EENSCHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het idiote is nog dat hij daar een reden voor heeft ook want zowel zijn moeder in het telefoongesprek vanmiddag als zijn vrienden in de brieven gaven aan dat Huub slecht bezig was.
Als je toch gaat afhakken doe dan ook meteen even de kop van Nathanael, Bart en Brianquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo Natasia heeft één zin juist: "je hebt het heel heel zwaar gehad..."; "Je bent met zo'n grote arrogantie binnengekomen.." ja en Nathanaël en Natasia zijn heel bescheiden typjes.![]()
Nou ik denk dat ik maar weer ga afhakken, ik walg van deze mensen.![]()
![]()
Toedoeloe![]()
Ja kom op.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur jij hem op ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...
daar ben ik voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.
Dan ben ik reuze benieuwd hoe het ratje zich gaat gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |