Dat denk ik idd ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze willen dat het programma een jaar doorgaat, dus de bewoners moeten niet te snel weggepest worden.
Daar wringt de schoen denk ik.![]()
dank jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
Kasta deed poging om in DGK te komen
Het mislukte
Hoezo ''zelfs''? Zijn zij heel dom? Misschien wil DGK wel dat het IQ van de deelnemers overeenkomt met dat van de kijkers van Talpa, zodat zij zich met de deelnemers kunnen identificeren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:27 schreef Rapaille het volgende:
OMFG, zelf niet goed genoeg zijn voor de Gouden Kooi. Waar ze mensen zoals Huub&Natasia zelfs goed genoeg voor vinden.![]()
Oftewel; je bent gezakt. Als je hier na een uur al loopt te jankzakken dat we niet liev voor je zijn, hoe lang denk je het dan in godsnaam in DGK uit te gaan houden? Die vreten je op. Je zou ons op je blote schaambotje (bij gebrek aan knieën) moeten bedanken dat we je hebben kunnen behoeden voor de grootste flater (naast je voortplanten) van je leven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef kissy het volgende:
Zou jij je voornaam geven na al die ellendige postings?
Ik wist echt niet dat sommige op dit forum zo vijandig zouden zijn.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:47 schreef koemleit het volgende:
nou nou nou wat een vijandige sfeer hier
die zit nu te wachten tot Euthanasie eindelijk naar haar man en kindjes teruggaat (maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef kastanova het volgende:
kissy zou haar screening inmiddels toch al wel gehad moeten hebben?.
Waarom denk je dat ik er naartoe ging?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen die denkt nou nog in DGK te komen moet wel van erg goeie huize komen.
Je bent impotent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf.
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraagquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef kastanova het volgende:
Dat tweede kind van je? Laat voor de grap eens een DNA test uitvoeren, heb je direct het antwoord op je vraag
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef Danny het volgende:
Maar wie had dan die incompetente staf?
En ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er naartoe ging?.
Maar ja, ik had helaas geen rekening gehouden met een incompetente staf.
Weet je dat ik serieus aan de redactie van Wie is de mol? dacht? En dus ook niet begreep wat dat met DGK vandoen had?quote:
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...quote:
Nergens voor nodig johquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Gigageil het volgende:
En ik had gvd pech onderweg ook nog, dynamo naar de klote.Halsbrekende toeren met wegenwacht en rijkswaterstaat-afsleepdienst aan de hand gehaald om op tijd te komen.
Nee klopt....ik kwam halverwege aan tafel, maar was geen enkel probleem.......toen begon ik al nattigheid te voelen, zo serieus hoef ik dit niet te nemen......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |