Toch geloof ik er niets van dat ze nu ineens normaal tegen hem gaan doen vanaf nu. Maar goed: hier krijgt hij een hoop energie van, door even niet genegeerd te worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze hangen aan Huub's lippen.... Wat een verschil met gisteren.
Je hebt zelf gevraagd aan DGK_REDACTIE om de bad guys eens een hak te zetten!!quote:
Ik denk niet dat die erover piekert om bij Huub aan tafel te gaan zitten.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Met Brian, inclusief z'n quasi geile massage.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geweldig.....Lesley zoenend met een andere vent.![]()
Achter.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Dat is toch wel net even wat milder toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Je hebt zelf gevraagd aan DGK_REDACTIE om de bad guys eens een hak te zetten!!![]()
Die heeft een steen in z'n maag.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Als hij maar niet is zwemmen danquote:
Ja, dat zijn oude koeien.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die erover piekert om bij Huub aan tafel te gaan zitten.
Want Huub heeft onvergeeflijke dingen gedaan, in tegenstelling tot zijn maatje Brian.
Het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
Sylvia en Nataasia praten vriendelijk met elkaar.
Het is een gekke avond.
Ja geweldig hequote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een grote verwarring gekregen.
Brian houdt zich nog in. Goh, wat een goeie jongen toch.quote:
Schijnbaar nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Zou Bart nu écht, écht niet inzien dat het gedrag van Huub voor een groot deel veroorzaakt wordt door het getrreiter van hemzelf en zijn trawanten?
En dat daar een filmpje van op het plasmascherm komt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Streams op MUTE nu.... En ik hoop dat lesley nu met een ander ligt te wippen.
Mijne ookquote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Gigageil het volgende:
Huub, laat ze lekker de pleures krijgen joh......Mijn steun heb je![]()
Dan kun je wel nagaan wat voor gast die Bart is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Zou Bart nu écht, écht niet inzien dat het gedrag van Huub voor een groot deel veroorzaakt wordt door het getrreiter van hemzelf en zijn trawanten?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Goed hequote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Is er 1 moment geweest dat je hebt gedacht de eer aan jezelf te houden?
Huub: "Nee"
IK wil dat NUUUU DGK redactie in grijpt want dit is avond nr 2 al dat huub het lulletje isquote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Is er 1 moment geweest dat je hebt gedacht de eer aan jezelf te houden?
Huub: "Nee"
Dat mormel heeft totaal geen mensenkennis. Niet normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
Hoe durft Natasia "normen en waarden"te zeggen?
AJB ? please ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen we die bosaap aub ff de nek omdraaien ?![]()
ze weet zeker dat dit uitgezonden wordtquote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Natasia praat rustig, maar kookt van binnen.
Kom maar op met die poll!quote:
Als jij erin komt, chat ik niet meer met je, als je niet meteen een ontslagronde voor natasia aanvraagt !quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoveel kilo's is ze ook niet kwijt... Ze heeft er meer bij.
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wil dat NUUUU DGK redactie in grijpt want dit is avond nr 2 al dat huub het lulletje is
Dat doen ze alleen maar als Nena Brian aftrekt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het kan laten om de streams aan te zetten. Maar als ik het goed begrijp moet de red. nu echt een keer filmpjes er in gooien van het alsmaar bashen en " vergaderen" , ik snap gewoon niet dat ze dit niet doen en hoe ver het moet komen met iemand
Laat Stijn of wie dan ook in godesnaam zeggen dat dit kleinzielige gejengel van die kleuters op moet houden. Het is nu mooi geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
Je kunt wel zien dat ze in hun eigen wereldje levenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt of Huub nog brieven van familie heeft gekregen. Ze denken echt dat de buitenwereld ook Huub's acties afkeurt. Ze zijn echt te idioot voor woorden.
Sylvia blijft Huub steunen... dus die jongen gaat niet weg. Als Sylvia Huub niet steunt is ze zelf ook weg, dus dan zou ze weg stapelgek zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef bitwizard het volgende:
[..]
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.
Het idiote is nog dat hij daar een reden voor heeft ook want zowel zijn moeder in het telefoongesprek vanmiddag als zijn vrienden in de brieven gaven aan dat Huub slecht bezig was.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt of Huub nog brieven van familie heeft gekregen. Ze denken echt dat de buitenwereld ook Huub's acties afkeurt. Ze zijn echt te idioot voor woorden.
Nasty is haar allerbeste bijnaam ooit!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
Geen ego zo groot als die van jou, nasty
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Brian wanneer sla jij weer op hol.
Vuile rat.
EENSCHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het idiote is nog dat hij daar een reden voor heeft ook want zowel zijn moeder in het telefoongesprek vanmiddag als zijn vrienden in de brieven gaven aan dat Huub slecht bezig was.
Als je toch gaat afhakken doe dan ook meteen even de kop van Nathanael, Bart en Brianquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo Natasia heeft één zin juist: "je hebt het heel heel zwaar gehad..."; "Je bent met zo'n grote arrogantie binnengekomen.." ja en Nathanaël en Natasia zijn heel bescheiden typjes.![]()
Nou ik denk dat ik maar weer ga afhakken, ik walg van deze mensen.![]()
![]()
Toedoeloe![]()
Ja kom op.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur jij hem op ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...
daar ben ik voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.
Dan ben ik reuze benieuwd hoe het ratje zich gaat gedragen.
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef bosb het volgende:
Huub speelt het spel weer niet slim, hij laat zich door de groep in een hoekje drijven. Hij moet hier gewoon boven staan, en nooooit dit soort domme discussies voeren. Hij zet hier zichzelf neer als pispaaltje
die kreeg ik ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Oh, hij wil het toch niet, hij wilde kijken wat Huub wel en niet wilde.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael wil dat Huub zijn moeder gaat opbellen, om excuses aan te bieden.![]()
Wel bij mij in ieder geval.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?
Ok, wie woont er in de buurt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Redactie heeft hier ook schuld aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Is dit casting; de redactie of de doel van het spel wat deze mensen zo naar beneden trekt ??
Zo voorspelbaarquote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
En ja... nu wordt Sylvia aangevallen.
Hij wordt nu concreet, het gooien van glazen van Nathanael, en het schelden van Brian, tegen Nena.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia mag geen suggestieve uitspraken doen, vinden ze.
een heeeeeeeeeeel goed puntquote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sylvia heeft een punt
Dat is ie ookquote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef dieenebart het volgende:
"Ben je wel eens in Amerika geweest? Geloof je dat het bestaat?"
Hufter
Een grotere tegenstelling met BB-1 is er in de historie van reality-TV nog niet geweest.....quote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef dieenebart het volgende:
Hufter
Nee want door deze superheldere analyse is .nl stil en komt ze heel goed uit de hoek. Daarnaast redt ze haar eigen redding in het spel, huub.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er meer mensen die nu, als ze Sylvia waren, hadden gezegd: "Het kan me geen zak schelen wat jullie vinden."
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er meer mensen die nu, als ze Sylvia waren, hadden gezegd: "Het kan me geen zak schelen wat jullie vinden."
Zeker weten.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef dieenebart het volgende:
Hufter
Nena kan zich gewoon beter vasthouden aan 'ik weet het niet'.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Nena vind ik ook maar een zeikerd worden.
Ik blijf herhalen..... Het is een spel, en dit is zijn tactiek. niet echt oprecht dus, maar daar is het een spel voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
Hoe oprecht is NL nou eigenlijk?
hun zijn sukkelsquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Huub pesten mag wel.
hun kunnen helemaal niks hebben.
Hoe heet dat programma met verstopte rioolleidingen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ongediertebestrijding moet naar die villa !!
Klopt, maar ik zou dat niet kunnen. Ik had echt er doorheen geknald: "Het kan me geen zak schelen wat jullie er van vinden".quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee want door deze superheldere analyse is .nl stil en komt ze heel goed uit de hoek. Daarnaast redt ze haar eigen redding in het spel, huub.
Ja dat zeg ik vanuit mijn hart ook, maar Sylvia heeft kennelijk nog heel goed door dat het een spelletje is, en dat ze bepaalde zaken moet doen om wel of niet te winnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou dat niet kunnen. Ik had echt er doorheemn geknald: "Het kan me geen zak schelen wat jullie er van vinden".
Spel of niet. Het moet gewoon een vals loeder zijn. Het is gewoon een vreselijke vent.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik blijf herhalen..... Het is een spel, en dit is zijn tactiek. niet echt oprecht dus, maar daar is het een spel voor
Ik niet maar ze toont wel klasse, is veel beterquote:Op maandag 8 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Eensquote:Op maandag 8 januari 2007 23:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind gewoon dat het nu genoeg is hoor.
Grijpen ze niet in dan verliezen ze een hoop kijkers.
Ja volgens mij heeft nataasia eigenlijk niet door dat ze het spel erg goed uitlegt...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
Zo, Nataasia legt even haarfijn uit dat Huub en Sylvia elkaar maar beter kunnen blijven steunen.
Vind je het vreemd dat die man niets meer van NAtasia moet hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
te triest dat wijf. Wilgo, laatstestootje voor ons!
In mijn omgeving zijn er al een hoop gestopt met kijken.quote:
Ik ben beneuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Ik had net een telefoongesprek, dat ik mail zou kriijgen voor gesprek morgen.
Het is al 23:00 uur.
Ik ga slapen.
In mijn omgeving keek er al niemand.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn er al een hoop gestopt met kijken.
Ze konden het niet meer aanzien.
Het zou geen pestshow worden.
Die hele familie zal wel zo verrot zijn als maar kan.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Nataasia, je bent een laag vals onderkruipsel. Je kinderen zijn beter af zo. Of is je zus nóg erger?
Dat had hij pas echt goed gedaan als hij .nl had aangesproken op normen en waarden versus weglopen in een gesprek......quote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub legt de vinger even weer perfect op de zere plek.
Zien we het toch nog goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub blaast stoom af, buiten.
Hij zegt dat Nathanael onzeker is vanwege de band Sylvia - Huub, en daarom wat naar gaat doet en andere mensen meetrekt. (in dit geval Natasia).
Sterke analyse, hadden wij hier ook al gemaakt.
Huub maakte haar net even snel duidelijk dat ze samen onverslaanbaar zijn (zoiets).quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Missy_1974 het volgende:
syl zal huub erin houden want dat is de enige back up die ze heeft
iddquote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub legt de vinger even weer perfect op de zere plek.
En nu maar hopen dat de unanieme stemming gehandhaafd blijft!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Sylvia tegen Huub: "Je weet toch hoe die drie heren denken. Als ik jou eruit stem dan saven ze echt mijn ass niet hoor."
Laat dat heel duidelijk zijn en blijven.
Ik heb meer het gevoel dat Bart goed in zijn rol bleef (was dat laag 1) en dat .nl, zoals hij daarvoor heeft aangegeven normen en waarden en spel niet meer kan scheiden en dat dat hem allemaal een beetje teveel werd. Volgens mij zit hij niet zo lekker in zijn vel.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd
Ik heb nu ook sterk het gevoel dat Bart aan het veranderen is...
Niemand luisterde en natasia gaat zoals het haar siert asociaal door Sylvia heen lullen, Sylvia zegt 'dan hou ik m'n mond maar'. Bart zegt 'ik luister hoor' en Bart stoord zich duidelijk aan het gedrag van de rest en vooral Natasia.
Bart had het gister hierover met de Psych, dat hij vooral daar problemen mee heeft.
Dat is vast tegen beter weten in, want als ze dat nu nog denken zijn ze echt gek. Of ze denken dat Sylvia wel vatbaar zal zijn voor omkooppraktijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Binnen leeft de ilusie nog steeds dat ze Huub eruit kunnen stemmen.
Wat is je bron?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef dieenebart het volgende:
gevonden van 6 oktober:
Concurrentie genoeg voor de Hoofdprijs, maar de Hoofdprijs voor Concurrentie gaat deze week naar (pauken, tromgeroffel…): Natasia!!!
‘Huh? Die zit toch in de Gouden Kooi?’ hoor ik u denken. Klopt, Natasia is een moderne moraalhoer, iemand die uit principiële overwegingen in principe geen dingen doet die tegen haar principes ingaan, tenzij daar heel veel geld mee te verdienen is. Natasia zit in een villa in Eemnes, zichzelf te verdedigen tegen een stuk of tien andere moraalhoeren die allemaal maar één mantra hebben:
Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg.
Deze mensen moeten met elkaar strijden om een villa en miljoenen. Degene die het meest moreel verwerpelijke gedrag vertoont, wordt daar rijkelijk voor beloond.
In de Gouden Kooi doet men niet aan goedmaken, maar aan afmaken.
En dat trekt kijkers, meer dan Big Brother
wisten we toen al, toch
Tuurlijk.... anders is het programma zo afgelopen.... en als dat niet erg is, dan is het wel voor het programma een ramp als Huub eruit vliegt. Je hoeft alleen maar de laatste 10 topics door te lezen om te weten waarom.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de unanieme stemming gehandhaafd blijft!
o, dat is wel dom. Zo kunnen ze haar nooit ompraten.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan nu dwars door Sylvia heen. Onvoorstelbaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |