Ik geef graag wat terug aan de mensheidquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef martinlutherking het volgende:
Waarom wil je zo graag op tv. Beetje een attention whore, ofnie.
Dat is bijzonder ongeloofwaardig na je pleidooi voor narcisme en egoisme. Misschien is dat het wel, ze vonden je niet geloofwaardigquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik geef graag wat terug aan de mensheid.
Nah, dat ik het uitzenden van mijn beslommeringen als gift aan de mensheid zie lijkt me toch behoorlijk narcistisch hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:39 schreef Xennia het volgende:
Dat is bijzonder ongeloofwaardig na je pleidooi voor narcisme en egoisme. Misschien is dat het wel, ze vonden je niet geloofwaardig
Je bent niet goed genoeg! Hoor je dat, kasta?!!!1quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet goed genoeg was...
Alsof ze me niet meer herinneren, tsssskquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Je bent niet goed genoeg! Hoor je dat, kasta?!!!1
Of puberruilquote:Op donderdag 11 januari 2007 04:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je heel snel bent kan je nog meedoen aan Dancing on ice en anders wacht je gewoon op BB7...
Heel goed, ik ga voor je duimen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef kissy het volgende:
Ik ook, heb wel eerlijk bij mijn aanmelding gezegd dat ik Natasia een lesje wil leren.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef kissy het volgende:
missbitch was al in gebruik, vandaar
Wannabe kastaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
Geef me 2 weken in de gouden kooi, en Natasia barst echt in tranen uit, en met gebogen hoofd kruipt ze dan die poort uit......
Wel eens oog in oog gestaan met een woeste zilverrug?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
och, Natasia zou ik ook nog wel in tranen kunnen krijgen. Ik snap echt niet waarom iedereen zich maar door haar laat intimideren. Ze heeft een grote bek en that's it.
nee.. ze heeft ook nog een zure kutkopquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
och, Natasia zou ik ook nog wel in tranen kunnen krijgen. Ik snap echt niet waarom iedereen zich maar door haar laat intimideren. Ze heeft een grote bek en that's it.
Ze nemen toch alleen de mensen die op het oog normaal lijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zal je net zien dat zij wel door de screening komt.
Vergeet je derde tepel niet. Dan kon NL. er meteen aan zuigen die huilebalk heeft kennelijk borstvoeding nodig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze nemen toch alleen de mensen die op het oog normaal lijken.
Jammer van mijn bochel, 14de teen, geen navel en mijn steenpuist van 10 cm doorsneden op mijn neus anders zat ik er zo in, weetkcker!![]()
Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
Geef me 2 weken in de gouden kooi, en Natasia barst echt in tranen uit, en met gebogen hoofd kruipt ze dan die poort uit......
Oh mên, alsof BB en co op nog meer zwakbegaafd trailertrash zit te wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef kissy het volgende:
Ze mag me voor alles uitschelden, zal steeds antwoorden dat ik zelf voor mijn kinderen heb gezorgd, terwijl ik een tienermoeder was.
Oeh, zo'n wijfquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
Oeeee. Nu krijgen we 't. Kasta vs kissy. Laten we 's zien wie de trofee wint en het huis in magquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kissy het volgende:
By the way Kastanova, wil je mij niet in het vakje zwakbegaafde trailertrash plaatsen?
je wil niet door de mand vallen begrijp ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef kissy het volgende:
Maar ik zal jullie er verder niet mee vervelen, stel dat ik er we doorheen kom, dan is het niet de bedoeling dat jullie weten wie ik ben.
Mwoa, het kan je geloofwaardigheid ten goede komen. Daad bij woord voegen enzo, je kent 't wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:33 schreef kissy het volgende:
Nee joh, maar ik ga me hier toch niet laten afzeiken voor noppes nada, of kan ik hier ook contactpunten of een villa winnen?
Jij bent degene die nergens een weerwoord op heeft maar slechts als een malloot lacht en quasi sentimentele tranentrekkers zingt, en vervolgens op de kast wordt gejaagd als iemand zegt dat je trailertrash bentquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef kissy het volgende:
Maar ik zal jullie er verder niet mee vervelen, stel dat ik er we doorheen kom, dan is het niet de bedoeling dat jullie weten wie ik ben.
erg herkenbaar iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken trekjes van Pr...
Helaas kwam die niet echt ver.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef kissy het volgende:
Zal niet meer lachen of zingen,goed?
nee joh, leef je uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef kissy het volgende:
Zal niet meer lachen of zingen,goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |