zo lastig ben je anders niet te herkennen zonder benenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:52 schreef kissy het volgende:
Wedden dat ik erdoor kom??
Kan ik me niet bekend maken anders staat Kasta mij met een honkbalknuppel op te wachten, da's nou weer jammer.....
Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef kissy het volgende:
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik mijn profiel niet heb ingevuld, haha
vroeg je er niet zelf om dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
Zou jij je voornaam geven na al die ellendige postings?
Ik wist echt niet dat sommige op dit forum zo vijandig zouden zijn.
+1 scherpquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat wil ik je wel eens zien doen, zonder benen!
Geloof me, jij bent in staat dit hele forum gek te maken! Binnen 2 weken trekt Danny huilend de stekker eruit!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
En jij denkt dat je met dít soort *ahum* "flames" mensen zover weet te krijgen dat ze het huis verlaten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef kissy het volgende:
Logisch dat je niet naar de begrafenis van je moeder wil, zij was natuurlijk van alles op de hoogte.
Ik las op je weblog al dat je een hekel hebt aan dikke en dunne vrouwen, maar dat komt allemaal door je moeder natuurlijk.
Ja, en om nou met een kerel wat te beginnen, dat roept natuurlijk ook weer nare herinneringen op, valt niet mee voor zo'n klein jongetje als je eigen vader je misbruikt.
Voordeel is wel weer dat je niet zo gauw last van obstipatie krijgt met zo'n opgerekte anus.....
dit is dus wel hartverwarmend?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, kom op joh, je bent een tienermoeder en [insert understatement] je komt nou niet echt briljant over...
Ik hoef geen atoomfisicus te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen...
Hell, volgens mij worden alle selectierondes voor programma's als DGK en BB overspoeld door dergelijke dropouts die als strontvliegen afkomen op de kans om hun leven nog énige inhoud te geven door zich zwanger te laten neuken voor het ook van de camera.
En dat alles in de hoop dat ze daarna tegen betaling lintjes mogen doorknippen, PR voor 1 of ander vaag kutbedrijfje te mogen doen of worst of all,een
zangcarriere
te kickstarten...
Dát is nu de reden dat programma's als BB en DGK niet meer scoren; wie zit er nu in godsnaam nog te wachten op wéér zo'n dom, naief wijf dat zich door een weekendvriendje zwanger heeft laten schoppen en nu krampachtig aan de buitenwereld moeten laten zien (da's de insteek althans. ) dat ze toch echt sterk zijn ondanks alle tegenslagen en oh zo moeilijke jeugd die ze gehad hebben
.
Flikker op trut, was een studie gaan volgen en had je benen aan elkaar gehouden nadat je weer eens een breezer van een wildvreemde LBO-er had aangenomen, dan zou je ons nu niet lastig hoeven te vallen met je dramaverhalen over het CWI en de oh zo oneerlijke arbeidsmarkt die je "discrimineert" omdat je alleen maar een veterstrikdiploma hebt.
Ah....
Zitten er eigenlijk dergelijke typjes in DGK, dan ga ik het namelijk écht jammer vinden dat ik er niet in zit.
Ook goed bedoeld?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik misbruikt zou worden door m'n vader zou ik het filmen, hij ligt immers al een jaar of 10 tussen 6 plankjes.
Maar okay, ik zal het enigszins nuanceren...
Je bent dus een soortgelijk achterlijk vrouwtje, maar je man is simpelweg te lui om je te verlaten voor zijn minnares.
Nah, ik kan je screening nu al letterlijk voorspellen, da's het sneue nog...
Medewerker: Wat is je beroep?
kissy: Ik ben fulltime (:r. ) huisvrouw!
Medewerker: Whehehe... Dat noem je een beroep?
kissy: [insert preek over hoe zwaar "het beroep" huisvrouw tussen het Oprah kijken, bankhangen en koffieleuten door is]
Medewerker: En waarom wil je het huis in?
kissy: Ik wil mezelf beter leren kennen! Al die jaren heb ik aan anderen gedacht en nu ga ik eindelijk eens aan mezelf denken?
Medewerker: Oh, je bent getrouwd?
kissy: Zielsgelukkig ja! En m'n kinderen zijn m'n alles! M'n man steunt me hier volledig in trouwens!
Nee domme koe!
Als je zielsgelukkig was, dan zou je je man niet voor 2 jaar verlaten, maar zou je fijn en blij thuis blijven om leuk en knus gelukkig te blíjven in plaats van je gehele familie te verlaten voor een huis vol achterbakse klootzakken en camera's.
En als je kinderen je alles zijn? Hoe de neuk kun je ze dan 2 jaar compleet alleen laten?!?
"Maar m'n man is een onwijs goede vader voor de kinderen en zal de zorg geheel op zich nemen!"
Als je zo totaal niet onmisbaar bent heb je kennelijk naast het baren geen ene reet voor de kinderen betekent... En dat je man je, ondanks de extra zorg voor de kinderen, compleet steunt in je besluit om 2 jaar lang op te tyfen is dus ook alleen maar zodat hij van je lazy bankhangende, chocolavretende en klagende ass af is...
Djeez, heb alleen al in m'n directe omgeving tijdens die gesprekken 3(!) keer dergelijk slaapverwekkend geleuter gehoord waarbij je de interviewers echt zag denken "Oh mên, weer zo'n zaadverlammend zeikwijf, waarschijnlijk heeft haar man haar persoonlijk opgegeven.." waarbij alleen een verdwaalde homo af en toe "Yo go girl" riep om zijn homoseksualiteit maar te kunnen profileren...
Was ook zeker een grapje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat soort porseleinen-popjes en gouden-kettingen verzamelaarsvolk noemt LBO zwakstroom al een studie, dus "afgestudeerd" uit haar mond zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegenwoordig zelf met de fiets naar school mogen in plaats van achterin het busje...
Ga nou maar..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef kissy het volgende:
[..]
Was ook zeker een grapje?
Jullie lezen wat jullie willen lezen, kruipen voor Kasta, houden zo!
Ik hou het hier voor gezien, net zulke meelopers als in DGK
De ballen !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef kissy het volgende:
[..]
Nou, als je je door een gemeen forum al laat wegjagen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef kissy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef kissy het volgende:
één Natasia is voor mij echt peanuts.
Ik wilde het toch nog even herhalen hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Zij krijgt mij echt niet klein hoor
Foei, Kasta! Natrappen he. Dat is wel heel hard tegenover iemand die zelf geen benen heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde het toch nog even herhalen hoor.
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:43 schreef DaMook het volgende:
Kasta en Natasia.
Mooie tv zou het zeker worden met kasta. DGK_redactie, sorry maar hier hebben jullie een kans laten liggen
.
Och, al pest ik het gehele huis leeg en komt er iedere week gewoon een nieuw slachtoffer, er zal genoeg vermaak zijn hoor...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Daar wringt de schoen denk ik.![]()
Dat denk ik idd ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Daar wringt de schoen denk ik.![]()
dank jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
Hoezo ''zelfs''? Zijn zij heel dom? Misschien wil DGK wel dat het IQ van de deelnemers overeenkomt met dat van de kijkers van Talpa, zodat zij zich met de deelnemers kunnen identificeren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:27 schreef Rapaille het volgende:
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.![]()
Oftewel; je bent gezakt. Als je hier na een uur al loopt te jankzakken dat we niet liev voor je zijn, hoe lang denk je het dan in godsnaam in DGK uit te gaan houden? Die vreten je op. Je zou ons op je blote schaambotje (bij gebrek aan knieën) moeten bedanken dat we je hebben kunnen behoeden voor de grootste flater (naast je voortplanten) van je leven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:47 schreef koemleit het volgende:
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
die zit nu te wachten tot Euthanasie eindelijk naar haar man en kindjes teruggaat (maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef kastanova het volgende:
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben?.
Waarom denk je dat ik er naartoe ging?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen.
Je bent impotent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf.
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraagquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef kastanova het volgende:
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef Danny het volgende:
Maar wie had dan die incompetente staf?
En ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er naartoe ging?.
Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf.
Weet je dat ik serieus aan de redactie van Wie is de mol? dacht? En dus ook niet begreep wat dat met DGK vandoen had?quote:
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...quote:
Nergens voor nodig johquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote.Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Nee klopt....ik kwam halverwege aan tafel, maar was geen enkel probleem.......toen begon ik al nattigheid te voelen, zo serieus hoef ik dit niet te nemen......quote:
Ja ze waren erg jong, net van de Mediaopleiding af. Bij mij lazen ze de vragen op uit een schriftje.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...
Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over.
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áfquote:Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
en wat vind je er tot nu toe van?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf.
Het enige wat ik wijzer geworden ben, is de informatie die ik tijdens de screening kreeg...quote:
beetje spuit 11 ben ik,maar hier moest ik zo om lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
Lief!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie![]()
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
Ze heeft dan ook geen poot om op te staanquote:Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet" exactlement, en groetsels
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
Als je nu al bent begonnen met liegen dan heb ik inderdaad liever dat je je leugens elders gaat verspreidenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Ik weet de 8ernaam nog wel!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dat is lullig ja, maar dan had iemand uit je vriendenkring je er op kunnen wijzen toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf.
Intensive Claire...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorgingquote:Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fakequote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging.
Ik kan het me ergens wel voorstellen. Stel je voor: een vrouw zonder benen, die luistert naar de naam Johannes de Grote, en AOW'er is van beroep. Als DAT nog geen kijkcijfers trekt...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
Hadden ze iets eerder moeten zeggen, heb notabene afgelopen Vrijdag nog de gehele nacht als Schot rondgelopen op notabene een pokertoernooiquote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
echt waar joh? of is dit weer een verhaaltje dat over een paar dagen opeens anders is?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef kissy het volgende:
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
Het is dat je al miljonair bent, anders zou je best eens door de screening heen kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
We komen er wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef kissy het volgende:
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:
Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.
En dit is allemaal waar...![]()
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef kissy het volgende:
Ja, ik zweer het.
In mijn eerste poging heb ik gezegd dat ik echt een bloedhekel heb aan Natasia, en dat het mij wel leuk leek om haar de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Danny het volgende:
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
Als ik in de villa kom, ik zeg "als", dan zal ik dat hier vertellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |