Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wil dat NUUUU DGK redactie in grijpt want dit is avond nr 2 al dat huub het lulletje is
Dat doen ze alleen maar als Nena Brian aftrekt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het kan laten om de streams aan te zetten. Maar als ik het goed begrijp moet de red. nu echt een keer filmpjes er in gooien van het alsmaar bashen en " vergaderen" , ik snap gewoon niet dat ze dit niet doen en hoe ver het moet komen met iemand
Laat Stijn of wie dan ook in godesnaam zeggen dat dit kleinzielige gejengel van die kleuters op moet houden. Het is nu mooi geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
Je kunt wel zien dat ze in hun eigen wereldje levenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt of Huub nog brieven van familie heeft gekregen. Ze denken echt dat de buitenwereld ook Huub's acties afkeurt. Ze zijn echt te idioot voor woorden.
Sylvia blijft Huub steunen... dus die jongen gaat niet weg. Als Sylvia Huub niet steunt is ze zelf ook weg, dus dan zou ze weg stapelgek zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef bitwizard het volgende:
[..]
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |