Ja ze waren erg jong, net van de Mediaopleiding af. Bij mij lazen ze de vragen op uit een schriftje.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...
Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over.
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áfquote:Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
en wat vind je er tot nu toe van?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf.
Het enige wat ik wijzer geworden ben, is de informatie die ik tijdens de screening kreeg...quote:
beetje spuit 11 ben ik,maar hier moest ik zo om lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
Lief!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie![]()
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
Ze heeft dan ook geen poot om op te staanquote:Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet" exactlement, en groetsels
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
Als je nu al bent begonnen met liegen dan heb ik inderdaad liever dat je je leugens elders gaat verspreidenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Ik weet de 8ernaam nog wel!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dat is lullig ja, maar dan had iemand uit je vriendenkring je er op kunnen wijzen toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf.
Intensive Claire...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorgingquote:Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fakequote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
I know, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik als vleesgeworden combinatie van branie en natuurtalent niet doorging.
Ik kan het me ergens wel voorstellen. Stel je voor: een vrouw zonder benen, die luistert naar de naam Johannes de Grote, en AOW'er is van beroep. Als DAT nog geen kijkcijfers trekt...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
Hadden ze iets eerder moeten zeggen, heb notabene afgelopen Vrijdag nog de gehele nacht als Schot rondgelopen op notabene een pokertoernooiquote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Danny het volgende:
gezien kissy wél door is gegaan waren ze kennelijk op zoek naar fake
echt waar joh? of is dit weer een verhaaltje dat over een paar dagen opeens anders is?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef kissy het volgende:
Ja, er waren er heel veel die er van overtuigd waren dat ze doorgingen....en die werden het niet.
Het is dat je al miljonair bent, anders zou je best eens door de screening heen kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof je kissy, ik geloof je....
Owja, ik ben beidewaj 25 jaar oud, een echte adonis, vrijgezel, fotomodel in mijn vrije tijd, ben buiten miljonair erg gezellig, kan goed luisteren, 6pack, huisjes in Monaco, Ibiza en een klein appartementje New York (paar honderd meter van Times Sqaure). Maar ik kan dit niet bewijzen, anders word ik afgebrand, gestalkt ofzo, capiche?
We komen er wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef kissy het volgende:
Op veler verzoek hier de waarheid over mij:
Ik heet geen Claire, heb wel benen, en woon niet in Bergen.
Heb een lieve man, al heeft het me wel moeite gekost om naar de screening te mogen.
Ben moeder van 2 volwassen kids
Ik hou van dieren, en kinderen
Ik werk parttime voor het geld, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik hou er geen geheime vriendjes op na, integendeel de meeste van mijn vrienden zijn homo.
En dit is allemaal waar...![]()
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef kissy het volgende:
Ja, ik zweer het.
In mijn eerste poging heb ik gezegd dat ik echt een bloedhekel heb aan Natasia, en dat het mij wel leuk leek om haar de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Danny het volgende:
Waarom in eerste instantie de boel bij elkaar liegen en dan klagen dat we je zo slecht behandelen als we door je leugens heenprikken?
Als ik in de villa kom, ik zeg "als", dan zal ik dat hier vertellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je een ook een voornaam die we binnenkort terug zien op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |