abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:27:48 #251
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45317962
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, wat me sowieso opviel was dat de medewerkers allemaal vrij jong waren...
Geen "ervaren rotten in het vak" zullen we maar zeggen, er zat er zelfs in tussen die nog zenuwachtiger was dan de kandidaten zelf.
Giechelen, blozen, naar beneden kijken, etc. Op een gegeven moment was hij zelfs de vragen (die hij toch dagelijks stelt) vergeten en begon hij te stotteren...

Tja, misschien is dat wel de oorzaak van het verval in kijkcijfers sinds de eerste BB's.
"Dankzij" de insteek van Johnyboy met betrekking tot ouwe lijken tussen het personeel blijven er geen ervaren rotten in het vak, die dankzij hun ervaring en in het verleden behaalde resultaten beter in kunnen schatten wat de kijker wil, meer over .
Ja ze waren erg jong, net van de Mediaopleiding af. Bij mij lazen ze de vragen op uit een schriftje.....
pi_45334469
Nah, lekker dan, ik ben ook uitgenodigd, maar als ik dit zo lees, heeft het niet zoveel zin om nog te gaan.
pi_45335723
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
pi_45354360
quote:
Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Godverdomme kasta, je had je gewoon een half jaar geleden moeten aanmelden...
Ik weet pas sinds ik me aan heb gemeld uberhaupt van het programma áf .
I was an atheist until I realized I was God
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 21:09:32 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45356231
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

en wat vind je er tot nu toe van?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45357112
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Danny het volgende:

[..]

en wat vind je er tot nu toe van?
Het enige wat ik wijzer geworden ben, is de informatie die ik tijdens de screening kreeg...

Nah, als ik er in zou komen, zou ik wel even gekeken hebben om te kijken wie ik zou moeten hebben in het huis, maar het programma lijkt me simpelweg té saai om voor m'n plezier naar te kijken...
I was an atheist until I realized I was God
pi_45363022
Ik vergeet steeds te kijken

Ach, er is altijd een volgende keer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 15 januari 2007 @ 11:56:29 #258
43551 johnny_rabbitte
Levend kun je meer...
pi_45368151
Wat een prachtig verhaal gozer, nog prachtiger dat ze je niet hebben uitgenodigd om mee te doen. Er zit verschil tussen fake, branie en natuurtalent.
For sale: Parachute, only used once, never opened, small stain
pi_45368485
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dan alleen als je maatjes met haar weet te worden, om haar daarna vanuit een vertrouwensbasis de put in te praten. Door alleen ruzie met haar te maken, krijg je haar heel moeilijk klein. Ze laat je namelijk simpelweg je punt niet maken. Op een gegeven moment gaat ze haar laatste zin 10x of vaker herhalen, en overschreeuwt je. Dus daar sta je dan, met je geweldige repliek, terwijl zij keihard schreeuwt: "JIJ GAAT EEN HEEEEL ZWARE TIJD TEGEMOET MISSY!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!! DAT BELOOF IK JE!!!! JA KIJK MAAR VIES!!!! YOUR ASS IS MINE, BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!! BEREID JE VOOR!!!!
beetje spuit 11 ben ik,maar hier moest ik zo om lachen.
Gertje schat, je hebt het weer prima verwoord.
pi_45368608
Wat een lulverhaal
DROMMELS
pi_45369389
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
pi_45370793
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Verder het topic gelezen en vind het een beetje kinderachtig, dat gebash tegen kissie
Lief!!!
Alhoewel ik het commentaar van Gert ook eerlijk vond, moest ik ook wel een beetje om lachen, hij beschrijft echt precies hoe Natasia kan doen.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45370860
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Had graag nog meer willen vertellen, maar dat mag nu eenmaal niet van Talpa.
pi_45370877
Maar nu druk,druk, ik lees later wel weer verder.
pi_45370997
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Het leukste van alles is dat ik 2 weken terug al door de screening heen ben gekomen, maar hier even wilde kijken hoe er gereageerd zou worden.
Dacht dat het leuk zou zijn als ik een beetje reclame voor Fok zou maken, maar denk dat ik dat beter niet kan doen.
Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
pi_45371049
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow dus je komt er echt in en niemand mag weten hoe je heet, hoe je er uit ziet en je kan helaas niet bewijzen dat je er in komt blablablaat maar we moeten wel geloven dat je er in komt. Dit kan je misschien je afgestuurde en 4 jaar oude zoon wijsmaken en nu met het sterke argument komen aanzetten: "dan geloof je het toch niet " exactlement, en groetsels
Ze heeft dan ook geen poot om op te staan
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45371194
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45373647
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:09:34 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375302
quote:
Als je nu al bent begonnen met liegen dan heb ik inderdaad liever dat je je leugens elders gaat verspreiden
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 16:13:26 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_45375410
Jammer voor ons dat kissy haar naam in haar profiel heeft gewijzigd. Jammer voor háár dat veel mensen die al gezien hebben vorige week.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_45375614
Ik kan me alleen de voornaam nog herrineren. "claire"
  maandag 15 januari 2007 @ 16:25:56 #272
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45375843
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Ik weet de 8ernaam nog wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 16:28:44 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45375949
Claire v. Zanten, maar goed, ze kan evengoed Hans Christiaan Andersen invullen natuurlijk. Gezien de posts tot nu toe neemt ze het begrip 'waarheid' sowieso erg ruim...
pi_45377206
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is lullig ja, maar dan had iemand uit je vriendenkring je er op kunnen wijzen toch?
13.000 aanmeldingen is niet niks voor iets wat nauwelijks aandacht heeft gekregen in de media...
pi_45378070
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef koemleit het volgende:
Intensive Claire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')