Nena kan zich gewoon beter vasthouden aan 'ik weet het niet'.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Nena vind ik ook maar een zeikerd worden.
Ik blijf herhalen..... Het is een spel, en dit is zijn tactiek. niet echt oprecht dus, maar daar is het een spel voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
Hoe oprecht is NL nou eigenlijk?
hun zijn sukkelsquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Huub pesten mag wel.
hun kunnen helemaal niks hebben.
Hoe heet dat programma met verstopte rioolleidingen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ongediertebestrijding moet naar die villa !!
Klopt, maar ik zou dat niet kunnen. Ik had echt er doorheen geknald: "Het kan me geen zak schelen wat jullie er van vinden".quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee want door deze superheldere analyse is .nl stil en komt ze heel goed uit de hoek. Daarnaast redt ze haar eigen redding in het spel, huub.
Ja dat zeg ik vanuit mijn hart ook, maar Sylvia heeft kennelijk nog heel goed door dat het een spelletje is, en dat ze bepaalde zaken moet doen om wel of niet te winnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou dat niet kunnen. Ik had echt er doorheemn geknald: "Het kan me geen zak schelen wat jullie er van vinden".
Spel of niet. Het moet gewoon een vals loeder zijn. Het is gewoon een vreselijke vent.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik blijf herhalen..... Het is een spel, en dit is zijn tactiek. niet echt oprecht dus, maar daar is het een spel voor
Ik niet maar ze toont wel klasse, is veel beterquote:Op maandag 8 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er meer mensen die nu, als ze Sylvia waren, hadden gezegd: "Het kan me geen zak schelen wat jullie vinden."
Eensquote:Op maandag 8 januari 2007 23:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind gewoon dat het nu genoeg is hoor.
Grijpen ze niet in dan verliezen ze een hoop kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |