwagen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Originele_Naam het volgende:
man et stormt hoe moet ik er komen :S
ik wil ook meequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met de benenwagen!
AR en ik zijn er om 9 uur, als het bandje begint!
http://www.koornbeurs.nl/
Ja, als ik er kon komen was ik er bij geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Koornbeurs vanavond?
Double_D_Dennis staat achter de tap!
Ze ligt allang te slapenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
houdt Milou echt niet van jazz en perensap?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dan is het dus heulemaal geen probleen!
Hoe kom je er opquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jammer dat babyfoons geen bereik hebben in de KB
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Maeghan het volgende:
Kan iemand me vertellen of er bussen rijden van Delft naar Rotterdam?
Ik zit er gelukkig ver genoeg van af. Wel veel hoge bomen hier. En je weet wat ze zeggen van hoge bomen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijft.
Die zijn erg geschikt om onderdoor te fietsen op weg naar de koornbeurs!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik zit er gelukkig ver genoeg van af. Wel veel hoge bomen hier. En je weet wat ze zeggen van hoge bomen...
Veel plezier herenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.
Ik ga nu weg![]()
Iemand die het wel weet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.
Ik ga nu weg![]()
Ben jij helemaal gek, helemaal uit Buitenhof lopend naar de koornbeursquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met de benenwagen!
AR en ik zijn er om 9 uur, als het bandje begint!
http://www.koornbeurs.nl/
Ach ik ga morgen ookal naar de kroeg, meer dan zatquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn toch?
lekker stappen, en als er wat is kun je zo hop naar huis!
Denk het wel toch, zijn alleen treinen die niet meer rijden geloof ik. Kijk anders ff op www.startpagina.nl bij ov-informatiequote:
Of bel even naar het info-nr van connexionquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:55 schreef Maeghan het volgende:
De site van Connexxion geeft aan dat er geen omleidingen of stremmingen voor die lijn zijn, lijkt me stug. De hele site is volgens mij niet geupdate.
Ja maar is dat wel leuk op donderdag? (ien is zaterdagsvleermuisje geweest)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zijn erg geschikt om onderdoor te fietsen op weg naar de koornbeurs!!
Toch?
Ik zou eigenlijk met vriendje naar 28 gaan (daar dart hij ook bij Flying High), maar ik geloof niet dat we nog gaan, hebben onze eerste ruzie gehad en er moet nog het één en ander uitgepraat wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef Ienepien het volgende:
Heej SOL waar kroeg jij morgen? Ikke zit in S&B!
Tnx...grootste gedeelte is glkkg al uitgepraatquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Ienepien het volgende:
ow das nie best. Komt vast goed! Sterkte!
Whehehe nog nooit van gehoord. Wij moesten vanaaf tegen de simpsons geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Ienepien het volgende:
Tegen niemand minder dan de Schele Kakatoe's!![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef Ienepien het volgende:
gelukkig trouwens dat het bijna uitgepraat is, ruzie is niet leuk.
Ik ga slapen (terwijl die jonge studentjes feesten), truste alvast!
Ahhh jij zit nog steeds in Hengeloquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
Jonge student meldt zich.
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahhh jij zit nog steeds in Hengelo![]()
Nee, mn bedje is mn vriendquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
FOK! is jouw vriend voor vanaaf![]()
succes met je tentamen morgen!! Trustequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, mn bedje is mn vriend
Ik ga slapen, morgen weer wekker om 5 uur![]()
Doeg![]()
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef Lamb het volgende:
Volgens mij zat ik net naast 3 FOK!kers aan de bar in de koornbeurs en heb ik Dennis, die geen cola kan inschenken, zien tappen ;p
Leuk dat er FOK!kers lid zijn in de koornbeurs zoals ik
Zal toch wel...moet je ver dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:15 schreef TC03 het volgende:
Morgen tentamen, ik hoop dat gezeik met OV dan opgelost is.
Ja, morgen vroeg in de ochtend een tentamen helaas waar ik nu maar eens voor ga lerenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Wat ben je vroeg terug dan?
Iedereen heeft tentamens nu geloof ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:19 schreef Lamb het volgende:
[..]
Ja, morgen vroeg in de ochtend een tentamen helaas waar ik nu maar eens voor ga leren
Rotterdam Blaak - Delft NS. Valt mee dus, maar ik quote nu.nl:quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal toch wel...moet je ver dan?
Misschien pak ik voor de zekerheid wel gewoon de bus.quote:Het is nog volstrekt onduidelijk hoe lang het gaat duren voordat er weer treinverkeer mogelijk is. Door de hevige wind kunnen herstel- en opruimwerkzaamheden vooralsnog niet worden uitgevoerd.
Miss wel verstandig aangezien station Delft vandaag gesloten was vlgns mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rotterdam Blaak - Delft NS. Valt mee dus, maar ik quote nu.nl:
[..]
Misschien pak ik voor de zekerheid wel gewoon de bus.
Je had een lift kunnen krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ben jij helemaal gek, helemaal uit Buitenhof lopend naar de koornbeurs![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef mcDavid het volgende:
En niet samen met Dennis en Jarno!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef Lamb het volgende:
Volgens mij zat ik net naast 3 FOK!kers aan de bar in de koornbeurs en heb ik Dennis, die geen cola kan inschenken, zien tappen ;p
Liften bij mij is best... opwindend volgens bepaalde mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
rijden toch ook trams ....of lag dat ook plat?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Liften bij mij is best... opwindend volgens bepaalde mensen![]()
vertellllquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Liften bij mij is best... opwindend volgens bepaalde mensen![]()
ja je ging toch slapen bartquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje held![]()
Ging je trouwens niet slapen?
Had één van hen een paarse polo met gele letters aan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef Lamb het volgende:
Ik zie ook nergens staan dat dat de voorwaarde was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje held![]()
Ging je trouwens niet slapen?
quote:
We worden herkend als Fokkersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had één van hen een paarse polo met gele letters aan?
Eerst mij aflebberen en dan klagen dat achterop de fiets niet opwindend is. Je hebt 't niet eens geprobeerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie ook nergens staan dat dat de voorwaarde was.
Jaja ik ga al
Wat is er komende donderdag danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar moet je komende donderdag maar 's naar vragen![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vind je het gek als je om de minuut het woord "topic" of een willekeurige username roept!
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef warrel het volgende:
Leeft iedereen nog?
Hihi, ik was gistermiddag bij het station, en ik dacht 'ik hol toch even snel onder het lijntje door', meteen zo'n politiemeneer 'zeg mevrouw? Wat denkt u te gaan doen?'. Ik ''
Dat was dus mijn spannendste stormverhaal![]()
quote:
Je hebt het gehaald? Fraai 14.gifquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik leef nog.
quote:
Ik heb het niet gehaaldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het gehaald? Fraai 14.gif
Ik heb acft systems ff ingekopt; was na 90 minuten al klaar![]()
Jaja, je kan geen moment verslappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef Originele_Naam het volgende:
gaat snel met dit topic , gaat er toruwens nog iemand naar de triangel
Je was er niet, of je hebt 't verprutst?quote:
Hey, daar heb ik gisteren nog gelunchtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:43 schreef just me het volgende:
En waarom gingen we weer als laatste de Sjees uit![]()
Ik was er nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je was er niet, of je hebt 't verprutst?
@ originele_naam, morgen waarschijnlijk wel, iig in de stad. Bellen, jeweets![]()
Vind je het heel erg als ik geen moer van je postings snap??quote:
Ik hou het voorlopig op relneger.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook aangenaam. Stelt u zich nog ff voor enzow![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef mcDavid het volgende:
"maikuulmodus" aan.
Heel verstandig thuis gebleven vanavond!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:43 schreef just me het volgende:
En waarom gingen we weer als laatste de Sjees uit![]()
Vanavond maar niet naar De Waag, alhoewel...
Gewoon een randdebiel die pas 2 weekjes op Fok zitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook aangenaam. Stelt u zich nog ff voor enzow![]()
Ja, das onmiskenbaar Davidquote:Op maandag 22 januari 2007 19:05 schreef warrel het volgende:
Jij vuile kuthoer! Was jij dat paupergrietje die er uitzag als 11Potverdorie. Om 8u voor het station, je hebt een flinke mep verdient!
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zal het zijn...gaan we vanaaf nog het topic volspammen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dicht
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dicht
Moet je snel zijn....ga zo tv-kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom nu langs heheb toch niks te doen
Nog steeds tentamens?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Hey, nie zo snel
Er moet ook nog geleerd worden
Dus ook druk aan het lerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb op de laatste dag (2 februari) nog 2 tentamens.
Jep, nog 1quote:
Hoe kut jah. We gaan morgenavond ook nog ff wat drinken, dus als er mensen zin hebben om mee te gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, nog 1
Vrijdag, dus ik ben of helemaal niet bij, of maar heel kort donderdag bij AR
Ik zei al, ik ga mn best doen voor donderdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe kut jah. We gaan morgenavond ook nog ff wat drinken, dus als er mensen zin hebben om mee te gaan![]()
succes dan maar vrijdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, nog 1
Vrijdag, dus ik ben of helemaal niet bij, of maar heel kort donderdag bij AR
Dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
succes dan maar vrijdag.
Ik weet niet of ik er donderdag ben, moet misschien darten![]()
Ach ja...wat ik ook doe...sowieso bierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dank je
Naja ik zie je dan wel, of niet
Altijd goed dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ach ja...wat ik ook doe...sowieso bier![]()
Waar drinken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe kut jah. We gaan morgenavond ook nog ff wat drinken, dus als er mensen zin hebben om mee te gaan![]()
quote:
Koornbeurs is dicht, dus maar ff de stad in. We posten wel wat. Bellen kan ook, je vind m'n nummer op m'n website.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar drinken?ik wil meeten
afhankelijk van waar
En stiekem nog een beetje in m'n fobo lurken hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar drinken?ik wil meeten
afhankelijk van waar
Ghehequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
A-Team is al afgelopen hoor!
To be continued!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En stiekem nog een beetje in m'n fobo lurken he![]()
Ja en bij mij ookquote:
Ook betraptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en bij mij ook![]()
Maargoed, ik ben het gewend
Ja, ik lurk fobo's.quote:
Bij iedereen blijkbaar dus behalve bij mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En stiekem nog een beetje in m'n fobo lurken he![]()
Als je wil meer dan een kusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij iedereen blijkbaar dus behalve bij mij.
Maar ik krijg kusjes over msn![]()
zoww reclame voorbij![]()
DAT mag over msnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je wil meer dan een kus
Leuk. Multiquote:
Posts natuurlijkquote:
Vertel verderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:ik zat op 33 maar ben 2 maanden van internet geweest
met mijn toestemming welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Helpen jullie A_A eens van zijn verveling af....tis jammer dat je geen msn-gesprekken mag plaatsen![]()
Ok.quote:
Is dat allesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef SeaOfLove het volgende:
... zegt:
ff je tussendoor hahahaa
Smurfelicious zegt:
lievvvv
.... zegt:
.... zegt:
Solletje, ik wil je....
.... zegt:
mailen
.... zegt:
sol.. Ik wil je lik....
.... zegt:
eur geven
.... zegt:
Sol ik wil je vin
.... zegt:
den in het bos
.... zegt:
Ik wil je kussen...
.... zegt:
opschudden
.... zegt:
wil je me pijpen...
.... zegt:
oprollen
Smurfelicious zegt:
ga je lekker
Waar denk je dat al die envelopjes voor zijn dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto's zijn al gemaakt alleen mag ze nu niet meer posten, zelfs niet met censuur
Ik wil ook naaktfoto's van SOLquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die envelopjes voor zijn dan!
Najaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan er niet meer van maken....vind het al ernstig genoeg![]()
Ik had een keer een stelletje te logeren... die gedurende de nacht schaamteloos heel wat lichaamssappen uitgedeeld hadden...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan er niet meer van maken....vind het al ernstig genoeg![]()
Meen je nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had een keer een stelletje te logeren... die gedurende de nacht schaamteloos heel wat lichaamssappen uitgedeeld hadden...
zegt dat meisje 's ochtends tijdens het uitbrakken van het feest van de vorige nacht..
"David, mag ik je kussen?"
dus ik denk... 'najaaaaa wat is dát nou weer voor vraag!' maargoed... "mja kom maar hier dan als je dat zo graag wilt"
Loopt ze naar me toe trekt ze me hoofdkussen onder me vandaan....
ik wordt er nog steeds mee gepest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |