Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef warrel het volgende:
Leeft iedereen nog?
Hihi, ik was gistermiddag bij het station, en ik dacht 'ik hol toch even snel onder het lijntje door', meteen zo'n politiemeneer 'zeg mevrouw? Wat denkt u te gaan doen?'. Ik ''
Dat was dus mijn spannendste stormverhaal![]()
quote:
Je hebt het gehaald? Fraai 14.gifquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik leef nog.
quote:
Ik heb het niet gehaaldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het gehaald? Fraai 14.gif
Ik heb acft systems ff ingekopt; was na 90 minuten al klaar![]()
Jaja, je kan geen moment verslappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef Originele_Naam het volgende:
gaat snel met dit topic , gaat er toruwens nog iemand naar de triangel
Je was er niet, of je hebt 't verprutst?quote:
Hey, daar heb ik gisteren nog gelunchtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:43 schreef just me het volgende:
En waarom gingen we weer als laatste de Sjees uit![]()
Ik was er nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je was er niet, of je hebt 't verprutst?
@ originele_naam, morgen waarschijnlijk wel, iig in de stad. Bellen, jeweets![]()
Vind je het heel erg als ik geen moer van je postings snap??quote:
Ik hou het voorlopig op relneger.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook aangenaam. Stelt u zich nog ff voor enzow![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef mcDavid het volgende:
"maikuulmodus" aan.
Heel verstandig thuis gebleven vanavond!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:43 schreef just me het volgende:
En waarom gingen we weer als laatste de Sjees uit![]()
Vanavond maar niet naar De Waag, alhoewel...
Gewoon een randdebiel die pas 2 weekjes op Fok zitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook aangenaam. Stelt u zich nog ff voor enzow![]()
Ja, das onmiskenbaar Davidquote:Op maandag 22 januari 2007 19:05 schreef warrel het volgende:
Jij vuile kuthoer! Was jij dat paupergrietje die er uitzag als 11Potverdorie. Om 8u voor het station, je hebt een flinke mep verdient!
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zal het zijn...gaan we vanaaf nog het topic volspammen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dicht
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post ff wat naaktfoto's van jezelf en we spammen half fok dicht
Moet je snel zijn....ga zo tv-kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom nu langs heheb toch niks te doen
Nog steeds tentamens?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Hey, nie zo snel
Er moet ook nog geleerd worden
Dus ook druk aan het lerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb op de laatste dag (2 februari) nog 2 tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |