abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45186035
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef kastanova het volgende:
Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen .
Naja, zonder verder na te denken in de auto gestapt, had nog wel geprobeerd een medewerker van Talpa te bereiken zodat ik in ieder geval wist waar ik heen moest rijden, maar die lieve mensen hadden vanaf 8:00 tot 9:45 de telefoon er naast liggen ofzo, want ik kreeg alleen de bezettoon.

No problem, het was vast óf Almere, óf Aalsmeer, óf Hilversum, dus ach, gewoon richting Amsterdam tuffen en dan in de tussentijd gewoon proberen te bellen om de daadwerkelijke lokatie te achterhalen .
Naja, dat was dus geen succes, maar gelukkig werd ik onderweg gebeld door een vriendin die zo vriendelijk was om het nummer van Talpa zelf even op te zoeken, dus daar maar naartoe bellen dan.

"Ja hoi, ik moet bij de screening van de Gouden Kooi zijn, maar ik heb geen flauw idee waar het is en ze hebben de telefoon ernaast liggen daaro ."
- Oh wacht, dan geef ik je een ander nummer en ze begint direct het nummer op te lepelen...
"Nou euh, ik rijd nu zo'n 160 en bel niet handsfree, dus even ergens een pen en papier zoeken in de auto is niet echt een optie ."
Nah, ze was wel zo aardig om me direct maar even door te verbinden .
"Ja hoi, met mij, ik had afgebeld, maar kom toch nog ff langs..."
- Ah tof, tot zo dan!
"Nou, denk het niet, ik heb namelijk geen flauw idee waar ik zijn moet ."
- Oh, nou, Hilversum, Mediapark, bladiebla, om 10:00 beginnen we dus tot dan!
"Whehehe, het is nu 9:45 en ik kom er zojuist achter waar ik zijn moet, wat denk je zelf? ."

Naja, TomTom aan, flink doortuffen, op de parkeerplaats nog even een scheurend patsertje in een porsche afgesneden (hij had verdomd veel weg van Winston Gerstanowitz, ik hoop dat het 'm was .) en 10:20 kwam ik binnenlopen in een kantine vol medekandidaten.
Mezelf direct maar even aan koffie geholpen en daar kwam al 1 van de medewerkers aangelopen.

Medewerker: Jullie mogen je direct in gaan schrijven, dan krijg je een sticker met je naam er op en wordt je in groepjes verdeeld...
Ah dolletjes... Maar ja, ik was al een paar minuten binnen, had een vers bakkie koffie, dus eerst maar eens even een sigaretje doen .
"Ejeuuh, is het goed als ik nog even een peuk ga doen? Duurt toch nog wel even voordat iedereen zijn stickertje heeft..."
Medewerker: Nou, we zijn zo klaar dus denk niet dat je daar tijd voor hebt...
Naja, dan maar even naar een andere medewerker en die schatte in dat het wel kon, dus ik tevreden, hij tevreden, iedereen tevreden .

Na het sigaretje kwam ik weer voldaan de ruimte binnengehobbeld en uiteraard zat iedereen al braaf in groepjes ingedeeld met een ludiek naamstickertje op de borst aan tafel.
Ach ja, gewoon naar een @random tafel heengelopen, me voorgesteld en na een onschuldig "Ah, hier was nog een stoel vrij hoorde ik, wat is precies de bedoeling? ." konden we beginnen...

Een goed begin is het halve werk, de eerste indruk was er en alle medewerkers kenden inmiddels m'n naam .
Tja, toch een beetje tactiek, wat trekt namelijk kijkers? Een eigengereid persoontje die doet wat hij wil en voor een beetje "sensatie" zorgt en hé, laat dat me nu al jaren uitstekend afgaan .

Maar de bedoeling was dus dat de medewerker de hele tafel afging met een lijstje vragen.

Wat voor ons de reden was om in het huis te gaan?
En zoals verwacht kwamen de meest tenenkrommende clichés weer boven tafel, met als absoluut dieptepunt het welbekende "Om . mezelf . te . leren . kennen ."
Nah, mijn beurt:
"Nou, in ieder geval niet vanwege zo'n clichéreden als "mezelf leren kennen".
Laten we eerlijk zijn; als ik op m'n 26e mezelf wil leren kennen door in een met camera's volgehangen huis te gaan zitten met wildvreemden zit er iets niet helemaal goed.
Voor het geval de toon nog niet gezet was, nu in ieder geval wel .

Wat ik dan zoal wilde gaan doen in het huis...
Kasta: Wat zijn de mogelijkheden dan .
Medewerker: Alles wat je wilt!
K: Alles? .
M: Yep!
K: Bungeejumpen in de tuin? .
M: Als jij dat wilt! Je kunt zelfs complete studies of cursussen volgen!
K: Moet dat? .
M: Nou euuh, je zult je wel moeten ontwikkelen, je hebt zelfs persoonlijke begeleiders!
K: En daar moet ik naar luisteren?
M: Yep .
K: Hmmmmz, mag ik dan nog wel zelf kiezen wat ik exact ga doen?
M: Tuurlijk, de mogelijkheden zijn eindeloos!
K: Oeh, een tatoeagecursus! Kan ik iedereen in het huis tatoëren .
M: Nou ja, mits ze dat willen natuurlijk .
K: Och, doet niet echt terzake, ze zullen immers toch een keer gaan slapen .

M: Maar je weet ook dat je je eigen bedrijfje mag beginnen in het huis?
K: Wat moet ik in godsnaam verkopen dan . Een fabriekshal aanbouwen lijkt me niet echt een optie...
M: Wat jij wil, als het maar binnen het huis gedaan kan worden .
K: Ah tof, begin ik met de bank en stoelen en pleur ik daarna gewoon de hele inboedel op ebay .

Naja, dat mocht dan weer net niet .

Maar het was hem inmiddels duidelijk dat ik niet echt op de hoogte was..
M: En zo'n meid als Nena, wat vind je daarvan? Zou dat wat voor je zijn?
K: Geen idee wie het is, maar als je een foto hebt wil ik er wel even over nadenken .

Naja, de andere kandidaten aan tafel werden nog even afgegaan waaronder:
- een gescheiden vrouw die nagelstyliste wilde worden en af wilde vallen in het huis
- een begrafenisondernemer die geen contractverlenging had gekregen en nadat zijn relatie was verbroken geen sociaal leven meer had
- Een huisvrouw met drie kinderen die nu eindelijk eens aan zichzelf dacht

...en de medewerker nam alweer afscheid .
Oeh, da's rap, kan ik nog een half werkdagje meepakken ook!

Maar nee, het was de bedoeling dat alle 4 de medewerkers een dergelijke gesprekje met ons hadden.

Medewerker 2: Met wie in het huis denk je weleens tussen de lakens te kunnen belanden?
Kasta: Hoeveel vrouwen zitten er in dan?
M2: Euuuh, 4 .
Kasta: Naja, met die 4 vrouwen dus .

En hup, kon ik weer uitleggen dat ik het programma nog nooit gezien had...

M2: Nog nooit?
K: Nope, nog nooit...
M2: Geen enkele aflevering .
K: Nog geen minúút .
Maareuh, zo vreemd is dat toch niet? Ik had immers gelezen dat de kijkcijfers nog niet echt denderend waren... .
M2: .... ....
K: Naja, geen nood, daar kom ik dus in de picture .
M2: Oh? Wat ga je doen dan?
K: Hoe cliché het ook klinkt, mezelf zijn . Ik heb een vrij uitgesproken mening, ben extreem direct en daarnaast neem ik ook nog eens geen blad voor de mond... En dat levert vast wel een beetje actie en sensatie op tussen dat gezapige zooitje .
M2: Maar dan houd je toch geen vrienden over in het huis? Je weet dat je er uitgestemd kunt worden?
K: Hoeveel stemmen moet ik dan tegen me krijgen?
M2: Unaniem...
K: Oooooooh, dat komt goed uit dan... Kijk, het is eigenlijk vrij simpel in mijn geval; Ik ben een behoorlijke zwart/wit denker en dat beinvloed ook de omgang van en met m'n omgeving.
Oftewel... Óf je haat me echt, óf je vindt me een onwijs toffe vent .
M2: Oh?
K: Tja, vanwege die uitgesproken mening kan het eigenlijk maar twee kanten op gaan, de 1 die kan er niet mee omgaan, vindt me een botte klootzak en zal dus een grafhekel aan me krijgen, terwijl een ander juist blij is iemand tegen te komen die zo rechtoe rechtaan en eerlijk is en me dus onwijs kunnen waarderen .
M2: Ja en?
K: Nou, al zit er maar één bij die me wél als een geschikte, toffe gozer ziet... En die kans lijkt me toch wel aanwezig... Dan is er in de meeste gevallen ook vrijwel direct een vertrouwensband en zal ik er dus nooit unaniem uitgestemd kunnen worden .
M2: Maar als je er dan zelf uitgaat?
K: Waarom zou ik dat in godsnaam doen .
M2: Je hebt toch wel dierbaren?
K: Euh ja, m'n moeder...
M2: Nou, als die overlijdt terwijl je in het huis zit, dan wil je toch wel naar de begrafenis?
K: Zal ze daarmee opstaan uit de dood dan .
M2: Euuh, nee .
K: Waarom zou dat dan een reden zijn om het huis uit te gaan? .
M2: Ik snap nu inderdaad wel dat mensen je kunnen haten .
K: Hate to say I told you so .

Nah, next... Waarbij m'n medekandidaten nog even aangaven dat men toch wel heel lang bij mij bleef hangen tijdens de vragenrondes... Naja, da's alleen maar goed natuurlijk .

Medewerker 3: Hoe ga je het redden op het seksuele vlak?
K: Whehehe... Ik hoorde dat er 4 vrouwen in het huis zaten? .
M3: .
Medekandidaat: Je mag zelfs een prostituee bestellen!
K: You're kidding right? .
M3: Nee, nee, dat kan inderdaad, je leeft immers als miljonair .
K: Dus ik zou bij wijze van spreken iedere avond een hoer op mogen laten draven? .
M3: In principe wel ja!
K: Wacht ff hoor... Dan toch ook meerdere hoeren tegelijkertijd neem ik aan? .
M3: . Euuuh, nou, daar moet nog even over overlegd worden, maar stel nu dat de vrouwen in het huis niet voor je charmes vallen en er ook geen hoeren in het huis toegelaten worden, zou je dan de hand aan jezelf slaan?
K: Duhuh .

Medekandidaat (een 25-jarige begrafenisondernemer die geen contractverlenging had gekregen, wtf .): Nou nee, dat zou ik nooit doen!
Kasta: Wtf? 2 jaar lang geheel droog staan? Dat gaat je dus echt ff niet lukken hé! .
Medekandidaat: Camera's bladiebla, iedereen ziet je, etc. etc.
Kasta: Oh mên, dan zou ik jou na die 2 jaar echt niet in een donker steegje tegen willen komen .

M3: Maar je weet dat er door het hele huis 90 camera's hangen die werkelijk álles filmen? .
K: Ziets verwachtte ik al bij een dergelijke tv programma ja . Maar da's geen probleem, ik ken geen schaamte . Als ik m'n lul midden in een volle kroeg op de bar leg, dan maak ik van een huisje met een paar camera's ook niet zo'n probleem.

M3: Waarom ga je eigenlijk in het huis terwijl je het programma niet eens kent .
K: Why not . Ik ben eens spontaan naar Utrecht verhuisd en die verandering van omgeving beviel me best goed, dus waarom zou ik deze keer niet naar de gouden kooi verhuizen?
M3: Tja, ik denk dat je je na 1 maand al dood verveelt. 24 uur per dag in hetzelfde huis met dezelfde mensen en dezelfde omgeving...
K: Nah, laat ik het zo zeggen... Ik had altijd het idee dat ik van m'n 18e tot m'n 30 alleen maar lol zou hebben; uitgaan, feesten, zuipen, achter de vrouwen aan, etc. etc.
Oftewel, alles een keer meegemaakt hebben in die 12-jarige periode, na je 30e wordt je immers toch een saai lul.
Je gaat iedere dag naar dezelfde baan, puur werken voor de hypotheek, komt iedere dag thuis bij dezelfde vrouw en kinderen en ook de rest van de activiteiten en omgeving zullen grotendeels hetzelfde blijven.
Daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee, lijkt me zelfs behoorlijk rustgevend, stabiel en relaxed, maar ik ben nog maar 26 en vind m'n leven nu al zo saai .
En hé, dan kan ik nu naar een huis waar ik verzorgd word, geen enkele kosten heb, niet hoef te werken, kan doen wat ik wil, iedere avond stomdronken kan worden, kan vreten wat ik wil en zelfs hoeren kan bestellen, dus hé, daar teken ik direct voor! .

En daarmee sloot ook medewerker het gesprek af... Three down, only one to go .

Medewerker 4: Waar ga jij je het meest aan ergeren in het huis?
K: Achterbaks en leugenachtig gedrag .
M4: Nou, dan ga je nog een leuke tijd krijgen in het huis, er zitten toch wel een aantal behoorlijk achterbakse mensen in en iedereen zal spelletjes spelen om maar zo lang mogelijk in het huis te blijven .
K: Och, dat heb je in het dagelijkse leven toch ook wel... Iedereen heeft op de werkplek wel een paar collega's die hem zouden willen wippen om er zelf beter van te worden, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen om...
M4: Maar jaaaaa, na het werk kun je naar huis gaan en dan ben je van die collega's af, dat kan in het huis niet!
K: Oh, je komt in de sociale omgeving náást het werk géén achterbakse mensen tegen ofzo?
M4: Ja okay...
K: Nou, dat bedoel ik . Of ik ze nu in het dagelijks leven tegenkom of in de gouden kooi, ik heb er nog nooit nadelen van ondervonden, denk eerder dat ze voor mij moeten vrezen .
M4: Oh?
K: Tja, zodra je mensen leert kennen, scheid je wat dat betreft het kaf van het koren en de mensen die spelletjes proberen te spelen zijn de lul...

Nou, ondertussen verheugden m'n medekandidaten zich al op mijn confrontatie met 1 of ander vrouwtje in het huis waarvan ik me de naam helaas niet meer kan herinneren, maar ze begonnen nog net niet te joelen .

K: Nah, geen idee wie het is, maar die kan ik hebben... Ik durf zelfs te beweren dat ik haar binnen 2 weken minimaal 1 keer aan het huilen heb gekregen... En geloof, ik beweer niet zo snel iets wat ik niet waar kan maken ..

En zo had ook de laatste medewerker nummer 4 door wat voor vlees hij in de kuip had .

En hé, ik kon nog een laatste opmerking kwijt waarom ze mij het huis in moesten sturen:
"Vrij simpel; ik kan met mijn karakter en instelling van elke programma een kijkcijferhit maken ."

Nah, dat vond hij kennelijk wel een toffe laatste zin, dus gingen ze overleggen en zouden ze daarna terugkomen met 4 namen die doorgingen naar de volgende ronde.

Ondertussen ben ik maar weer even een sigaretje gaan doen, beetje met medekandidaten lullen die zeker wisten dat ik het huis in zou komen en nadat zij zenuwachtig naar binnen gingen want "Oeh, oeh, misschien kwamen ze wel heel snel terug met de uitslag en dat wilden ze niet missen." ben ik maar even met een stel klussers lullen die toevallig buiten het Talpa gebouw aan het werk waren gaan lullen.
En zo kwam ik er ook nog even achter dat men de Talpa ingang beschoten had; de hardplastic pilaren waren allebei kapot geschoten dus moesten vervangen worden.
Volgens hen was het een kwade voetbalfan die niet tevreden was met de voetbaluitzendingen en dus maar even met een luchtdrukpistool verhaal was komen halen... .
Kasta: Wel ja joh, zit je net op de goede plek, beetje in het rond gaan schieten op het mediapark .

Nah, daarna begonnen ze over "hun Pimmetje die daar over mee kon praten" dus werd het tijd om weer naar binnen te gaan... .

Nog even met enkele medekandidaten gebabbeld en daar kwam de uitslag al.
En verhip, ik zat er niet bij .

Ach ja, de medekandidaten waren meer teleurgesteld dan ik, want als vaste kijkers hadden ze zich al helemaal verheugd op de beloofde relletjes en sensatie, maar ach, ik had een leuk vrij middagje lopen lullen en zelfs nog contacten gelegd met iemand die misschien een beter verdienende baan voor me had .

Dus tja, het casting beleid van DGK... De 4 mensen die doorgingen waren op het eerste gezicht vrij gewoontjes; girls en boys next door die waarschijnlijk 3 maanden na het programma al weer vergeten zijn.
Wat dus vooral opviel aan de keuze was dat het niet echt uitgesproken types waren, maar meer mensen die te "sturen" waren, hetgeen misschien wel belangrijker is voor de producent.

Nadeel daarvan is echter wel dat het een vrij gezapig zooitje blijft en het dus nooit echt het verwachte kijkcijfersucces zal worden...
De laatste edities van Big Brother hebben immers wel aangetoond dat Nederland niet meer zit te wachten op een stelletje "gewone" mensen dat de hele dag een beetje op de bank zit te keuvelen met tussendoor misschien eens een sporadisch relletje over wie het laatste koekje in de trommel verdient.

En gezien de steeds verder dalende kijkcijfers had ik persoonlijk eigenlijk wel verwacht dat ze het qua kandidaten nu juist eens over een totaal andere boeg zouden gooien, ik kan me immers niet voorstellen dat meneer Talpa tevreden is met een gemiddelde van zo'n 100.00 per uitzending.

Mijn voorspelling is dan ook dat DGK over zo'n 6 maanden alleen nog maar via het internet te volgen zal zijn en het ook daar uiteindelijk geheel zal verdwijnen na de daaropvolgende kosten/baten-analyse .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45186467
Gast, je lijkt wel een wijf!
Mên, dit verhaal

Jammers en tot BB7
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:10:42 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:03 #4
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_45186655
tering , lang verhaal
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:49 #5
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45186684
Meesterlijk verhaal
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45186719
Moraal van het verhaal.
Naast homo-Satanael wilden ze er niet nog een homo in hebben.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:15:44 #7
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45186815
waarom praat je altijd zo hinderlijk zelfingenomen over jezelf zeg damnz

ik weet precies waarom ze jou niet gekozen hebben....
Oh yes i did!
pi_45186838
Veel te lang, geef eens een korte samenvatting Kasta, 2 zinnen ofzo...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:17:20 #9
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45186885
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
pi_45186904
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij ging naar de screening, deed stoer en is niet door naar de volgende ronde.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45187017
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef izzypizzy het volgende:
waarom praat je altijd zo hinderlijk zelfingenomen over jezelf zeg damnz

ik weet precies waarom ze jou niet gekozen hebben....
Zeg van kasta wat je wilt... Maar ik denk toch echt dat zo'n programma er leuker op zou worden als er niet alleen maar van die dufkutten in zouden zitten.

Ik heb alles bij elkaar nog geen 5 minuten gekeken naar het kooitje... Hoe komt dat? Omdat ik het allemaal al gezien heb! Suffe mensen die suffe relaties aangaan en elkaar achter de rug om naaien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45187043
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:

[..]

Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
Bondig.
pi_45187074
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeg van kasta wat je wilt... Maar ik denk toch echt dat zo'n programma er leuker op zou worden als er niet alleen maar van die dufkutten in zouden zitten.

Ik heb alles bij elkaar nog geen 5 minuten gekeken naar het kooitje... Hoe komt dat? Omdat ik het allemaal al gezien heb! Suffe mensen die suffe relaties aangaan en elkaar achter de rug om naaien...
Lijkt mij ook, maar screenings hebben bij mij bevestigd dat ze die personen net niet willen en zie hoe het er nu aan toe gaat, misschien doet die screening dat net wel goed
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:21:23 #14
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45187078
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ja dus?

mij heb je niets horen zeggen over het feit of het leuker zou zijn met hem erin of niet...
Oh yes i did!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:21:51 #15
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45187092
Samenvatting:
quote:
En verhip, ik zat er niet bij .
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45187433
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moraal van het verhaal.
En jij bent niet eens uitgenodigd voor de auditie ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:32:32 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45187532
Kijk, dat is nou jammer........ het hele verhaal zat ik me al te verheugen op Kastanova in de Gouden Kooi..
Dat was briljant geweest....
Gemiste kans redactie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45188023
Daar ga je met je zelfvertrouwen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:54:44 #19
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_45188565
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moraal van het verhaal.
O..ben je afgebeld/afgemailed?
The world is a stage and each must play a part.
pi_45188935
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef crohntje het volgende:
Daar ga je met je zelfvertrouwen
Och, denk dat het meer van invloed is op de kijkcijfers dan op mijn zelfvertrouwen hoor .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:06:44 #21
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45189116
kasta briljant verhaal, heb het met plezier gelezen.

Zeker een gemiste kans voor DGK, zeker omdat je ook geen aflevering had gezien. Ik denk dat ze een specifiek type karakter zoeken voor een bepaalde balans in het huis, blijkbaar valt jou karakter daar op het moment niet tussen.

Al lijkt het me overduidelijk dat je aanwezigheid het programma zeker een spectaculaire impuls had kunnen geven, erg jammer. Thnx 4 sharing.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:12:49 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45189401
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, denk dat het meer van invloed is op de kijkcijfers dan op mijn zelfvertrouwen hoor .
Dat verbaast me niks. Als jouw ego een massa had dan was het een zwart gat
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:17:22 #24
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45189549
Leuk verteld Kasta en jammer dat je het niet bent geworden.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45189563
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Seneca het volgende:
Als jouw ego een massa had dan was het een zwart gat
Geen ego, het is het zélfkennis .

Hell, ik kan ook een heleboel dingen níet, maar da's slechts een kwestie van achterwege laten .
pi_45189867
En nu zit je zeker elke avond naglbijtend aan het buis gekluisterd kijkend naar de gouden kooi
pi_45190114
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef michiel_merk het volgende:
En nu zit je zeker elke avond naglbijtend aan het buis gekluisterd kijkend naar de gouden kooi
Nee man, zelfs m'n DGK verslaafde medekandidaten zeiden dat ik gelijk had wat betreft het gezapige, bankhangende zooitje...
Het enige spraakmakende tijdens de gehele reeks was kennelijk dat er 2 nieuwelingen niet zo goed bij de groep pasten...
Nou boehoe, de wereld is ook zoooooooo gemeen .

Maar da's toch echt geen reden om iedere dag naar zo'n suf programma te kijken .

Goed forum om dit soort uitspraken te doen .
pi_45190155
Geweldig verhaal
pi_45190165
Jammer, Kasta, ik had het prachtig gevonden je daar in actie te zien.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_45190175
Ik was gaan kijken met Kasta in DGK Jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin dinsdag 9 januari 2007 @ 20:33:26 #31
58651 crew  murp
murp
pi_45190261
ik heb het gelezen..

helemaal
pi_45190361
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef shmoopy het volgende:
Jammer, Kasta, ik had het prachtig gevonden je daar in actie te zien.
Fix een handtekeningactie/petitie en mail het naar Johnyboy zou ik zeggen .
pi_45190425
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Fix een handtekeningactie/petitie en mail het naar Johnyboy zou ik zeggen .
Eerste effe de kaarten-actie voor Huub afronden.

Btw, de redactie post hier zelf ook, dus mocht je nog vragen hebben...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:39:56 #34
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45190481
en wat voor mensen (die 4) waren wel uitgekozen?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45190725
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en wat voor mensen (die 4) waren wel uitgekozen?
quote:
Dus tja, het casting beleid van DGK... De 4 mensen die doorgingen waren op het eerste gezicht vrij gewoontjes; girls en boys next door die waarschijnlijk 3 maanden na het programma al weer vergeten zijn.
Wat dus vooral opviel aan de keuze was dat het niet echt uitgesproken types waren, maar meer mensen die te "sturen" waren, hetgeen misschien wel belangrijker is voor de producent.

Nadeel daarvan is echter wel dat het een vrij gezapig zooitje blijft en het dus nooit echt het verwachte kijkcijfersucces zal worden...
De laatste edities van Big Brother hebben immers wel aangetoond dat Nederland niet meer zit te wachten op een stelletje "gewone" mensen dat de hele dag een beetje op de bank zit te keuvelen met tussendoor misschien eens een sporadisch relletje over wie het laatste koekje in de trommel verdient.
pi_45190795
Je zegt wel dat de 4 mensen die doorgingen zo op het eerste gezicht heel gewoontjes waren, maar je kent het gezegde 'stille wateren diepe gronden' toch wel? Misschien dat Talpa daar op hoopt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45190807
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef shmoopy het volgende:
Eerste effe de kaarten-actie voor Huub afronden.
Tsssssk .
quote:
Btw, de redactie post hier zelf ook, dus mocht je nog vragen hebben...
Nee joh, waren leuke, aardige lui die gewoon een keuze moesten maken en daarbij vallen nu eenmaal mensen af .
pi_45190899
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Je zegt wel dat de 4 mensen die doorgingen zo op het eerste gezicht heel gewoontjes waren, maar je kent het gezegde 'stille wateren diepe gronden' toch wel? Misschien dat Talpa daar op hoopt
Dat doen ze al sinds BB4 en heeft volgens mij geen noemenswaardig resultaat opgeleverd...

Je gaat toch ook niet tot 3 keer toe vissen in een leeg meer joh? .
pi_45190913
Jij moet echt op de TV komen.
pi_45190938
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef kastanova het volgende:

Dat doen ze al sinds BB4 en heeft volgens mij geen noemenswaardig resultaat opgeleverd...

Je gaat toch ook niet tot 3 keer toe vissen in een leeg meer joh? .
Ik niet nee, Talpa daarentegen...
  Moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 20:50:57 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45190942
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45190998
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij moet echt op de TV komen.
Zelfs dát had tot de opties behoort, mits goede porno uiteraard... .
pi_45191048
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zelfs dát had tot de opties behoort, mits goede porno uiteraard... .
Kasta in de gouden kooi.
Elke dag 20 hoeren over de vloer
De inboedel op e-bay
etc

De bewoners weten niet meer wat ze meemaken.
pi_45191064
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet nee, Talpa daarentegen...
Mollen zijn blind, misschien dat daar de oorzaak ligt .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:56:30 #45
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45191142
sorry

ik had de kracht er niet meer voor om door te lezen!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45191147
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Kasta in de gouden kooi.
Elke dag 20 hoeren over de vloer
De inboedel op e-bay
etc

De bewoners weten niet meer wat ze meemaken.
Tja, heb tijdens het vraaggesprekje ook nog wel gezegd dat ik in staat zou zijn medebewoners daadwerkelijk het huis uit te jágen al ik ze écht niet zou mogen, maar volgens mij dachten ze dat ik een geintje maakte .
pi_45191211
En misschien ben je het ook niet geworden omdat ze wel doorhadden dat je niet 2 jaar gaat blijven. Jij zou je binnen no time rot vervelen.

En voor die 'redelijk gewone mensen' is het wel spannend vergeleken met hun doorsnee leven.
pi_45191397
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
En misschien ben je het ook niet geworden omdat ze wel doorhadden dat je niet 2 jaar gaat blijven. Jij zou je binnen no time rot vervelen.
Vroegen ze inderdaad ook herhaaldelijk, maar ik zou er dus écht niet uit mezelf uit gaan binnen 2 jaar...
Waarom zou ik in godsnaaam van gratis drank, kost, inwoning, studies, cursussen en hoeren teruggaan naar een baan en alle bijkomende kosten .

En sowieso, als ik iets in m'n hoofd heb gehaald, doe ik het. Punt.

Dus als ik 2 jaar in een huis wil zitten, dan gebeurt het .
pi_45191674
Pff, jij lijkt echt op mij qua gedrag. Ik heb dat ook, en soms is dat best lastig.

Op een verjaardag, paar dagen geleden, een moeilijk dik wijf, zwanger van een marokkaan die ze op vakantie had ontmoet en hem weer gepeerd was..
Ik: Hoe lang ben je al zwanger?
Zij: 7 maande.
Ik: Goh, dan moet je er nog 2!
Zij: Joh!
Ik: Nouja, valt best mee, olifanten hebben een draagtijd van 22 maanden!
Zij: En bedankt.

En toen was de sfeer gezet. En dat doe ik NIET expres. Ik bedoel, het is een feit, en ik bedoelde haar niet eens. Maarja.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:13:38 #50
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45191780
Marketing technisch had het van Tien slim geweest om een FOK!ker in DGK te plaatsen. Met zoveel hits dagelijks op de Frontpage waar Kastanova regelmatig aan bod zou komen zouden ze extra publiciteit generen.

Ongetwijfeld dat andere weblogs zoals geenstijl er ook nog een schepje bovenop zouden doen. In de lijn van het programma waar zoveel contact met de buitenwereld en Internet is het een logische stap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')