Ja dude, hoe danquote:
Nee, bij Creyfs oid. StuD vond ik te ver fietsenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij dat bij Stud gevonden? In mijn ervaring is Stud echt heel goed voor studenten, goede voorwaarden en je krijgt minimaal 9 euro per uur.
Mijn eerste tentamen ging beter dan ik had verwachtNu nog 3 te gaan!
Jeetjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, bij Creyfs oid. StuD vond ik te ver fietsenMaar vandaag in de bus uit m'n werk zag ik dat ie vlakbij de TU was. Wie weet, zit ik volgende week zonder werk.
![]()
Ik heb vandaag in m'n vinger gesneden![]()
Ghehe, maar verder ben je heel normaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef warrel het volgende:
Grillworst, ik kan geen grillworst meer zien
En haha, geen ziekenhuizen hoor, gewoon een kleine, doch pijnlijke snee. En ik heb al zo vaak kaas gesneden, en daar is noooit wat mis gegaan. Behalve dan m'n hoofd stoten als ik m'n lichaamsgewicht nodig had en tegen een kaasplank aan sprong
Vingers in de broodsnijmachine, armen in de oven, been there, done that![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef warrel het volgende:
Ik heb nog steeds 10 vingers, en 2 armen. Alleen op m'n ene arm een litteken. Ik moest de chocokoeken reddenEn de chocokoeken, wraaagrrr
![]()
![]()
Ghehe, studeert Delft ook echtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef F.O.N.S. het volgende:
Een vriend van mij studeert Delft.
Zijn er überhaupt vrouwen die dat hebben danquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:57 schreef warrel het volgende:
Ik wil niet snijden!! Ben 1 ding wel kwijtM'n emotionele stabiliteit..
![]()
Dudequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt vrouwen die dat hebben dan![]()
![]()
Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat ?quote:
Mwoah. Vliegtuigen zijn geiler. Maargoed, als het winter is dan is het wel een aardig tussendoortjequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord. Is dat wat ?
Idd, vliegtuigen houden je minder goed warm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah. Vliegtuigen zijn geiler. Maargoed, als het winter is dan is het wel een aardig tussendoortje![]()
We hadden het over de winterperiode schatquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Autoreply het volgende:
You wish:
[afbeelding]
Afgelopen zomer...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hadden het over de winterperiode schat![]()
Helaas; ik moet straks nog een kloteeind door de regen fietsenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Ienepien het volgende:
het regent....
Zowww en hoequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Ienepien het volgende:
het regent....
Ohhhh irritant is dat...heb ik gelukkig noooooooit last vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef Ienepien het volgende:
hehehe 0-9
hartstikke verloren
En ik schijt van mijn eigen single, stond telkens onwijs voor, gooi ik niet uit. Die meneer was wel bang voor me, zei hij achteraf.
Kabouterwerpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef warrel het volgende:
Gooien? Whurps? Wat doen jullie?
dartenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef warrel het volgende:
Gooien? Whurps? Wat doen jullie?
Jahhh...voor vanmiddag is er weer een weeralarm gegevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:26 schreef SNArky het volgende:
Goeiemorgen!
Waait het al een beetje in Delft? (Ik kom zo die kant op).
en een beetje fokken natuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef just me het volgende:
Vanavond dus lekker thuis voor de buishangen!
Hier op de VHL wil het wel aardig waaien ja...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Stormt het ook zo erg bij jullie?
Kreeg net al een telefoontje van een ouder die haar kind vanmiddag niet naar school wilde laten gaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
Stormt het ook zo erg bij jullie?
quote:TU-Nieuws
Meer opties 12:00 (22 minuten geleden)
Vanwege de harde wind wordt u gewaarschuwd voor gevaarlijke situaties
die vooral rond het gebouw van EWI kunnen ontstaan. Fietsers wordt
geadviseerd af te stappen en net als voetgangers de overzijde
(TNW/CiTG-zijde) van de Mekelweg te kiezen.
Due to extremely powerful gusts of wind, please notice dangerous
situations may occur around the building of EWI (faculty of Electrical
Engineering, Mathematics and Computer Science). People are advised to
step off their bikes and to walk across the street (on the side of the
faculty of Applied Sciences / faculty of Civil Engineering &
Geosciences) of the Mekelweg.
Tis inderdaad een klotestuk daar. De perfecte uitleg van Venturi idd; als het vrijwel windstil is staat daar nog altijd behoorlijk wat wind. Hier (VHL) zwiepen die bomen ook lekker in 't rondquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit op Elektrotechniek gewerkt en dan had ik perfekt uitzicht op de fietsers Mekelweg en het Shell Station, wat heb ik veel mensen onderuit zien gaan!
Voorzichtig dus!
Nu al 3 telefoontjes van ouders die kinderen vanmiddag thuishouden
Dag bovenbuurmanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis inderdaad een klotestuk daar. De perfecte uitleg van Venturi idd; als het vrijwel windstil is staat daar nog altijd behoorlijk wat wind. Hier (VHL) zwiepen die bomen ook lekker in 't rond![]()
Kinderalarmquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef just me het volgende:
Er schijnt kinderalarm afgegeven te zijn (weet niet door wie of wat) kinderen moeten zoveel mogelijk binnen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |