Vorige week toen het ook zo stormde waaide Milou zowat wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef just me het volgende:
Er schijnt kinderalarm afgegeven te zijn (weet niet door wie of wat) kinderen moeten zoveel mogelijk binnen blijven
Ghehequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vorige week toen het ook zo stormde waaide Milou zowat weg.
Neuh, dat hoor je nooit. 2 verdiepingen lager toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dag bovenbuurman![]()
(Kan je mijn Metalllica horen trouwens?)
quote:Vanwege de extreem harde wind zijn op last van de autoriteiten de
parkeerplaatsen voor de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen
(CiTG) en de Mekelweg ter hoogte van het gebouw van CiTG/de faculteit
Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica afgesloten.
Due to extremely powerful gusts of wind, the autohorities have ordered
the immediate closing of the parking lots in front of the faculty of
Civil Engineering and Geosciences (CEG) and the Mekelweg near the
faculty of Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science and
CEG.
Ja maar schat, ik heb om 9 uur tentamenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, dat hoor je nooit. 2 verdiepingen lager toch?
@ Bart; morgenochtend kan je zowieso weer rijden![]()
[..]
Dan kom je maar 's op tijd uit je bedquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar schat, ik heb om 9 uur tentamen
Ja, maar die conducteurs niet hequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan kom je maar 's op tijd uit je bed![]()
Wat vinden jullie trouwens van de TT![]()
Daar heb je geluk bij gehad dan jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Ienepien het volgende:
Buh
Hier op mijn werk (Oude Delft) is de schoorsteen van de buurman er afgewaaid, zo op het dakje van mijn werkkamer. Nu mis ik een pannetje of 10.Gelukkig lekt het niet én zijn er geen brokstukken verder naar beneden gevallen, aangezien daar serre van de onderbuurtjes zit. Dat was pas echt nie leuk geweest....
Oh en aan die windwaarschuwingen van de TU te zien ben ik blij dat ik niet meer op de BvdP woon, dan had ik hard moeten trappen, hihi
Het rijdt nog wel hoor. Het klaart hier nu al op; dus het ergste is wel overquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb je geluk bij gehad dan ja
Mijn plannen zijn gewijzigd; morgen om 6:06 met de trein naar Leiden
dat dacht jequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het rijdt nog wel hoor. Het klaart hier nu al op; dus het ergste is wel over![]()
Nope, koel briesje, 26 graden en zonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef mirelia het volgende:
Waait het bij jullie ook zo?
Hier staat best wat wind
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef mirelia het volgende:
Ja dacht ik al.......andere kant van Delft dus
Ik ga zo naar de wijk van SOL ....ik hoop dat de Vermeertoren blijft staan
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijftquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef mirelia het volgende:
Ja dacht ik al.......andere kant van Delft dus
Ik ga zo naar de wijk van SOL ....ik hoop dat de Vermeertoren blijft staan
edit: en van de Boog al helemaal niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijft.
Win ze vanaafquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef mirelia het volgende:
hehe
Nou laat hij vanavond maar blijven staan hoor........na het darten mag hij wel om
Niet richting Sollie natuurlijk dan he
Als je in delft zit; fietsen. Bel maar ffquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Originele_Naam het volgende:
man et stormt hoe moet ik er komen :S
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je in delft zit; fietsen. Bel maar ff![]()
Echte mannenquote:
Met de benenwagen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Originele_Naam het volgende:
man et stormt hoe moet ik er komen :S
ik wil ook meequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met de benenwagen!
AR en ik zijn er om 9 uur, als het bandje begint!
http://www.koornbeurs.nl/
Ja, als ik er kon komen was ik er bij geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Koornbeurs vanavond?
Double_D_Dennis staat achter de tap!
Ze ligt allang te slapenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
houdt Milou echt niet van jazz en perensap?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dan is het dus heulemaal geen probleen!
Hoe kom je er opquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jammer dat babyfoons geen bereik hebben in de KB
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Maeghan het volgende:
Kan iemand me vertellen of er bussen rijden van Delft naar Rotterdam?
Ik zit er gelukkig ver genoeg van af. Wel veel hoge bomen hier. En je weet wat ze zeggen van hoge bomen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk als die omgaat richting mijn flatje er van mijn woning niet veel meer overblijft.
Die zijn erg geschikt om onderdoor te fietsen op weg naar de koornbeurs!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik zit er gelukkig ver genoeg van af. Wel veel hoge bomen hier. En je weet wat ze zeggen van hoge bomen...
Veel plezier herenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.
Ik ga nu weg![]()
Iemand die het wel weet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Buslijn 129. Of die nu rijdt weet ik niet. If not dan zien we je wel in de KB.
Ik ga nu weg![]()
Ben jij helemaal gek, helemaal uit Buitenhof lopend naar de koornbeursquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met de benenwagen!
AR en ik zijn er om 9 uur, als het bandje begint!
http://www.koornbeurs.nl/
Ach ik ga morgen ookal naar de kroeg, meer dan zatquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn toch?
lekker stappen, en als er wat is kun je zo hop naar huis!
Denk het wel toch, zijn alleen treinen die niet meer rijden geloof ik. Kijk anders ff op www.startpagina.nl bij ov-informatiequote:
Of bel even naar het info-nr van connexionquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:55 schreef Maeghan het volgende:
De site van Connexxion geeft aan dat er geen omleidingen of stremmingen voor die lijn zijn, lijkt me stug. De hele site is volgens mij niet geupdate.
Ja maar is dat wel leuk op donderdag? (ien is zaterdagsvleermuisje geweest)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zijn erg geschikt om onderdoor te fietsen op weg naar de koornbeurs!!
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |