abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45267820
Geloof me als ik in die villa kom, ik zeg "als", dan zal ik echt jullie naam en dit forum noemen zodat jullie weten dat ik het ben.
Mocht er nou een andere mafketel in zitten die jullie naam niet noemt, dan ben ik dat dus niet, maar ben ik er gewoon niet door gekomen.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 22:51:36 #152
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45267855
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
Geloof me als ik in die villa kom, ik zeg "als", dan zal ik echt jullie naam en dit forum noemen zodat jullie weten dat ik het ben.
Mocht er nou een andere mafketel in zitten die jullie naam niet noemt, dan ben ik dat dus niet, maar ben ik er gewoon niet door gekomen.
Natuurlijk kom je er wel door
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45267886
Ze zeggen "gekken trekken de kaart", dus de kans is wel aanwezig.
pi_45268195
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kissy het volgende:
By the way Kastanova, wil je mij niet in het vakje zwakbegaafde trailertrash plaatsen?
Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...
Ik hoef geen atoomfisicus te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen...

Hell, volgens mij worden alle selectierondes voor programma's als DGK en BB overspoeld door dergelijke dropouts die als strontvliegen afkomen op de kans om hun leven nog énige inhoud te geven door zich zwanger te laten neuken voor het ook van de camera.
En dat alles in de hoop dat ze daarna tegen betaling lintjes mogen doorknippen, PR voor 1 of ander vaag kutbedrijfje te mogen doen of worst of all, een zangcarriere te kickstarten...

Dát is nu de reden dat programma's als BB en DGK niet meer scoren; wie zit er nu in godsnaam nog te wachten op wéér zo'n dom, naief wijf dat zich door een weekendvriendje zwanger heeft laten schoppen en nu krampachtig aan de buitenwereld moeten laten zien (da's de insteek althans . ) dat ze toch echt sterk zijn ondanks alle tegenslagen en oh zo moeilijke jeugd die ze gehad hebben .

Flikker op trut, was een studie gaan volgen en had je benen aan elkaar gehouden nadat je weer eens een breezer van een wildvreemde LBO-er had aangenomen, dan zou je ons nu niet lastig hoeven te vallen met je dramaverhalen over het CWI en de oh zo oneerlijke arbeidsmarkt die je "discrimineert" omdat je alleen maar een veterstrikdiploma hebt .

Ah... .
Zitten er eigenlijk dergelijke typjes in DGK, dan ga ik het namelijk écht jammer vinden dat ik er niet in zit .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45268252
Dus kasta, je komt verkapt uit de kast dat je liever een vrouw bent

Edit: dit wordt lachen, gieren en vooral brullen

[ Bericht 20% gewijzigd door opgebaarde op 11-01-2007 23:07:42 ]
pi_45268431
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Hebben het gelukkig allebei een goede baan, en ik heel veel vrije tijd!!!
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:08:20 #157
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45268531
Wat een kutkloon.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45268678
Logisch dat je niet naar de begrafenis van je moeder wil, zij was natuurlijk van alles op de hoogte.
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen, dat roept natuurlijk ook weer nare herinneringen op, valt niet mee voor zo'n klein jongetje als je eigen vader je misbruikt.
Voordeel is wel weer dat je niet zo gauw last van obstipatie krijgt met zo'n opgerekte anus.....
pi_45268714
Sterkte Kasta!!!!!
En zoek hulp.....
pi_45268829
Jij zult indruk maken in de gouden kooi.......lol...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45268833
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.
pi_45268869
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.
Misschien in tegenstelling tot jou heeft kasa wel een leven, je advies van daarnet uit jouw mond zal hem goed doen me dunkt
pi_45268897
quote:

jij pleegt zelfmoord in dat huis, geloof me.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:17:13 #164
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45268912
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
Oeeeeeehhh, dit gaat fout aflopen
pi_45268954
Maaruh misscutie ga maar slapen...
pi_45268967
Nee, tongytong, dit is geen lol meer, hoe denk je dat Kasta zich nu voelt?
Al die herinneringen die hij zo diep had weg gestopt komen nu weer naar boven, en weer voelt hij zijn (opgerekte) anus branden.
Vreselijk! Ik hoop dat ik zelf wel lekker kan slapen.
Maar ja, uiteindelijk heb ik het niet gedaan, het was zijn vader, dus moet ik mij ook niet schuldig voelen.
Zullen we allemaal een kaarsje branden voor de pijnlijke anus van Kasta?
Dan kan ik nu lekker gaan slapen.....
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:20:09 #167
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269005
quote:
ROFL
Ik denk niet dat je met dermate voor de hand liggende onzin indruk kunt maken hoor
pi_45269038
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef kissy het volgende:
Nee, tongytong, dit is geen lol meer, hoe denk je dat Kasta zich nu voelt?
Al die herinneringen die hij zo diep had weg gestopt komen nu weer naar boven, en weer voelt hij zijn (opgerekte) anus branden.
Vreselijk! Ik hoop dat ik zelf wel lekker kan slapen.
Maar ja, uiteindelijk heb ik het niet gedaan, het was zijn vader, dus moet ik mij ook niet schuldig voelen.
Zullen we allemaal een kaarsje branden voor de pijnlijke anus van Kasta?
Dan kan ik nu lekker gaan slapen.....
Dit kan me 12 jarige broertje verzinnen, d ebewoners zullen je hiermee keihard uitlachen misscutie.
pi_45269099
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Tikkeltje jaloers Kasta?
Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjes .

Maar okay, ik zal het enigszins nuanceren...
Je bent dus een soortgelijk achterlijk vrouwtje, maar je man is simpelweg te lui om je te verlaten voor zijn minnares.

Nah, ik kan je screening nu al letterlijk voorspellen, da's het sneue nog...

Medewerker: Wat is je beroep?
kissy: Ik ben fulltime (:r. ) huisvrouw!
Medewerker: Whehehe... Dat noem je een beroep?
kissy: [insert preek over hoe zwaar "het beroep" huisvrouw tussen het Oprah kijken, bankhangen en koffieleuten door is]

Medewerker: En waarom wil je het huis in?
kissy: Ik wil mezelf beter leren kennen! Al die jaren heb ik aan anderen gedacht en nu ga ik eindelijk eens aan mezelf denken?
Medewerker: Oh, je bent getrouwd?
kissy: Zielsgelukkig ja! En m'n kinderen zijn m'n alles! M'n man steunt me hier volledig in trouwens!

Nee domme koe!
Als je zielsgelukkig was, dan zou je je man niet voor 2 jaar verlaten, maar zou je fijn en blij thuis blijven om leuk en knus gelukkig te blíjven in plaats van je gehele familie te verlaten voor een huis vol achterbakse klootzakken en camera's.
En als je kinderen je alles zijn? Hoe de neuk kun je ze dan 2 jaar compleet alleen laten?!?
"Maar m'n man is een onwijs goede vader voor de kinderen en zal de zorg geheel op zich nemen!"

Als je zo totaal niet onmisbaar bent heb je kennelijk naast het baren geen ene reet voor de kinderen betekent... En dat je man je, ondanks de extra zorg voor de kinderen, compleet steunt in je besluit om 2 jaar lang op te tyfen is dus ook alleen maar zodat hij van je lazy bankhangende, chocolavretende en klagende ass af is...

Djeez, heb alleen al in m'n directe omgeving tijdens die gesprekken 3(!) keer dergelijk slaapverwekkend geleuter gehoord waarbij je de interviewers echt zag denken "Oh mên, weer zo'n zaadverlammend zeikwijf, waarschijnlijk heeft haar man haar persoonlijk opgegeven.." waarbij alleen een verdwaalde homo af en toe "Yo go girl" riep om zijn homoseksualiteit maar te kunnen profileren...
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:22:35 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269100
Wat overigens wel zo eerlijk zou zijn is als je wat meer over jezelf vertelt, hoewel je er vanuit je anonieme positie nog niet in slaagt overtuigend over te komen. Maar goed
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:24:52 #171
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45269186
jammer hoor.
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:24:52 #172
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269187
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd. Dus OF ze zijn het huis al uit en wonen samen met een realdoll, OF ze wonen thuis en teren op pappie's zak (al dan niet letterlijk).
pi_45269277
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuteren .
quote:
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen
Och .
pi_45269375
quote:
Jaha, en nou is ie stil......
Dat jouw miniscule huisvrouwenbreintje niet verder reikt dan slechts 5 grammaticaal beschamende zinnen valt mij natuurlijk niet te verwijten hé .
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:28:53 #175
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45269379
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd. Dus OF ze zijn het huis al uit en wonen samen met een realdoll, OF ze wonen thuis en teren op pappie's zak (al dan niet letterlijk).
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:29:18 #176
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269395
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef kastanova het volgende:

Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuteren .
pi_45269448
Ok, ik zal wat over mijzelf vertellen, ik werk af en toe wanneer ik zin heb, kids zijn de deur al uit, zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.
Ik heb een superlieve man, hou heel veel van hem, maar verder boeit hij mij niet meer, blijf natuurlijk wel met hem getrouwd vanwege zijn salaris.
Ik wil de gouden kooi in om aan zijn stinkende adem te ontsnappen en de villa te winnen en niet te vergeten de financiële onafhankelijkheid.
Als ik de villa win geef ik mijn man natuurlijk een rotschop, en zeg tegen de kids dat hun lieve pappie eigenlijk homo is.
En we leefden nog lang en gelukkig!!!
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:30:50 #178
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269456
Maar goed, miss kissy is niet direct gouden kooi materiaal. Die wordt door Nena nog klemgeluld
pi_45269477
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd.
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:31:58 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269513
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
Ok, ik zal wat over mijzelf vertellen, ik werk af en toe wanneer ik zin heb, kids zijn de deur al uit, zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.
Ik heb een superlieve man, hou heel veel van hem, maar verder boeit hij mij niet meer, blijf natuurlijk wel met hem getrouwd vanwege zijn salaris.
Ik wil de gouden kooi in om aan zijn stinkende adem te ontsnappen en de villa te winnen en niet te vergeten de financiële onafhankelijkheid.
Als ik de villa win geef ik mijn man natuurlijk een rotschop, en zeg tegen de kids dat hun lieve pappie eigenlijk homo is.
En we leefden nog lang en gelukkig!!!
lachen man
ik had echt een dikke reply verwacht, maar dit is beschamend
pi_45269543
whehe als ik het hier zo lees is kissy wel degelijk snel over de zeik

ik vermoed dan ook dat kissy in het huis komt en dikke vriendjes word met bart & co. hier op het forum flink word afgezeken en dat we haar verder nooit meer terug zien op fok!

beetje zelfde verhaal dus als die chick die ooit in big brother zat...
hardcoholic
  Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:33:43 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269577
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:

Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijn
pi_45269604
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Admin donderdag 11 januari 2007 @ 23:35:09 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45269626
ik ga slapen iig. Misschien moet kissy dat ook maar gaan doen voor ik echt met plaatsvervangende schaamte dit topic moet lezen...
pi_45269636
Was zij ook aan de drank dan?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:36:25 #186
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45269661
Kunnen alle aanmeldingen niet hier gescreend worden. Krijgen we misschien nog een leuk programma.
pi_45269745
Ik vond het hier echt heel gezellig, heb er van genoten, ik kom snel weer eens onder het genot van een lekker glaasje wijn wat bijkletsen.
Jullie zijn echt gewone aardige mensen, had ik niet verwacht van dit forum, heb zoveel negatieve dingen gehoord, maar zal dat allemaal tegenspreken.
Misschien stuur ik jullie nog wel eens een uitnodiging.
pi_45269758
Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
ik werk af en toe wanneer ik zin heb

Lees: kan geen baan vasthouden, oftewel, die discriminerende arbeidsmarkt weer .

kids zijn de deur al uit

Uit huis geplaatst, verkocht, weggelopen, beland bij een loverboy of wonen een camper verder.

zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.

Lees: Doet haar benen wijd voor alles dat een drankje aanbied en heeft waarschijnlijk meer kledinghangers in haar schede dan in de kast gehad.

Lees: Hij gaat vreemd, maar ik heb zelf geen inkomen, dus accepteer het maar.

Lees: De reeds genoemde Frisia lening en DGK als opstapje gebruiken.

Samenvattend had ik dus echt op ál m'n reeds genoemde punten gelijk .
pi_45269801
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef Danny het volgende:
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijn
Waarbij ze advocaat als atvokaat en architect als argitekt spelt .
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:44:08 #190
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45269954
nhgv bnnjkk,k
pi_45269960
Tuurlijk heb je gelijk Kasta, van die lening klopt niet helemaal hoor, er is geen bank die erin trapt, komt omdat ik natuurlijk bij het BKR geregistreerd sta.
Maar ik neem aan dat jullie wel wat geld voor mij inzamelen, de kaartenactie voor Huub en Sylvia is ook gelukt, dus dat zal niet zo moeilijk zijn.
En ik geef toe, ik heb helemaal geen man, erger nog, geen man wil me omdat ik mijn benen niet wijd kan doen, ik heb nl helemaal geen benen.
Fijn dat je mij begrijpt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:45:02 #192
2964 Armageddon
pi_45269982
khfh78uujkm
pi_45269994
haha, atvokaat, het is toch atfokaadt?
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:45:47 #194
2964 Armageddon
pi_45270021
Dat was Saar, mijn kat, die ook even haar mening over DGK wilde verkondigen
pi_45270058
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:44 schreef kissy het volgende:
Tuurlijk heb je gelijk Kasta, van die lening klopt niet helemaal hoor, er is geen bank die erin trapt, komt omdat ik natuurlijk bij het BKR geregistreerd sta.
Maar ik neem aan dat jullie wel wat geld voor mij inzamelen, de kaartenactie voor Huub en Sylvia is ook gelukt, dus dat zal niet zo moeilijk zijn.
En ik geef toe, ik heb helemaal geen man, erger nog, geen man wil me omdat ik mijn benen niet wijd kan doen, ik heb nl helemaal geen benen.
Fijn dat je mij begrijpt.
Geen lening, geen man, geen benen... Je vergat alleen het gebrek aan hersencapaciteit te noemen...

Maar ook wat betreft m'n stelling dat je werkelijk níets hebt om voor te leven is hier dus weer mee bevestigd .

Misschien moet ik me maar gewoon opgeven als huis-psycholoog voor DGK .
pi_45270142
Ja, zal ik er dan toch maar een eind aan maken?
Vreselijk, ik ben niet eens verzekerd......
Dan maar van de armen, bestaat dat nog wel?
pi_45270216
Nah, ik vind haar nu al doodsaai, dus ik ga even naar het darten kijken...

Wat dat betreft zou ze dus inderdaad weleens door de DGK screening heen kunnen komen...
pi_45270227
Toch kan ik niet echt verdrietig worden, komt natuurlijk door het gebrek aan hersencapaciteit.
En niet te vergeten door de opbeurende woorden van Kasta.
pi_45270292
Wedden dat ik erdoor kom??
Kan ik me niet bekend maken anders staat Kasta mij met een honkbalknuppel op te wachten, da's nou weer jammer.....
pi_45270342
Als je nou eens je voornam noemt, dan weten we morgen tenminste of we je kunnen geloven als je er door bent. Want natuurlijk kom jij er wel door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')