abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45186035
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef kastanova het volgende:
Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen .
Naja, zonder verder na te denken in de auto gestapt, had nog wel geprobeerd een medewerker van Talpa te bereiken zodat ik in ieder geval wist waar ik heen moest rijden, maar die lieve mensen hadden vanaf 8:00 tot 9:45 de telefoon er naast liggen ofzo, want ik kreeg alleen de bezettoon.

No problem, het was vast óf Almere, óf Aalsmeer, óf Hilversum, dus ach, gewoon richting Amsterdam tuffen en dan in de tussentijd gewoon proberen te bellen om de daadwerkelijke lokatie te achterhalen .
Naja, dat was dus geen succes, maar gelukkig werd ik onderweg gebeld door een vriendin die zo vriendelijk was om het nummer van Talpa zelf even op te zoeken, dus daar maar naartoe bellen dan.

"Ja hoi, ik moet bij de screening van de Gouden Kooi zijn, maar ik heb geen flauw idee waar het is en ze hebben de telefoon ernaast liggen daaro ."
- Oh wacht, dan geef ik je een ander nummer en ze begint direct het nummer op te lepelen...
"Nou euh, ik rijd nu zo'n 160 en bel niet handsfree, dus even ergens een pen en papier zoeken in de auto is niet echt een optie ."
Nah, ze was wel zo aardig om me direct maar even door te verbinden .
"Ja hoi, met mij, ik had afgebeld, maar kom toch nog ff langs..."
- Ah tof, tot zo dan!
"Nou, denk het niet, ik heb namelijk geen flauw idee waar ik zijn moet ."
- Oh, nou, Hilversum, Mediapark, bladiebla, om 10:00 beginnen we dus tot dan!
"Whehehe, het is nu 9:45 en ik kom er zojuist achter waar ik zijn moet, wat denk je zelf? ."

Naja, TomTom aan, flink doortuffen, op de parkeerplaats nog even een scheurend patsertje in een porsche afgesneden (hij had verdomd veel weg van Winston Gerstanowitz, ik hoop dat het 'm was .) en 10:20 kwam ik binnenlopen in een kantine vol medekandidaten.
Mezelf direct maar even aan koffie geholpen en daar kwam al 1 van de medewerkers aangelopen.

Medewerker: Jullie mogen je direct in gaan schrijven, dan krijg je een sticker met je naam er op en wordt je in groepjes verdeeld...
Ah dolletjes... Maar ja, ik was al een paar minuten binnen, had een vers bakkie koffie, dus eerst maar eens even een sigaretje doen .
"Ejeuuh, is het goed als ik nog even een peuk ga doen? Duurt toch nog wel even voordat iedereen zijn stickertje heeft..."
Medewerker: Nou, we zijn zo klaar dus denk niet dat je daar tijd voor hebt...
Naja, dan maar even naar een andere medewerker en die schatte in dat het wel kon, dus ik tevreden, hij tevreden, iedereen tevreden .

Na het sigaretje kwam ik weer voldaan de ruimte binnengehobbeld en uiteraard zat iedereen al braaf in groepjes ingedeeld met een ludiek naamstickertje op de borst aan tafel.
Ach ja, gewoon naar een @random tafel heengelopen, me voorgesteld en na een onschuldig "Ah, hier was nog een stoel vrij hoorde ik, wat is precies de bedoeling? ." konden we beginnen...

Een goed begin is het halve werk, de eerste indruk was er en alle medewerkers kenden inmiddels m'n naam .
Tja, toch een beetje tactiek, wat trekt namelijk kijkers? Een eigengereid persoontje die doet wat hij wil en voor een beetje "sensatie" zorgt en hé, laat dat me nu al jaren uitstekend afgaan .

Maar de bedoeling was dus dat de medewerker de hele tafel afging met een lijstje vragen.

Wat voor ons de reden was om in het huis te gaan?
En zoals verwacht kwamen de meest tenenkrommende clichés weer boven tafel, met als absoluut dieptepunt het welbekende "Om . mezelf . te . leren . kennen ."
Nah, mijn beurt:
"Nou, in ieder geval niet vanwege zo'n clichéreden als "mezelf leren kennen".
Laten we eerlijk zijn; als ik op m'n 26e mezelf wil leren kennen door in een met camera's volgehangen huis te gaan zitten met wildvreemden zit er iets niet helemaal goed.
Voor het geval de toon nog niet gezet was, nu in ieder geval wel .

Wat ik dan zoal wilde gaan doen in het huis...
Kasta: Wat zijn de mogelijkheden dan .
Medewerker: Alles wat je wilt!
K: Alles? .
M: Yep!
K: Bungeejumpen in de tuin? .
M: Als jij dat wilt! Je kunt zelfs complete studies of cursussen volgen!
K: Moet dat? .
M: Nou euuh, je zult je wel moeten ontwikkelen, je hebt zelfs persoonlijke begeleiders!
K: En daar moet ik naar luisteren?
M: Yep .
K: Hmmmmz, mag ik dan nog wel zelf kiezen wat ik exact ga doen?
M: Tuurlijk, de mogelijkheden zijn eindeloos!
K: Oeh, een tatoeagecursus! Kan ik iedereen in het huis tatoëren .
M: Nou ja, mits ze dat willen natuurlijk .
K: Och, doet niet echt terzake, ze zullen immers toch een keer gaan slapen .

M: Maar je weet ook dat je je eigen bedrijfje mag beginnen in het huis?
K: Wat moet ik in godsnaam verkopen dan . Een fabriekshal aanbouwen lijkt me niet echt een optie...
M: Wat jij wil, als het maar binnen het huis gedaan kan worden .
K: Ah tof, begin ik met de bank en stoelen en pleur ik daarna gewoon de hele inboedel op ebay .

Naja, dat mocht dan weer net niet .

Maar het was hem inmiddels duidelijk dat ik niet echt op de hoogte was..
M: En zo'n meid als Nena, wat vind je daarvan? Zou dat wat voor je zijn?
K: Geen idee wie het is, maar als je een foto hebt wil ik er wel even over nadenken .

Naja, de andere kandidaten aan tafel werden nog even afgegaan waaronder:
- een gescheiden vrouw die nagelstyliste wilde worden en af wilde vallen in het huis
- een begrafenisondernemer die geen contractverlenging had gekregen en nadat zijn relatie was verbroken geen sociaal leven meer had
- Een huisvrouw met drie kinderen die nu eindelijk eens aan zichzelf dacht

...en de medewerker nam alweer afscheid .
Oeh, da's rap, kan ik nog een half werkdagje meepakken ook!

Maar nee, het was de bedoeling dat alle 4 de medewerkers een dergelijke gesprekje met ons hadden.

Medewerker 2: Met wie in het huis denk je weleens tussen de lakens te kunnen belanden?
Kasta: Hoeveel vrouwen zitten er in dan?
M2: Euuuh, 4 .
Kasta: Naja, met die 4 vrouwen dus .

En hup, kon ik weer uitleggen dat ik het programma nog nooit gezien had...

M2: Nog nooit?
K: Nope, nog nooit...
M2: Geen enkele aflevering .
K: Nog geen minúút .
Maareuh, zo vreemd is dat toch niet? Ik had immers gelezen dat de kijkcijfers nog niet echt denderend waren... .
M2: .... ....
K: Naja, geen nood, daar kom ik dus in de picture .
M2: Oh? Wat ga je doen dan?
K: Hoe cliché het ook klinkt, mezelf zijn . Ik heb een vrij uitgesproken mening, ben extreem direct en daarnaast neem ik ook nog eens geen blad voor de mond... En dat levert vast wel een beetje actie en sensatie op tussen dat gezapige zooitje .
M2: Maar dan houd je toch geen vrienden over in het huis? Je weet dat je er uitgestemd kunt worden?
K: Hoeveel stemmen moet ik dan tegen me krijgen?
M2: Unaniem...
K: Oooooooh, dat komt goed uit dan... Kijk, het is eigenlijk vrij simpel in mijn geval; Ik ben een behoorlijke zwart/wit denker en dat beinvloed ook de omgang van en met m'n omgeving.
Oftewel... Óf je haat me echt, óf je vindt me een onwijs toffe vent .
M2: Oh?
K: Tja, vanwege die uitgesproken mening kan het eigenlijk maar twee kanten op gaan, de 1 die kan er niet mee omgaan, vindt me een botte klootzak en zal dus een grafhekel aan me krijgen, terwijl een ander juist blij is iemand tegen te komen die zo rechtoe rechtaan en eerlijk is en me dus onwijs kunnen waarderen .
M2: Ja en?
K: Nou, al zit er maar één bij die me wél als een geschikte, toffe gozer ziet... En die kans lijkt me toch wel aanwezig... Dan is er in de meeste gevallen ook vrijwel direct een vertrouwensband en zal ik er dus nooit unaniem uitgestemd kunnen worden .
M2: Maar als je er dan zelf uitgaat?
K: Waarom zou ik dat in godsnaam doen .
M2: Je hebt toch wel dierbaren?
K: Euh ja, m'n moeder...
M2: Nou, als die overlijdt terwijl je in het huis zit, dan wil je toch wel naar de begrafenis?
K: Zal ze daarmee opstaan uit de dood dan .
M2: Euuh, nee .
K: Waarom zou dat dan een reden zijn om het huis uit te gaan? .
M2: Ik snap nu inderdaad wel dat mensen je kunnen haten .
K: Hate to say I told you so .

Nah, next... Waarbij m'n medekandidaten nog even aangaven dat men toch wel heel lang bij mij bleef hangen tijdens de vragenrondes... Naja, da's alleen maar goed natuurlijk .

Medewerker 3: Hoe ga je het redden op het seksuele vlak?
K: Whehehe... Ik hoorde dat er 4 vrouwen in het huis zaten? .
M3: .
Medekandidaat: Je mag zelfs een prostituee bestellen!
K: You're kidding right? .
M3: Nee, nee, dat kan inderdaad, je leeft immers als miljonair .
K: Dus ik zou bij wijze van spreken iedere avond een hoer op mogen laten draven? .
M3: In principe wel ja!
K: Wacht ff hoor... Dan toch ook meerdere hoeren tegelijkertijd neem ik aan? .
M3: . Euuuh, nou, daar moet nog even over overlegd worden, maar stel nu dat de vrouwen in het huis niet voor je charmes vallen en er ook geen hoeren in het huis toegelaten worden, zou je dan de hand aan jezelf slaan?
K: Duhuh .

Medekandidaat (een 25-jarige begrafenisondernemer die geen contractverlenging had gekregen, wtf .): Nou nee, dat zou ik nooit doen!
Kasta: Wtf? 2 jaar lang geheel droog staan? Dat gaat je dus echt ff niet lukken hé! .
Medekandidaat: Camera's bladiebla, iedereen ziet je, etc. etc.
Kasta: Oh mên, dan zou ik jou na die 2 jaar echt niet in een donker steegje tegen willen komen .

M3: Maar je weet dat er door het hele huis 90 camera's hangen die werkelijk álles filmen? .
K: Ziets verwachtte ik al bij een dergelijke tv programma ja . Maar da's geen probleem, ik ken geen schaamte . Als ik m'n lul midden in een volle kroeg op de bar leg, dan maak ik van een huisje met een paar camera's ook niet zo'n probleem.

M3: Waarom ga je eigenlijk in het huis terwijl je het programma niet eens kent .
K: Why not . Ik ben eens spontaan naar Utrecht verhuisd en die verandering van omgeving beviel me best goed, dus waarom zou ik deze keer niet naar de gouden kooi verhuizen?
M3: Tja, ik denk dat je je na 1 maand al dood verveelt. 24 uur per dag in hetzelfde huis met dezelfde mensen en dezelfde omgeving...
K: Nah, laat ik het zo zeggen... Ik had altijd het idee dat ik van m'n 18e tot m'n 30 alleen maar lol zou hebben; uitgaan, feesten, zuipen, achter de vrouwen aan, etc. etc.
Oftewel, alles een keer meegemaakt hebben in die 12-jarige periode, na je 30e wordt je immers toch een saai lul.
Je gaat iedere dag naar dezelfde baan, puur werken voor de hypotheek, komt iedere dag thuis bij dezelfde vrouw en kinderen en ook de rest van de activiteiten en omgeving zullen grotendeels hetzelfde blijven.
Daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee, lijkt me zelfs behoorlijk rustgevend, stabiel en relaxed, maar ik ben nog maar 26 en vind m'n leven nu al zo saai .
En hé, dan kan ik nu naar een huis waar ik verzorgd word, geen enkele kosten heb, niet hoef te werken, kan doen wat ik wil, iedere avond stomdronken kan worden, kan vreten wat ik wil en zelfs hoeren kan bestellen, dus hé, daar teken ik direct voor! .

En daarmee sloot ook medewerker het gesprek af... Three down, only one to go .

Medewerker 4: Waar ga jij je het meest aan ergeren in het huis?
K: Achterbaks en leugenachtig gedrag .
M4: Nou, dan ga je nog een leuke tijd krijgen in het huis, er zitten toch wel een aantal behoorlijk achterbakse mensen in en iedereen zal spelletjes spelen om maar zo lang mogelijk in het huis te blijven .
K: Och, dat heb je in het dagelijkse leven toch ook wel... Iedereen heeft op de werkplek wel een paar collega's die hem zouden willen wippen om er zelf beter van te worden, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen om...
M4: Maar jaaaaa, na het werk kun je naar huis gaan en dan ben je van die collega's af, dat kan in het huis niet!
K: Oh, je komt in de sociale omgeving náást het werk géén achterbakse mensen tegen ofzo?
M4: Ja okay...
K: Nou, dat bedoel ik . Of ik ze nu in het dagelijks leven tegenkom of in de gouden kooi, ik heb er nog nooit nadelen van ondervonden, denk eerder dat ze voor mij moeten vrezen .
M4: Oh?
K: Tja, zodra je mensen leert kennen, scheid je wat dat betreft het kaf van het koren en de mensen die spelletjes proberen te spelen zijn de lul...

Nou, ondertussen verheugden m'n medekandidaten zich al op mijn confrontatie met 1 of ander vrouwtje in het huis waarvan ik me de naam helaas niet meer kan herinneren, maar ze begonnen nog net niet te joelen .

K: Nah, geen idee wie het is, maar die kan ik hebben... Ik durf zelfs te beweren dat ik haar binnen 2 weken minimaal 1 keer aan het huilen heb gekregen... En geloof, ik beweer niet zo snel iets wat ik niet waar kan maken ..

En zo had ook de laatste medewerker nummer 4 door wat voor vlees hij in de kuip had .

En hé, ik kon nog een laatste opmerking kwijt waarom ze mij het huis in moesten sturen:
"Vrij simpel; ik kan met mijn karakter en instelling van elke programma een kijkcijferhit maken ."

Nah, dat vond hij kennelijk wel een toffe laatste zin, dus gingen ze overleggen en zouden ze daarna terugkomen met 4 namen die doorgingen naar de volgende ronde.

Ondertussen ben ik maar weer even een sigaretje gaan doen, beetje met medekandidaten lullen die zeker wisten dat ik het huis in zou komen en nadat zij zenuwachtig naar binnen gingen want "Oeh, oeh, misschien kwamen ze wel heel snel terug met de uitslag en dat wilden ze niet missen." ben ik maar even met een stel klussers lullen die toevallig buiten het Talpa gebouw aan het werk waren gaan lullen.
En zo kwam ik er ook nog even achter dat men de Talpa ingang beschoten had; de hardplastic pilaren waren allebei kapot geschoten dus moesten vervangen worden.
Volgens hen was het een kwade voetbalfan die niet tevreden was met de voetbaluitzendingen en dus maar even met een luchtdrukpistool verhaal was komen halen... .
Kasta: Wel ja joh, zit je net op de goede plek, beetje in het rond gaan schieten op het mediapark .

Nah, daarna begonnen ze over "hun Pimmetje die daar over mee kon praten" dus werd het tijd om weer naar binnen te gaan... .

Nog even met enkele medekandidaten gebabbeld en daar kwam de uitslag al.
En verhip, ik zat er niet bij .

Ach ja, de medekandidaten waren meer teleurgesteld dan ik, want als vaste kijkers hadden ze zich al helemaal verheugd op de beloofde relletjes en sensatie, maar ach, ik had een leuk vrij middagje lopen lullen en zelfs nog contacten gelegd met iemand die misschien een beter verdienende baan voor me had .

Dus tja, het casting beleid van DGK... De 4 mensen die doorgingen waren op het eerste gezicht vrij gewoontjes; girls en boys next door die waarschijnlijk 3 maanden na het programma al weer vergeten zijn.
Wat dus vooral opviel aan de keuze was dat het niet echt uitgesproken types waren, maar meer mensen die te "sturen" waren, hetgeen misschien wel belangrijker is voor de producent.

Nadeel daarvan is echter wel dat het een vrij gezapig zooitje blijft en het dus nooit echt het verwachte kijkcijfersucces zal worden...
De laatste edities van Big Brother hebben immers wel aangetoond dat Nederland niet meer zit te wachten op een stelletje "gewone" mensen dat de hele dag een beetje op de bank zit te keuvelen met tussendoor misschien eens een sporadisch relletje over wie het laatste koekje in de trommel verdient.

En gezien de steeds verder dalende kijkcijfers had ik persoonlijk eigenlijk wel verwacht dat ze het qua kandidaten nu juist eens over een totaal andere boeg zouden gooien, ik kan me immers niet voorstellen dat meneer Talpa tevreden is met een gemiddelde van zo'n 100.00 per uitzending.

Mijn voorspelling is dan ook dat DGK over zo'n 6 maanden alleen nog maar via het internet te volgen zal zijn en het ook daar uiteindelijk geheel zal verdwijnen na de daaropvolgende kosten/baten-analyse .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45186467
Gast, je lijkt wel een wijf!
Mên, dit verhaal

Jammers en tot BB7
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:10:42 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:03 #4
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_45186655
tering , lang verhaal
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:49 #5
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45186684
Meesterlijk verhaal
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45186719
Moraal van het verhaal.
Naast homo-Satanael wilden ze er niet nog een homo in hebben.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:15:44 #7
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45186815
waarom praat je altijd zo hinderlijk zelfingenomen over jezelf zeg damnz

ik weet precies waarom ze jou niet gekozen hebben....
Oh yes i did!
pi_45186838
Veel te lang, geef eens een korte samenvatting Kasta, 2 zinnen ofzo...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:17:20 #9
8898 Darklight
pi_45186885
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
pi_45186904
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij ging naar de screening, deed stoer en is niet door naar de volgende ronde.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45187017
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef izzypizzy het volgende:

ik weet precies waarom ze jou niet gekozen hebben....
Zeg van kasta wat je wilt... Maar ik denk toch echt dat zo'n programma er leuker op zou worden als er niet alleen maar van die dufkutten in zouden zitten.

Ik heb alles bij elkaar nog geen 5 minuten gekeken naar het kooitje... Hoe komt dat? Omdat ik het allemaal al gezien heb! Suffe mensen die suffe relaties aangaan en elkaar achter de rug om naaien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45187043
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:

[..]

Het mislukte
Bondig.
pi_45187074
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeg van kasta wat je wilt... Maar ik denk toch echt dat zo'n programma er leuker op zou worden als er niet alleen maar van die dufkutten in zouden zitten.

Ik heb alles bij elkaar nog geen 5 minuten gekeken naar het kooitje... Hoe komt dat? Omdat ik het allemaal al gezien heb! Suffe mensen die suffe relaties aangaan en elkaar achter de rug om naaien...
Lijkt mij ook, maar screenings hebben bij mij bevestigd dat ze die personen net niet willen en zie hoe het er nu aan toe gaat, misschien doet die screening dat net wel goed
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:21:23 #14
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45187078
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ja dus?

mij heb je niets horen zeggen over het feit of het leuker zou zijn met hem erin of niet...
Oh yes i did!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:21:51 #15
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45187092
Samenvatting:
quote:
En verhip, ik zat er niet bij .
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45187433
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moraal van het verhaal.
En jij bent niet eens uitgenodigd voor de auditie ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:32:32 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45187532
Kijk, dat is nou jammer........ het hele verhaal zat ik me al te verheugen op Kastanova in de Gouden Kooi..
Dat was briljant geweest....
Gemiste kans redactie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45188023
Daar ga je met je zelfvertrouwen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:54:44 #19
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_45188565
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moraal van het verhaal.
O..ben je afgebeld/afgemailed?
The world is a stage and each must play a part.
pi_45188935
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef crohntje het volgende:
Daar ga je met je zelfvertrouwen
Och, denk dat het meer van invloed is op de kijkcijfers dan op mijn zelfvertrouwen hoor .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:06:44 #21
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45189116
kasta briljant verhaal, heb het met plezier gelezen.

Zeker een gemiste kans voor DGK, zeker omdat je ook geen aflevering had gezien. Ik denk dat ze een specifiek type karakter zoeken voor een bepaalde balans in het huis, blijkbaar valt jou karakter daar op het moment niet tussen.

Al lijkt het me overduidelijk dat je aanwezigheid het programma zeker een spectaculaire impuls had kunnen geven, erg jammer. Thnx 4 sharing.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:12:49 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45189401
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, denk dat het meer van invloed is op de kijkcijfers dan op mijn zelfvertrouwen hoor .
Dat verbaast me niks. Als jouw ego een massa had dan was het een zwart gat
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:17:22 #24
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45189549
Leuk verteld Kasta en jammer dat je het niet bent geworden.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45189563
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Seneca het volgende:
Als jouw ego een massa had dan was het een zwart gat
Geen ego, het is het zélfkennis .

Hell, ik kan ook een heleboel dingen níet, maar da's slechts een kwestie van achterwege laten .
pi_45189867
En nu zit je zeker elke avond naglbijtend aan het buis gekluisterd kijkend naar de gouden kooi
pi_45190114
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef michiel_merk het volgende:
En nu zit je zeker elke avond naglbijtend aan het buis gekluisterd kijkend naar de gouden kooi
Nee man, zelfs m'n DGK verslaafde medekandidaten zeiden dat ik gelijk had wat betreft het gezapige, bankhangende zooitje...
Het enige spraakmakende tijdens de gehele reeks was kennelijk dat er 2 nieuwelingen niet zo goed bij de groep pasten...
Nou boehoe, de wereld is ook zoooooooo gemeen .

Maar da's toch echt geen reden om iedere dag naar zo'n suf programma te kijken .

Goed forum om dit soort uitspraken te doen .
pi_45190155
Geweldig verhaal
pi_45190165
Jammer, Kasta, ik had het prachtig gevonden je daar in actie te zien.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_45190175
Ik was gaan kijken met Kasta in DGK Jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 20:33:26 #31
58651 crew  murp
murp
pi_45190261
ik heb het gelezen..

helemaal
pi_45190361
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef shmoopy het volgende:
Jammer, Kasta, ik had het prachtig gevonden je daar in actie te zien.
Fix een handtekeningactie/petitie en mail het naar Johnyboy zou ik zeggen .
pi_45190425
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Fix een handtekeningactie/petitie en mail het naar Johnyboy zou ik zeggen .
Eerste effe de kaarten-actie voor Huub afronden.

Btw, de redactie post hier zelf ook, dus mocht je nog vragen hebben...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:39:56 #34
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45190481
en wat voor mensen (die 4) waren wel uitgekozen?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45190725
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en wat voor mensen (die 4) waren wel uitgekozen?
quote:
Dus tja, het casting beleid van DGK... De 4 mensen die doorgingen waren op het eerste gezicht vrij gewoontjes; girls en boys next door die waarschijnlijk 3 maanden na het programma al weer vergeten zijn.
Wat dus vooral opviel aan de keuze was dat het niet echt uitgesproken types waren, maar meer mensen die te "sturen" waren, hetgeen misschien wel belangrijker is voor de producent.

Nadeel daarvan is echter wel dat het een vrij gezapig zooitje blijft en het dus nooit echt het verwachte kijkcijfersucces zal worden...
De laatste edities van Big Brother hebben immers wel aangetoond dat Nederland niet meer zit te wachten op een stelletje "gewone" mensen dat de hele dag een beetje op de bank zit te keuvelen met tussendoor misschien eens een sporadisch relletje over wie het laatste koekje in de trommel verdient.
pi_45190795
Je zegt wel dat de 4 mensen die doorgingen zo op het eerste gezicht heel gewoontjes waren, maar je kent het gezegde 'stille wateren diepe gronden' toch wel? Misschien dat Talpa daar op hoopt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45190807
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef shmoopy het volgende:
Eerste effe de kaarten-actie voor Huub afronden.
Tsssssk .
quote:
Btw, de redactie post hier zelf ook, dus mocht je nog vragen hebben...
Nee joh, waren leuke, aardige lui die gewoon een keuze moesten maken en daarbij vallen nu eenmaal mensen af .
pi_45190899
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Je zegt wel dat de 4 mensen die doorgingen zo op het eerste gezicht heel gewoontjes waren, maar je kent het gezegde 'stille wateren diepe gronden' toch wel? Misschien dat Talpa daar op hoopt
Dat doen ze al sinds BB4 en heeft volgens mij geen noemenswaardig resultaat opgeleverd...

Je gaat toch ook niet tot 3 keer toe vissen in een leeg meer joh? .
pi_45190913
Jij moet echt op de TV komen.
pi_45190938
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef kastanova het volgende:

Dat doen ze al sinds BB4 en heeft volgens mij geen noemenswaardig resultaat opgeleverd...

Je gaat toch ook niet tot 3 keer toe vissen in een leeg meer joh? .
Ik niet nee, Talpa daarentegen...
  Moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 20:50:57 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45190942
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45190998
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij moet echt op de TV komen.
Zelfs dát had tot de opties behoort, mits goede porno uiteraard... .
pi_45191048
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zelfs dát had tot de opties behoort, mits goede porno uiteraard... .
Kasta in de gouden kooi.
Elke dag 20 hoeren over de vloer
De inboedel op e-bay
etc

De bewoners weten niet meer wat ze meemaken.
pi_45191064
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet nee, Talpa daarentegen...
Mollen zijn blind, misschien dat daar de oorzaak ligt .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:56:30 #45
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45191142
sorry

ik had de kracht er niet meer voor om door te lezen!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45191147
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Kasta in de gouden kooi.
Elke dag 20 hoeren over de vloer
De inboedel op e-bay
etc

De bewoners weten niet meer wat ze meemaken.
Tja, heb tijdens het vraaggesprekje ook nog wel gezegd dat ik in staat zou zijn medebewoners daadwerkelijk het huis uit te jágen al ik ze écht niet zou mogen, maar volgens mij dachten ze dat ik een geintje maakte .
pi_45191211
En misschien ben je het ook niet geworden omdat ze wel doorhadden dat je niet 2 jaar gaat blijven. Jij zou je binnen no time rot vervelen.

En voor die 'redelijk gewone mensen' is het wel spannend vergeleken met hun doorsnee leven.
pi_45191397
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
En misschien ben je het ook niet geworden omdat ze wel doorhadden dat je niet 2 jaar gaat blijven. Jij zou je binnen no time rot vervelen.
Vroegen ze inderdaad ook herhaaldelijk, maar ik zou er dus écht niet uit mezelf uit gaan binnen 2 jaar...
Waarom zou ik in godsnaaam van gratis drank, kost, inwoning, studies, cursussen en hoeren teruggaan naar een baan en alle bijkomende kosten .

En sowieso, als ik iets in m'n hoofd heb gehaald, doe ik het. Punt.

Dus als ik 2 jaar in een huis wil zitten, dan gebeurt het .
pi_45191674
Pff, jij lijkt echt op mij qua gedrag. Ik heb dat ook, en soms is dat best lastig.

Op een verjaardag, paar dagen geleden, een moeilijk dik wijf, zwanger van een marokkaan die ze op vakantie had ontmoet en hem weer gepeerd was..
Ik: Hoe lang ben je al zwanger?
Zij: 7 maande.
Ik: Goh, dan moet je er nog 2!
Zij: Joh!
Ik: Nouja, valt best mee, olifanten hebben een draagtijd van 22 maanden!
Zij: En bedankt.

En toen was de sfeer gezet. En dat doe ik NIET expres. Ik bedoel, het is een feit, en ik bedoelde haar niet eens. Maarja.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:13:38 #50
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45191780
Marketing technisch had het van Tien slim geweest om een FOK!ker in DGK te plaatsen. Met zoveel hits dagelijks op de Frontpage waar Kastanova regelmatig aan bod zou komen zouden ze extra publiciteit generen.

Ongetwijfeld dat andere weblogs zoals geenstijl er ook nog een schepje bovenop zouden doen. In de lijn van het programma waar zoveel contact met de buitenwereld en Internet is het een logische stap.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:17:11 #51
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45191936
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:11 schreef Oksel het volgende:
Pff, jij lijkt echt op mij qua gedrag. Ik heb dat ook, en soms is dat best lastig.

Op een verjaardag, paar dagen geleden, een moeilijk dik wijf, zwanger van een marokkaan die ze op vakantie had ontmoet en hem weer gepeerd was..

En toen was de sfeer gezet. En dat doe ik NIET expres. Ik bedoel, het is een feit, en ik bedoelde haar niet eens. Maarja.
uhhh ja.....
Oh yes i did!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:18:10 #52
8898 Darklight
pi_45191974
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:11 schreef Oksel het volgende:

Waar gaat dit nou weer over
pi_45191983
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ongetwijfeld dat andere weblogs zoals geenstijl er ook nog een schepje bovenop zouden doen. In de lijn van het programma waar zoveel contact met de buitenwereld en Internet is het een logische stap.
Oh, hoorde ze toevallig tegen een andere kandidaat zeggen dat eventuele internet-sympathisanten niet tot nauwelijks invloed zouden hebben op zijn eventuele positie in het huis, anders had ik de naam Fok nog wel even laten vallen...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:19:11 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45192026
damn.. Kasta in het huis had ik echt willen meemaken Zeker na die belofte dat die dame (ik gok op Natasia) aan het janken gebracht zou worden
Ik hoop dat je je verkijkt op de mensen die wel door zijn en dat daar nog wat spraakmakends tussenzit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_45192042
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kasta briljant verhaal, heb het met plezier gelezen.

Zeker een gemiste kans voor DGK, zeker omdat je ook geen aflevering had gezien. Ik denk dat ze een specifiek type karakter zoeken voor een bepaalde balans in het huis, blijkbaar valt jou karakter daar op het moment niet tussen.
Balans in het huis? Ik wil zien dat ze elkaar de koppen in slaan godverdomme! Balans m'n reet!
pi_45192135
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was gaan kijken met Kasta in DGK Jammer.
Ik had minstens 1 hele aflevering gekeken en daarmee mijn kijktijd ongeveer vertienvoudigd... Gemiste kans Talpa ....
pi_45192139
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef teamlead het volgende:
damn.. Kasta in het huis had ik echt willen meemaken Zeker na die belofte dat die dame (ik gok op Natasia) aan het janken gebracht zou worden
En hé, ik heb nog nooit een belofte gebroken in m'n leven .

Was misschien zelfs nog wel bereid geweest het huis vrijwillig te verlaten en de 10.000 verlies te incasseren mocht het me níet gelukt zijn .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:22:07 #58
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45192145
Het verhaal van Kasta doet me denken aan het verhaal van een andere fokker, lang geleden, die zou ook wel even BB op zijn kop zetten...
Lekker douchen!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:23:28 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45192211
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef sjak het volgende:
Het verhaal van Kasta doet me denken aan het verhaal van een andere fokker, lang geleden, die zou ook wel even BB op zijn kop zetten...
maar die kwam wel door de screening
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_45192236
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef Darklight het volgende:
Waar gaat dit nou weer over
Iemand laat even zien wat een badass hij is omdat hij tegen een zwangere dame die al enig overgewicht had durfde te zeggen dat olifanten een langere draagtijd hebben.

Tsja.
pi_45192307
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef izzypizzy het volgende:
Geen idee of het altijd zo is, maar nu in elk geval wel.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:27:06 #62
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45192386
De frustratie die al met deze OP naar boven wordt gehaald bij sommige users, laat staan een optreden in het programma.
pi_45192391
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef kastanova het volgende:

Medewerker 2: Met wie in het huis denk je weleens tussen de lakens te kunnen belanden?
Kasta: Hoeveel vrouwen zitten er in dan?
M2: Euuuh, 4 .
Kasta: Naja, met die 4 vrouwen dus .

Maar wel jammer, zou leuk zijn geweest.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45192394
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Balans in het huis? Ik wil zien dat ze elkaar de koppen in slaan godverdomme! Balans m'n reet!
Dat vroegen ze inderdaad ook nog!

Medewerker: Maarreuh, word jij weleens agressief?
K: Behoorlijk .
M: Wtf?
K: Whehehe, alleen verbaal... En dan niet grof, maar vals . Nog nooit fysiek agressief geweest eigenlijk, ik red het namelijk altijd wel met m'n babbel...
M: Met je babbel?
K: Yep... Dát gebeurt namelijk wél, dat mensen fysiek agressief worden jegens mij vanwége die babbel... Het is vrij makkelijk voor me om mensen echt het bloed onder de nagels vandaan te halen... De meeste mensen zijn vrij makkelijk te triggeren... Niet dat ik het vaak doe, maar ach, mocht het nodig zijn ben ik er toe in staat .

En zo kwamen we dus ook bij dat hele "Mensen gaan het huis verláten als ik ze niet mag" verhaal .
pi_45192454
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

Jeromar? Dat was een kneus.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45192522
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat vroegen ze inderdaad ook nog!

Medewerker: Maarreuh, word jij weleens agressief?
K: Behoorlijk .
M: Wtf?
K: Whehehe, alleen verbaal... En dan niet grof, maar vals . Nog nooit fysiek agressief geweest eigenlijk, ik red het namelijk altijd wel met m'n babbel...
M: Met je babbel?
K: Yep... Dát gebeurt namelijk wél, dat mensen fysiek agressief worden jegens mij vanwége die babbel... Het is vrij makkelijk voor me om mensen echt het bloed onder de nagels vandaan te halen... De meeste mensen zijn vrij makkelijk te triggeren... Niet dat ik het vaak doe, maar ach, mocht het nodig zijn ben ik er toe in staat .

En zo kwamen we dus ook bij dat hele "Mensen gaan het huis verláten als ik ze niet mag" verhaal .
Nu begrijp ik de afwijzing, Huub zou je na 2 dagen aanvliegen.

Had je maar moeten kijken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:30:05 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45192524
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

ik dacht dat en nu moet ik gokkenPriscilla (?) bedoeld werd
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:30:11 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45192529
quote:

[..]

Kwam die door de screening? Kan ik me niet herinneren. Wordt hier niet Priscella bedoeld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_45192539
quote:
Ik geloof dat er een dame werd bedoeld Eentje die op fok altijd behoorlijk van zich af beet (net als Kasta) en in het BB-huis niet echt uit de verf kwam.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:31:07 #70
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45192568
Dat dacht ik ook teamlead
Lekker douchen!
pi_45192577
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef teamlead het volgende:
Ik ben ook al eens tot de de laatste 12 gekomen bij 1 of ander vaag reis rond de wereld programma en daar waren zo'n 2500 mensen bij de screening.

Maar na een gesprekje met de psycholoog viel ik af; hij was dusdanig overdonderd dat hij er voor vreesde dat ik m'n medekandidaten weleens met een kapmes te lijf zou kunnen gaan midden in de jungle . . (no shit .)
  Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 21:31:41 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45192594
jammer Kasta, ik had het echt een toevoeging gevonden als er iemand met ballen in dat huis was gekomen. Nathanael? Bart? Brian?
Vinden zich heel wat, maar stellen geen fuck voor. Dachten Huub wel even weg te pesten, maar dat gaat ook al niet lukken...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:31:54 #73
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45192602
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben ook al eens tot de de laatste 12 gekomen bij 1 of ander vaag reis rond de wereld programma en daar waren zo'n 2500 mensen bij de screening.

Maar na een gesprekje met de psycholoog viel ik af; hij was dusdanig overdonderd dat hij er voor vreesde dat ik m'n medekandidaten weleens met een kapmes te lijf zou kunnen gaan midden in de jungle . . (no shit .)

Op de een of andere manier past dat wel bij het beeld dat ik van je heb
pi_45192623
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat er een dame werd bedoeld Eentje die op fok altijd behoorlijk van zich af beet (net als Kasta) en in het BB-huis niet echt uit de verf kwam.
O ja, niet goed gelezen, sorry TL.

Maar zij was ook een kneus, dus ach.
  Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 21:33:03 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45192645
Je had je ook voor moeten stellen als Kasta
Lul, ze lezen hier mee
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:33:39 #76
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45192666
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:32 schreef CartWOman het volgende:

[..]

O ja, niet goed gelezen, sorry TL.

Maar zij was ook een kneus, dus ach.
dat wilde ik nou net niet zeggen
pi_45192681
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef CartWOman het volgende:
Nu begrijp ik de afwijzing, Huub zou je na 2 dagen aanvliegen.

Had je maar moeten kijken.
Huub was dat homofiele buitenbeentje toch?

Naja, ik heb altijd de neiging voor de underdog op te komen (zit een grotere uitdaging aan dan mee te liften met de winnaar .) dus neuh, dat zou eerder iemand zijn die er dankzij dat hele unanimiteit gebeuren voor zou zorgen dat ik het huis niet uitgeschopt zou worden .
pi_45192762
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
Je had je ook voor moeten stellen als Kasta
Lul, ze lezen hier mee
Als ze daadwerkelijk fanatíek mee zouden lezen, zouden ze bij binnenkomst m'n voeten al gekust hebben .
pi_45192854
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Huub was dat homofiele buitenbeentje toch?

Naja, ik heb altijd de neiging voor de underdog op te komen (zit een grotere uitdaging aan dan mee te liften met de winnaar .) dus neuh, dat zou eerder iemand zijn die er dankzij dat hele unanimiteit gebeuren voor zou zorgen dat ik het huis niet uitgeschopt zou worden .
Homofiel... neuh. Hij heeft een escortdame gekregen én er gebruik van gemaakt. Stoer buitenbeentje dus.
Met jouw steun zou hij het redden, dus lees je mee, DGK_REDACTIE?

[ Bericht 1% gewijzigd door CartWOman op 09-01-2007 21:44:28 ]
  Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 21:40:04 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45192967
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef teamlead het volgende:

dat wilde ik nou net niet zeggen
Maar 't klopt wel. in BB was ze nog net geen muurbloempje. Ik geloof dat ze 1 of 2 quasi lollige opmerkingen maakte tegen die omgebouwde, maar verder was er weinig terug te vinden van de priscella die we kenden...
Nadat ze eruit kwam was ze ook hier een heel stuk stiller opeens omdat ze eigenlijk nogal door de mand was gevallen.
pi_45193019
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef Danny het volgende:
Maar 't klopt wel. in BB was ze nog net geen muurbloempje. Ik geloof dat ze 1 of 2 quasi lollige opmerkingen maakte tegen die omgebouwde, maar verder was er weinig terug te vinden van de priscella die we kenden...
Nadat ze eruit kwam was ze ook hier een heel stuk stiller opeens omdat ze eigenlijk nogal door de mand was gevallen.
En dat willen we natuurlijk niet van Kasta meemaken.

Fijn dat je niet in DGK komt, Kasta
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:41:56 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45193048
Lekker douchen!
  Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 21:42:10 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45193066
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fijn dat je niet in DGK komt, Kasta
pi_45193154
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Nah, inmiddels hebben toch al wel een aantal fokkers me ontmoet en denk dat die er toch inmiddels wel achter zijn dat ik toch in ieder geval geen muurbloempje ben .

Er werd laatst zelfs gezegd dat ik tegenwoordig op Fok zo'n sufkut was vergeleken met m'n persoontje in real life .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:12:38 #85
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45194453
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij zou toch ook iets doen met Xebro? (Woning verbouwen ofzo) Waarom is dát niet doorgegaan?
pi_45195440
quote:

[..]

Het mislukte
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Dag Kasta
pi_45195453
tvp
pi_45196116
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Jij zou toch ook iets doen met Xebro? (Woning verbouwen ofzo) Waarom is dát niet doorgegaan?
Het Blok inderdaad .

Naja, niets meer van gehoord eigenlijk...

Geen idee waarom, maar ik vermoed zelf dat het door de verplichte, meegestuurde foto kwam .

dinsdag 9 januari 2007 @ 22:53:02 #89
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45196315
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het Blok inderdaad .

Geen idee waarom, maar ik vermoed zelf dat het door de verplichte, meegestuurde foto kwam .

[afbeelding]
Schattig hand in hand en jij met een roze broekje.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 22:55:33 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45196431
Wat jammer! Ik ging er eigenlijk vanuit dat je meteen kon beginnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 22:56:45 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45196487
Maar ze zoeken natuurlijk weer labielo's die ze als aapjes kunnen laten optreden en uitmelken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_45196643
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ze zoeken natuurlijk weer labielo's die ze als aapjes kunnen laten optreden en uitmelken.
Hadden ze eerder moeten zeggen, zet me bij een willekeurige psycholoog of psychiater en hij noemt me binnen het uur een mentaal tikkende tijdbom . (yep, diezelfde van de kapmessen .)
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 23:19:28 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45197439
Ik zou je graag in dat huis zien, maar misschien was je wel iets té ad rem en zelfverzekerd.

Vergeet niet dat elke kandidaat in potentie een compleet spectrum aan emoties moet kunnen tonen, van euforie tot volledig knakken, dat biedt immers de maximale flexibiliteit voor de redactie bij het opzetten en uitwerken van de verhaallijntjes. Zie bijvoorbeeld het jankpartijtje van Nathanael.
pi_45197827
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou je graag in dat huis zien, maar misschien was je wel iets té ad rem en zelfverzekerd.

Vergeet niet dat elke kandidaat in potentie een compleet spectrum aan emoties moet kunnen tonen, van euforie tot volledig knakken, dat biedt immers de maximale flexibiliteit voor de redactie bij het opzetten en uitwerken van de verhaallijntjes. Zie bijvoorbeeld het jankpartijtje van Nathanael.
Nah, laat tv-kijkend Nederland een jaartje naar mij in zo'n huis kijken en miljoenen mensen zullen op hun blote knietjes tot God bidden dat ik een keer totaal breek en er niets meer overblijft dan een klein, zielig hoopje mens...
Kwestie van suspense op bouwen .

Geen idee wat die Nathanael voor een figuur is, maar als hij nu al breekt gooit hij natuurlijk al z'n kaarten al op tafel... Macho jankzakken die bij een dood kuikentje al ineenstorten in een BB huis of DGK kennen we nu wel een keer... .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:42:48 #95
32402 s0k
..............................
pi_45198439
prachtig
..................................................................................................................................................
pi_45199278
Ik was gaan kijken met Kasta in DGK, helaas.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_45199572
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geen idee wat die Nathanael voor een figuur is, maar als hij nu al breekt gooit hij natuurlijk al z'n kaarten al op tafel... Macho jankzakken die bij een dood kuikentje al ineenstorten in een BB huis of DGK kennen we nu wel een keer... .
De meeste Alle streamers denken dat hij dat janken faket.

Zo'n beetje 2 keer per week, dus
pi_45199636
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het Blok inderdaad .

[afbeelding]
Waarom wil je zo graag op tv. Beetje een attention whore, ofnie.
pi_45199675
Jammer, ik heb nog nooit de Gouden Kooi gekeken (zelfs geen enkel programma van Talpa), maar had voor jou graag een uitzondering gemaakt
pi_45199690
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:25 schreef Xennia het volgende:
Jammer, ik heb nog nooit de Gouden Kooi gekeken (zelfs geen enkel programma van Talpa), maar had voor jou graag een uitzondering gemaakt
Wat een verrassing.
pi_45199832
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef martinlutherking het volgende:
Waarom wil je zo graag op tv. Beetje een attention whore, ofnie.
Ik geef graag wat terug aan de mensheid .
pi_45199911
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik geef graag wat terug aan de mensheid .
Dat is bijzonder ongeloofwaardig na je pleidooi voor narcisme en egoisme. Misschien is dat het wel, ze vonden je niet geloofwaardig
pi_45199993
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:39 schreef Xennia het volgende:
Dat is bijzonder ongeloofwaardig na je pleidooi voor narcisme en egoisme. Misschien is dat het wel, ze vonden je niet geloofwaardig
Nah, dat ik het uitzenden van mijn beslommeringen als gift aan de mensheid zie lijkt me toch behoorlijk narcistisch hoor .
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:50:59 #104
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45223303
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat ie niet goed genoeg was...
Je bent niet goed genoeg! Hoor je dat, kasta?!!!1
pi_45223820
Hoeveel kndidaten waren er in totaal?
Zeiden ze iets over duur programma en wanneer je erin kon komen?
pi_45228437
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Je bent niet goed genoeg! Hoor je dat, kasta?!!!1
Alsof ze me niet meer herinneren, tssssk .
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:53:06 #107
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45228639
Je zou de uitzending van vanavond eens moeten kijken. Deze uitzending geeft een perfecte weergave van het stelletje kansloze imbecielen waar je tussen zou komen. 23:50 uur op Tien is de herhaling.
pi_45238078
Als je heel snel bent kan je nog meedoen aan Dancing on ice en anders wacht je gewoon op BB7...
  donderdag 11 januari 2007 @ 05:00:16 #110
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45238082
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 04:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je heel snel bent kan je nog meedoen aan Dancing on ice en anders wacht je gewoon op BB7...
Of puberruil
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45241141
Ik denk dat ze gedacht hebben: "wat een kneus met z'n populaire antwoorden"

(bv ik zal alle vrouwen neuken enzo, en als m'n moeder dood is kan ik er toch niks meer aan doen.)
pi_45252898
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:33 schreef murp het volgende:
ik heb het gelezen..

helemaal
pi_45257178
Ook ik ben uitgenodigd voor een screening, ik moet morgen om 10 uur in het mediapark zijn.
Mocht ik er wel doorheen komen dan word ik de buddy van Huub, en de ergste nachtmerrie van Natasia, gna, gna
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45257249
ben benieuwd
pi_45257332
Ik ook, heb wel eerlijk bij mijn aanmelding gezegd dat ik Natasia een lesje wil leren.
  † In Memoriam † donderdag 11 januari 2007 @ 18:51:57 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45258307
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef kissy het volgende:
Ik ook, heb wel eerlijk bij mijn aanmelding gezegd dat ik Natasia een lesje wil leren.
Heel goed, ik ga voor je duimen.

Al is je username wel wat te lief.
pi_45259260
missbitch was al in gebruik, vandaar
pi_45263262
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef kissy het volgende:
missbitch was al in gebruik, vandaar
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45264215
Geef me 2 weken in de gouden kooi, en Natasia barst echt in tranen uit, en met gebogen hoofd kruipt ze dan die poort uit......
pi_45265271
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
Geef me 2 weken in de gouden kooi, en Natasia barst echt in tranen uit, en met gebogen hoofd kruipt ze dan die poort uit......
Wannabe kasta .
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 21:50:04 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45265450
och, Natasia zou ik ook nog wel in tranen kunnen krijgen. Ik snap echt niet waarom iedereen zich maar door haar laat intimideren. Ze heeft een grote bek en that's it.
pi_45265515
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
och, Natasia zou ik ook nog wel in tranen kunnen krijgen. Ik snap echt niet waarom iedereen zich maar door haar laat intimideren. Ze heeft een grote bek en that's it.
Wel eens oog in oog gestaan met een woeste zilverrug?
Neen dus
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:51:37 #123
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45265522
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
nee.. ze heeft ook nog een zure kutkop
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:54:01 #124
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45265630
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:45 schreef kastanova het volgende:
Wannabe kasta .
Zal je net zien dat zij wel door de screening komt.
pi_45265692
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zal je net zien dat zij wel door de screening komt.
Ze nemen toch alleen de mensen die op het oog normaal lijken.
Jammer van mijn bochel, 14de teen, geen navel en mijn steenpuist van 10 cm doorsneden op mijn neus anders zat ik er zo in, weetkcker!
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:57:30 #126
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45265770
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze nemen toch alleen de mensen die op het oog normaal lijken.
Jammer van mijn bochel, 14de teen, geen navel en mijn steenpuist van 10 cm doorsneden op mijn neus anders zat ik er zo in, weetkcker!
Vergeet je derde tepel niet. Dan kon NL. er meteen aan zuigen die huilebalk heeft kennelijk borstvoeding nodig.
pi_45265786
Ze mag me voor alles uitschelden, zal steeds antwoorden dat ik zelf voor mijn kinderen heb gezorgd, terwijl ik een tienermoeder was.
En ze is toch zo eerlijk? Ik ook, dus dat wordt lachen!
En om haar 's nachts ook nog onrustig te maken ga ik heel zachtjes "de glimlach van een kind" zingen, of "niemand laat zijn eigen kind alleen".
En mocht ik er uit moeten, dan zal ik haar zo'n harde klap op haar bek geven dat haar voortanden twee dagen later in haar ontlasting zitten.
(moet ik natuurlijk wel eerst in de gouden kooi komen)
  Moderator donderdag 11 januari 2007 @ 21:57:59 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45265792
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45265923
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef kissy het volgende:
Ze mag me voor alles uitschelden, zal steeds antwoorden dat ik zelf voor mijn kinderen heb gezorgd, terwijl ik een tienermoeder was.
Oh mên, alsof BB en co op nog meer zwakbegaafd trailertrash zit te wachten .
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:03:38 #130
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45266014
BB Tanja doet screening bij DGK
pi_45266069
Het leuke is dat ik heel normaal overkom, haha
Ik kom door alle psychologische testen, want die kun je zo leren uit een boekje.
Zij krijgt mij echt niet klein hoor, ze kan schreeuwen wat ze wil, desnoods schrijf ik het op wat ik wil zeggen.
Tuurlijk zal ik het ook even aan camera 3 laten zien.
pi_45266106
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
Oeh, zo'n wijf .

Dreigers en schreeuwers, die zijn het makkelijkst gek te krijgen heb ik na enkele jaren horeca wel gemerkt .

Ze gewoon schaapachtig en vertederd aan blijven kijken met een flinke smile op je bek en af en toe semi-geschokt ("Oeh, zo hé, nou, nou . ." kijken wanneer ze steeds kwader worden en de beledigingen erger worden...

Op een gegeven moment gaan ze zich dusdanig machteloos voelen omdat je ze totaal niet serieus neemt en ze ook compleet geen indruk maken, dat ze óf fysiek agressief worden of ze gaan schreeuwend janken van frustratie .
pi_45266157
En ik moet altijd lachen als iemand gaat schreeuwen of over de rooie gaat, dat schijnt ook heel irritant te werken.
pi_45266421
By the way Kastanova, wil je mij niet in het vakje zwakbegaafde trailertrash plaatsen?
De goede raad van Gert en jou neem ik natuurlijk wel aan.
Misschien kom ik er met jullie tips wel doorheen....
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:17:37 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45266559
Ik moet zeggen dat kasta geloofwaardiger overkomt hier dan kissy
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:18:27 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45266599
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kissy het volgende:
By the way Kastanova, wil je mij niet in het vakje zwakbegaafde trailertrash plaatsen?
Oeeee. Nu krijgen we 't. Kasta vs kissy. Laten we 's zien wie de trofee wint en het huis in mag
pi_45266733
Goed plan, ik pak de popcorn, iemand nog een virtueel biertje erbij?
Moge de beste toetsenbordheld winnen!
pi_45266920
Met zulke woorden kom je er niet Kissy. Zo ga je echt niks bereiken tegen Natasia. Jij gaat het zeker niet redden tijdens die screening op die manier. Kasanova doet het denk ik iets beter
pi_45267094
Even voor alle duidelijkheid, Kastanova kwam niet door de screening......
Misschien waren zijn antwoorden te eerlijk?
Geloof me ik ben in staat om een heel dorp gek te maken, dus één Natasia is voor mij echt peanuts.
Maar ik zal jullie er verder niet mee vervelen, stel dat ik er we doorheen kom, dan is het niet de bedoeling dat jullie weten wie ik ben.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:31:01 #140
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267133
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef kissy het volgende:
Maar ik zal jullie er verder niet mee vervelen, stel dat ik er we doorheen kom, dan is het niet de bedoeling dat jullie weten wie ik ben.
je wil niet door de mand vallen begrijp ik?
pi_45267209
Nee joh, maar ik ga me hier toch niet laten afzeiken voor noppes nada, of kan ik hier ook contactpunten of een villa winnen?
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:36:24 #142
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267306
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:33 schreef kissy het volgende:
Nee joh, maar ik ga me hier toch niet laten afzeiken voor noppes nada, of kan ik hier ook contactpunten of een villa winnen?
Mwoa, het kan je geloofwaardigheid ten goede komen. Daad bij woord voegen enzo, je kent 't wel.
Kom op; maak ons gek!
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:39:00 #143
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45267405
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Tallie1982 het volgende:
ben benieuwd
??
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:42:36 #144
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267532
quote:

Jij bent degene die nergens een weerwoord op heeft maar slechts als een malloot lacht en quasi sentimentele tranentrekkers zingt, en vervolgens op de kast wordt gejaagd als iemand zegt dat je trailertrash bent
pi_45267633
Meen je dat nou, sorry hoor was echt niet mijn bedoeling! Mag ik nu weer van de kast?
  † In Memoriam † donderdag 11 januari 2007 @ 22:45:49 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45267648
Ik herken trekjes van Pr...
Helaas kwam die niet echt ver.
pi_45267666
Zal niet meer lachen of zingen,goed?
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:46:53 #148
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267686
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken trekjes van Pr...
Helaas kwam die niet echt ver.
erg herkenbaar idd
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:47:28 #149
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45267706
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef kissy het volgende:
!!!!

Sad.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:47:56 #150
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267715
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef kissy het volgende:
nee joh, leef je uit Alleen vertel je eerst precies hoe je Euthenasia kruipend van het huilen het huis uit jaagt, maar vervolgens wil je niet dat we je herkennen als je ooit het huis inkomt
pi_45267820
Geloof me als ik in die villa kom, ik zeg "als", dan zal ik echt jullie naam en dit forum noemen zodat jullie weten dat ik het ben.
Mocht er nou een andere mafketel in zitten die jullie naam niet noemt, dan ben ik dat dus niet, maar ben ik er gewoon niet door gekomen.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:51:36 #152
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267855
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
Geloof me als ik in die villa kom, ik zeg "als", dan zal ik echt jullie naam en dit forum noemen zodat jullie weten dat ik het ben.
Mocht er nou een andere mafketel in zitten die jullie naam niet noemt, dan ben ik dat dus niet, maar ben ik er gewoon niet door gekomen.
Natuurlijk kom je er wel door
pi_45267886
Ze zeggen "gekken trekken de kaart", dus de kans is wel aanwezig.
pi_45268195
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kissy het volgende:
Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...
Ik hoef geen atoomfisicus te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen...

Hell, volgens mij worden alle selectierondes voor programma's als DGK en BB overspoeld door dergelijke dropouts die als strontvliegen afkomen op de kans om hun leven nog énige inhoud te geven door zich zwanger te laten neuken voor het ook van de camera.
En dat alles in de hoop dat ze daarna tegen betaling lintjes mogen doorknippen, PR voor 1 of ander vaag kutbedrijfje te mogen doen of worst of all, een zangcarriere te kickstarten...

Dát is nu de reden dat programma's als BB en DGK niet meer scoren; wie zit er nu in godsnaam nog te wachten op wéér zo'n dom, naief wijf dat zich door een weekendvriendje zwanger heeft laten schoppen en nu krampachtig aan de buitenwereld moeten laten zien (da's de insteek althans . ) dat ze toch echt sterk zijn ondanks alle tegenslagen en oh zo moeilijke jeugd die ze gehad hebben .

Flikker op trut, was een studie gaan volgen en had je benen aan elkaar gehouden nadat je weer eens een breezer van een wildvreemde LBO-er had aangenomen, dan zou je ons nu niet lastig hoeven te vallen met je dramaverhalen over het CWI en de oh zo oneerlijke arbeidsmarkt die je "discrimineert" omdat je alleen maar een veterstrikdiploma hebt .

Ah... .
Zitten er eigenlijk dergelijke typjes in DGK, dan ga ik het namelijk écht jammer vinden dat ik er niet in zit .
pi_45268252
Dus kasta, je komt verkapt uit de kast dat je liever een vrouw bent

Edit: dit wordt lachen, gieren en vooral brullen

[ Bericht 20% gewijzigd door opgebaarde op 11-01-2007 23:07:42 ]
pi_45268431
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Hebben het gelukkig allebei een goede baan, en ik heel veel vrije tijd!!!
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:08:20 #157
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45268531
Wat een kutkloon.
pi_45268678
Logisch dat je niet naar de begrafenis van je moeder wil, zij was natuurlijk van alles op de hoogte.
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen, dat roept natuurlijk ook weer nare herinneringen op, valt niet mee voor zo'n klein jongetje als je eigen vader je misbruikt.
Voordeel is wel weer dat je niet zo gauw last van obstipatie krijgt met zo'n opgerekte anus.....
pi_45268714
Sterkte Kasta!!!!!
En zoek hulp.....
pi_45268829
Jij zult indruk maken in de gouden kooi.......lol...
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_45268833
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.
pi_45268869
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.
Misschien in tegenstelling tot jou heeft kasa wel een leven, je advies van daarnet uit jouw mond zal hem goed doen me dunkt
pi_45268897
quote:

jij pleegt zelfmoord in dat huis, geloof me.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:17:13 #164
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45268912
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
Oeeeeeehhh, dit gaat fout aflopen
pi_45268954
Maaruh misscutie ga maar slapen...
pi_45268967
Nee, tongytong, dit is geen lol meer, hoe denk je dat Kasta zich nu voelt?
Al die herinneringen die hij zo diep had weg gestopt komen nu weer naar boven, en weer voelt hij zijn (opgerekte) anus branden.
Vreselijk! Ik hoop dat ik zelf wel lekker kan slapen.
Maar ja, uiteindelijk heb ik het niet gedaan, het was zijn vader, dus moet ik mij ook niet schuldig voelen.
Zullen we allemaal een kaarsje branden voor de pijnlijke anus van Kasta?
Dan kan ik nu lekker gaan slapen.....
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:20:09 #167
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269005
quote:
ROFL
Ik denk niet dat je met dermate voor de hand liggende onzin indruk kunt maken hoor
pi_45269038
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef kissy het volgende:
Nee, tongytong, dit is geen lol meer, hoe denk je dat Kasta zich nu voelt?
Al die herinneringen die hij zo diep had weg gestopt komen nu weer naar boven, en weer voelt hij zijn (opgerekte) anus branden.
Vreselijk! Ik hoop dat ik zelf wel lekker kan slapen.
Maar ja, uiteindelijk heb ik het niet gedaan, het was zijn vader, dus moet ik mij ook niet schuldig voelen.
Zullen we allemaal een kaarsje branden voor de pijnlijke anus van Kasta?
Dan kan ik nu lekker gaan slapen.....
Dit kan me 12 jarige broertje verzinnen, d ebewoners zullen je hiermee keihard uitlachen misscutie.
pi_45269099
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Tikkeltje jaloers Kasta?
Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjes .

Maar okay, ik zal het enigszins nuanceren...
Je bent dus een soortgelijk achterlijk vrouwtje, maar je man is simpelweg te lui om je te verlaten voor zijn minnares.

Nah, ik kan je screening nu al letterlijk voorspellen, da's het sneue nog...

Medewerker: Wat is je beroep?
kissy: Ik ben fulltime (:r. ) huisvrouw!
Medewerker: Whehehe... Dat noem je een beroep?
kissy: [insert preek over hoe zwaar "het beroep" huisvrouw tussen het Oprah kijken, bankhangen en koffieleuten door is]

Medewerker: En waarom wil je het huis in?
kissy: Ik wil mezelf beter leren kennen! Al die jaren heb ik aan anderen gedacht en nu ga ik eindelijk eens aan mezelf denken?
Medewerker: Oh, je bent getrouwd?
kissy: Zielsgelukkig ja! En m'n kinderen zijn m'n alles! M'n man steunt me hier volledig in trouwens!

Nee domme koe!
Als je zielsgelukkig was, dan zou je je man niet voor 2 jaar verlaten, maar zou je fijn en blij thuis blijven om leuk en knus gelukkig te blíjven in plaats van je gehele familie te verlaten voor een huis vol achterbakse klootzakken en camera's.
En als je kinderen je alles zijn? Hoe de neuk kun je ze dan 2 jaar compleet alleen laten?!?
"Maar m'n man is een onwijs goede vader voor de kinderen en zal de zorg geheel op zich nemen!"

Als je zo totaal niet onmisbaar bent heb je kennelijk naast het baren geen ene reet voor de kinderen betekent... En dat je man je, ondanks de extra zorg voor de kinderen, compleet steunt in je besluit om 2 jaar lang op te tyfen is dus ook alleen maar zodat hij van je lazy bankhangende, chocolavretende en klagende ass af is...

Djeez, heb alleen al in m'n directe omgeving tijdens die gesprekken 3(!) keer dergelijk slaapverwekkend geleuter gehoord waarbij je de interviewers echt zag denken "Oh mên, weer zo'n zaadverlammend zeikwijf, waarschijnlijk heeft haar man haar persoonlijk opgegeven.." waarbij alleen een verdwaalde homo af en toe "Yo go girl" riep om zijn homoseksualiteit maar te kunnen profileren...
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:22:35 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269100
Wat overigens wel zo eerlijk zou zijn is als je wat meer over jezelf vertelt, hoewel je er vanuit je anonieme positie nog niet in slaagt overtuigend over te komen. Maar goed
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:24:52 #171
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45269186
jammer hoor.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:24:52 #172
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269187
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd. Dus OF ze zijn het huis al uit en wonen samen met een realdoll, OF ze wonen thuis en teren op pappie's zak (al dan niet letterlijk).
pi_45269277
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuteren .
quote:
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen
Och .
pi_45269375
quote:
Jaha, en nou is ie stil......
Dat jouw miniscule huisvrouwenbreintje niet verder reikt dan slechts 5 grammaticaal beschamende zinnen valt mij natuurlijk niet te verwijten hé .
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:28:53 #175
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45269379
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd. Dus OF ze zijn het huis al uit en wonen samen met een realdoll, OF ze wonen thuis en teren op pappie's zak (al dan niet letterlijk).
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:29:18 #176
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269395
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef kastanova het volgende:

Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuteren .
pi_45269448
Ok, ik zal wat over mijzelf vertellen, ik werk af en toe wanneer ik zin heb, kids zijn de deur al uit, zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.
Ik heb een superlieve man, hou heel veel van hem, maar verder boeit hij mij niet meer, blijf natuurlijk wel met hem getrouwd vanwege zijn salaris.
Ik wil de gouden kooi in om aan zijn stinkende adem te ontsnappen en de villa te winnen en niet te vergeten de financiële onafhankelijkheid.
Als ik de villa win geef ik mijn man natuurlijk een rotschop, en zeg tegen de kids dat hun lieve pappie eigenlijk homo is.
En we leefden nog lang en gelukkig!!!
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:30:50 #178
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269456
Maar goed, miss kissy is niet direct gouden kooi materiaal. Die wordt door Nena nog klemgeluld
pi_45269477
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd.
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:31:58 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269513
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
Ok, ik zal wat over mijzelf vertellen, ik werk af en toe wanneer ik zin heb, kids zijn de deur al uit, zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.
Ik heb een superlieve man, hou heel veel van hem, maar verder boeit hij mij niet meer, blijf natuurlijk wel met hem getrouwd vanwege zijn salaris.
Ik wil de gouden kooi in om aan zijn stinkende adem te ontsnappen en de villa te winnen en niet te vergeten de financiële onafhankelijkheid.
Als ik de villa win geef ik mijn man natuurlijk een rotschop, en zeg tegen de kids dat hun lieve pappie eigenlijk homo is.
En we leefden nog lang en gelukkig!!!
lachen man
ik had echt een dikke reply verwacht, maar dit is beschamend
pi_45269543
whehe als ik het hier zo lees is kissy wel degelijk snel over de zeik

ik vermoed dan ook dat kissy in het huis komt en dikke vriendjes word met bart & co. hier op het forum flink word afgezeken en dat we haar verder nooit meer terug zien op fok!

beetje zelfde verhaal dus als die chick die ooit in big brother zat...
hardcoholic
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:33:43 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269577
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:

Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijn
pi_45269604
quote:

[..]

Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:35:09 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269626
ik ga slapen iig. Misschien moet kissy dat ook maar gaan doen voor ik echt met plaatsvervangende schaamte dit topic moet lezen...
pi_45269636
Was zij ook aan de drank dan?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:36:25 #186
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45269661
Kunnen alle aanmeldingen niet hier gescreend worden. Krijgen we misschien nog een leuk programma.
pi_45269745
Ik vond het hier echt heel gezellig, heb er van genoten, ik kom snel weer eens onder het genot van een lekker glaasje wijn wat bijkletsen.
Jullie zijn echt gewone aardige mensen, had ik niet verwacht van dit forum, heb zoveel negatieve dingen gehoord, maar zal dat allemaal tegenspreken.
Misschien stuur ik jullie nog wel eens een uitnodiging.
pi_45269758
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
ik werk af en toe wanneer ik zin heb

Lees: kan geen baan vasthouden, oftewel, die discriminerende arbeidsmarkt weer .

kids zijn de deur al uit

Uit huis geplaatst, verkocht, weggelopen, beland bij een loverboy of wonen een camper verder.

zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.

Lees: Doet haar benen wijd voor alles dat een drankje aanbied en heeft waarschijnlijk meer kledinghangers in haar schede dan in de kast gehad.

Lees: Hij gaat vreemd, maar ik heb zelf geen inkomen, dus accepteer het maar.

Lees: De reeds genoemde Frisia lening en DGK als opstapje gebruiken.

Samenvattend had ik dus echt op ál m'n reeds genoemde punten gelijk .
pi_45269801
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef Danny het volgende:
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijn
Waarbij ze advocaat als atvokaat en architect als argitekt spelt .
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:44:08 #190
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45269954
nhgv bnnjkk,k
pi_45269960
Tuurlijk heb je gelijk Kasta, van die lening klopt niet helemaal hoor, er is geen bank die erin trapt, komt omdat ik natuurlijk bij het BKR geregistreerd sta.
Maar ik neem aan dat jullie wel wat geld voor mij inzamelen, de kaartenactie voor Huub en Sylvia is ook gelukt, dus dat zal niet zo moeilijk zijn.
En ik geef toe, ik heb helemaal geen man, erger nog, geen man wil me omdat ik mijn benen niet wijd kan doen, ik heb nl helemaal geen benen.
Fijn dat je mij begrijpt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:45:02 #192
2964 Armageddon
pi_45269982
khfh78uujkm
pi_45269994
haha, atvokaat, het is toch atfokaadt?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:45:47 #194
2964 Armageddon
pi_45270021
Dat was Saar, mijn kat, die ook even haar mening over DGK wilde verkondigen
pi_45270058
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:44 schreef kissy het volgende:
Tuurlijk heb je gelijk Kasta, van die lening klopt niet helemaal hoor, er is geen bank die erin trapt, komt omdat ik natuurlijk bij het BKR geregistreerd sta.
Maar ik neem aan dat jullie wel wat geld voor mij inzamelen, de kaartenactie voor Huub en Sylvia is ook gelukt, dus dat zal niet zo moeilijk zijn.
En ik geef toe, ik heb helemaal geen man, erger nog, geen man wil me omdat ik mijn benen niet wijd kan doen, ik heb nl helemaal geen benen.
Fijn dat je mij begrijpt.
Geen lening, geen man, geen benen... Je vergat alleen het gebrek aan hersencapaciteit te noemen...

Maar ook wat betreft m'n stelling dat je werkelijk níets hebt om voor te leven is hier dus weer mee bevestigd .

Misschien moet ik me maar gewoon opgeven als huis-psycholoog voor DGK .
pi_45270142
Ja, zal ik er dan toch maar een eind aan maken?
Vreselijk, ik ben niet eens verzekerd......
Dan maar van de armen, bestaat dat nog wel?
pi_45270216
Nah, ik vind haar nu al doodsaai, dus ik ga even naar het darten kijken...

Wat dat betreft zou ze dus inderdaad weleens door de DGK screening heen kunnen komen...
pi_45270227
Toch kan ik niet echt verdrietig worden, komt natuurlijk door het gebrek aan hersencapaciteit.
En niet te vergeten door de opbeurende woorden van Kasta.
pi_45270292
Wedden dat ik erdoor kom??
Kan ik me niet bekend maken anders staat Kasta mij met een honkbalknuppel op te wachten, da's nou weer jammer.....
pi_45270342
Als je nou eens je voornam noemt, dan weten we morgen tenminste of we je kunnen geloven als je er door bent. Want natuurlijk kom jij er wel door.
pi_45270400
ja, ik ben me daar gek, nee echt niet hoor.
pi_45270489
Zou jij je voornaam geven na al die ellendige postings?
Ik wist echt niet dat sommige op dit forum zo vijandig zouden zijn.
pi_45270556
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik mijn profiel niet heb ingevuld, haha
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 00:04:12 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45270697
Nou ja, wat mij betreft mogen jullie allebei het huis wel in. Kan misschien best een paar aardige gesprekjes opleveren.

Gezallich!
pi_45270776
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:52 schreef kissy het volgende:
Wedden dat ik erdoor kom??
Kan ik me niet bekend maken anders staat Kasta mij met een honkbalknuppel op te wachten, da's nou weer jammer.....
zo lastig ben je anders niet te herkennen zonder benen
hardcoholic
pi_45271347
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef kissy het volgende:
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik mijn profiel niet heb ingevuld, haha
Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45271360
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
vroeg je er niet zelf om dan ?
pi_45271372
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!
+1 scherp
pi_45271393
quote:
Geloof me, jij bent in staat dit hele forum gek te maken! Binnen 2 weken trekt Danny huilend de stekker eruit!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:33:56 #210
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45271534
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Logisch dat je niet naar de begrafenis van je moeder wil, zij was natuurlijk van alles op de hoogte.
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen, dat roept natuurlijk ook weer nare herinneringen op, valt niet mee voor zo'n klein jongetje als je eigen vader je misbruikt.
Voordeel is wel weer dat je niet zo gauw last van obstipatie krijgt met zo'n opgerekte anus.....
En jij denkt dat je met dít soort *ahum* "flames" mensen zover weet te krijgen dat ze het huis verlaten?

pi_45271885
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...
Ik hoef geen atoomfisicus te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen...

Hell, volgens mij worden alle selectierondes voor programma's als DGK en BB overspoeld door dergelijke dropouts die als strontvliegen afkomen op de kans om hun leven nog énige inhoud te geven door zich zwanger te laten neuken voor het ook van de camera.
En dat alles in de hoop dat ze daarna tegen betaling lintjes mogen doorknippen, PR voor 1 of ander vaag kutbedrijfje te mogen doen of worst of all, een zangcarriere te kickstarten...

Dát is nu de reden dat programma's als BB en DGK niet meer scoren; wie zit er nu in godsnaam nog te wachten op wéér zo'n dom, naief wijf dat zich door een weekendvriendje zwanger heeft laten schoppen en nu krampachtig aan de buitenwereld moeten laten zien (da's de insteek althans . ) dat ze toch echt sterk zijn ondanks alle tegenslagen en oh zo moeilijke jeugd die ze gehad hebben .

Flikker op trut, was een studie gaan volgen en had je benen aan elkaar gehouden nadat je weer eens een breezer van een wildvreemde LBO-er had aangenomen, dan zou je ons nu niet lastig hoeven te vallen met je dramaverhalen over het CWI en de oh zo oneerlijke arbeidsmarkt die je "discrimineert" omdat je alleen maar een veterstrikdiploma hebt .

Ah... .
Zitten er eigenlijk dergelijke typjes in DGK, dan ga ik het namelijk écht jammer vinden dat ik er niet in zit .
dit is dus wel hartverwarmend?
pi_45271914
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjes .

Maar okay, ik zal het enigszins nuanceren...
Je bent dus een soortgelijk achterlijk vrouwtje, maar je man is simpelweg te lui om je te verlaten voor zijn minnares.

Nah, ik kan je screening nu al letterlijk voorspellen, da's het sneue nog...

Medewerker: Wat is je beroep?
kissy: Ik ben fulltime (:r. ) huisvrouw!
Medewerker: Whehehe... Dat noem je een beroep?
kissy: [insert preek over hoe zwaar "het beroep" huisvrouw tussen het Oprah kijken, bankhangen en koffieleuten door is]

Medewerker: En waarom wil je het huis in?
kissy: Ik wil mezelf beter leren kennen! Al die jaren heb ik aan anderen gedacht en nu ga ik eindelijk eens aan mezelf denken?
Medewerker: Oh, je bent getrouwd?
kissy: Zielsgelukkig ja! En m'n kinderen zijn m'n alles! M'n man steunt me hier volledig in trouwens!

Nee domme koe!
Als je zielsgelukkig was, dan zou je je man niet voor 2 jaar verlaten, maar zou je fijn en blij thuis blijven om leuk en knus gelukkig te blíjven in plaats van je gehele familie te verlaten voor een huis vol achterbakse klootzakken en camera's.
En als je kinderen je alles zijn? Hoe de neuk kun je ze dan 2 jaar compleet alleen laten?!?
"Maar m'n man is een onwijs goede vader voor de kinderen en zal de zorg geheel op zich nemen!"

Als je zo totaal niet onmisbaar bent heb je kennelijk naast het baren geen ene reet voor de kinderen betekent... En dat je man je, ondanks de extra zorg voor de kinderen, compleet steunt in je besluit om 2 jaar lang op te tyfen is dus ook alleen maar zodat hij van je lazy bankhangende, chocolavretende en klagende ass af is...

Djeez, heb alleen al in m'n directe omgeving tijdens die gesprekken 3(!) keer dergelijk slaapverwekkend geleuter gehoord waarbij je de interviewers echt zag denken "Oh mên, weer zo'n zaadverlammend zeikwijf, waarschijnlijk heeft haar man haar persoonlijk opgegeven.." waarbij alleen een verdwaalde homo af en toe "Yo go girl" riep om zijn homoseksualiteit maar te kunnen profileren...
Ook goed bedoeld?
pi_45271936
Ik dacht dat je slapen ging ?
pi_45271994
quote:

[..]

Was ook zeker een grapje?
Jullie lezen wat jullie willen lezen, kruipen voor Kasta, houden zo!
Ik hou het hier voor gezien, net zulke meelopers als in DGK
pi_45272018
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef kissy het volgende:

[..]

Ga nou maar..
pi_45272042
quote:

[..]

De ballen !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:56:19 #217
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45272103
Redactie lezen jullie mee.
pi_45272119
quote:

[..]

Nou, als je je door een gemeen forum al laat wegjagen...
pi_45272322
quote:
één Natasia is voor mij echt peanuts.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Zij krijgt mij echt niet klein hoor
Ik wilde het toch nog even herhalen hoor .
pi_45272366
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde het toch nog even herhalen hoor .
Foei, Kasta! Natrappen he. Dat is wel heel hard tegenover iemand die zelf geen benen heeft.
pi_45272563
Heerlijk leesvoer altijd die topics van kasta .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:43:39 #222
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45273054
Kasta en Natasia .

Mooie tv zou het zeker worden met kasta . DGK_redactie, sorry maar hier hebben jullie een kans laten liggen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:46:44 #223
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45273106
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:43 schreef DaMook het volgende:
Kasta en Natasia .

Mooie tv zou het zeker worden met kasta . DGK_redactie, sorry maar hier hebben jullie een kans laten liggen .
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Daar wringt de schoen denk ik.
pi_45273205
Wat een kutkloon met flames van het niveau van zhe-devill, of Mien Dobbelsteen
pi_45273277
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Och, al pest ik het gehele huis leeg en komt er iedere week gewoon een nieuw slachtoffer, er zal genoeg vermaak zijn hoor...

Tja, hielden ze ook nog wel een hele preek over, dat we ons dood zouden gaan vervelen...
Dat het echt niet alleen maar leuk en gezellig was in het huis, want ze zenden maar een half uurtje per dag uit en dat zijn alleen de spectaculaire dingen, de rest was hoofdzakelijk verveling, ze hadden zelfs moeite dat half uurtje interessant te houden...

Maakte wel de opmerking dat ik in m'n eentje dat dagelijkse halve uur nog wel zou weten te vullen...

Waarschijnlijk iets té arrogant, maar hé, het zou me nog echt lukken ook .
Kwestie van een beetje olie op het vuur gooien of relletjes starten en dat gaat me hier al 5 jaar goed af, dus die 2 jaar zijn een eitje .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:59:10 #226
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45273280
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook . Opzich wel jammer , zou voor zolang het duurt iig goede tv opleveren .

Ow en kissy , jij kunt volgens mij in je normale leven al niet op je benen staan . Je mondje heb je ook al niet mee, nena is mondiger dan jij. Wat heb je nog wel ? Je kinderen die je gaan missen ? Die hebben we al 1, ze heet natasia en heeft ook een (hele vaste relatie) met wilgo , jou relatie is net zo vast neem ik aan .

Ach ja succes kissy ik voorzie een volgende kaarten actie alleen deze keer niet positief .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_45273597
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.
pi_45273875
quote:

[..]

Het mislukte
dank je
pi_45274031
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:27 schreef Rapaille het volgende:
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.
Hoezo ''zelfs''? Zijn zij heel dom? Misschien wil DGK wel dat het IQ van de deelnemers overeenkomt met dat van de kijkers van Talpa, zodat zij zich met de deelnemers kunnen identificeren.
pi_45274497
Toch jammer dat je je niet eerder hebt opgegeven kasta, dan was je waarschijnlijk wel door die casting gekomen
Maar de DGK-redactie leest mee hier dus je weet maar nooit, misschien zien ze nu wél in dat je de ideale nieuwe bewoner bent als Bart straks vrijwillig vertrekt
Always expect the unexpected...
  Admin vrijdag 12 januari 2007 @ 07:49:16 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45274865
quote:
Oftewel; je bent gezakt. Als je hier na een uur al loopt te jankzakken dat we niet liev voor je zijn, hoe lang denk je het dan in godsnaam in DGK uit te gaan houden? Die vreten je op. Je zou ons op je blote schaambotje (bij gebrek aan knieën) moeten bedanken dat we je hebben kunnen behoeden voor de grootste flater (naast je voortplanten) van je leven.
pi_45279380
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:30:57 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45289139
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:47 schreef koemleit het volgende:
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
Valt wel mee toch?

Maargoed, die kissy heeft haar profiel ingevuld incl. voor+achternaam
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45315536
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben? .
pi_45315914
niet zo stoken snotaap
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:42:47 #236
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45316442
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen. Zelf was ik zo half December al op de screening in het Mediapark-Hilversum, en ik heb de grootte van de groep gezien, in mijn geval 18 man/vrouw, en dat een paar keer in de week, weken achter elkaar. Van deze groep werden twee beauty's uitgekozen, 1 met een bitchy uitstraling en 1 met een erg lieve uitstraling, en de Psychologische test en het antecedenten-onderzoek moesten nog plaatsvinden bij deze twee. Dus zeker dat deze twee uitgekozen werden was het nog niet.
Ga er maar van uit dat het erg moeilijk wordt.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:44:42 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316477
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef kastanova het volgende:
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben? .
die zit nu te wachten tot Euthanasie eindelijk naar haar man en kindjes teruggaat (maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren)
pi_45316508
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen.
Waarom denk je dat ik er naartoe ging? .

Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:47:28 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316554
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:

ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
Je bent impotent?
pi_45316666
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:47 schreef Danny het volgende:
Je bent impotent?
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag .
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:57:51 #241
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316839
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef kastanova het volgende:

Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag

Maar wie had dan die incompetente staf?
pi_45317081
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef Danny het volgende:

Maar wie had dan die incompetente staf?
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 17:07:58 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45317179
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

[afbeelding]
ah, John dé I presume
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:18:16 #244
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317588
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik er naartoe ging? .

Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
En ik

Tja...de staf....4 jongelui die 4 x dezelfde vragen stelden, en op het laatst de Hoofdredacteur 5 minuutjes aan tafel. Ik had er ook meer van verwacht, eerlijk gezegd.
En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote. Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Maat goed...dat afslepen was gratis.....dat dan weer wel...schijnt een nieuwe regeling te zijn bij auto's die op riskante plekken stilstaan. Geluk bij een ongeluk
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:21:03 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45317686
quote:

Plaatje van een mol

[afbeelding]
Weet je dat ik serieus aan de redactie van Wie is de mol? dacht? En dus ook niet begreep wat dat met DGK vandoen had?
pi_45317773
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:07 schreef Danny het volgende:

[..]

ah, John dé I presume
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...

Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over .
pi_45317808
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:

En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote. Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Nergens voor nodig joh .
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:23:49 #248
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317811
quote:

[..]

[afbeelding]
Aaaaaah ziiieeeeelliiiigggg
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:25:17 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45317864
Het is inderdaad al jarenlang bekend dat in de pretfabriek van John de Mol over het algemeen alleen jonge en onervaren redacteuren werken die zonder morren en overurenvergoeding standaard dagen van 12 tot 18 uur draaien.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:25:42 #250
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317887
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nergens voor nodig joh .
Nee klopt....ik kwam halverwege aan tafel, maar was geen enkel probleem.......toen begon ik al nattigheid te voelen, zo serieus hoef ik dit niet te nemen......
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:27:48 #251
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317962
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...

Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over .
Ja ze waren erg jong, net van de Mediaopleiding af. Bij mij lazen ze de vragen op uit een schriftje.....
pi_45334469
Nah, lekker dan, ik ben ook uitgenodigd, maar als ik dit zo lees, heeft het niet zoveel zin om nog te gaan.
pi_45335723
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
pi_45354360
quote:
Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf .
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 21:09:32 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45356231
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

en wat vind je er tot nu toe van?
pi_45357112
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Danny het volgende:

[..]

en wat vind je er tot nu toe van?
Het enige wat ik wijzer geworden ben, is de informatie die ik tijdens de screening kreeg...

Nah, als ik er in zou komen, zou ik wel even gekeken hebben om te kijken wie ik zou moeten hebben in het huis, maar het programma lijkt me simpelweg té saai om voor m'n plezier naar te kijken...
pi_45363022
Ik vergeet steeds te kijken

Ach, er is altijd een volgende keer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 15 januari 2007 @ 11:56:29 #258
43551 johnny_rabbitte
Levend kun je meer...
pi_45368151
Wat een prachtig verhaal gozer, nog prachtiger dat ze je niet hebben uitgenodigd om mee te doen. Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
For sale: Parachute, only used once, never opened, small stain
pi_45368485
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
beetje spuit 11 ben ik,maar hier moest ik zo om lachen.
Gertje schat, je hebt het weer prima verwoord.
pi_45368608
Wat een lulverhaal
DROMMELS
pi_45369389
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
pi_45370793
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
Lief!!!
Alhoewel ik het commentaar van Gert ook eerlijk vond, moest ik ook wel een beetje om lachen, hij beschrijft echt precies hoe Natasia kan doen.
pi_45370860
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
pi_45370877
Maar nu druk,druk, ik lees later wel weer verder.
pi_45370997
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
pi_45371049
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
Ze heeft dan ook geen poot om op te staan
pi_45371194
quote:
pi_45373647
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:09:34 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375302
quote:
Als je nu al bent begonnen met liegen dan heb ik inderdaad liever dat je je leugens elders gaat verspreiden
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 16:13:26 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45375410
Jammer voor ons dat kissy haar naam in haar profiel heeft gewijzigd. Jammer voor háár dat veel mensen die al gezien hebben vorige week.
pi_45375614
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
  maandag 15 januari 2007 @ 16:25:56 #272
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45375843
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik weet de 8ernaam nog wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:28:44 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375949
Claire v. Zanten, maar goed, ze kan evengoed Hans Christiaan Andersen invullen natuurlijk. Gezien de posts tot nu toe neemt ze het begrip 'waarheid' sowieso erg ruim...
pi_45377206
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is lullig ja, maar dan had iemand uit je vriendenkring je er op kunnen wijzen toch?
13.000 aanmeldingen is niet niks voor iets wat nauwelijks aandacht heeft gekregen in de media...
pi_45378070
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Intensive Claire...
pi_45384252
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging .
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 20:14:26 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45384341
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging .
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
pi_45384395
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan het me ergens wel voorstellen. Stel je voor: een vrouw zonder benen, die luistert naar de naam Johannes de Grote, en AOW'er is van beroep. Als DAT nog geen kijkcijfers trekt...
pi_45385081
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
Hadden ze iets eerder moeten zeggen, heb notabene afgelopen Vrijdag nog de gehele nacht als Schot rondgelopen op notabene een pokertoernooi .

pi_45390987
Je zou zeker een verschijning worden
Eigenlijk vind ik het echt jammer dat je niet gaat.
Ze weten niet wat ze missen daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_45399737
Inderdaad een zeer aangedikte BullShitStory...

Bij Talpa dachten ze ook "dat is weer de zoveelste die wel ff denkt te winnen". En dan nog vervolgens met droge ogen vertellen, dat jij het programma nog nooit gezien hebt en dan het raar vinden dat je wordt afgewezen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45403166
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 13:36:09 #283
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45403791
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef kissy het volgende:
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
echt waar joh? of is dit weer een verhaaltje dat over een paar dagen opeens anders is?
pi_45404015
Nee Danny, dit is echt waar....
Net als in het gewonen leven moet je jezelf altijd aanpassen.
Als je daar gaat zeggen dat je Natasia de hele villa door wil trekken, kom je er echt niet in, dus dat verzwijg je dan maar.
(heeft trouwens ook geen nut om dat te doen want dan ben je 10.000 kwijt)

En vind je het niet heel logisch dat ik hier niks over mezelf kan vertellen?
Bij mijn eerste posting werd ik al tot aan de grond toe afgebrand.
Maar dat ik al lang door de screening heen ben is echt waar, maar dat wil niet zeggen dat ik in de villa kom.
pi_45404047
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
pi_45404132
Thnx!!!
pi_45404197
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
Het is dat je al miljonair bent, anders zou je best eens door de screening heen kunnen komen.
pi_45404228
Je hebt alles wat ik niet heb......denk niet dat ik mezelf had aangemeld als ik alles zou hebben wat jij heb.

[ Bericht 51% gewijzigd door kissy op 16-01-2007 14:05:56 ]
pi_45405294
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:

Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.

En dit is allemaal waar...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:34:54 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45405572
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef kissy het volgende:
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:

Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.

En dit is allemaal waar...
We komen er wel.
En ben je dóór de screening gekomen?
pi_45405639
Ja, ik zweer het.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:57 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45405652
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:33 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45405696
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef kissy het volgende:
Ja, ik zweer het.
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
pi_45405924
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Danny het volgende:
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
In mijn eerste poging heb ik gezegd dat ik echt een bloedhekel heb aan Natasia, en dat het mij wel leuk leek om haar de mond te snoeren.
Ik kreeg toen al meteen een hoop shit over me heen, dat mijn man mij wel zou hebben opgegeven omdat hij eigenlijk homo was enz.
Had je dan verwacht dat ik zou zeggen "doe alsjeblieft niet zo lelijk tegen mij?"
Ik beledig alleen maar mensen die mij ook beledigen, maar de meeste vonden dat Kasta wel wat steun kon gebruiken.
Waarom? Is hij de forumpaus ofzo?
pi_45406154
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
Als ik in de villa kom, ik zeg "als", dan zal ik dat hier vertellen.
Ik ben dan wel door de screening heen, maar dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk in de villa kom.
Volgens mij hebben ze heel veel reserve kandidaten, en het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe lang dit programma nog doorloopt.
pi_45406274
Kissy, Waarom zou jij jouw gezin op het spel willen zetten voor een serie, waarvan de kans groot is dat de personages er beschadigd uit komen en waarvan de kans klein is dat je de villa en het geld wint?

Nu je een groot deel van de GK gezien hebt, zou je toch beter moeten weten?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45406467
Allereerst natuurlijk omdat iedereen die in de villa komt de kans heeft om te winnen.
Natuurlijk heb ik ook nog wel wat wensen die nooit uitkomen als ik thuis blijf zitten.
Alles wat ik wil doen kost geld, ik heb dat niet, en in de villa speelt geld geen rol.
Buiten de villa zijn er ook nog genoeg mensen die je willen beschadigen, zie daar niet zoveel verschil in.
pi_45406531
Trouwens zoals het nu gaat komen Huub en Sylvia er alleen maar sterker uit.
Vergeet niet dat Natasia al behoorlijk labiel was toen ze er in ging, anders zou je nooit lachend bij je kinderen vandaan kunnen lopen.
Als ik kleine kinderen had gehad, dan zou ik me nooit hebben aangemeld.
pi_45406657
kissy, ik weet niet wat ik moet geloven. Er staat in jouw profiel 18-01-1939 en er staat man.
Volgens mij ben je een hoax.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:14:57 #300
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_45406969
Is er al een petitie gestart voor "Kasta in de Kooi" oid?
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_45407181
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:06 schreef JohnDope het volgende:
kissy, ik weet niet wat ik moet geloven. Er staat in jouw profiel 18-01-1939 en er staat man.
Volgens mij ben je een hoax.
Ja, eerst stond er dat ik Claire uit Bergen was, maar dat ben ik ook niet.
Ik kan hier toch niet mijn naam en achternaam gaan neerzetten?
Denk dat ik dan meer last zou krijgen alsdat ik zou krijgen als ik in de villa zou zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')