De praktijk die ik eerder noemde is echt heel fijn. Ongeveer 5 minuten fietsen van jou af denk ik.quote:
Hehe die heb ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Al 10 jaar meer dan tevreden bij Brooymans en van Oosterom, 2 vrouwelijke huisartsen op de Brahmslaan 4.
Zodan...dat is wel een behoorlijke misserquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef mirelia het volgende:
[..]
Hehe die heb ik ook
Van Oosterom heeft bij mij die kanker te laat ontdekt......maar ik neem het haar niet kwalijk
Kan gebeuren
Na de tentamens was de afspraakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Autoreply het volgende:
Wanneer gaan we nieuwjaarsdineren bij SOL?
Komende donderdag wellicht? (Dennis viert daarna z'n verjaardag in de KB...)
![]()
Ah, dat had ik ff gemist. Je hebt het ongetwijfeld helemaal gehad zo net na de feestdagenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Na de tentamens was de afspraak. Ik heb sowieso ff geen zin om dingen bij mij thuis te plannen
![]()
Die van mij kan ook best verder opgeschoven worden, ik ben voorlopig niet van plan te verhuizenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah, dat had ik ff gemist. Je hebt het ongetwijfeld helemaal gehad zo net na de feestdagen![]()
Maar dat wordt dan wel druk.Knalparty EA (woescht stappen te Den Haag) ![]()
Housewarming AR ![]()
SOL's kookfestijn ![]()
Gaaf, dat heb ik net gedaan; afgelopen dinsdag. Nog een dagje klussen en m'n kamer is klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die van mij kan ook best verder opgeschoven worden, ik ben voorlopig niet van plan te verhuizen. Het is meer dat ik de komende tijd even al mijn moed moet verzamelen om o.a. mijn huiskamer te witten (en met een opp. van 34 vierkante meter is dat niet zo 1-2-3 gedaan
.
Douchen, haar, make-up, eten, jeweets, vrouwenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef mcDavid het volgende:
Half 8? dan heb je nog wel ff toch?
Jeweetsquote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat een duf topic is het geworden zegkan merken dat ik hier niet meer vaak genoeg kom
SOL mist je geloof ik. En verder gaan we binnenkort een keer meeten, maar da's alleen voor genodigdenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog wat veranderd op fok? of heb ik iets gemist aangezien ik bijna een maand niet op internet heb gezeten?
Hoezo genodigdenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
SOL mist je geloof ik. En verder gaan we binnenkort een keer meeten, maar da's alleen voor genodigden![]()
Tis wel een btje dood hier iddquote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog wat veranderd op fok? of heb ik iets gemist aangezien ik bijna een maand niet op internet heb gezeten?
Het topic is geloof ik voor de vijfde keer net dood verklaardquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis wel een btje dood hier iddZolang ben ik toch niet weggeweest
![]()
Hoe bevalt het leven in de wolkenkrabberquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het topic is geloof ik voor de vijfde keer net dood verklaard![]()
Ohhh das niet zo bijdehand om je te verslapenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:07 schreef warrel het volgende:
Ik heb tentamens, ik mag niet fokken van mezelf..![]()
Maar vanmorgen heb ik me toch ruim 2 uur verslapen, dus: Ey swa!![]()
Mwoggg het valt alweer mee nuquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het topic is geloof ik voor de vijfde keer net dood verklaard![]()
Als ik die van morgen haal, heb ik 3 weken vrij.. Kan ik even full-time werkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Originele_Naam het volgende:
Ach je hebt altijd nog je herkansing
Hehe ik heb morgen ook tentamen, en daarna 3 weken vrij, maarja tis minder dat ik al op 2 januari tentamens had. Studeer je trouwens in Delftquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Als ik die van morgen haal, heb ik 3 weken vrij.. Kan ik even full-time werken
Ik studeer in Leiden, psych. En de TU deed toch wel aan vakanties enzo? Ook meivakantie ed. Wat gemeen dat ze dan toch tentamens d'r in proppen.. Ik had m'n eerste tentamen de 8e, glorieus gehaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hehe ik heb morgen ook tentamen, en daarna 3 weken vrij, maarja tis minder dat ik al op 2 januari tentamens had. Studeer je trouwens in Delft
Ik ben ook weer presentquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef mirelia het volgende:
Nou zal ik dan ook maar weer mee gaan doen???
Zei ik ergens dat ik in Delft studeerde?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef warrel het volgende:
Rechten in Delft? Nee toch?
Neuhquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik in Delft studeerde?
Ik studeer in Leiden![]()
Vakantiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:03 schreef warrel het volgende:
[..]
NeuhMaar ik had het over vakanties van de TU..
![]()
Goed, morgen klussen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven in de wolkenkrabber?
Bart jongen, gedraag je ´s een beetje. En neem volgende keer je ID mee als je de politie gaat pesten, 10 jaarquote:Een 10-jarig ventje uit Delft heeft gisteren aan agenten op het lokale politiebureau laten weten dat ze op zijn dodenlijst staan. ''Later als ik groot ben, schiet ik je dood'' beet hij agenten toe die hem verhoorden.
De jonge 'gangsta' zat op het bureau vanwege een diefstal die hij zou hebben gepleegd in een sportcomplex aan de Aart van der Leeuwlaan. Daar was volgens het jochie niets van waar. In zijn zakken werden echter wel de gestolen spullen aangetroffen.
De moeder van het jeugdcrimineeltje heeft haar zoon later van het bureau opgehaald.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart jongen, gedraag je ´s een beetje. En neem volgende keer je ID mee als je de politie gaat pesten, 10 jaar![]()
Ik ben beter van je gewend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart jongen, gedraag je ´s een beetje. En neem volgende keer je ID mee als je de politie gaat pesten, 10 jaar![]()
Zit je ook al op het VHL forumquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Autoreply het volgende:
Goed, morgen klussen.
Ik werd net gebeld of ik kon vanaaf maar kan dus geen stap meer zetten...was ook niet zo bijdehand van me om mijn (nieuwe) laarzen met hakken van 8 cm aan te doen met al die bezoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |