abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45270400
ja, ik ben me daar gek, nee echt niet hoor.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45270489
Zou jij je voornaam geven na al die ellendige postings?
Ik wist echt niet dat sommige op dit forum zo vijandig zouden zijn.
pi_45270556
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik mijn profiel niet heb ingevuld, haha
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 00:04:12 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45270697
Nou ja, wat mij betreft mogen jullie allebei het huis wel in. Kan misschien best een paar aardige gesprekjes opleveren.

Gezallich!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_45270776
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:52 schreef kissy het volgende:
Wedden dat ik erdoor kom??
Kan ik me niet bekend maken anders staat Kasta mij met een honkbalknuppel op te wachten, da's nou weer jammer.....
zo lastig ben je anders niet te herkennen zonder benen
hardcoholic
pi_45271347
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef kissy het volgende:
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik mijn profiel niet heb ingevuld, haha
Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45271360
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
vroeg je er niet zelf om dan ?
pi_45271372
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!
+1 scherp
pi_45271393
quote:
Geloof me, jij bent in staat dit hele forum gek te maken! Binnen 2 weken trekt Danny huilend de stekker eruit!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:33:56 #210
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45271534
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Logisch dat je niet naar de begrafenis van je moeder wil, zij was natuurlijk van alles op de hoogte.
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen, dat roept natuurlijk ook weer nare herinneringen op, valt niet mee voor zo'n klein jongetje als je eigen vader je misbruikt.
Voordeel is wel weer dat je niet zo gauw last van obstipatie krijgt met zo'n opgerekte anus.....
En jij denkt dat je met dít soort *ahum* "flames" mensen zover weet te krijgen dat ze het huis verlaten?

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45271885
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...
Ik hoef geen atoomfisicus te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen...

Hell, volgens mij worden alle selectierondes voor programma's als DGK en BB overspoeld door dergelijke dropouts die als strontvliegen afkomen op de kans om hun leven nog énige inhoud te geven door zich zwanger te laten neuken voor het ook van de camera.
En dat alles in de hoop dat ze daarna tegen betaling lintjes mogen doorknippen, PR voor 1 of ander vaag kutbedrijfje te mogen doen of worst of all, een zangcarriere te kickstarten...

Dát is nu de reden dat programma's als BB en DGK niet meer scoren; wie zit er nu in godsnaam nog te wachten op wéér zo'n dom, naief wijf dat zich door een weekendvriendje zwanger heeft laten schoppen en nu krampachtig aan de buitenwereld moeten laten zien (da's de insteek althans . ) dat ze toch echt sterk zijn ondanks alle tegenslagen en oh zo moeilijke jeugd die ze gehad hebben .

Flikker op trut, was een studie gaan volgen en had je benen aan elkaar gehouden nadat je weer eens een breezer van een wildvreemde LBO-er had aangenomen, dan zou je ons nu niet lastig hoeven te vallen met je dramaverhalen over het CWI en de oh zo oneerlijke arbeidsmarkt die je "discrimineert" omdat je alleen maar een veterstrikdiploma hebt .

Ah... .
Zitten er eigenlijk dergelijke typjes in DGK, dan ga ik het namelijk écht jammer vinden dat ik er niet in zit .
dit is dus wel hartverwarmend?
pi_45271914
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjes .

Maar okay, ik zal het enigszins nuanceren...
Je bent dus een soortgelijk achterlijk vrouwtje, maar je man is simpelweg te lui om je te verlaten voor zijn minnares.

Nah, ik kan je screening nu al letterlijk voorspellen, da's het sneue nog...

Medewerker: Wat is je beroep?
kissy: Ik ben fulltime (:r. ) huisvrouw!
Medewerker: Whehehe... Dat noem je een beroep?
kissy: [insert preek over hoe zwaar "het beroep" huisvrouw tussen het Oprah kijken, bankhangen en koffieleuten door is]

Medewerker: En waarom wil je het huis in?
kissy: Ik wil mezelf beter leren kennen! Al die jaren heb ik aan anderen gedacht en nu ga ik eindelijk eens aan mezelf denken?
Medewerker: Oh, je bent getrouwd?
kissy: Zielsgelukkig ja! En m'n kinderen zijn m'n alles! M'n man steunt me hier volledig in trouwens!

Nee domme koe!
Als je zielsgelukkig was, dan zou je je man niet voor 2 jaar verlaten, maar zou je fijn en blij thuis blijven om leuk en knus gelukkig te blíjven in plaats van je gehele familie te verlaten voor een huis vol achterbakse klootzakken en camera's.
En als je kinderen je alles zijn? Hoe de neuk kun je ze dan 2 jaar compleet alleen laten?!?
"Maar m'n man is een onwijs goede vader voor de kinderen en zal de zorg geheel op zich nemen!"

Als je zo totaal niet onmisbaar bent heb je kennelijk naast het baren geen ene reet voor de kinderen betekent... En dat je man je, ondanks de extra zorg voor de kinderen, compleet steunt in je besluit om 2 jaar lang op te tyfen is dus ook alleen maar zodat hij van je lazy bankhangende, chocolavretende en klagende ass af is...

Djeez, heb alleen al in m'n directe omgeving tijdens die gesprekken 3(!) keer dergelijk slaapverwekkend geleuter gehoord waarbij je de interviewers echt zag denken "Oh mên, weer zo'n zaadverlammend zeikwijf, waarschijnlijk heeft haar man haar persoonlijk opgegeven.." waarbij alleen een verdwaalde homo af en toe "Yo go girl" riep om zijn homoseksualiteit maar te kunnen profileren...
Ook goed bedoeld?
pi_45271936
Ik dacht dat je slapen ging ?
pi_45271994
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
Was ook zeker een grapje?
Jullie lezen wat jullie willen lezen, kruipen voor Kasta, houden zo!
Ik hou het hier voor gezien, net zulke meelopers als in DGK
pi_45272018
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef kissy het volgende:

[..]

Ga nou maar..
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45272042
quote:

[..]

De ballen !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:56:19 #217
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45272103
Redactie lezen jullie mee.
pi_45272119
quote:

[..]

Nou, als je je door een gemeen forum al laat wegjagen...
pi_45272322
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef kissy het volgende:
één Natasia is voor mij echt peanuts.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Zij krijgt mij echt niet klein hoor
Ik wilde het toch nog even herhalen hoor .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45272366
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde het toch nog even herhalen hoor .
Foei, Kasta! Natrappen he. Dat is wel heel hard tegenover iemand die zelf geen benen heeft.
pi_45272563
Heerlijk leesvoer altijd die topics van kasta .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:43:39 #222
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45273054
Kasta en Natasia .

Mooie tv zou het zeker worden met kasta . DGK_redactie, sorry maar hier hebben jullie een kans laten liggen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:46:44 #223
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45273106
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:43 schreef DaMook het volgende:
Kasta en Natasia .

Mooie tv zou het zeker worden met kasta . DGK_redactie, sorry maar hier hebben jullie een kans laten liggen .
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Daar wringt de schoen denk ik.
pi_45273205
Wat een kutkloon met flames van het niveau van zhe-devill, of Mien Dobbelsteen
pi_45273277
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Och, al pest ik het gehele huis leeg en komt er iedere week gewoon een nieuw slachtoffer, er zal genoeg vermaak zijn hoor...

Tja, hielden ze ook nog wel een hele preek over, dat we ons dood zouden gaan vervelen...
Dat het echt niet alleen maar leuk en gezellig was in het huis, want ze zenden maar een half uurtje per dag uit en dat zijn alleen de spectaculaire dingen, de rest was hoofdzakelijk verveling, ze hadden zelfs moeite dat half uurtje interessant te houden...

Maakte wel de opmerking dat ik in m'n eentje dat dagelijkse halve uur nog wel zou weten te vullen...

Waarschijnlijk iets té arrogant, maar hé, het zou me nog echt lukken ook .
Kwestie van een beetje olie op het vuur gooien of relletjes starten en dat gaat me hier al 5 jaar goed af, dus die 2 jaar zijn een eitje .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:59:10 #226
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45273280
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook . Opzich wel jammer , zou voor zolang het duurt iig goede tv opleveren .

Ow en kissy , jij kunt volgens mij in je normale leven al niet op je benen staan . Je mondje heb je ook al niet mee, nena is mondiger dan jij. Wat heb je nog wel ? Je kinderen die je gaan missen ? Die hebben we al 1, ze heet natasia en heeft ook een (hele vaste relatie) met wilgo , jou relatie is net zo vast neem ik aan .

Ach ja succes kissy ik voorzie een volgende kaarten actie alleen deze keer niet positief .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_45273597
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.
pi_45273875
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:

[..]

Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
dank je
pi_45274031
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:27 schreef Rapaille het volgende:
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.
Hoezo ''zelfs''? Zijn zij heel dom? Misschien wil DGK wel dat het IQ van de deelnemers overeenkomt met dat van de kijkers van Talpa, zodat zij zich met de deelnemers kunnen identificeren.
pi_45274497
Toch jammer dat je je niet eerder hebt opgegeven kasta, dan was je waarschijnlijk wel door die casting gekomen
Maar de DGK-redactie leest mee hier dus je weet maar nooit, misschien zien ze nu wél in dat je de ideale nieuwe bewoner bent als Bart straks vrijwillig vertrekt
Always expect the unexpected...
  Admin vrijdag 12 januari 2007 @ 07:49:16 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45274865
quote:
Oftewel; je bent gezakt. Als je hier na een uur al loopt te jankzakken dat we niet liev voor je zijn, hoe lang denk je het dan in godsnaam in DGK uit te gaan houden? Die vreten je op. Je zou ons op je blote schaambotje (bij gebrek aan knieën) moeten bedanken dat we je hebben kunnen behoeden voor de grootste flater (naast je voortplanten) van je leven.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45279380
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:30:57 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45289139
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:47 schreef koemleit het volgende:
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
Valt wel mee toch?

Maargoed, die kissy heeft haar profiel ingevuld incl. voor+achternaam
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45315536
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben? .
pi_45315914
niet zo stoken snotaap
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:42:47 #236
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45316442
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen. Zelf was ik zo half December al op de screening in het Mediapark-Hilversum, en ik heb de grootte van de groep gezien, in mijn geval 18 man/vrouw, en dat een paar keer in de week, weken achter elkaar. Van deze groep werden twee beauty's uitgekozen, 1 met een bitchy uitstraling en 1 met een erg lieve uitstraling, en de Psychologische test en het antecedenten-onderzoek moesten nog plaatsvinden bij deze twee. Dus zeker dat deze twee uitgekozen werden was het nog niet.
Ga er maar van uit dat het erg moeilijk wordt.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:44:42 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316477
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef kastanova het volgende:
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben? .
die zit nu te wachten tot Euthanasie eindelijk naar haar man en kindjes teruggaat (maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren)
pi_45316508
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen.
Waarom denk je dat ik er naartoe ging? .

Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:47:28 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316554
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:

ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
Je bent impotent?
pi_45316666
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:47 schreef Danny het volgende:
Je bent impotent?
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag .
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 16:57:51 #241
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45316839
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef kastanova het volgende:

Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag

Maar wie had dan die incompetente staf?
pi_45317081
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef Danny het volgende:

Maar wie had dan die incompetente staf?
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 17:07:58 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45317179
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

[afbeelding]
ah, John dé I presume
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:18:16 #244
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317588
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik er naartoe ging? .

Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf .
En ik

Tja...de staf....4 jongelui die 4 x dezelfde vragen stelden, en op het laatst de Hoofdredacteur 5 minuutjes aan tafel. Ik had er ook meer van verwacht, eerlijk gezegd.
En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote. Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Maat goed...dat afslepen was gratis.....dat dan weer wel...schijnt een nieuwe regeling te zijn bij auto's die op riskante plekken stilstaan. Geluk bij een ongeluk
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:21:03 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45317686
quote:

Plaatje van een mol

[afbeelding]
Weet je dat ik serieus aan de redactie van Wie is de mol? dacht? En dus ook niet begreep wat dat met DGK vandoen had?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_45317773
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:07 schreef Danny het volgende:

[..]

ah, John dé I presume
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...

Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over .
pi_45317808
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:

En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote. Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Nergens voor nodig joh .
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:23:49 #248
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317811
quote:

[..]

[afbeelding]
Aaaaaah ziiieeeeelliiiigggg
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:25:17 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45317864
Het is inderdaad al jarenlang bekend dat in de pretfabriek van John de Mol over het algemeen alleen jonge en onervaren redacteuren werken die zonder morren en overurenvergoeding standaard dagen van 12 tot 18 uur draaien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:25:42 #250
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317887
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nergens voor nodig joh .
Nee klopt....ik kwam halverwege aan tafel, maar was geen enkel probleem.......toen begon ik al nattigheid te voelen, zo serieus hoef ik dit niet te nemen......
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:27:48 #251
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317962
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...

Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over .
Ja ze waren erg jong, net van de Mediaopleiding af. Bij mij lazen ze de vragen op uit een schriftje.....
pi_45334469
Nah, lekker dan, ik ben ook uitgenodigd, maar als ik dit zo lees, heeft het niet zoveel zin om nog te gaan.
pi_45335723
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
pi_45354360
quote:
Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf .
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 21:09:32 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45356231
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

en wat vind je er tot nu toe van?
pi_45357112
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Danny het volgende:

[..]

en wat vind je er tot nu toe van?
Het enige wat ik wijzer geworden ben, is de informatie die ik tijdens de screening kreeg...

Nah, als ik er in zou komen, zou ik wel even gekeken hebben om te kijken wie ik zou moeten hebben in het huis, maar het programma lijkt me simpelweg té saai om voor m'n plezier naar te kijken...
pi_45363022
Ik vergeet steeds te kijken

Ach, er is altijd een volgende keer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 15 januari 2007 @ 11:56:29 #258
43551 johnny_rabbitte
Levend kun je meer...
pi_45368151
Wat een prachtig verhaal gozer, nog prachtiger dat ze je niet hebben uitgenodigd om mee te doen. Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
For sale: Parachute, only used once, never opened, small stain
pi_45368485
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
beetje spuit 11 ben ik,maar hier moest ik zo om lachen.
Gertje schat, je hebt het weer prima verwoord.
pi_45368608
Wat een lulverhaal
DROMMELS
pi_45369389
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
pi_45370793
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
Lief!!!
Alhoewel ik het commentaar van Gert ook eerlijk vond, moest ik ook wel een beetje om lachen, hij beschrijft echt precies hoe Natasia kan doen.
pi_45370860
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
pi_45370877
Maar nu druk,druk, ik lees later wel weer verder.
pi_45370997
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
pi_45371049
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
Ze heeft dan ook geen poot om op te staan
pi_45371194
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45373647
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:09:34 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375302
quote:
Als je nu al bent begonnen met liegen dan heb ik inderdaad liever dat je je leugens elders gaat verspreiden
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 16:13:26 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45375410
Jammer voor ons dat kissy haar naam in haar profiel heeft gewijzigd. Jammer voor háár dat veel mensen die al gezien hebben vorige week.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_45375614
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
  maandag 15 januari 2007 @ 16:25:56 #272
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45375843
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik weet de 8ernaam nog wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:28:44 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375949
Claire v. Zanten, maar goed, ze kan evengoed Hans Christiaan Andersen invullen natuurlijk. Gezien de posts tot nu toe neemt ze het begrip 'waarheid' sowieso erg ruim...
pi_45377206
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is lullig ja, maar dan had iemand uit je vriendenkring je er op kunnen wijzen toch?
13.000 aanmeldingen is niet niks voor iets wat nauwelijks aandacht heeft gekregen in de media...
pi_45378070
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Intensive Claire...
pi_45384252
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging .
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 20:14:26 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45384341
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging .
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
pi_45384395
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan het me ergens wel voorstellen. Stel je voor: een vrouw zonder benen, die luistert naar de naam Johannes de Grote, en AOW'er is van beroep. Als DAT nog geen kijkcijfers trekt...
pi_45385081
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
Hadden ze iets eerder moeten zeggen, heb notabene afgelopen Vrijdag nog de gehele nacht als Schot rondgelopen op notabene een pokertoernooi .

pi_45390987
Je zou zeker een verschijning worden
Eigenlijk vind ik het echt jammer dat je niet gaat.
Ze weten niet wat ze missen daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_45399737
Inderdaad een zeer aangedikte BullShitStory...

Bij Talpa dachten ze ook "dat is weer de zoveelste die wel ff denkt te winnen". En dan nog vervolgens met droge ogen vertellen, dat jij het programma nog nooit gezien hebt en dan het raar vinden dat je wordt afgewezen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45403166
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 13:36:09 #283
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45403791
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef kissy het volgende:
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
echt waar joh? of is dit weer een verhaaltje dat over een paar dagen opeens anders is?
pi_45404015
Nee Danny, dit is echt waar....
Net als in het gewonen leven moet je jezelf altijd aanpassen.
Als je daar gaat zeggen dat je Natasia de hele villa door wil trekken, kom je er echt niet in, dus dat verzwijg je dan maar.
(heeft trouwens ook geen nut om dat te doen want dan ben je 10.000 kwijt)

En vind je het niet heel logisch dat ik hier niks over mezelf kan vertellen?
Bij mijn eerste posting werd ik al tot aan de grond toe afgebrand.
Maar dat ik al lang door de screening heen ben is echt waar, maar dat wil niet zeggen dat ik in de villa kom.
pi_45404047
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
pi_45404132
Thnx!!!
pi_45404197
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
Het is dat je al miljonair bent, anders zou je best eens door de screening heen kunnen komen.
pi_45404228
Je hebt alles wat ik niet heb......denk niet dat ik mezelf had aangemeld als ik alles zou hebben wat jij heb.

[ Bericht 51% gewijzigd door kissy op 16-01-2007 14:05:56 ]
pi_45405294
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:

Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.

En dit is allemaal waar...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:34:54 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45405572
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef kissy het volgende:
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:

Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.

En dit is allemaal waar...
We komen er wel.
En ben je dóór de screening gekomen?
pi_45405639
Ja, ik zweer het.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:57 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45405652
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:33 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45405696
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef kissy het volgende:
Ja, ik zweer het.
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
pi_45405924
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Danny het volgende:
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
In mijn eerste poging heb ik gezegd dat ik echt een bloedhekel heb aan Natasia, en dat het mij wel leuk leek om haar de mond te snoeren.
Ik kreeg toen al meteen een hoop shit over me heen, dat mijn man mij wel zou hebben opgegeven omdat hij eigenlijk homo was enz.
Had je dan verwacht dat ik zou zeggen "doe alsjeblieft niet zo lelijk tegen mij?"
Ik beledig alleen maar mensen die mij ook beledigen, maar de meeste vonden dat Kasta wel wat steun kon gebruiken.
Waarom? Is hij de forumpaus ofzo?
pi_45406154
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
Als ik in de villa kom, ik zeg "als", dan zal ik dat hier vertellen.
Ik ben dan wel door de screening heen, maar dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk in de villa kom.
Volgens mij hebben ze heel veel reserve kandidaten, en het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe lang dit programma nog doorloopt.
pi_45406274
Kissy, Waarom zou jij jouw gezin op het spel willen zetten voor een serie, waarvan de kans groot is dat de personages er beschadigd uit komen en waarvan de kans klein is dat je de villa en het geld wint?

Nu je een groot deel van de GK gezien hebt, zou je toch beter moeten weten?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45406467
Allereerst natuurlijk omdat iedereen die in de villa komt de kans heeft om te winnen.
Natuurlijk heb ik ook nog wel wat wensen die nooit uitkomen als ik thuis blijf zitten.
Alles wat ik wil doen kost geld, ik heb dat niet, en in de villa speelt geld geen rol.
Buiten de villa zijn er ook nog genoeg mensen die je willen beschadigen, zie daar niet zoveel verschil in.
pi_45406531
Trouwens zoals het nu gaat komen Huub en Sylvia er alleen maar sterker uit.
Vergeet niet dat Natasia al behoorlijk labiel was toen ze er in ging, anders zou je nooit lachend bij je kinderen vandaan kunnen lopen.
Als ik kleine kinderen had gehad, dan zou ik me nooit hebben aangemeld.
pi_45406657
kissy, ik weet niet wat ik moet geloven. Er staat in jouw profiel 18-01-1939 en er staat man.
Volgens mij ben je een hoax.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:14:57 #300
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_45406969
Is er al een petitie gestart voor "Kasta in de Kooi" oid?
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')