Natuurlijk kom je er wel doorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
Geloof me als ik in die villa kom, ik zeg "als", dan zal ik echt jullie naam en dit forum noemen zodat jullie weten dat ik het ben.
Mocht er nou een andere mafketel in zitten die jullie naam niet noemt, dan ben ik dat dus niet, maar ben ik er gewoon niet door gekomen.
Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kissy het volgende:
By the way Kastanova, wil je mij niet in het vakje zwakbegaafde trailertrash plaatsen?
Misschien in tegenstelling tot jou heeft kasa wel een leven, je advies van daarnet uit jouw mond zal hem goed doen me dunktquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Jaha, en nou is ie stil......sorry maar ik wilde je niet kwetsen, slaap lekker want dat ga ik nu ook doen.![]()
Oeeeeeehhh, dit gaat fout aflopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Hebben het gelukkig allebei een goede baan, en ik heel veel vrije tijd!!!
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
ROFLquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Dit kan me 12 jarige broertje verzinnen, d ebewoners zullen je hiermee keihard uitlachen misscutie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef kissy het volgende:
Nee, tongytong, dit is geen lol meer, hoe denk je dat Kasta zich nu voelt?
Al die herinneringen die hij zo diep had weg gestopt komen nu weer naar boven, en weer voelt hij zijn (opgerekte) anus branden.
Vreselijk! Ik hoop dat ik zelf wel lekker kan slapen.
Maar ja, uiteindelijk heb ik het niet gedaan, het was zijn vader, dus moet ik mij ook niet schuldig voelen.
Zullen we allemaal een kaarsje branden voor de pijnlijke anus van Kasta?
Dan kan ik nu lekker gaan slapen.....
Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Ik weet niet wat je nou allemaal voor wartaal spreekt Kastanova, maar ik ben gewoon getrouwd met de pappie van de kids hoor, inmiddels zijn ze allebei afgestudeerd.
Hebben het gelukkig allebei een goede baan, en ik heel veel vrije tijd!!!
Tikkeltje jaloers Kasta?
Wat doe jij eigenlijk voor de kost, of ben je nog in therapie omdat je misbruikt bent door je vader?
Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ochquote:Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen
Dat jouw miniscule huisvrouwenbreintje niet verder reikt dan slechts 5 grammaticaal beschamende zinnen valt mij natuurlijk niet te verwijten héquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef kissy het volgende:
Jaha, en nou is ie stil......
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd. Dus OF ze zijn het huis al uit en wonen samen met een realdoll, OF ze wonen thuis en teren op pappie's zak (al dan niet letterlijk).
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef kastanova het volgende:
Ah, dus jij was die Debbie die zo verontwaardigd in m'n gastenboek zat te leuteren.
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Danny het volgende:
erm Kasta, haar kinderen zijn afgestudeerd.
lachen manquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
Ok, ik zal wat over mijzelf vertellen, ik werk af en toe wanneer ik zin heb, kids zijn de deur al uit, zou me te pletter vervelen als ik er niet nog 2 vriendjes op na hield.
Ik heb een superlieve man, hou heel veel van hem, maar verder boeit hij mij niet meer, blijf natuurlijk wel met hem getrouwd vanwege zijn salaris.
Ik wil de gouden kooi in om aan zijn stinkende adem te ontsnappen en de villa te winnen en niet te vergeten de financiële onafhankelijkheid.
Als ik de villa win geef ik mijn man natuurlijk een rotschop, en zeg tegen de kids dat hun lieve pappie eigenlijk homo is.
En we leefden nog lang en gelukkig!!!
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
Waarbij ze advocaat als atvokaat en architect als argitekt speltquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef Danny het volgende:
En dit is natuurlijk het punt dat ze je gaat vertellen dat ze advocaat en architect zijn
Geen lening, geen man, geen benen... Je vergat alleen het gebrek aan hersencapaciteit te noemen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:44 schreef kissy het volgende:
Tuurlijk heb je gelijk Kasta, van die lening klopt niet helemaal hoor, er is geen bank die erin trapt, komt omdat ik natuurlijk bij het BKR geregistreerd sta.
Maar ik neem aan dat jullie wel wat geld voor mij inzamelen, de kaartenactie voor Huub en Sylvia is ook gelukt, dus dat zal niet zo moeilijk zijn.
En ik geef toe, ik heb helemaal geen man, erger nog, geen man wil me omdat ik mijn benen niet wijd kan doen, ik heb nl helemaal geen benen.
Fijn dat je mij begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |